| Forfatter |
|
gunbox Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 286
|
| Sendt: 11 Juni 2008 kl. 23:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uha...kan faktisk ikke huske om jeg har postet den før. Men dette er simpelthen ren kunst - Ungarns bedste rapper!
http://www.youtube.com/watch?v=--Vaz9jW054 __________________ Mrs. Lindsay - "You certainly look cool." - Yogi Berra - "Thanks, you don't look so hot yourself."
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 11 Juni 2008 kl. 23:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
sunmusic Forum Bruger

Bruger siden: 26 Juni 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1065
|
| Sendt: 12 Juni 2008 kl. 00:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Da_Saint Lukket konto

Kar:130309
Bruger siden: 19 Juli 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 614
|
| Sendt: 12 Juni 2008 kl. 01:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad sker der her?!  Youtube er så ringe, både lyd og billed-mæssigt, at jeg ikke kan klare at se musikvideoer på sitet. Forstår godt at folk som ikke interesserer sig for hi-fi ikke går op i sådan noget, men her på hifi4all burde det være anderledes... Eller ryger alle standarder ud af vinduet, så længe man får noget gratis? __________________ Mit beskedne setup:
Yamaha RX-V2700
Dali Concept 7.0 SR
Taralabs HTK
Panasonic TH-42PX80
LG R200 Mediecenter
Xbox 360
Toshiba HD-EP30 HD DVD
|
| Til top |
|
| |
tossi Branchemedlem

Produktions tekniker, Lyngdorf Audio A/S
Bruger siden: 03 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 501
|
| Sendt: 12 Juni 2008 kl. 02:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
og hvad så at det er halv dårlig lyd og billede, man ser det jo alligevel på sin bærbar, men det er sku da god underholdning med mange sjove klip man ikke kan finde andre steder....Det hele behøves jo ikke at være så skide fornemt hele tiden(som mange herinde har en tendens til) Jeg kan sku da godt få et godt grin over mange af de ting jeg finder der inde selvom billede og lyd er af diskutabel kvalitet. Men kunne aldrig finde på at sidde der inde for at få en fed lyd og billede oplevelse.....
Men denne her kan heller ikke fåes på DVD http://www.youtube.com/watch?v=ivjV421FUa4
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Juni 2008 kl. 17:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
tossi skrev:
|
og hvad så at det er halv dårlig lyd og billede, man ser det jo alligevel på sin bærbar, men det er sku da god underholdning med mange sjove klip man ikke kan finde andre steder....Det hele behøves jo ikke at være så skide fornemt hele tiden(som mange herinde har en tendens til)
|
|
|
Specielt tendensen til konstant at skulle påpege vinyl-overlegen-dit og analog-overlegen-dat...blablabla...GAAAAAAAAAAB - somme tider har jeg på fornemmelsen, det mere er for at overbevise sig selv, når de vågner om natten badet i sved med overvejelser over, om det er al besværet og pengene værd, med tvivlen stadigt mere gnavende: "Har jeg taget fejl?" Men som enhver anden troende, får de overbevist sig selv ved ovennænte besværgelser og falder til den religiøse (analog-vinyl'e)pat igen...hehe. Vi tager lige lidt mere i elendig youtube-"kvalitet" og "dårlig smag":
http://www.youtube.com/watch?v=v0sUzU4G1wA (det er godt nok elendigt, så ér du advaret!)
|
| Til top |
|
| |
Da_Saint Lukket konto

Kar:130309
Bruger siden: 19 Juli 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 614
|
| Sendt: 12 Juni 2008 kl. 17:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fortabte sjæle... __________________ Mit beskedne setup:
Yamaha RX-V2700
Dali Concept 7.0 SR
Taralabs HTK
Panasonic TH-42PX80
LG R200 Mediecenter
Xbox 360
Toshiba HD-EP30 HD DVD
|
| Til top |
|
| |
tossi Branchemedlem

Produktions tekniker, Lyngdorf Audio A/S
Bruger siden: 03 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 501
|
| Sendt: 12 Juni 2008 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja og så er der dem der er frelste
|
| Til top |
|
| |
janils Branchemedlem

Pladespilleren.dk
Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3096
|
| Sendt: 12 Juni 2008 kl. 17:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sød kat du har Bittermand ... men jeg troede dette forum var for musik elskere og dem der kunne bruge ørerne og ikke blot se på flimrende videoer på en lille skærm? Tilsyneladende er det ikke tilfældet. Har du nogensinde hørt hvad en god pladespiller kan? .. eller er det bare dig der er stædig og religiøs i dine holdninger?
Lige nu kører Mark Knopfler på vinyl. Jeg sover fint om natten på trods af 4 pladespillere samt masser af pickupper i samlingen! Jeg har dog også en god CD/SACD afspiller og vil ikke undvære nogen af delene. __________________ Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Juni 2008 kl. 18:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
janils skrev:
|
Sød kat du har Bittermand ... men jeg troede dette forum var for musik elskere og dem der kunne bruge ørerne og ikke blot se på flimrende videoer på en lille skærm? Tilsyneladende er det ikke tilfældet. Har du nogensinde hørt hvad en god pladespiller kan? .. eller er det bare dig der er stædig og religiøs i dine holdninger?
|
|
|
Yep, og grammofonen fik pedalen i '95, og det har jeg IKKE fortrudt på andre leder end den økonomiske (1000 LP'er fik samme pedal ved samme lejlighed (også fordi katten på billedet syntes, at den roterende tingest, da var en interessant ting), og skulle generhverves på CD). Jeg har INTET imod vinyl, kun at jeg KONSTANT skal høre på al det fordrukne sludder, der hældes ud om CD-mediet som sådan. At man så er ved at ødelægge det i loudness-krigen er en anden sag - så langt kan vi være enige. Det er dog ikke noget, der berører mig i synderlig grad p.gr.a. min musiksmag. Jeg elsker skam musik i god lydkvalitet, men det ene BEHØVER jo ikke udelukke det andet - specielt ikke, når de ikke har ret meget med hinanden at gøre. Nej, jeg er ateist...også i HIFI-sammenhæng.
|
| Til top |
|
| |
janils Branchemedlem

Pladespilleren.dk
|
| Sendt: 12 Juni 2008 kl. 22:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for det fornuftige svar Bittermand. Dybest set tror jeg vi er enige - der skal være plads til det hele og personligt lytter jeg også til MEGET andet end LP'er. Men mine film foretrækker jeg altså på det store lærred.
Apropos katte der kører rundt på pladespillere, så kan man måske finde noget sådant på You-Tube? Jeg har oplevet det live! Det lød voldsomt, men så sjovt ud! __________________ Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
|
| Til top |
|
| |
Deeablo Forum Bruger

Bruger siden: 15 September 2006 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 579
|
| Sendt: 12 Juni 2008 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja god weekend my ass buddy...du har lige ødelagt min weekend med den video....fy for den lede hvor er det noget ringe ejle og en tynd kop tis det der...puha....nu skal jeg ud og vaske ører da....fy for den lede....jamen det kan ikke beskrives.....at folk gider bruge skiver på det der.....nej nej nej nej...alene navnet på bandet skriger efter kvajebajer.... __________________ Electrocompaniet eci-2
Xindak Muse 1.2 (usa)
Audio Innovations alto
Nordost flatline
kommer snart Audiovector MI3
|
| Til top |
|
| |
Deeablo Forum Bruger

Bruger siden: 15 September 2006 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 579
|
| Sendt: 12 Juni 2008 kl. 22:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
KLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSEEEE hold kæft hvor er det sjovt...det redede lige min weekend igen  __________________ Electrocompaniet eci-2
Xindak Muse 1.2 (usa)
Audio Innovations alto
Nordost flatline
kommer snart Audiovector MI3
|
| Til top |
|
| |
Lars.S Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 51
|
| Sendt: 12 Juni 2008 kl. 22:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
bittermand skrev:
| [QUOTE=tossi]
og hvad så at det er halv dårlig lyd og billede, man ser det jo alligevel på sin bærbar, men det er sku da god underholdning med mange sjove klip man ikke kan finde andre steder....Det hele behøves jo ikke at være så skide fornemt hele tiden(som mange herinde har en tendens til)
|
|
|
Specielt tendensen til konstant at skulle påpege vinyl-overlegen-dit og analog-overlegen-dat...blablabla...GAAAAAAAAAAB - somme tider har jeg på fornemmelsen, det mere er for at overbevise sig selv, når de vågner om natten badet i sved med overvejelser over, om det er al besværet og pengene værd, med tvivlen stadigt mere gnavende: "Har jeg taget fejl?" Men som enhver anden troende, får de overbevist sig selv ved ovennænte besværgelser og falder til den religiøse (analog-vinyl'e)pat igen...hehe. Vi tager lige lidt mere i elendig youtube-"kvalitet" og "dårlig smag":
http://www.youtube.com/watch?v=v0sUzU4G1wA (det er godt nok elendigt, så ér du advaret!)
Hørt hørt!! du har virkelig fat i noget der.. smukt inlæg
Hilsen Lars
|
| Til top |
|
| |
janils Branchemedlem

Pladespilleren.dk
|
| Sendt: 12 Juni 2008 kl. 23:07 | IP-adresse registreret