Sendt: 29 September 2007 kl. 19:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Leander skrev:
Hej Anders : D
Det ser sku flot ud !!
Hvis jeg ikke tager meget fejl så læste jeg en tråd fra dig et sted lige da du have invisteret i dine gamle højtalere samt Vincent'en, noget med XTZ er det ikke det dine gamle højtalere hedder ??
Haha :D
Men rigtig fede de SVS'er :P |
|
|
Tak skal du have  Hehe det skal nok passe, det var engang i foråret  Men så trængte jeg jo til surround, havde oprindelig tænkt mig at købe flere XTZ'er (lækre højttalere), men hørte så meget godt om svs subben at jeg valgte den i stedet, og så kunne der lige spares en masse penge ved at købe surround samtidig.. Og de er faktisk cool nok i hvid  (de sorte er grim imo). Byttede min Vincent med en Onkyo 605 som jeg så har solgt i dag efter jeg købte en Marantz. Hyggelig hobby at prøve det hele  Morten herinde fra købte xtz'erne, glæder mig til at se hvad han får ud af dem. Selvom hans ny forstærker jo ikke overlevede turen hen til ham... Men er ret sjovt at kunne følge sit gamle grej, hehe. Hvordan går det med dine kabler? Du må få biampet de Ikons  __________________ Monitor Audio Radius hjemmebio
http://hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=92075&PN=1
|