Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 17:34   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Denon 3808 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 13 September 2007 kl. 22:23 | IP-adresse registreret  

Vel folk låne en masse med hjem og selfølige lev. det tilbage, for derefter at bestille de over nette, se de er der ingen penge i for foretninge, der er med sikkehed mange der misbruger foretninges service 
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek

Hans J
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 13 September 2007 kl. 22:50 | IP-adresse registreret  

StarTrek skrev:
Vel folk låne en masse med hjem og selfølige lev. det tilbage, for derefter at bestille de over nette, se de er der ingen penge i for foretninge, der er med sikkehed mange der misbruger foretninges service 

Jeg kan også belejre en ansat i fire timer, lade staklen koble udstyr til og fra. Gå igen, komme igen næste dag, lige bruge et par timer mere, for derefter at gå hjem og bestille det hele over nettet .

Du sætter lighedstegn imellem HFK og El-giganten, der vil jeg nok sige HFK ansatte kender nok produkterne bedre end El-gigantens ansatte.

MEN MEN MEN, i El-giganten kan du købe udstyr, tage det med hjem og så returnere det efter 30 dages test. Se det er da noget der vil noget.

Selvfølgelig er der restrektioner på, så som det skal være i væsentlig samme stand som da du købte det, men det er jo heller ikke svært hvis det er blevet brugt med omhu og ikke til vilde fredagspartys.

HFK´s regel er, det er noget du kan forhandle dig frem til (hvis du er dygtig).

Til top Vis Hans J's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hans J

Audi A3
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 13 September 2007 kl. 22:54 | IP-adresse registreret  

Hans J skrev:

Håber ikke din holdning er gældende for alle HFK-ansatte, for så går det kun en vej for jer.

Jeg synes nu at Ronin's indlæg virker meget fornuftigt.

Det skal være muligt at kunne drive en forretning så det giver overskud - ellers vil vi ikke have mange forretninger tilbage at handle i.

Det er fint at der er butikker der yder super service som du har oplevet det med CSN Teknik. Jeg tvivler dog på at han kan leve at det, hvis alle potentielle kunder skal have demonstreret det derhjemme (personligt at indehaver) .

Denon/Dali Grand & Euphonia
Til top Vis Audi A3's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Audi A3 Besøg Audi A3's Websted

Hans J
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 September 2007 kl. 23:28 | IP-adresse registreret  

Audi A3 skrev:
Hans J skrev:

Håber ikke din holdning er gældende for alle HFK-ansatte, for så går det kun en vej for jer.

Jeg synes nu at Ronin's indlæg virker meget fornuftigt.

Det skal være muligt at kunne drive en forretning så det giver overskud - ellers vil vi ikke have mange forretninger tilbage at handle i.

Det er fint at der er butikker der yder super service som du har oplevet det med CSN Teknik. Jeg tvivler dog på at han kan leve at det, hvis alle potentielle kunder skal have demonstreret det derhjemme (personligt at indehaver) .

Citér:
Altså, helt ærligt - i opfører jer sgu en del forkælede. Hvor meget tror i egentlig at i har krav på i en forretning?

Prøv at vise en smule taknemmelighed over de muligheder, der rent faktisk er, og vær glad for dem.

Kom nu lidt ned igen, og vær lidt realistiske - at der overhovedet er mulighed for at låne nogle steder, er udelukkende en gratis service, som i ikke engang har krav på.

Nøjagtigt samme smøre er ligeså uinteressant at stå og høre på i butikken som ansat på gulvet - og nej, det har ikke det fjerneste at gøre med at være udbrændte. Udbrændt bliver man kun når man skal høre på sådan noget som f.eks. det her - det er nærmere pga. folks manglende tolerance overfor mange af de nye folk der er startet i f.eks. HFK´s butikker. Heller ikke her er der tolerance fra de "hårde drenge" - nej, hvis ikke man er 100% inde i sagerne når de kommer og spørger, ja så er den sørme også gal!

Op på hesten og tag og vis lidt støtte istedet for altid og være så utaknemmelige - dem på gulvet har nu engang også brug for lidt opbakning. Det er trods alt deres job, og dagen går nu engang lettere med lidt positivitet!

Så det der lyder fornuftigt ? (Der er klippet i teksten).

Det har ikke en dyt med den rette indstilling til at drive forretnng at gøre.

Det er helt okay man ikke er inde i 100% af tingene, men så fortæller man det og finder forstærkning i butikken .

Opbakning skal de have fra ledelsen, ikke fra kunderne, kunder skal betjenes, ja surt når man står i butik, så skal man yde en service, give kunden en positiv oplevelse.

Jeg fortæller gerne en ekspedient som har givet mig en god betjening, at det har været en fin og positiv oplevelse, at blive betjent af vedkommende og det er sådan noget der gør jeg komme igen. Desværre er der bare lagt imellem disse oplevelser.

kennethnr
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juni 2006
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 14 September 2007 kl. 05:52 | IP-adresse registreret  

Hej Mazdarati

Lidt kedelig oplevelse du beskriver, ikke meget der kan gøres ved det nu.

Du efterspørger selv at der bliver strammet op på den slags i fremtiden - har du gjort dit for at hjælpe på det ? Her tænker jeg på at smide en mail til risogros@hifiklubben.dk

Til top Vis kennethnr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kennethnr

mazdarati
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2006
Sendt: 14 September 2007 kl. 09:56 | IP-adresse registreret  

Hej Kennetnr - rart at få tråden tilbage på sporet - Jeg har ikke sendt noget endnu, men jeg har tænkt mig at gøre det. For det var så surt at have taget tidligt fri fra arbejde for at komme til demo uden der var for mange mennesker i butikken - og så kan jeg ikke engang få testet det jeg ville.

Som respons til den diskussion tråden har affødt omkring service, så synes jeg ikke at HFK er dårlige til at servicere som sådan - jeg synes ikke det er dårlig service at man ikke kan låne produkterne med hjem, og man bliver kontaktet af en sælger rimelig hurtigt når man er i butikken. Men man kan ikke reklamere med at man kan booke en demo hvor alt står klart hvis man ikke kan leve op til det.

Citat fra hjemmesiden:
I Hi-Fi Klubben kan du lytte dig frem til det helt rigtige anlæg. Vores entusiastiske medarbejdere demonstrerer hellere end gerne det ene anlæg efter det andet, indtil du finder det, du vil have.

Hvis du har travlt i vores normale åbningstid - eller hvis du vil lytte og sammenligne anlæg uden at blive forstyrret - så kan du sammen med butikken finde et tidspunkt, hvor alt grejet kan stå klar, og der er fred og ro omkring dig.

Jeg arbejder selv med kunder, dog kun B2B - men den virksomhed jeg arbejder i slår sig på nogle særlige egenskaber vi har, og vi går meget op i at leve op til det. Vi bruger meget tid på at kvalitetssikre virksomheden netop for at være pålidelige overfor kunderne. Hvis nu pågældende sælger havde haft en kalender/tjekliste ell. lignende til at holde styr på sine ting ville han have spottet at de ikke havde nogle blu-ray afspillere allerede om morgenen eller sågar dagen før og haft mulighed for at ringe til mig så vi kunne lægge aftalen om.

Hvor vidt CSN-teknik yder usædvanligt god service, er vel op til ham selv i forhold til ydelse/indtjening deraf - og det er klart hans force at han ikke er et stort foretagende som HFK der har adskillige mellemledere osv til at skabe bureaukrati.

Til top Vis mazdarati's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mazdarati

Hi-Fi Klubben
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 August 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 14 September 2007 kl. 10:19 | IP-adresse registreret  

Hej mazdarati 

Jeg har læst dit indlæg og må erkende at dette ikke er godt nok - langt fra!

Det er klart at når man på forhånd har booket en demo skal butikken bare være klar. Dette er et område vi faktisk gør en del ud af, og vi vil sørge for at der bliver strammet op så lignende fejl ikke sker igen.

Mvh. Henrik Wieben

Markedschef - DK

Til top Vis Hi-Fi Klubben's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hi-Fi Klubben

Hans J
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 September 2007 kl. 10:49 | IP-adresse registreret  

Hi-Fi Klubben skrev:

Hej mazdarati 

Det er klart at når man på forhånd har booket en demo skal butikken bare være klar. Dette er et område vi faktisk gør en del ud af, og vi vil sørge for at der bliver strammet op så lignende fejl ikke sker igen.

Mvh. Henrik Wieben

Markedschef - DK

Se det er et svar der kan bruges til noget, ingen undskyldning eller søforklaring, blot en erkendelse af det er ikke godt nok og det skal gøres bedre.

Det kunne måske godt opfattes i mine tidligere indlæg jeg er specielt ude efter HFK, hvilket jeg ikke er. Specialbutikker bliver bare nød til at erkende de har én ting de kan overleve på SERVICE.

Audi A3
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 14 September 2007 kl. 12:10 | IP-adresse registreret  

Jeg opfattede ikke Ronin's indlæg som en søforklaring på den omtalte situation i indlæg 1, men mere som en respons på de efterfølgende klynk.

Denon/Dali Grand & Euphonia
Til top Vis Audi A3's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Audi A3 Besøg Audi A3's Websted

Hans J
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 September 2007 kl. 12:18 | IP-adresse registreret  

Audi A3 skrev:
Jeg opfattede ikke Ronin's indlæg som en søforklaring på den omtalte situation i indlæg 1, men mere som en respons på de efterfølgende klynk.

Jaja, hvis du opfatter det som klynk, so be my guest.

Ascari
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 14 September 2007 kl. 17:40 | IP-adresse registreret  

Hans J skrev:
Ascari skrev:
Audi A3 skrev:
mazdarati skrev:
Hej folkens.

HFK på Åboulevard - sikke en skuffende oplevelse.

Hmmmm..... kan ikke undre mig. Jeg købte en Dali Euphonia Center derfra - igennem HFK Herning. Jeg fik at vide at den var som ny - ingen ridser .

Sælger i Herning og jeg var mildest i chok da vi fik dyret ud af kassen. Siderne så ud til at være blevet slæbt hen af et gulv (mange små ridser), diskanten var trykket ind og foden til at placere ovenpå den matchende sub manglede. (NB - den fik de retur)

Prøv en anden og mindre HFK næste gang - de yder som regel bedre service end de store og fancy butikker.

Tror jeg passer meget godt. Jeg har både handlet i Herning, og fået en del gode samtaler i den i Esbjerg. Synes især den i Esbjerg giver kanon service, så at skære alle HFK'ere over én kam går ikke, heldigvis! for produkterne er rigtigt gode alt efter hvad man leder efter.

Nå, har de fået nye mærker ind ?

Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men alt efter hvor længe tilbage du tænker på så ja, det har de

Jeg ved godt hvad du hentyder til, det er jo smag og behag hvad man kan lide, men det gør jo ikke kvaliteten ringere fordi lyden ikke lige er dig
Til top Vis Ascari's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ascari

Hans J
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 September 2007 kl. 17:57 | IP-adresse registreret  

Ascari skrev:
Hans J skrev:
Ascari skrev:
Audi A3 skrev:
mazdarati skrev:
Hej folkens.

Hmmmm..... kan ikke undre mig. Jeg købte en Dali Euphonia Center derfra - igennem HFK Herning. Jeg fik at vide at den var som ny - ingen ridser .

Sælger i Herning og jeg var mildest i chok da vi fik dyret ud af kassen. Siderne så ud til at være blevet slæbt hen af et gulv (mange små ridser), diskanten var trykket ind og foden til at placere ovenpå den matchende sub manglede. (NB - den fik de retur)

Prøv en anden og mindre HFK næste gang - de yder som regel bedre service end de store og fancy butikker.

Tror jeg passer meget godt. Jeg har både handlet i Herning, og fået en del gode samtaler i den i Esbjerg. Synes især den i Esbjerg giver kanon service, så at skære alle HFK'ere over én kam går ikke, heldigvis! for produkterne er rigtigt gode alt efter hvad man leder efter.

Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men alt efter hvor længe tilbage du tænker på så ja, det har de

Jeg ved godt hvad du hentyder til, det er jo smag og behag hvad man kan lide, men det gør jo ikke kvaliteten ringere fordi lyden ikke lige er dig

Hehe, jeg har intet imod deres produkter, har selv haft Denon i tidernes morgen og var ganske godt tilfreds.

Self har de masser af fine produkter, ligesom jeg sværger til Onkyo er der dem som sværger til Denon (de stakler ).

Har ikke hørt nogen af de nyeste serier SR´er fra Denon, men efter hvad jeg kan forstå har de stadigvæk den "lyse" Denon-klang.

Men jeg glæder mig til en stortest imellem Onkyo, Denon, H/K og Marantz.

Nicolai18
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 September 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 14 September 2007 kl. 18:11 | IP-adresse registreret  

Hans J skrev:
Ascari skrev:
Hans J skrev:
Ascari skrev:
Audi A3 skrev:
mazdarati skrev:
Hej folkens.

Hehe, jeg har intet imod deres produkter, har selv haft Denon i tidernes morgen og var ganske godt tilfreds.

Self har de masser af fine produkter, ligesom jeg sværger til Onkyo er der dem som sværger til Denon (de stakler ).

Har ikke hørt nogen af de nyeste serier SR´er fra Denon, men efter hvad jeg kan forstå har de stadigvæk den "lyse" Denon-klang.

Men jeg glæder mig til en stortest imellem Onkyo, Denon, H/K og Marantz.

Som Denon selvfølgeligt vinder stort i surround sammenhæng

Det er godt vi ikke alle er enige så ville alle produkter være ens, tænk hvor kedeligt det ville være

Nicolai

mazdarati
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2006
Sendt: 20 September 2007 kl. 10:53 | IP-adresse registreret  

Hej Henrik,

rart at høre. Ikke nogen undskyldninger eller noget. Jeg regner med at forsøge at få en demo igen en dag når der er blu-ray afspillere i klubben igen.

Mvh Jacob

Hi-Fi Klubben skrev:

Hej mazdarati 

Mvh. Henrik Wieben

Markedschef - DK

Til top Vis mazdarati's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mazdarati

brasch
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Sendt: 20 September 2007 kl. 11:21 | IP-adresse registreret  

synes nu jeg har haft en del dårlige oplevelser på åboulevarden, men det kan sgu heller ikke være så let dernede, de har temmeligt mange kunder inde i butikken i løbet af en dag. Jeg går som regel kun derned hvis det er det eneste sted i kbh de har en bestemt ting jeg har besluttet mig for, ellers bruger jeg frederikberg og amager, men aldrig østerbro (jeg er blevet lidt uvenner med butikschefen).

Men alt i alt lyder det som om der ikke er nogle radikale ændringer i denons nye receivere rent lydmæssigt

Furious jt
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juli 2006
Sendt: 20 September 2007 kl. 11:37 | IP-adresse registreret  

Nu hi-jacker jeg lige tråden, håber det er ok

Jeg fik en demo af 3808'eren i aalborg i mandags. Det var en grundig demonstration og det virkede som om sælger havde tjek på tingene.

Mht lyden så kan jeg kun sige fremragende! Sælger skrude pænt op for recieveren og jeg kan godt sig jer at der er power i den! Den blev testet på dali suite højtlaere da det er dem jeg har. Jeg har aldrig troet mine højtalere kunne spille så højt, rent og detaljeret på samme tid. Det var en utrolig oplevelse.

Om den lyder bedre en onkyos tilsvarende recievere, ved jeg ikke. Jeg står og skal vælge mellem 3808 og sr875. Lige nu hælder jeg mest til onkyo, ikke fordi jeg tror den er meget bedre end denon, men pga den fremragende service som Onkyoforhandler, csn-teknik, yder.

Til top Vis Furious jt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Furious jt

StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Sendt: 20 September 2007 kl. 11:42 | IP-adresse registreret  

Her er en opfording til H4A, teste panel, lave en teste af de ny mellemkasse surrund forstærker fra Onkyo, Denon, H/K og Marantz
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek

Furious jt
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juli 2006
Sendt: 20 September 2007 kl. 11:45 | IP-adresse registreret  

StarTrek skrev:
Her er en opfording til H4A, teste panel, lave en teste af de ny mellemkasse surrund forstærker fra Onkyo, Denon, H/K og Marantz

Det kunne være så godt! Tror dog ikke det bliver i nærmeste fremtid desværre.

De første tests kommer sikkert fra tyske sider, og så er jeg lige vidt for tysk, er ikke min stærke side

Til top Vis Furious jt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Furious jt

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes