Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 13:46   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Hvad er der tilbage! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 10
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 04 September 2007 kl. 16:23 | IP-adresse registreret  

Verden er sjov, nu er han på Hifi-musik, som jo bliver styret af Sillesen, som jo står bag Densen, så hvis KvK, havde så meget i mod Densen og Sillesen, ville han da ikke hoppe over til Hifi-musik's forum, vel 

Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek

MortenB
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. TRX850

Bruger siden: 13 December 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 04 September 2007 kl. 16:32 | IP-adresse registreret  

Al Bundy skrev:

Jeg synes der er en kedelig tendens til at mange af dem der kommer med god og interessant viden får advarsler og bliver udelukket.

Kan du givet eksempler på, at nogen har fået en advarsel for at komme med god og interessant viden? Det vil jeg i givet fald meget gerne se en henvisning til..!!??

Personligt synes jeg da H4A skal have ros for deres modering, der så vidt jeg kan se kun rammer dem, der bevidst går efter manden i stedet for efter bolden. Så herfra lyder der         til de frivillige på H4A...

Til top Vis MortenB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MortenB

dytti
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 November 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 04 September 2007 kl. 17:12 | IP-adresse registreret  

Jeg er lidt forvirret.

Uden at ha' læst alt hvad KvK har skrevet, så kan jeg forstå at han ikke bryder sig om Densen, og at han gentagne gange har ytret sig negativt om pågældende mærke.

Jeg bryder mig ikke om B&O - Ja jeg syntes vel nærmest at det er noget l..t.
Hvis jeg gentagne gange kommer med min mening om et produkt, er det så hetz?
Eller er der noget jeg har misset?

StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Sendt: 04 September 2007 kl. 17:15 | IP-adresse registreret  

Problmet er at KvK er gåer efter mand nemlig Sillesen som ejer Densen og så er det person hetz og det er noget andet en at mene at B&O laver noget L..t anlæg.
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 04 September 2007 kl. 17:18 | IP-adresse registreret  

Jeg synes også man skal kigge hvor dette forum bevæger sig hen... Kig lidt tilbage i tiden, så var der masser af interessante debatter, og masser af brugere der vitterligt havde noget at byde på. Hvor er de i dag??? Jeg kan ikke se dem!!

Forum domineres efterhånden af "hvor mange watt??" og "Den her er det bedste jeg har hørt, og det er den her forresten også"- brugere. Det handler ikke om HiFi, men om tykke forplader og storytelling. Hvor er entusiasmen blevet af???
Den er lige så stille forsvundet i takt med, at ethvert optrin til en seriøs debat (hvor tonen flyver op og ned), resulterer i indblanding fra moderatorer/smagsdommere, der lukker tråde og deler advarsler ud, for udtalelser de ikke mener er gavnlige for andre brugere.

Hvad er meningen...?? Skal vi have et forum fyldt af rygklappere, hvor vi alle sammen kan fortælle hinanden hvor enige vi er, og hvor man kan skrive ind og spørge en ekspert om hvor mange watt ens højtalere fra Taiwan Hansen kan tåle, og om man godt kan sætte en 8 ohms højtaler til en forstærker hvor der står 4 ohm???
H4A kan jo oprette et helt nyt forum, hvor man KUN må skrive indlæg som disse: "Jeg synes SONY er godt", "Jeg synes Densen er godt", "Jeg synes B&O er godt", "jeg synes bla bla bla ...er godt". Eller "min nye CD-afspiller en den bedste jeg nogensinde har hørt, og min gamle er endnu bedre"
Eller skal vi have et forum hvor der er plads til alle, incl dem der vil gå i dybden, analysere og ikke mindst forholde sig til tingene??

I Rusland får man lejemordere til at skyde systemkritikere... På H4A får man advarsler og lukket tråde. Hvad er det nu det hedder.... Dikta-et-eller-andet....

Og nu får jeg sikkert en advarsel mere!

dytti
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 November 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 04 September 2007 kl. 17:19 | IP-adresse registreret  

Aaahh - oki
Forvirring væk

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004
Sendt: 04 September 2007 kl. 17:30 | IP-adresse registreret  

For mig handler det om net-etikette.

En god tommelfingerregel for ens optræden på diverse netfora er, at lade som om man sidder over for den person, man skriver med/til. Og så lige overveje, om man rent faktisk ville sige akkurat det, man lige har skrevet, og gerne inden man trykker på Indryk indlæg .

Det er egentlig ikke så svært endda, selvom vi vel alle falder i fra tid til anden.

Ovennævnte vil sandsynligvis falde nogen for brystet som både kedeligt, uinteressant og evigt ligegyldigt. Det er meget muligt det opfattes sådan, men jeg er i grunden ligeglad, for det gør da i det mindste, at jeg kan stå inde for det jeg skriver, bla. her på siden.

Hvorvidt denne side bevæger sig i en uheldig retning, grundet fraværet af en række tidligere brugere, skal jeg ikke tærske langhalm på, men blot konstatere, at jeg finder det svært rart, hver gang en bruger, som primært deltager for at diskutere alene for egen selvhævdelses skyld, forlader dette forum. (Heri er, for god ordens skyld, ikke inkluderet Tomos-rytteren)

Måske det også handler om temperament, når brugere her og andre steder tydeligt har behov for at være forrest i flokken? Hvis det er tilfældet, kan jeg anbefale hhv. kolde afvaskninger, lange løbeture i regnvejr, køb en hund, eller bedst af alt: sluk computeren og hør noget mere musik

Mvh

Brok

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted

Zorglub
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004
Sendt: 04 September 2007 kl. 17:37 | IP-adresse registreret  

Er i ikke flinke at snakke om Kubikken et sted hvor han faktisk kan tage til genmæle? Jeg er sikker på at han ikke er enig i mange ting som advarslerne han har fået osv. så smut derover og få opklaret tingene. Han er ikke længere aktiv bruger her, og som han skrev i en mail til mig var han ret træt af at blive omtalt uden selv at kunne give respons.

Hurtig! nu til dig din gamle systemkritiker

Hurtig skrev:

Jeg synes også man skal kigge hvor dette forum bevæger sig hen... Kig lidt tilbage i tiden, så var der masser af interessante debatter, og masser af brugere der vitterligt havde noget at byde på. Hvor er de i dag??? Jeg kan ikke se dem!!

Forum domineres efterhånden af "hvor mange watt??" og "Den her er det bedste jeg har hørt, og det er den her forresten også"- brugere. Det handler ikke om HiFi, men om tykke forplader og storytelling. Hvor er entusiasmen blevet af???
Den er lige så stille forsvundet i takt med, at ethvert optrin til en seriøs debat (hvor tonen flyver op og ned), resulterer i indblanding fra moderatorer/smagsdommere, der lukker tråde og deler advarsler ud, for udtalelser de ikke mener er gavnlige for andre brugere.

Hvad er meningen...?? Skal vi have et forum fyldt af rygklappere, hvor vi alle sammen kan fortælle hinanden hvor enige vi er, og hvor man kan skrive ind og spørge en ekspert om hvor mange watt ens højtalere fra Taiwan Hansen kan tåle, og om man godt kan sætte en 8 ohms højtaler til en forstærker hvor der står 4 ohm???
H4A kan jo oprette et helt nyt forum, hvor man KUN må skrive indlæg som disse: "Jeg synes SONY er godt", "Jeg synes Densen er godt", "Jeg synes B&O er godt", "jeg synes bla bla bla ...er godt". Eller "min nye CD-afspiller en den bedste jeg nogensinde har hørt, og min gamle er endnu bedre"
Eller skal vi have et forum hvor der er plads til alle, incl dem der vil gå i dybden, analysere og ikke mindst forholde sig til tingene??

I Rusland får man lejemordere til at skyde systemkritikere... På H4A får man advarsler og lukket tråde. Hvad er det nu det hedder.... Dikta-et-eller-andet....

Jeg har tidligere i tråden skrevet lidt om hvad vi gør som forum og hvilke konsekvenser det har på godt og ondt.  Jeg har også læst dit seneste indlæg, men jeg kan ikke forstå hvad vi skal gøre ved det ud over ikke at overholde vores eget regelsæt. Hvis det skal ændres, hvad skal der så stå efter din mening? kom nu med nogle gode råd istedet for det der med "Og nu får jeg sikkert en advarsel mere!", du indeholder da mere end den gamle omgang ordkrig. Folk kan ikke lide de advarsler de får, og det er altid moderatorens skyld, branchen eller hvem det nu er. Faktum er at vi her på siden har et team der modererer forum. Vi gør det ud fra de givne retningslinier. Vi lytter til kritik her på ris og ros forum. Når vi er enige om at kritikken er berettiget, så efterlever vi den. Kan man blive valgt til at deltage som moderator? nej, så kald det et diktatur om du vil, men alternativet er anarki eller et andet sted at dyrke sin hobby.

Forstå nu at vi gør det her for at alle dem som vil biddrage på en konstruktiv måde har det råderum der skal til, og de få der ødelægger det for de mange må finde andre græsgange. Undskyld det sidste rigmede

Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 04 September 2007 kl. 18:01 | IP-adresse registreret  

Det er lidt sjovt det her. Det er ikke mig der har lavet reglerne, det er ikke mig der skal sørge for at de bliver overholdt og reelt har jeg jo ikke så meget at skulle have sagt, eftersom jeg tidligere har fået besked på, at hvis ikke jeg kan lide reglerne, kan jeg bare smutte.
Alligevel er det nu mig der skal komme med forslag til hvordan man kan lave reglerne anderledes .

Men OK... jeg skal da forsøge. Det kræver nok bare, at man fra H4A's side erkender, at der nok er ved at være et problem. Ellers er det jo intet værd!

Jeg synes som udgangspunkt man skal lade være med at gribe så meget ind overfor folk. Dette er et debat-forum, og med mindre man ved oprettelsen af sin profil skal skrive under på, at man er jordens største rygklapper, der aldrig kunne finde på at være uenig med nogen, kan man næppe undgå at tonen ryger både op og ned. Sådan er debatter også udenfor www!
Så længe der ikke er tale om deciderede trusler, kan jeg ikke se noget problem. Hvis folk er uenige med mig, må de hellere end gerne fortælle mig det., og sker det midt i en hed debat, finder jeg det naturlgt at det bliver sagt så man kan forstå det. Hellere det end en eller anden konkliktsky kommentar.
Men det skal selvfølgelig være noget man kan stå inde for. Eks finder jeg det ikke rimeligt, hvis jeg ud af den blå luft pludselig udbryder "Zorglub er en idiot" (Du kan tage det ). Den slags mener jeg er helt og holdent til en advarsel!
Til gengæld finder jeg det helt acceptabelt hvis jeg fortæller, at en producent X er useriøs, fordi han manipulerer med tekniske data (som eks KvK har gjort). Husk lige tilbage til dengang vi diskuterede powerplasma.dk. Tænk hvis man havde delt advarsler ud til brugere der kaldte powerplasma for plattenslagere, når det nu viste sig at være korrekt!! Hvis folk mener at kunne stå inde for det de siger, skal de også have lov til det!

I bund og grund er mit budskab altså, at man skal lade debatterne køre lidt mere frit. Kun hvis folk føler sig decideret truet, bør man grbe ind! At vi til tider er rygende ueninge og tager nogle heftige diskussioner, ser jeg absolut som noget positivt. Det ville være forbløffende kedeligt, hvis vi alle sammen sad og postede indlæg om hvor enige vi var!

Jeg har i øvrigt snakket med flere brugere af H4A, der ikke længere gider læste eller poste indlæg, fordi det efterhånden er for tamt. Der er ingen spræl. Forum er blevet et "hvor mange watt"-forum.

Zorglub
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004
Sendt: 04 September 2007 kl. 18:07 | IP-adresse registreret  

Den holdning kan jeg bruge til noget - lad debatterne kører længere, det er jo netop en gradbøjning af hvornår der skal falde advarsler. Vi tager hårdhedsgraden (dH?) op på det næste redaktionsmøde - det er altid et emne aligevel, men den her tråd giver i alt fald noget input.
Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004
Sendt: 04 September 2007 kl. 18:09 | IP-adresse registreret  

Hurtig:

Jeg er helt enig med dig i, at der skal være plads til at vi til tider er rygende uenige og lade en diskussion udvikle sig derefter. Men der er langt derfra, og så til enten at gå konkret efter en eller flere personer, det være sig en helt almindelig bruger, et branchemedlem eller noget helt fjerde, eller at anvende et infamt, plat og nedværdigende sprogbrug i selvsamme diskussioner. Når bølgerne går højt, er det netop ekstra smart at overveje sine ord nøje .

Mvh

Brok

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 04 September 2007 kl. 18:13 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:

Du er her da stadig? ..

nogle har ikke overholdt de gældende retningslnier og er blevet smidt ud, andre har valgt at gå frivilligt. Enten ved at bede om at få lukket deres konto, af den ene eller anden grund. Mens andre lige såt stille har forladt siden, men dog stadig læser, de skriver bare ikke mere.
Jeg kan ikke påstå at det IKKE er fordi vi har smidt nogle ud, men du kan heller ikke garantere at det er grundet udsmidninger. Der skal nok være nogen der har forladt os på den konto, men det må man tage med. Der vil altid være nogen som er imod hvad der bliver gjort.

Hurtig skrev:

Det ligger da enhver frit for at oprette nye tråde, og det kan da for pokker heller ikke være så vanskeligt at holde sig inden for regelsættet. Jeg er klar over at debatten til tider løber løbsk, men når der så kommer en henstilling fra moderator/administrator staben om at man lige skal overveje sit ordvalg, må man da også lige tænke "nå ja, det kunne jo være mig" .. længere er den ikke.

Hurtig skrev:

det tror jeg allerede du kender svaret på

Hurtig skrev:

jeg har overvejet det med lejemorderen, men for det første er det en stor økonomisk udgift og for det andet er Administrator ikke meget for det. så du slipper i denne omgang

Hurtig skrev:

jeg kan da godt give dig et par stykker mere, hvis du ønsker dette?

du skrev i en anden tråd, som af gode grunde blev lukket af Zorglub, at når det kom til udtalelser omkring hvorfor advarsler er givet. så var vi nærmest som Area 51.

Er det så svært at forstå at vi ikke gider en diskussion omkring andres advarsler ?

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 04 September 2007 kl. 18:26 | IP-adresse registreret  

Witzel.... det er lige netop den attitude du hermed demonstrerer, der gør at folk med noget seriøst på hjertet ikke længere gider deltage på forum. Du signalerer noget så tydeligt, at du bestemmer, og at alle bare skal indordne sig.

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter bruges ønske!

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 04 September 2007 kl. 19:13 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:
Witzel.... det er lige netop den attitude du hermed demonstrerer, der gør at folk med noget seriøst på hjertet ikke længere gider deltage på forum. Du signalerer noget så tydeligt, at du bestemmer, og at alle bare skal indordne sig.

hvis ikke en admin eller moderator, skal styre, hvem skal så, skal man så bare lade folk fyre der ud af, og sige hvad som helst, og jorde hvem som helst - jeg kan da godt se hvor du vil hen, dig og kurt alene bestemme og helt frie tøjler til at ved en hver given mulighed at svine og hetze til, og det har så kun stået på i et halvt års tid, og i bliver ved, og jeg synes kun at det er rimeligt, om end jeg synes kurt er en lystig og underholdende svend, at når han nu engang ikke kan lade vær, påtrods af utallige henstillinger, uden det har givet slag, at manden nu har fået passet, selv den klogeste mand i verden skal da ikke kunne stille sige ud over reglerne, men det mener du jo så sikkert man skal kunne

Og iøvrigt kan jeg da oplyse at netop typer som dig og kurt der spammer en forum med negativitisme og hetz, er hvad der får folk til at forlade forum
Til top Vis Guldkysten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guldkysten

RogueAgent
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004
Sendt: 04 September 2007 kl. 19:21 | IP-adresse registreret  

@Hurtig og Al Bundy (trådens starter),

jeg er som regel mere eller mindre enig med Hurtigs "samfundsrevsende" holdning til tingene, som f.eks. billigt skrammel der sælges dyrt fordi indpakningen og historien er flot.

Men her synes jeg godtnok I er lidt på vildspor. 

Jeg synes ikke jeg kan se at der fra h4a's side bliver ført en hårdere linie end tidligere - den tendens jeg kan se er at flere og flere brugere har problemer med at holde retorikken på et civiliseret plan, men det er vel ikke moderatorernes skyld? De håndhæver jo bare de retningslinier som alle brugere har accepteret ved oprettelsen, og når antallet af "overtrædelser" stiger, skulle antallet af advarsler vel også gøre det - ellers er retningslinierne jo ikke den html kode værd de er skrevet i.

Det svarer til at hidse sig op over at der bliver uddelt for mange parkeringsbøder eller fartbøder. Men det er da vel ikke andre end bilisternes egen skyld hvis de smider bilen hvor de har lyst, eller har bly i højre fod, så speederen ikke kan holdes fri af gulvet.

Jeg kan ikke se at det skulle være så svært at have en meningsfuld og indholdsrig debat som går langt udover "hvordan får jeg størst lydtryk ud af mine CV'er?" tråde. Bare fordi man snakker "voksensnak" kan man vel stadig godt forlange at blive tiltalt bare nogenlunde civiliseret - skal det ene absolut udelukke det andet..? Ingen har så vidt jeg ved nogensinde overbevist andre om deres synspunkter ved at tale ned til folk eller kalde dem grimme navne.

Det MÅ sq da kunne lade sig gøre at holde en nogenlunde børnevenlig tone, også selv om man er rygende uenige om dette eller hint. Er de retningslinier virkelig så svære at overholde..??

Til top Vis RogueAgent's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af RogueAgent

hifiigen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2005
Lokalitet: Jylland
Sendt: 04 September 2007 kl. 19:21 | IP-adresse registreret  

Enig med Hurtig. Hvorfor?

Der er sket en udvikling mod det høflige, akademiske og midter-søgende, idet de sprælske ikke har den plads de har brug for. Det minder mig om TV-udsendelserne med Rifbjerg og Kim Larsen: Larsen har kant, de lidt beskidte udtalelser og er egentlig ikke istand til at modargumentere mod Rifbjerg, som er SÅ Høflig, Korrekt og Ordentlig. Men hvis der var 2 Rifbjerg'er ville det være kedeligt og uinteressant.

Tråde lukkes for hurtigt, advarsler uddeles for hurtigt, og efterhånden er jeg begyndt at kigge færre og færre gange på sitet for at finde nyt og spændende. En dag kigger jeg måske kun en stille stund en kedelig søndag. Er det det der er målet? (jeg ved godt sitet ikke er for min skyld alene)

Dem der er udelukket burde jo være mere høflige og holde sig til emnerne, men hvis det nu er det de for fanden ikke er så gode til! Så giv dem da rum og plads alligevel, når det nu er dem vi også vil læse, som gør dette forum til noget lidt specielt.

Berufsverbot var ikke velset i Danmark tidligere - det er det stadig ikke!

Men, hvis H4A dæmper censuren, vil det kun måske have en effekt. En en gang for stram politik som har medført udmelding/udsmidning, gør det næsten umiligt at få dem der tilbage. Så tænk jer godt om, og gør noget aktivt for at få debattørerne tilbage. Det er ikke nok bare at sige: "OK, vi vil tillade lidt mere".

De ærbødigste hilsener

Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 04 September 2007 kl. 19:25 | IP-adresse registreret  

*Gaaab* Tror ikke rigtigt der er andre end dig Hurtig der har så stort et problem med reglerne og Admins/Mods...
Til top Vis Exxtreme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Exxtreme Besøg Exxtreme's Websted

jensmarius
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Tager en pause!!!

Bruger siden: 20 November 2005
Sendt: 04 September 2007 kl. 19:26 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:

Hej hurtig. Hvis du får en advarsel mere p.g.a dit indlæg, ja så ta imod den med kyshånd. Den du har i forvejen dør jo så heller ikke af ensomhedLOL  Jeg kan helt og aldeles tilslutte mig det du skriver. Tykke forplader, pianolak, de rigtige ( læs dyre ) racks, afhøvlede gulve i rum der SKAL ligne eet eller andet fra bo bedre. Rum der sikkert godt kan bruges til et eller andet, men som er fuldstændig uegnet til musik. Samtidig postuleres det gudhjælpme at man i et sådan rum kan høre HIGHEND lyd. Og det er jo helt ude i hampen. Hvis man anfægter disse opfattelser, Ja, så bryder hælvedet løs, og man vil straks blive indberattet. Nej det handler ikke om hifi, som jo er en forkortelse af ordet high fidelity, som jo på dansk betyder høj troværdighed.Nej, da hifi èn døede, døede troværdigheden desværre også.
Til top Vis jensmarius's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensmarius

quad
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Oktober 2005
Lokalitet: Jylland
Sendt: 04 September 2007 kl. 19:34 | IP-adresse registreret  

En mindre nidkærhed fra adm. når der bliver diskuteret branchens markedsføring/storytelling og blålys generelt, ville nok på sigt give et langt bedre forum - for brugerne forståes.
For det at skabe et interessant og uafhængigt forum, er vel målsætningen eller hur?

jensmarius
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Tager en pause!!!

Bruger siden: 20 November 2005
Sendt: 04 September 2007 kl. 19:36 | IP-adresse registreret  

Exxtreme skrev:
*Gaaab* Tror ikke rigtigt der er andre end dig Hurtig der har så stort et problem med reglerne og Admins/Mods...
Hvorfor er det nu lige at du kalder dig selv for EXXTREME, når du tilsyneladende kun er en lovrende skødehund??Embarrassed
Til top Vis jensmarius's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensmarius

<< Forrige Side af 10 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes