Forfatter |
|
krenzler Forum Bruger

Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
Sendt: 26 August 2007 kl. 23:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Leander skrev:
WOW :D i havde sku ret, der er virkelig den forskelv folk taler om når man trækker dem fra vægen De står nu cirka 3 gange så langt ude, som de gør på billederne, jeg vidste der kom noget godt ud af den her tråd ! |
|
|
Hej Leander.
Du skulle virkelig gøre dig selv den tjeneste at installere et gulvtæppe som foreslået. Det vil du også blive glad for. Ikke nødvendigvis væg-til-væg men bare et dejligt tykt hyggeligt tæppe der dækker det meste af gulvet. Det ser lovligt bart ud (på billederne) som det er nu.
Mvh.
|
Til top |
|
|
Morten014 Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1151
|
Sendt: 26 August 2007 kl. 23:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej... det ser rigtig rigtig god ud(= men de der bag hter må du få gjort noget ved    det med budget kender jeg kun alt for godt (er selv i gang med at sammen sætte et surround system  )
|
Til top |
|
|
Leander Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 167
|
Sendt: 27 August 2007 kl. 09:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
krenzler skrev:
Leander skrev:
WOW :D i havde sku ret, der er virkelig den forskelv folk taler om når man trækker dem fra vægen De står nu cirka 3 gange så langt ude, som de gør på billederne, jeg vidste der kom noget godt ud af den her tråd ! |
|
|
Hej Leander.
Du skulle virkelig gøre dig selv den tjeneste at installere et gulvtæppe som foreslået. Det vil du også blive glad for. Ikke nødvendigvis væg-til-væg men bare et dejligt tykt hyggeligt tæppe der dækker det meste af gulvet. Det ser lovligt bart ud (på billederne) som det er nu.
Mvh.
|
|
|
Altså bare et tæppe foran højtalerne ? der dækker det meste af gulvet:D Er i gang med at narre et af min mors ægte tæpper fra hende
Tak for tippet !!
|
Til top |
|
|
lapo Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juni 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 140
|
Sendt: 27 August 2007 kl. 09:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey Leander....!!
Det ser godt ud!! Er glad på dine vegne, og god stil at du alligevel fik dig en 805'er i sort.....Onkyo sparker r*v!! __________________ Toshiba HD-XE1, PS3, Onkyo TX-SR875, Samsung LE32R86
|
Til top |
|
|
lapo Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juni 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 140
|
Sendt: 27 August 2007 kl. 09:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad fjernsyn ser du på!?
__________________ Toshiba HD-XE1, PS3, Onkyo TX-SR875, Samsung LE32R86
|
Til top |
|
|
Leander Forum Bruger

|
Sendt: 27 August 2007 kl. 09:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lapo :D Tak skal du have, ja det er alt for fed stil, f**k man hvor den spiller !! Onkyo sparker r*v for max !
Fjernsyn: det er bare et lidt ældre samsung 26" kan ikke huske hvad det præcist hedder, men det står til udskiftning med en projektor, måske bliver det hængende og så en rulle lærred ned foran :D Det må tiden vise ! 
|
Til top |
|
|
CSN Teknik Branchemedlem

CSN Teknik
Bruger siden: 24 November 2005 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 842
|
Sendt: 27 August 2007 kl. 09:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sådan et flot rum fortjener da et fastramme lærred
__________________ Mvh.Christian
Cinemania
|
Til top |
|
|
mazdarati Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 79
|
Sendt: 27 August 2007 kl. 11:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Meget nice, bare jeg havde sådan noget kram som 15-årig. Jeg er vist også ved at blive lokket på sådan en Onkyo - godt nok lidt større model, men det er godt at høre at serien får så god en modtagelse! Tillykke med din bio!
|
Til top |
|
|
krenzler Forum Bruger

Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
Sendt: 27 August 2007 kl. 13:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Leander skrev:
Altså bare et tæppe foran højtalerne ? der dækker det meste af gulvet:D Er i gang med at narre et af min mors ægte tæpper fra hende |
|
|
Det er ikke pænt at narre mødre.  (er det overhovedet muligt?).
Det ideele ville nok være væg-til-væg men da det ikke altid er muligt/ønskværdigt kan du gøre det næstbedste og dække så meget af gulvet som muligt med et stort tæppe og/eller flere små. Det gør sikkert heller ikke noget at det er til at holde ud at se på.
Noget gardin-værk til vinduet og lidt mere på væggene ville sikkert heller ikke gøre noget men én ting ad gangen.  Hvordan lyder det når du klapper i hænderne? Runger det eller er lyden tilpas dæmpet?
Mvh.
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
Sendt: 27 August 2007 kl. 13:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
krenzler skrev:
Det er ikke pænt at narre mødre. (er det overhovedet muligt?).
|
|
|
Pænt er det ikke, men muligt....... Jo
|
Til top |
|
|
Roky Forum Bruger

Bruger siden: 31 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1974
|
Sendt: 27 August 2007 kl. 17:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
det ser sku godt har samme ht'er som dig og kan kun give dig ret i at de er for nice
|
Til top |
|
|
Leander Forum Bruger

|
Sendt: 29 August 2007 kl. 18:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
1000 TAK alle sammen :D
Når jeg klapper her inde så er klappet meget dødt, ingen ekko eller rungen eller noget :D
Prøver lige med et tæppe henne for an HT'erne ! Tak for roserne og rådene :D
|
Til top |
|
|
HenrikW Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1177
|
Sendt: 29 August 2007 kl. 18:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er et rigtig fint setup du har! Noget vildere end hvad jeg kunne drømme om da jeg var 15 :)  __________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
Mit Setup - Opdateret 22/1-2009
|
Til top |
|
|
interfacelift Lukket konto

Lukket, eget ønske!
Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
|
Sendt: 05 September 2007 kl. 10:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej med dig. Jeg er selv 14, og er også super glad for mit anlæg, og har også fået ps3. Synes det ser super lækkert ud, og i en alder af 15 håber jeg at have det samme. Jeg synes det er p***efedt, andet vil jeg ikke sige
|
Til top |
|
|
Leander Forum Bruger

|
Sendt: 05 September 2007 kl. 14:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
1000 TAK for rosen Sttanion :D
Glæder mig du kan lide det :P
|
Til top |
|
|
offroad32 Forum Bruger

Bruger siden: 11 September 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 218
|
Sendt: 06 September 2007 kl. 21:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
så smid noget dali silver four på så skal du bare høre løjer....
jeg er glad for mit og med den tørresnor der skal det nok bli en oplevelse for dig...
|
Til top |
|
|
Leander Forum Bruger

|
Sendt: 28 Oktober 2007 kl. 15:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Såå :D Sorry, har ikke lige fået mig noset sammen til nogle nye billeder, men hvis nogen er interreseret s¨kommer der nogle nu :P samt lidt ekstra guf for dem der gider læse..
Siden sidst: Jeg har fët rykket højtalerne lidt længere fra vægene, der er kommet et bauhauskabel mere mellem hver højtaler, altså di-amp.. og jeg må nok sige at det gav en meget meget bedre og åben lyd, det er ksu næsten tryllestøv der kommer ud af Ikonerne nu :D Den nok største forandreing må være projektor og lærred, fandt en meget lidt brugt Sony Cineza VPLHS 60.. Er virkelig godt tilfreds med den :D
Billeder:
Jaah :D Igen Ikon 6 med Vokal 2 i midten, nu med stof på :D Læredet er 90" stort og er et Quality Screen 16:9. købt ved CSN-teknik, sku et fint lærred.
 Projektoren :D Startede med at hænge den lidt længere over mod vægen, sodi jeg fik at vide at det ikke betød noget for billedet, og det ville være pænere hvis den ikkek hang ned foran vinduet, men billedet var ikke skarpt i højre side, så den blev flyttet i midten, det gjorde jeg for en time siden så den har ikke været tændt endnu :D
 Fronten igen :D som i kan se har jeg ikke fået lagt kabel nummer to ned unde gulvet, men det kommer :D Det er kun en måned siden jeg satte dem op 

Lige to lidt mere helheds billeder :D haha, godt overblik over et teenage værelse :D ROD og BAMSER og SPRUT :D
 Lige et enkelt screenshot :D Det er godt nok fra da projektoren hang i siden ,, men det er er da. Og altså, bare rolig, har fået forringet billedkvalitetn så meget at alle billederne er grumset for at få dem under 35kb.. Billedet står 100% skarpt ! Det er et rigtig rigtig flot billed : D glæder mig til at se det når den hænger i midten..
Det var så lige lidt ny gejl.. Håber rigtig meget på nogle gode råd, som sagt jeg er kun 15. Det kniber lidt meg pengene og finishen. Men jeg syns selv det er rigtig fedt.. Evt. et godt bup på en sub ville være rart. Og meget meget gerne råd om akustik ;P
Tak fordi i kikkede :D Ha det pænt der ude !!
|
Til top |
|
|
Anzelz Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 366
|
Sendt: 29 Oktober 2007 kl. 14:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
torkild Udelukket fra forum

Produktionsteknikker, Dynaudio
Bruger siden: 15 Juli 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1309
|
Sendt: 29 Oktober 2007 kl. 15:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det er en rigtig rigtig fin setup !
Scor en sub, og det bliver ikke meget bedre.
__________________ Med denne udtalelse repræsentere jeg kun mig selv, og ikke Dynaudio.
|
Til top |
|
|
Leander Forum Bruger

|
Sendt: 29 Oktober 2007 kl. 23:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Heej :P
Tak for de fine ord  Har mange overvejelser ang. sub, men ved bare ikke rigtig hvilken :P som i kan se på det ene billed er det ikke verdens fedeste bag højtaler jeg har :) de kunne også godt trange tin opgrade.
Men hvis i lige skúlle forslå en sub: hvilken ?? Ikon's egen, har tænkt lidt på en Cerwin Vega mest for virkelig at kunne fyre nogle fede toner af når der skal høre lidt dance musik ? men hvordan klare de den i film ? :P
Rig og rig, med lidt arbejde kommer man langt ;P 
|
Til top |
|
|