<SPAN lang=DA style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Verdana; mso-ansi-: DA">Jeg har askeparket lagt på strøer på beton. (Nybygget).<?:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><?:NAMESPACE PREFIX = O /><O:P></O:P></SPAN>
<SPAN lang=DA style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Verdana; mso-ansi-: DA">Producenten af min højttaler anbefaler spikes direkte i gulvet. Spikes'ene skal ikke fastgøres på højttaleren. Og denne kan således "flyttes/bevæges" (lidt) på spikes'ene. For synd for gulvet synes jeg, så det har jeg ikke prøvet. Nu kommer det så...</SPAN>
<SPAN lang=DA style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Verdana; mso-ansi-: DA">Jeg prøvede at fastgøre spikes'ene til højttaleren med Tesa dobbeltklæbende tape, og lade spikes'ene hvile på en lille keramisk plade. Tænkte at det måtte give samme resultat som ovenstående.</SPAN>
<SPAN lang=DA style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Verdana; mso-ansi-: DA"></SPAN><SPAN lang=DA style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Verdana; mso-ansi-: DA">Det var rigtig-rigtig dårligt! </SPAN><SPAN lang=DA style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Verdana; mso-ansi-: DA">Mudret bas, dårligt perspektiv, "slap lyd" og meget andet. Meget kedeligt.</SPAN>
<SPAN lang=DA style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Verdana; mso-ansi-: DA"></SPAN><SPAN lang=DA style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Verdana; mso-ansi-: DA">Det var langt langt bedre blot at lade højttaleren stå på sine "sko". Hvilket jo er en lidt "udefineret kobling". Men måske har det ramt noget rimeligt fornuftigt?!<O:P></O:P></SPAN>
<SPAN lang=DA style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Verdana; mso-ansi-: DA">Men så kommer det ganske rystende; Jeg fik et sæt CeraBall's (tror jeg de hedder) på prøve, og var overbevist om at det da ikke kunne ændre mere end blot ganske små nuancer.</SPAN>
<SPAN lang=DA style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Verdana; mso-ansi-: DA">!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!</SPAN>
<SPAN lang=DA style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Verdana; mso-ansi-: DA"></SPAN><SPAN lang=DA style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Verdana; mso-ansi-: DA">Det er til dato det vildeste jeg har oplevet med hensyn til afkobling. Jeg ved ikke om det så meget har at gøre med netop det mærke/konstruktion, det kan også skyldes at jeg har ramt noget "der passer" bedre! Resultatet er dog at jeg har siddet i flere timer med kæben nede i skødet, og det er for resten ganske anstrengende, når man samtidig sidder med et kæmpe smil over hele femøren </SPAN><SPAN style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Verdana"> </SPAN>
<SPAN lang=DA style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Verdana; mso-ansi-: DA">Alting er bare blevet "strammet op", jeg kan nemt spille 2-3 db højere op end før. Lyden er på en eller anden måde blevet mere "stille". Præcisionen er klasser bedre, alt er mere tydeligt og bassen er helt klar og dyyyb.</SPAN>
<SPAN lang=DA style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Verdana; mso-ansi-: DA"></SPAN><SPAN lang=DA style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Verdana; mso-ansi-: DA">Det er sådan en oplevelse der gør denne hobby lidt sjov. </SPAN> <!-- Message ''"" --> |