Forfatter |
|
interfacelift Lukket konto

Lukket, eget ønske!
Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
|
Sendt: 26 Januar 2008 kl. 11:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Leander skrev:
Heej :P
Tak for de fine ord  Har mange overvejelser ang. sub, men ved bare ikke rigtig hvilken :P som i kan se på det ene billed er det ikke verdens fedeste bag højtaler jeg har :) de kunne også godt trange tin opgrade.
Men hvis i lige skúlle forslå en sub: hvilken ?? Ikon's egen, har tænkt lidt på en Cerwin Vega mest for virkelig at kunne fyre nogle fede toner af når der skal høre lidt dance musik ? men hvordan klare de den i film ? :P
Rig og rig, med lidt arbejde kommer man langt ;P 
|
|
|
for guds skyld ikke cerwin vega, hvis du leder efter de "dybe" toner så køb svs.. lsound.no de kan spille det samme som cv basmæssigt, men lyder meget bedre.
|
Til top |
|
|
Wæver Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 72
|
Sendt: 26 Januar 2008 kl. 23:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
for guds skyld ikke cerwin vega, hvis du leder efter de "dybe" toner så køb svs.. lsound.no de kan spille det samme som cv basmæssigt, men lyder meget bedre.
Nej ikke Cerwin Vega sammen med Dali, det ville være synd.
|
Til top |
|
|

Lukket, eget ønske!
|
Sendt: 27 Januar 2008 kl. 15:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wæver skrev:
Nej ikke Cerwin Vega sammen med Dali, det ville være synd.
|
|
|
helt enig. svs ville være vejen frem
|
Til top |
|
|
Leander Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 167
|
Sendt: 04 Februar 2008 kl. 22:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Heeey Alle :P
Ved ikke hvorfor, men har været meget inaktiv på sitet det sidste stykke tid. .. :S
Men nu er det sku på tide igen, de sidste par måneder er der sket lidt, har købt en sub.. Efter at have været rundt og høre lidt på de forskellige ved venner og bekendte og butikker. Så er valget faldet på Ikon Subben, lidt fordi det er den der passer til ikon 6erne, men det var den jeg selv synes spillede mest fantastisk !! Forstår slet ikke jeg har kunnet leve uden sådan en :P
Jeg har rykket en del ryndt, og købt noget der ligner et Rack, og sat mellem fronterne ;p og er kommet 75cm længere væk far lærredet :P Positivt overrasket ! Har fundet et billigt "rya tæppe" som skal ligge foran, statede med at stjæle min mors, det gjorde godt nok lige forskellen ;P men nu har hun taget det igen :( Jeg smider lige nogle billeder her en af dagene ;P Så skal i baresens se. syns selv det er blevet meget bedre :P
Jens :P
|
Til top |
|
|
Deeablo Forum Bruger

Bruger siden: 15 September 2006 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 579
|
Sendt: 05 Februar 2008 kl. 09:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey Leander.
Læææææækert setup du har dig der 
Har du nu husket at invitere din mor på film og give hende blomster som tak for den fornemme gave du fik af hende?
Damn....super nice __________________ Electrocompaniet eci-2
Xindak Muse 1.2 (usa)
Audio Innovations alto
Nordost flatline
kommer snart Audiovector MI3
|
Til top |
|
|
Yoshimura Forum Bruger

Bruger siden: 04 Juli 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 404
|
Sendt: 05 Februar 2008 kl. 09:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Flot setup - da jeg var 15 havde jeg vist lige erhvervet mig en Monacor STA-2200 og en Denon DCD-1290 som erstatning for mit Aiwa alt-i-ét anlæg  Det er herligt at se den spirende interesse hos "jer unge" - men pas på, det bliver dyrt i længden 
__________________ Pathos Logos // Esound E5 Signature Edition // PURE DRX 702 // GamuT L5 // Analog Research Gold Raincoat Reference RCA + XLR // S.O.S. interconnect // Teflar ell. Xindak ht. kabler
|
Til top |
|
|
Leander Forum Bruger

