Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
Sendt: 12 September 2007 kl. 17:26 | IP-adresse registreret
F.Christians skrev:
Jøpper; alle plustilledningerne samles i eet punkt, og ligeledes alle minustilledningerne.
Men kondensatorerne skal sidde op af hinanden, ikke noget med lange ledninger. I princippet kunne du bare sno tilledningerne sammen (+ og - hver for sig!)
Er en lille tegning af det for meget at forlange??
Bruger siden: 02 Oktober 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 675
Sendt: 22 September 2007 kl. 14:48 | IP-adresse registreret
Tjoe jeg ville nok ikke have forklaret det meget anderledes end F.Christians, men jeg kan da lige prøve om jeg ikke kan tegne en lille let forståelig tegning, så du kan se det.
Mvh
__________________ Den sande glæde opnåes ved at lave tingene selv!
Fedt link men desværre lige der billeder af hvordan man paralel kobler og serie kobler virker ikk.. har nu fundet ud af hvordan man paralel kobler.. har lige lavet en paralel kobling af tre lyttere til en strømforsyning i en forstærker.. men rigtgti god hjælp fra Modifix!!!
Takker jer alle herinde for den gode hjælp herinde indtil nu... men det være ikk længe førind jeg gør igang med den riaa.. så ska der nok bruges en hel del hjælp igen:-)
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum