Det gør den så absolut : ) PB13 leverer, specielt i den dybeste bassen, langt mere end PB12. Jeg har jo så fundet ud af at for mig så er de dybeste frekvensene meget viktige. Jeg har så indset at en PB13 i fra 30hz og ned vil kunne levere mer end dobbelt så mange db som mine to SB12 og ene PB12 kan til sammen, og dermed så vil måske en sådan bedre tilfredsstille mine behov end de tre subwooferene jeg har i dag. Det er da mest fordi at det bidraget som de små leverer i den dybeste bassen er en dråbe i havet sammenlignet med hvad PB12'en leverer
Om finanserne tillader det kan det være at jeg bytter ud min PB12-Plus med en PC13 som jeg da vil plassere liggende bagom sofaen. Der vil den ikke kunne sees, men den vil så absolut kunne føles.
Til SB12'enes forsvar vil jeg sige at de fungerer udmærket til musik, jeg kører uden nogen form for rumkorrektion. Selv om jeg sikkert ville kunne justere mig frem til marginalt bedre lyd vha Behringeren så er jeg så fornøjd med lyden at jeg ikke helt riktig gidder pt. Til film fungerer de også udmærket.........så længe man passer på at ikke sammenligne de med PB12'ern 
Ack!
|