Forfatter |
|
gl.jas Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1469
|
Sendt: 07 September 2007 kl. 14:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
hans J:
Indtil videre er jeg også dybt rystet , men lad os se, når flere af de garvede har været på i aften, måske deltager de også i afstemningen .
Gl.Jas:
Hvis denne poll står til troende her kl 14.03, må vi håbe at moderatorerne skærper deres focus.... __________________ My other toy has tits.
|
Til top |
|
|
Wagner-elev Forum Bruger

Bruger siden: 12 Oktober 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 219
|
Sendt: 07 September 2007 kl. 14:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er da humor på plan! Desuden er Hurin heller ikke for skarp i stavningen ser det ud til __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=5156&PN=3
|
Til top |
|
|
Hans J Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2285
|
Sendt: 07 September 2007 kl. 14:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
gl.jas skrev:
hans J:
Indtil videre er jeg også dybt rystet , men lad os se, når flere af de garvede har været på i aften, måske deltager de også i afstemningen .
Gl.Jas:
Hvis denne poll står til troende her kl 14.03, må vi håbe at moderatorerne skærper deres focus.... |
|
|
Jeg græmmes og er ligefrem ked af jeg oprettede den Poll, at så mange mener det er ok er helt ufatteligt, men så alligevel ikke, alt bliver jo mere og mere råt i medier og mange mener jo vi bestemmer sgu selv over vores liv og jeg kan tillade mig hvad som helst. Rent menneskeligt føler jeg at Danamrk er på en begyndende nedtur af de store. __________________ Fanatisme er den største trussel mod mennesket.
HD-DVD: Fordi livet er for kort til regionskoder
PS3 fordi Bluray 24fps og HD-lyd er nice
|
Til top |
|
|
MortenB Forum Bruger

Tidl. TRX850
Bruger siden: 13 December 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 965
|
Sendt: 07 September 2007 kl. 14:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hans J skrev:
gl.jas skrev:
hans J:
Gl.Jas:
Hvis denne poll står til troende her kl 14.03, må vi håbe at moderatorerne skærper deres focus.... |
|
|
Jeg græmmes og er ligefrem ked af jeg oprettede den Poll, at så mange mener det er ok er helt ufatteligt, men så alligevel ikke, alt bliver jo mere og mere råt i medier og mange mener jo vi bestemmer sgu selv over vores liv og jeg kan tillade mig hvad som helst. Rent menneskeligt føler jeg at Danamrk er på en begyndende nedtur af de store.
|
|
|
Du skal bestemt IKKE være ked af, at du oprettede denne poll, for resultaterne -indtil videre- belyser jo i dén grad en væsentlig problematik, som jeg virkelig håber moderatorerne kommenterer på...!!?? Så vær GLAD for, at du oprettede denne poll, så er det helt i orden at være KED af det resultat din fine poll viser...
|
Til top |
|
|
Hans J Forum Bruger

|
Sendt: 07 September 2007 kl. 14:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
TRX850 skrev:
Hans J skrev:
gl.jas skrev:
hans J:
Gl.Jas:
|
|
Jeg græmmes og er ligefrem ked af jeg oprettede den Poll, at så mange mener det er ok er helt ufatteligt, men så alligevel ikke, alt bliver jo mere og mere råt i medier og mange mener jo vi bestemmer sgu selv over vores liv og jeg kan tillade mig hvad som helst. Rent menneskeligt føler jeg at Danamrk er på en begyndende nedtur af de store.
|
|
|
Du skal bestemt IKKE være ked af, at du oprettede denne poll, for resultaterne -indtil videre- belyser jo i dén grad en væsentlig problematik, som jeg virkelig håber moderatorerne kommenterer på...!!??
Så vær GLAD for, at du oprettede denne poll, så er det helt i orden at være KED af de resultat din fine poll viser...
|
|
|
Jeg er ked af det forløbige resultatet ja, det er nok mere korrekt formulering, men også ked af vi er så langt ude i Danmark. __________________ Fanatisme er den største trussel mod mennesket.
|
Til top |
|
|
JJAZ Branchemedlem

JJAZ
Bruger siden: 21 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 806
|
Sendt: 07 September 2007 kl. 14:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man tror jo det er løgn.. Hvordan kan nogen som helst synes det er ok at opfører sig sådan???
Hilsen endnu en der er dybt rystet! __________________ JJAZ
|
Til top |
|
|
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
Sendt: 07 September 2007 kl. 14:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tråden indlæget stammer fra har kort efter et indlæg fra mig.
Zorglub skrev:
Hej gutter
Så er det sidste grimme ord om ordblinde skrevet i den her tråd. Jeg kan også se at tråden, som andersena har bemærket er på vej væk fra det oprindelige emne, så tilbage til det nu. Prøv denne søgning, hvis i har noget andet på hjertet omkring tilspilning end trådens emne.
Fortsat god debat.
Med venlige moderator hilsner
Zorglub
|
|
|
Så vi tager hånd om det når der kommer en rapport eller vi selv ser det. Hvis en bruger skriver at ordblinde er dumme, ja trækker jeg personligt vejret første gang og skriver som jeg har gjort. Bliver vedkommende ved, så falder hifi hammeren. Omvendt, er det så ok at udstille en bruger i en tråd for at have trådt lidt i spinaten? nej det er det heller ikke, så hvis i vil fortsætte den generelle snak om hvad der er god etik her på siden /hvad skal der til at få advarsler så er det fint for mig. Jeg skal gerne forsøge at spille med i et par hypotetiske senarier.
Hvor mange af jer ville egentligt trykke på rapport knappen, hvis i så
sådan et indlæg? - vi har fået en, og ingen efter at den her tråd blev
oprettet (edit: og nu en email, tak for den StarTrek). Der er en hel del i selv kan gøre for at gøre opmærksom på
brugere der træder over stregen.
|
Til top |
|
|
dytti Forum Bruger

Bruger siden: 10 November 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 495
|
Sendt: 07 September 2007 kl. 14:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er sq dybt rystet!
Ordblindhed = dumhed.
Det svare jo næsten til at beskrive nærsynede og venstrehåndede som misfostre?
Der er flere i min omgangskreds, som jeg holder meget af og som betyder meget for mig, som er ordblinde. At kalde dem dumme, er at træde mig personligt over tæerne.
[Slettet, undgå nu at blive personlig ellers undlad at poste indlæg i tråden /Zorglub] __________________ Må vellyden dale over jer
|
Til top |
|
|
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
Sendt: 07 September 2007 kl. 14:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Niels Bohr var ordblind. Der er lidt læsning her - men pas på, for det er ikke for sarte hifisjæle: http://www.ordblind.dk/ojnevillase.htmlJeg skal undlade at tage stilling til, om teksten taler sandt eller falsk. EDIT: Marianne Jelved er også ordblind.
__________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
Til top |
|
|
André Jensen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2153
|
Sendt: 07 September 2007 kl. 14:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
[off topic /Zorglub]
|
Til top |
|
|
Hans J Forum Bruger

|
Sendt: 07 September 2007 kl. 14:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zorglub skrev:
Tråden indlæget stammer fra har kort efter et indlæg fra mig.
Zorglub skrev:
Hej gutter
Så er det sidste grimme ord om ordblinde skrevet i den her tråd. Jeg kan også se at tråden, som andersena har bemærket er på vej væk fra det oprindelige emne, så tilbage til det nu. Prøv denne søgning, hvis i har noget andet på hjertet omkring tilspilning end trådens emne.
Fortsat god debat.
Med venlige moderator hilsner
Zorglub
|
|
|
Så vi tager hånd om det når der kommer en rapport eller vi selv ser det.
Hvis en bruger skriver at ordblinde er dumme, ja trækker jeg personligt vejret første gang og skriver som jeg har gjort. Bliver vedkommende ved, så falder hifi hammeren.
Omvendt, er det så ok at udstille en bruger i en tråd for at have trådt lidt i spinaten? nej det er det heller ikke, så hvis i vil fortsætte den generelle snak om hvad der er god etik her på siden /hvad skal der til at få advarsler så er det fint for mig. Jeg skal gerne forsøge at spille med i et par hypotetiske senarier.
Hvor mange af jer ville egentligt trykke på rapport knappen, hvis i så
sådan et indlæg? - vi har fået en, og ingen efter at den her tråd blev
oprettet (edit: og nu en email, tak for den StarTrek). Der er en hel del i selv kan gøre for at gøre opmærksom på
brugere der træder over stregen. |
|
|
Rapportkanppen har jeg slet ikke tænkt på  . Men at du sidestiller min "udstilling" af Hurin med hans kommentar, det synes jeg er groft. Jeg over vejer seriøst at trække mig fra HiFI4all.dk på trods af alle de gode erfaringer jeg har fået her og alle de venlige mennesker jeg er stødt på. Men med en sådan holdning der lægges for dagen, så har jeg svært ved at deltage i dette forum. Jeg er måske noget sensitiv anlagt, det ved jeg ikke, men for lige at gentage mig selv, at sætte lighedstegn i mellem min reaktion og Hurin´s udtalelser, ja det slår sgu´ benene væk under mig  . __________________ Fanatisme er den største trussel mod mennesket.
|
Til top |
|
|
Zorglub Lukket konto

|
Sendt: 07 September 2007 kl. 14:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Kjeldsen Branchemedlem

Kjeldsens forbindelser
Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9389
|
Sendt: 07 September 2007 kl. 15:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
[Off topic /Zorglub]
|
Til top |
|
|
HenrikVJ Forum Bruger

Bruger siden: 03 September 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 25
|
Sendt: 07 September 2007 kl. 15:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
[off topic /Zorglub]
|
Til top |
|
|
Zorglub Lukket konto

|
Sendt: 07 September 2007 kl. 15:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis i vil diskuterer det generelle spørgsmål om det er ok at skrive som Hans J beskriver i det oprindelige indlæg så gør det. Ellers kan jeg ikke se en berettigelse for tråden skal køre videre.
|
Til top |
|
|
Boye Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2019
|
Sendt: 07 September 2007 kl. 15:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm - Jeg er logget ind - jeg har ikke stemt, men jeg har ikke adgang til at stemme ... ? "Iz it because I is black?"
|
Til top |
|
|
Guldkysten Lukket konto

Lukket efter bruges ønske!
Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1540
|
Sendt: 07 September 2007 kl. 15:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm hva så med folk der stammer, er de så også dumme ??? næ de fleste stammere, er rent faktisk uhyre intelligente, grunden til at de stammer, er rent faktisk, at deres hjerne er flere banelængder foran hvad munden rent faktisk skal sige.
Er folk med udokumentede fordomme så dumme, hmmm - ja, og det er da vist de eneste dumme folk jeg kender til.
Jeg kan simpelthen brække mig over den holdning, at man har den er da ok, men at man offentligt lufter den, er simpelthen uacceptabelt, og ja dumt.
|
Til top |
|
|
Zorglub Lukket konto

|
Sendt: 07 September 2007 kl. 15:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Boye skrev:
Hmm - Jeg er logget ind - jeg har ikke stemt, men jeg har ikke adgang til at stemme ... ? "Iz it because I is black?" |
|
|
Prøv igen...
|
Til top |
|
|
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
Sendt: 07 September 2007 kl. 15:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
At nogle mennesker kan sidestille ordblindhed med dumhed...tja...uvidenhed må være kodeordet...forhåbentlig __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
Til top |
|
|
music 4 all Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1467
|
Sendt: 07 September 2007 kl. 15:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
må sige,jeg er også rystet over at over halvdelen der har deltaget i denne poll finder hurin's formulering ok
Hifi4all er som navnet antyder for alle mennesker,selv ordblinde & talblinde sålænge de holder en ordentlig tone,men jeg deler åbenbart ikke mening med 53% herinde og det er jeg faktisk glad for
|
Til top |
|
|