Forfatter |
|
Bojsenbord Forum Bruger

Bruger siden: 14 December 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 636
|
Sendt: 30 August 2007 kl. 21:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
flinke folk:-(
|
Til top |
|
|
Fl.D.P Forum Bruger

Bruger siden: 08 September 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 176
|
Sendt: 30 August 2007 kl. 21:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
brasch skrev:
MC955 skrev:
Kedeligt.
Men hvad det har jeg mærket det sidste 1 år det går det er gået den vej.
|
|
|
det er jo til dels din skyld
|
|
|
Eller deres egen skyld,idet jeg syntes, at efter de flyttede over i det nye "super palads" spredte man blot det hele ud på flere Kvm, og der kom ikke noget nyt til.
Ligesom at det blev utroligt vanskeligt at finde en sælger,som var interesseret i at sælge,ikke kun min opfattelse men har hørt dette nævnt fra flere sider.
Er dog ægerligt,idet jeg havde troet at med den nye store flotte forretning, havde de haft ganske mange muligheder for at præsentere udstyr,også High-End i rigtigt gode miljøer ( demo lokaler) tænk om man havde valgt det i niveauer, svarende til etagerne......altså det mest almindelige i stueetagen,så går man en trappe ( etage) op. og man bestiger et nyt niveau. For at ende øverste oppe, med gode rum som havde fungeret som rigtigt gode demo-rum for HIgh End grej,havde man blot valgt 4 gode rum istedetfor 8 med en masse grej stoppet ind. Syntes personligt det er trist,at man fra at have en rigtigt god forretning, ender med en masse plads og muligheder,men blot stopper det med mere eller mindre almindeligt konsumgrej.
Derfor er det vel naturligt det ender som Expert/KT-Radio ! 
Kan ikke lade være med at tænke med vemod,på dagene i den gamle shop,hvor det vrimlede med mennesker,og sælgere der ikke var bange for gode tilbud. Sådan at man endte med at købe noget man kun havde drømt om.
Men sørgeligt at KT-Radio Odense ender sådan.
|
Til top |
|
|
lahan Forum Bruger

Bruger siden: 15 September 2005
Status: Offline Indlæg: 39
|
Sendt: 30 August 2007 kl. 22:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
StarTrek skrev:
Forvel KT Radio, en butik til bage, spænde hvor længe de holder
Måske bliver alle Hi-Fi butikke enten til internet butikke er opkøb at EL Giganten, så kan du lige så god købe Hi-FI i den lokal Aldi  |
|
|
og hvis folk vil undgå at butikkerne forsvinder, skulle man overveje at HANDLE VED DEM, istedet for internetbutikker 
|
|
|
Tja eller også skulle de fysiske butikker begynde at tage sig sammen.
Hvis vi kikker på en anden branche som dog minder en del om HIFI.
Inden for foto er 2 af de fysiske butikker nogle af de absolut billigste i Danmark.
Platan foto, som er en gammel butik samt kamerahuset. De sidste 3 gange jeg har købt kamera har jeg handlet i en af disse butikker. De giver god service samt er ligeså billige som internet butikkerne.
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
Sendt: 04 September 2007 kl. 18:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
nåh, jeg har lige været i KT Radio. Udover facaden er der ikke meget der er ændret endnu. Der kommer computere ind, og lidt tilbehør til dette. Der kommer IKKE mobiltelefoner. I grove træk, er forandringen en tilføjelse til deres udvalg. og så kommer KT Radio ind i en kæde, hvor de kan handle til nogle lidt andre priser. 2. salen, og 1½.salen som de kalder den, der hvor de har Bose osv, har Expert kæden ingen indflydelse på. Det er stadig suverænt KT Radio der styrer den del. Messen fortsætter som den altid har gjort, der kommer bare nogle flere udstillere ind som man ikke har mødt tidligere. der blev nævnt hitachi og LG. så for mig er overgangen til Expert kæden ikke noget der skræmmer mig væk fra butikken.
|
Til top |
|
|
MC955 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 07 August 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 828
|
Sendt: 08 September 2007 kl. 16:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu har jeg været en af deres gode kunder i mange år.
Og da de flytter til de nye lokaler og da Ole stoppet, blev det til for meget kassetænkning.
Husk tydelige de gode dage inde ved Ole.
jeg tro næppe det blive bedre nu, men jeg handler der endnu.
__________________ Ejer af vassagohifi.com.
Impotør af
Audia flight. audio aero. Avid. Avalon. Dynavector. Eera. Focus Audio. Graaf. Rogue Audio. Velodyne. VPI. Vienna. Stockfisch-Records. Yter cables. Pass Labs.
|
Til top |
|
|
Bojsenbord Forum Bruger

Bruger siden: 14 December 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 636
|
Sendt: 11 September 2007 kl. 17:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
De har en rega planet stående til 3800 kroner. Uh, den er lækker! Efter sigende ubrugt!
|
Til top |
|
|
nemligja Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 893
|
Sendt: 16 Oktober 2007 kl. 14:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er det så stort et problem?? Som jeg forstår det fortsætter de med de high end mærker de hele tiden har haft. At der så kommer lidt computere og andet ind nå ja.. og at der står Expert på døren er det verdens undergang?? Er det ikke de samme ansatte der er der??? Virker på mig som om at bare fordi det kommer ind under en af de store kæder så er der nogle der stejler og kalder det verdens undergang....
__________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
|
Til top |
|
|
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3707
|
Sendt: 18 Oktober 2007 kl. 13:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bojsenbord skrev:
De har en rega planet stående til 3800 kroner. Uh, den er lækker! Efter sigende ubrugt! |
|
|
Det er da alt for dyrt!
Det er vel ikke en Apollo du mener? Så passer prisen noget bedre...
Mvh.
Niels L.
|
Til top |
|
|
Gatnuk Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juli 2006 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 88
|
Sendt: 18 Oktober 2007 kl. 22:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jaaa... giver "nemligja" lidt ret :) desuden.. enten sq de under Expert eller så havde elgifanten måske opkøbt dem(puha da). Eller måske havde de drejet nøglen.
Nu har de tilgengæld fået adgang til en af de største elektroniske indkøbskæder i hele europa, og det kan vel kun komme kunder af "jævn" forbrugs elektronik til gode. De har stadig Hi Fi i den højere ende, nu skal de så også en gang imellem have et kanont ringe sony model u tv til 5000 kr ^^
Desuden er det den vej alt er på vej til, tror personligt ikke fona og merlin for lov til at leve så mange år mere.
__________________ Ph'lips Sony System Audio
|
Til top |
|
|