|
Sendt: 05 Februar 2008 kl. 14:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Hey :p Så blev det sku tid til lidt billeder ;P Beklager kvaliteten, men kan ikke lige PT gørde det meget bedre ;P hvis nogen har et program der kan mindske billederne i opløsning uden at de blive uskarpe, så sig endelig til !! I får lige et billed af det hele ;P  Som sagt er der blevet lavet lidt om, planen inden længe er noget sort malin bag ved lærredet, bare for at prøve, ved ikke hvor meget det giver når det ikke er et fastramme.. Men ellers kan i sen min nye sub,, puuuh, den er dejlig !! Er faktisk også begyndt at spille guitar, det er dæme hyggeligt.. Bordet/fælgen på gulvet, er et af hjulene som Tom Kristensen kørte med da han i 1997 kørte BMW, en (tror jeg nok) 20" BBS fælg, kunne den ikke blive fed med en bas enhed i ? ;D  Her er så et nær billed af den "lille ny" Har lige sat et PS3 stik, så man kan se størrelsen ;P Min forældre kan sjovt nok ikke li den, men jeg er forelsket !!  Og med stof på, baah, det roder !  Projektor, seng, bag højtalere, de gør det nu udemærket, og selvfølgelig Guitar Hero - findes der noget sjovere på storskærm ? Baghæjtalerne er nogle Yamaha, jeg har fra et surround anlæg der nu står i stuen..  Lige et billed så vi kan se mit, det der skulle være et rack ;P haha..  Underberg :P det er kun de færreste der har sådan eh ;P Det var det, bliver mere og mere tilfreds med det, og efter en del sparren og arbejde for subben, er det hele da godt nok lige blevet en tand bedre !! Ved ik om nogen har set Ratatoullie, den med rotten der laver mad. I starten da den gamle dame skyder efter rotterne! Wow, BANG, BANG, BANG! Det lyder så fed... Mens jeg ventede på min egen, havde jeg lånt Hifiklubbens udstillings model (rigtig fed service) den oplevede lige en fest her i det lille hus, det var ikke fordi vi fik for meget at drikke vi havde det dårligt, det var trykken i brystet ;P Blanding ? :D På ønskelisten står der KAPLER ! Efter jeg har rykket rundt har jeg kun ca. 2m. til hver front, så nu er det pludselig ik så dyrt :P regner med at den kære Christian CSN Teknik, der yder lækker service, snart får en bestilling ;P Håber på noget ris og ros ! og gerne forslag :P Jens :P
|
Til top |
|
|
Leander Forum Bruger

|
Sendt: 05 Februar 2008 kl. 14:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
og Deeablo, ikke blomster.. Men har været ude og bruge sparre pengene på en Elvis, Danser med Drenge og Tysk slager:S til hende, så hun kunne opleve hvor fed min fødselsdagsgave var, også til noget musik hun kan lide :P
Tak for roserne Deeablo og Yoshimura og alle jer andre ;P
|
Til top |
|
|
MathiasFB Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi
Bruger siden: 02 Januar 2008 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 1404
|
Sendt: 05 Februar 2008 kl. 14:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Leander skrev:
Lapo :D Tak skal du have, ja det er alt for fed stil, f**k man hvor den spiller !! Onkyo sparker r*v for max !
Fjernsyn: det er bare et lidt ældre samsung 26" kan ikke huske hvad det præcist hedder, men det står til udskiftning med en projektor, måske bliver det hængende og så en rulle lærred ned foran :D Det må tiden vise ! 
|
|
|
Du er velkommen til at skrive en privat besked angående dit nuværende Samsung TV. Er nemlig interesseret 
Mvh Mathias B __________________ Mvh Mathias Boesgaard
|
Til top |
|
|

Lukket, eget ønske!
|
Sendt: 05 Februar 2008 kl. 18:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
det ser rigtig godt ud, håber du nyder det
|
Til top |
|
|
Leander Forum Bruger

|
Sendt: 05 Februar 2008 kl. 21:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nyder det ;P det kan du lige tro, tager tit mig selv i bare at sidde og falde i staver til endten Mark Knofler, Celine Dion eller andet i den dur :P Og Killers, deres CD køre flere gang om dagen ..
Tak for rosen :P
Sorry, Mathas :P men er for nærig til at se TV på projektoren :D
|
Til top |
|
|
Rune2200 Forum Bruger

Bruger siden: 23 December 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 352
|
Sendt: 05 Februar 2008 kl. 21:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor har du købt dit Hi-Fi møbel henne?
|
Til top |
|
|
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3517
|
Sendt: 05 Februar 2008 kl. 22:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
http://imageshack.us/ til at formindske billeder med. Det ser ellers godt ud
__________________ mvh
|
Til top |
|
|

Lukket, eget ønske!
|
Sendt: 06 Februar 2008 kl. 00:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Leander skrev:
Nyder det ;P det kan du lige tro, tager tit mig selv i bare at sidde og falde i staver til endten Mark Knofler, Celine Dion eller andet i den dur :P Og Killers, deres CD køre flere gang om dagen ..
Tak for rosen :P
Sorry, Mathas :P men er for nærig til at se TV på projektoren :D
|
|
|
så inviterer du lige på en demo? 
|
Til top |
|
|
BjarkeHedegaard Forum Bruger

Bruger siden: 23 September 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1575
|
Sendt: 06 Februar 2008 kl. 01:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad skal du ha' for den fælg?
__________________ Mvh Bjarke Hedegaard
|
Til top |
|
|
Leander Forum Bruger

|
Sendt: 06 Februar 2008 kl. 13:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 :P Taak det bruger jeg ..
Rune, Ilva i Tilst :P
Bjarke, den er ikke til salg ;P men den er lidt fin, ikke ?
Tak for roserne !
og interfacelift hvis du kommer forbi Tranbjerg en dag ;P så er du velkommen !
|
Til top |
|
|

Lukket, eget ønske!
|
Sendt: 06 Februar 2008 kl. 15:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Leander skrev:
Tak for roserne !
og interfacelift hvis du kommer forbi Tranbjerg en dag ;P så er du velkommen ! |
|
|
jeg aner ikke engang hvor Tranbjerg ligger 
|
Til top |
|
|
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
Sendt: 06 Februar 2008 kl. 15:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
interfacelift skrev:
Leander skrev:
Tak for roserne !
og interfacelift hvis du kommer forbi Tranbjerg en dag ;P så er du velkommen ! |
|
|
jeg aner ikke engang hvor Tranbjerg ligger  |
|
|
Køb en GPS, eller kig på Krak >>Leander Fint setup  Du er kommet noget længere end jeg var som 15 årig __________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
Til top |
|
|

Lukket, eget ønske!
|
Sendt: 06 Februar 2008 kl. 15:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
jkjaers skrev:
interfacelift skrev:
Leander skrev:
Tak for roserne !
|
|
jeg aner ikke engang hvor Tranbjerg ligger 
|
|
|
Køb en GPS, eller kig på Krak
>>Leander Fint setup 
Du er kommet noget længere end jeg var som 15 årig
|
|
|
skulle jeg ikke jellere bruge tiden / penge på hifi? 
|
Til top |
|
|
zirio Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
Sendt: 06 Februar 2008 kl. 16:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ser sgu godt ud Leander!...
Ham CSN-drengen han har sgu nogle vanvattige overtalelsesmetoder ...
Har selv købt en Onkyo 875 af ham!..Samt en Velo sub!:.
Men super lækkert setup, nok det bedste jeg har set (kontra alder), slår sgu mit gamle!..Men tillykke med det, din mor mangler nok ikke, siden han gav dig sådan et par! ...Bare det var mig!...
Kan godt være det er mig, men syntes ikke lige jeg kan se hvad du bruger af kabler til ht'erne?..
mvh Zirio
Gymnasiekælderen 2 - Opdateret 5. Feb - Nu med B&W Front
|
Til top |
|
|