Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2025 | 11:32   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Outwave? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Piphans
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juni 2005
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 26 September 2007 kl. 19:45 | IP-adresse registreret  

Der findes mange TV, hvor der er et panel fra Philips eller Samsung, men det gør jo ikke, at Tv’et er af samme kvalitet.... Problemet er at hvis man tror at man får en Philips plasma også er der en Lumasonic fra Tjekkiet i kassen... Outwave bør bare melde ud, hvilke TV de har i deres tilbud så man bedre kan gennemskue hvilken værdi deres tilbud rent faktisk har.

Til top Vis Piphans's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Piphans

OUTWAVE
Branchemedlem
Branchemedlem

Outwave

Bruger siden: 18 Oktober 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 18 Oktober 2007 kl. 21:21 | IP-adresse registreret  

Hej Alle i denne tråd

Ja jeg håber ikke der er nogle som er i tvivl om at jeg ER fra OUTWAVE, og jeg har løbende fuldt med I hvordan I har skrevet om OUTWAVE - og derfor vil jeg faktisk gerne benytte lejligheden til at invitere dig / Jer ud til vores show room, så I kan se vores skærme - såvel LCD som PLASMA. Og omkring det med de manglende svar, så kan jeg kun give jer ret i, at det simpelthen er alt for dårligt at I ikke har fået den tilbagemelding som I er blevet lovet - dette kan jeg kun beklage, for i sidste ende er det alene mit ansvar.

Men som sagt, jeg vil meget gerne invitere Jer alle ud og se vores skærme - så der ikke er tvivl om at det  faktisk ER et godt produkt vi sælger, og at det ikke er et tjekkisk, Kinesisk eller Koreans TV - men at det er produceret her i Europa.

Som flere skriver, så er det paneler fra primært Phillips som vi benytter - og derfor er det svært at komme med den præsice model på et TV, idet et TVs model nummer, primært henviser til designet på modellen. Så derfor er det, desværre alene på de specifikationer man kan lave en sammenligning.

Jeg ved ikke om dette giver Jer svar på noget - men jeg kan kun gentage min opfordring til at komme ud og besøge os, så " man kan lege mand, og "sparke" lidt til vores skærm. Og jeg giver gerne en kop kaffe eller andet...

Med venlig hilsen

Henrik Ørum Nissen

Til top Vis OUTWAVE's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af OUTWAVE

JanM
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Januar 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 19 Oktober 2007 kl. 00:33 | IP-adresse registreret  

- Okay, hvor er det så henne i verden??

JanM
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 Oktober 2007 kl. 00:34 | IP-adresse registreret  

Er det Gericom der laver skærmene??

OUTWAVE
Branchemedlem
Branchemedlem

Outwave

Sendt: 19 Oktober 2007 kl. 20:06 | IP-adresse registreret  

Hej Jan

Vi ligger i Hvidovre - og som sagt, du er meget velkommen. Gericom, dem kender jeg ikke - så der kan jeg med sindsro svare NEJ det er ikke dem som laver disse.

Med venlig hilsen

Henrik Ørum Nissen

OUTWAVE
Branchemedlem
Branchemedlem

Outwave

Sendt: 19 Oktober 2007 kl. 20:07 | IP-adresse registreret  

Helt præsist, så ligger vi på Avedøreholmen 48.

OUTWAVE
Branchemedlem
Branchemedlem

Outwave

Sendt: 19 Oktober 2007 kl. 20:16 | IP-adresse registreret  

Hej Jan

Alternativt - kan du sende mig en mail på info@outwave.dk ,att. Henrik Ørum Nissen med din adresse -  så sender jeg et par fribilletter til Boligmessen i Brøndby Hallen dem 3 + 4 November, så kan de se vores produkter der ?

JanM
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 Oktober 2007 kl. 20:50 | IP-adresse registreret  

Det vil jeg sige ja tak til.

Munch
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Oktober 2007
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 17:01 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg har lige købt Oplevelse pakken, syndes ikke at tv er noget at prale af, det undre mig også når nogle spørge om hvilket mærke det er, får man en sludre om at man kan komme til Brøndby for at se det ? meld dog ud hvilket mærke det er.

Har også lidt svært ved at forstå, da jeg valgte pakken, stod der at 42 t tv havde 1200-1 kontrast, nu da jeg var inde og se er det blevet opdateret til 7000-1, er der nogle der kan svare på hvordan det kan være.

Hilsen Munch

Til top Vis Munch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Munch

andersena
Branchemedlem
Branchemedlem
PowerMill Service

Bruger siden: 09 Februar 2007
Lokalitet: København
Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 20:31 | IP-adresse registreret  

hvis man går ind på hjemmesiden og vælger 50" plasma i fladskærme, så får man også at vide at det indeholder et 1366X768 TFT LCD panel. hmm.. 

selvfølgelig skal man have lov til at starte et firma op.. og det er ikke nemt i starten.. så sådan noget kan smutte..

