| Forfatter |
|
Gonzo Forum Bruger

Bruger siden: 22 April 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 187
|
| Sendt: 07 Marts 2008 kl. 23:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Manden har deltaget i tråden siden 7. sept. 2007  . Han har enten brugt pengene eller også har han aldrig tænkt sig at smide 500 K efter et anlæg
|
| Til top |
|
| |
fall Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5
|
| Sendt: 07 Marts 2008 kl. 23:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kan der i grunden være noget om!
Kunne være sjovt at høre, hvad han valgte at investere i, hvis tråden da ikke bare var en sludder for en sladder...
|
| Til top |
|
| |
Vincent. Branchemedlem

Lightnsound.dk
Bruger siden: 19 September 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 343
|
| Sendt: 08 Marts 2008 kl. 00:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm den er lidt svær den her.. Det er jo i sidste ende personlige præferencer der skal bestemme hvad de surt tjente skatte plagede kroner skal bruges på.. Men var det mig der havde 500.000,- til et nyt hifi setup hersker der ikke megen tvivl.. Først og fremmest ville en god del af kagen gå til et sæt Adam audio Tensor Alpha.. Der ryger de første 260.000,- for den aktive version som så klart er at fortrække hvis du spørger mig.. Så ville jeg smide en pass labs X0.2 kontrol forstærker på der røg 82.000,- mere af cd ville jeg vælge en Audio Aeroe Prestige til 79.000,- Kabler ville jeg lytte mig lidt frem til.. Så ville jeg smide en 40-50.000,- af til rummet Flyende gulv og godt dæmpet til musik... Så er der brugt 471.000,-.. Så mange penge har jeg dog ikke.. Men jeg ved fra mit eget setup at adam audio, pass labs og audio aero har det dejligt sammen..
__________________ Jeg høre musik ikke teknik
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 08 Marts 2008 kl. 02:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
fall skrev:
|
Du kan købe mit Accuphase dp-100/dc-101 sæt og mine Peak Consult Emperor højttalere for omkring 210.000,- så er du godt på vej mod hifi himlen!
Der ud over ville jeg nappe det Krell Evolution One & Two Pre og Power amp sæt der er til salg på Agn for cirka 350.000,- og så er du i hifi himlen 
|
|
|
EVO ?
Nej så heller 750mcx og KCT.
Også en masse penge i overskud til cder eller lper.
|
| Til top |
|
| |
fall Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5
|
| Sendt: 08 Marts 2008 kl. 18:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville dog helt sikkert købe brugt! Du kan næsten gange dit budget med 2 ved at købe brugt og skulle man en dag få lyst til at prøve noget andet udstyr, står man ikke med et kæmpe tab efter salg af det gamle. Hvis man tager sig tiden kan man sagtens finde brugt high-end hifi i særdeles flot stand med en besparelse på omkring 50% i forhold til dags dato ny pris!
|
| Til top |
|
| |
jensmarius Udelukket fra forum

Tager en pause!!!
Bruger siden: 20 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 302
|
| Sendt: 08 Marts 2008 kl. 19:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kjeldsen skrev:
|
I det prisleje har jeg ikke de store referencer.
Men, du skal sætte en god slat af til akkustikoptimering af rummet. Hvis ikke rummet er med dig, er der ingen grund til at investerer 500.000 kr. i anlæg. |
|
|
Det har du fuldstændig ret i, og det er et MUST uanset hvad ens anlæg koster. Det er desværre alt for få det er gået op for, at akustikken SKAL være i orden hvis man gerne vil have ordentlig lyd. Men der er jo ikke den store blærerøvseffekt i sådanne tiltag,og min fornemmelse for den der SE HVAD JEG HAR er vældig udbredt på hifi4all, og helt ærligt, så tror jeg at ham der startede tråden har et eller andet behov for lige at få fortalt at han har 500.000,- han vil spenderer på et anlæg, eller har han nu også det??
|
| Til top |
|
| |
jensmarius Udelukket fra forum

Tager en pause!!!
Bruger siden: 20 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 302
|
| Sendt: 08 Marts 2008 kl. 19:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fremmede skrev:
|
Det er fuldstændig latterligt at bede andre om at sammensætte et anlæg til den slags penge! Man skal ud og lytte på tingene selv.
Forslag; Giv 480000 kr til Folkekirkens Nødhjælp eller Røde Kors og køb Nad og Dali for resten.
mvh
|
|
|
Det er ganske rigtigt. Det er latterligt.
|
| Til top |
|
| |
sunmusic Forum Bruger

Bruger siden: 26 Juni 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1065
|
| Sendt: 08 Marts 2008 kl. 19:19 | IP-adresse registreret
|
|
|