OUTWAVE
Branchemedlem
Branchemedlem

Outwave

Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 21:21 | IP-adresse registreret  

Hej Munch

Igen vil jeg lige starte med at bekende REN kulør - JA jeg er fra OUTWAVE.

Omkring mærket - så er mærket et OUTWAVE TV, men da der i dag kun er 5 virksomheder som laver paneler til LCD, så er "indmaden" i vores 42" fra Phillips - men vi kan jo ikke melde andet ud end at det er et OUTWAVE TV, når det nu er mærket, men med Phillips panel. Jeg ved det kan være svært at forstå, men det er rent faktisk sådan det hænger sammen.

Det med at se vores fjernsyn, der må jeg beklage at vi desværre kun lige nu kan tilbyde showroom i Hvidovre - men vi arbejder hårdt på at få oprettet flere rundt om i danmark. Da vi meget gerne vil vise vores produkter frem - for vi er faktisk stolte af dem, både mht. kvalitet og design. Derfor er vi også igang med at komme rundt på messer i hele danmark, således at man kan komme ned og se og føle vores produkter.

Det med kontrast er endnu een af de ting som kræver en forklaring - indtil for kort tid siden var det normalt at alle opgave kontrasten som kontrast, men nu er det DYNAMISK kontrast alle skriver derfor denne forskel. Det er ikke os som har startet dette, men da vi fik utrolig mange spørgsmål om "Hvorfor den var så lav - og om vores ikke havde dymamisk kontrast" - ja så har vi rettet os ind efter stort set alle andre producenter.

Jeg håber dette besvare dine spørgsmål, og jeg håber at du bliver meget tilfreds med at være kunde hos OutWave.

Med venlig hilsen

Henrik Ørum Nissen

OUTWAVE
Branchemedlem
Branchemedlem

Outwave

Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 21:25 | IP-adresse registreret  

Hej andersena

Igen - JEG ER FRA OUTWAVE.

MANGE tak for at du har opdaget denne fejl, og jeg vil få denne rettet hurtigst muligt. Jeg sætter meget stor pris på at denne slags fejl bliver nævnt - da det jo ikke virker særligt godt at vi har den slags store fejl på vores side.

Jeg kan se at du bor i København - og hvis du kunne tænke dig at komme på Bolig messe i Brøndby - vil jeg gerne sende dig nogle billetter som tak for at du har fundet fejlen. Det eneste du skal gøre, er at sende en mail til info@outwave.dk med din adresse, og skrive att.: Henrik Ørum Nissen - så vil de blive tilsendt.

Med venlig hilsen

Henrik Ørum Nissen

Munch
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Oktober 2007
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 27 Oktober 2007 kl. 10:59 | IP-adresse registreret  

Hej Henrik.

Først tak for det hurtige indlæg/svar.

Med hensyn til hvilket tv i har, mener jeg stadigvæk ikke der kan være snak om et Phillips, har været inde og se på deres hjemme side, du vil ikke kunne finde et tv som har de data som jeres, nu vores tv.

Nå man læser jeres betjeningsvejledning, vil man kunne læse på side 14 under, tilslutning af perifert udstyr.

Deres Hitachi LCD fjernsyn kan vise Højdefinitions Billeder. Faldt lige over Hitachi LCD er det et tilfælde eller hvordan forklare man det.

Det skal sige i den Engelske version er ordet Hitachi slettet ?

Hilsen Munch

Til top Vis Munch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Munch

Afortune
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 November 2007
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 02 November 2007 kl. 17:09 | IP-adresse registreret  

Som der bliver nævnt før er det samme personer/ navne der reklamerer for dette produkt flere steder i cyberspace, det lugter desværre af den ene ansattes eget værk. Produktet er dyrt og får negativt anmeldelse af bl.a forbrugerstyrelsen, men den hastighed der er på mobiltelefoni, priser på fladskærme, nethastighed etc. betaler man alt for meget, jeg ville holde mig langt væk, og opfordrer ejeren som åbenbart skriver med her, til at kigge siden igennem og fjerne de kedelige stavefejl, for de er der stadigvæk.....
Til top Vis Afortune's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Afortune

OUTWAVE
Branchemedlem
Branchemedlem

Outwave

Sendt: 07 November 2007 kl. 15:40 | IP-adresse registreret  

Hej Afortune

Igen - så der ikke er tvivl, JA jeg er fra OutWave.

Omkring de stavefejl, så har jeg nu bedt vores folk som lige nu sidder med vores noget triste hjemmeside om at gå det igennem - og jeg kan også sige lige ud at vi ikke er stolte af den site, og derfor er den ved at blive lavet om. Og det er ikke bare en opdatering, men et helt nyt layout.

Det du skriver med at det er alt for dyrt, det har jeg altså lidt svært ved at lade stå hen - for dyrt i forhold til  hvad ?

Jeg mener, der er mange som i dag betaler f.eks 300 kr om mdr. for internettet, og flere betaler også for en bære linie ( dog kan man jo lidt endnu få 40 kr rabat hos TDC hvis man har begge ting der) - dette kan løbe om i 350 kr pr mdr, eller mere. Men hvis man tager 350 kr. pr mdr - så ser jeg regne stykket som følger:

Oplevelses pakke 1 koster 699 pr mdr, hvis du trækekr de 350 kr fra - så betaler du realt 350 kr pr. mdr. for 42" LCD, mobiltelefon, trådløst netværk, mobil abonnement med gode priser, IP telefoni også med gode priser. Om dette er dyrt - vil jeg lade stå usagt, men jeg syntes IKKE 8400 kr over 24 RENTE fri konto er dyrt for alle disse ting.

Du skal jo huske på, at du EJER alle ting efter de 24 mdr. - det er jo ikke leje eller noget i den stil.

Med venlig hilsen

Henrik Ørum Nissen

Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 07 November 2007 kl. 16:12 | IP-adresse registreret  

Kan du så fortælle hvorfor i fordoblede jeres priser for kort tid siden?

Jeg havde bestemt mig for at bestille internet uden oplevelsespakke hos jer, og der var en del personer fra mit arbejde der også gerne ville bestille, men så fordoblede i pludselig priserne, både på routeren men også på basislinien... Den kostede 149,- men pludselig 299,-...

Det er en meget kraftig øgning af prisen fra den ene dag til den anden...

Til top Vis Exxtreme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Exxtreme Besøg Exxtreme's Websted

OUTWAVE
Branchemedlem
Branchemedlem

Outwave

Sendt: 07 November 2007 kl. 18:57 | IP-adresse registreret  

Hej Exxtreme

Igen vil jeg gerne understrege at jeg er fra OUTWAVE.

Der er faktisk flere grunde til hvorfor vi har sat prisen op, det har blandet været fordi at tilslutningen til den lave pris ikke var særlig stor, at der i mange forums på internettet blev stillet spørgsmål til om det nu kunne være rigtigt - du ved for billigt til at være sandt. 

Og på baggrund af disse erfaringer, valgt jeg at sætte prisen op. Dog er det vigtigt for mig at understrege, at alle som har bestilt til den lave pris også får deres internet leveret til denne pris.

Med venlig hilsen

Henrik Ørum Nissen

Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 07 November 2007 kl. 19:05 | IP-adresse registreret  

OUTWAVE skrev:

Hej Exxtreme

Igen vil jeg gerne understrege at jeg er fra OUTWAVE.

Der er faktisk flere grunde til hvorfor vi har sat prisen op, det har blandet været fordi at tilslutningen til den lave pris ikke var særlig stor, at der i mange forums på internettet blev stillet spørgsmål til om det nu kunne være rigtigt - du ved for billigt til at være sandt. 

Og på baggrund af disse erfaringer, valgt jeg at sætte prisen op. Dog er det vigtigt for mig at understrege, at alle som har bestilt til den lave pris også får deres internet leveret til denne pris.

Med venlig hilsen

Henrik Ørum Nissen

Jeg tror efterhånden vi har fattet at du er fra Outwave, der er ingen grund til at starte hvert indlæg med at skrive du er fra Outwave...

Så du fordoblede prisen fordi folk synes prisen var for billig til at være sand... Det er da den dårligste undskyldning ever... Mig og en 10 stykker fra arbejdet mistede netop interessen for jeres produkt da i fordoblede prisen, for så er der andre mere fordelagtige tilbud fra andre udbydere...

Til top Vis Exxtreme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Exxtreme Besøg Exxtreme's Websted

OUTWAVE
Branchemedlem
Branchemedlem

Outwave

Sendt: 07 November 2007 kl. 19:46 | IP-adresse registreret  

Hej Exxtreme

Jeg må jo starte med at undskylde - at jeg skriver det så tydeligt, men jeg har før set mange skrive "om det nu er een fra OutWave", derfor vil jeg gerne undgå dette igen.

Det var nu ikke ment som en undskyldning, men en forklaring - og ja der er mange andre steder hvor man også kan få billigt internet, rigtig mange steder endda. Men jeg mener nu stadigvæk at 299 for 3Mbit/512Kbit internet, IP telefoni og vores "alt i een boks" med trådløst netværk, VoIP adapter indbygget er en god pris. Men igen, jeg er jo også godt "farvet" - så derfor må "dommen" ligge hos andre.

Med venlig hilsen

Henrik Ørum Nissen

Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 November 2007 kl. 16:59 | IP-adresse registreret  

OUTWAVE skrev:

Så du kan med god samvittighed tage dobbelt så meget for samme produkt ved nogle af dine kunder, også de månedlige abbonnementspriser???

Det virker MEGET utroværdigt...

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes