Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 00:55   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Stor Konkurrence på hifi freaks (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 17 September 2007 kl. 15:13 | IP-adresse registreret  

Nej syndes at det er intressant (og der er der sikke andre der også syndes), for hans navn har med at dukke op her og der.
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek

zerocool
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 17 September 2007 kl. 16:16 | IP-adresse registreret  

kyhn skrev:
enig, men netop fordi ZC er med på team H&S, ser det forkert ud når han påstår at Sillesen ikke kunne have indflydelse på sitet.

Jeg redegør blot for, i min egenskab af chefredaktør og administrator på www.hifi-musik.dk, at dette ikke er tilfældet.

kyhn skrev:
Det svarer jo til at du siger at han heller ikke har nogen indflydelse på dit arbejde vi er alle dikteret i størrere eller mindre grad af dem der betaler os ussel mammon. Det er sådan hele den vestlige verden er opbygget, så det gælder nok også i Esbjerg.

Hvis man er i et konspiratorisk lune, vil jeg da godt medgive, at man kan teoretisere om hvorvidt Thomas Sillesen kunne have en indflydelse på siden, lige så vel som man kan gøre det samme om eksempelvis annoncører på et tilsyneladende uafhængigt magasin eller hjemmeside.

At DHES afholder udgifterne til driften af www.hifi-musik.dk - ex. serverplads, transportudgifter i forbindelse med besøgsartikler osv. - giver i teorien vel alene Thomas Sillesen mulighed for at bestemme, om hvorvidt hifi-musik.dk eksisterer eller ej. Hifi-Musik bliver drevet af frivillige ulønnede kræfter, hvorfor jeg har svært ved at se det redaktionelle incitament til at følge henstillinger fra nogen som helst branchemedlemmer eller imødekomme deres forsøg på styring - ej heller om et sådant er formand for DHES.

heltny skrev:
Sikke en røverhistorie

Har du noget belæg for, at det forholder sig anderledes end som ovenfor angivet af undertegnede? 

Til top Vis zerocool's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zerocool

vilmann
Branchemedlem
Branchemedlem
Nerds

Bruger siden: 01 April 2003
Sendt: 17 September 2007 kl. 16:56 | IP-adresse registreret  

åh...

Nu er vi korrupte igen. Det bliver snart en vane

/vilmann
Til top Vis vilmann's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af vilmann

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 17 September 2007 kl. 17:13 | IP-adresse registreret  

kom nu drenge, det var ikke det tråden gik ud på. Trådens topic er ikke hvilken relation Thomas Sillesen har til hifi-musik.dk men at der er en konkurrence på hififreaks.

Så tilbage til topic!
Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

fantic
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 September 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 17 September 2007 kl. 20:34 | IP-adresse registreret  

witzel skrev:
kom nu drenge, det var ikke det tråden gik ud på. Trådens topic er ikke hvilken relation Thomas Sillesen har til hifi-musik.dk men at der er en konkurrence på hififreaks.

Så tilbage til topic!

Takker for denne opbakning, det var en mulighed for at fortælle at der var en koncurence med fede præmier.

Som jeg godt kunne tænke mig at få fat i.. *haha* jeg har styr på den nu, bare vent og se.

Men vis der er nogen der har fundet noget spændene så sig lige til  man må vist godt deltage flere gange. Det vil sige flere lodder til mig...

Til top Vis fantic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af fantic

bjørn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2004
Sendt: 18 September 2007 kl. 01:05 | IP-adresse registreret  

zerocool skrev:

bjørn skrev:
alias ordførende høvding på det konkurrerende forum HiFi&Musik

Uagtet hvor mange gange dette nærmest manisk bliver fremturet, har det intet på sig.

Thomas Sillesen har intet med www.hifi-musik.dk at gøre, hverken redaktionelt eller på anden måde. Hifi-musik.dk finansieres af DHES, hvor Sillesen rigtignok har anparter. Det gør ham dog på ingen måde involveret i hifi-musik.dk, lige så lidt som jeg er involveret i driften af Lego eller taler på deres vegne, fordi jeg har aktier heri.

Hr. Sillesen har økonomiske interesser i Densen, HiFi& Musik DHES og det firma der i adet aktuelle tilfælde udlodder højttalere.

Man skal være mere end almidelig naiv, samfundsmæssigt og økonomisk uvidende for at hoppe på den limpind du holder frem.

Til top Vis bjørn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bjørn

M.Guldager
Branchemedlem
Branchemedlem

Bruger siden: 24 August 2007
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 18 September 2007 kl. 01:44 | IP-adresse registreret  

Guldkysten skrev:
hmm - det må ikke være demoer, de må ikke være på tilbud, det er da ret svært af finde noget billigere til faste priser 

Vi skulle jo have nogle rimelige kriterier for konkurrencen, og det synes vi det er at måle hvilket land der har de bedste priser på Focal. At der måske er en enkelte forhandler et sted der har billigere pris, fordi han har en demo han vil af med eller lignende, giver jo ikke et retvisende indtryk af hvordan priserne er generelt på verdensplan.

M.Guldager
Branchemedlem
Branchemedlem

Sendt: 18 September 2007 kl. 01:44 | IP-adresse registreret  

AV Precision skrev:

Guldkysten skrev:
hmm - det må ikke være demoer, de må ikke være på tilbud, det er da ret svært af finde noget billigere til faste priser 

Det er vel også dét der er hele pointen med konkurrencen...

M.Guldager
Branchemedlem
Branchemedlem

Sendt: 18 September 2007 kl. 01:46 | IP-adresse registreret  

Guldkysten skrev:
AV Precision skrev:

Guldkysten skrev:

Det er vel også dét der er hele pointen med konkurrencen...

Ja det er jeg klar over, men hvis nu man kunne finde det billigere, så var det da dumt ikke at prøve at finde det, ikke også der er jo 49 lodder ekstra så

Vi vurderer de link folk sender, og undersøger dem, og giver folk svar på (Efter konkurrencen er slut på lørdag) om deres link gav dem 50 lodder eller "kun" 1.

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 18 September 2007 kl. 08:28 | IP-adresse registreret  

Kan man vinde noget, hvis man finder et logo, der ligner Hififreaks' logo ?
I så fald, vil jeg deltage.

Bradman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2005
Sendt: 18 September 2007 kl. 08:51 | IP-adresse registreret  

zerocool skrev:

kyhn skrev:
enig, men netop fordi ZC er med på team H&S, ser det forkert ud når han påstår at Sillesen ikke kunne have indflydelse på sitet.

Jeg redegør blot for, i min egenskab af chefredaktør og administrator på www.hifi-musik.dk, at dette ikke er tilfældet.

kyhn skrev:
Det svarer jo til at du siger at han heller ikke har nogen indflydelse på dit arbejde vi er alle dikteret i størrere eller mindre grad af dem der betaler os ussel mammon. Det er sådan hele den vestlige verden er opbygget, så det gælder nok også i Esbjerg.

Hvis man er i et konspiratorisk lune, vil jeg da godt medgive, at man kan teoretisere om hvorvidt Thomas Sillesen kunne have en indflydelse på siden, lige så vel som man kan gøre det samme om eksempelvis annoncører på et tilsyneladende uafhængigt magasin eller hjemmeside.

At DHES afholder udgifterne til driften af www.hifi-musik.dk - ex. serverplads, transportudgifter i forbindelse med besøgsartikler osv. - giver i teorien vel alene Thomas Sillesen mulighed for at bestemme, om hvorvidt hifi-musik.dk eksisterer eller ej. Hifi-Musik bliver drevet af frivillige ulønnede kræfter, hvorfor jeg har svært ved at se det redaktionelle incitament til at følge henstillinger fra nogen som helst branchemedlemmer eller imødekomme deres forsøg på styring - ej heller om et sådant er formand for DHES.

heltny skrev:
Sikke en røverhistorie

Har du noget belæg for, at det forholder sig anderledes end som ovenfor angivet af undertegnede? 

Allerførst, tillykke med stillingen som chefradaktør.

Du efterspørger som der belæg for Densen har indflydelse på h&s? Jeg vil selv mene sidste års skandale, hvor Mogens "Antisilver" gik ud i flammer med "afskedssalut tråden".

http://www.hifi-musik.dk/?forum=viewtopic&t=1238&hig hlight=

Her har Mogens været yderst bramfri med at skive lidt om Sillesens anvendelse af siden. Den korte udgave er vel at Sillesen hyrede Mogens til at lave ballede. Det har han bestemt også honereret. Mogens var på det tidspunkt et fremtrædende medlem af H&S. Jeg er ikke sikker på om han ren faktisk var chefredaktør. Det kunne være bevis for Sillesen har mere end en håndfuld aktier i H&S......og ikke i Lego eller Novonordisk. Vi må håbe Sillesens praktsis er ændret siden, for ellers vil nogen fremstå som en løgner og utroværdig. Du må være den nye dreng i klassen.  

Mvh

Bradman

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 18 September 2007 kl. 08:52 | IP-adresse registreret  

StarTrek skrev:
Thomas Sillesen har vel kun aparter i Densen og eller ikke noget at gørre med verken Densen eller hifi-musik som sådan, er det ikke rigtig ?

Det ville værre god ide, at vi fik at vide hvordan at Thomas Sillesen, er bladet ind i div ?

Info på domænet hifi-musik.dk:

Domænenavn:hifi-musik.dk
DNS:hifi-musik.dk
Registreret:2000-01-04
Status:Aktivt

Registrant:
Bruger-id:DHES2-DK
Navn:Danish High End Society
Att.:Thomas Sillesen
Adresse:Randersvej 28
Postnr. & by:6700 Esbjerg
Land:Danmark
Telefon:+45 20 68 73 14

Fuldmægtig:
Bruger-id:DHES2-DK
Navn:Danish High End Society
Att.:Thomas Sillesen
Adresse:Randersvej 28
Postnr. & by:6700 Esbjerg
Land:Danmark
Telefon:+45 20 68 73 14

EDIT: Den person man henvender sig til, hvis man er utilfreds med indholdet på hifi-musik.dk, er Thomas Sillesen. Derfor står han som ATT. på domænet, og er ansvarlig for indholdet. Også indholdet af de indlæg, som forumbrugere skriver.

Taster man telefonnummeret 20687314 ind på firmasøgningen i Krak, er det Bruno Barcelli der dukker op. Firmasøgning på 20687314.

Her er info på DHES.

Thomas Sillesen
Branchemedlem
Branchemedlem
Nerds.dk

Bruger siden: 29 April 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 18 September 2007 kl. 09:32 | IP-adresse registreret  

Hejsa,

Bradman> Mogens var nu ikke hyret af mig til at lave ballade, det klarede han fint selv  

Zerocool og Kim Olsen er de 2 redaktører på hifi-musik. Du har helt ret i at der er en principiel mulighed for at jeg kan påvirke dem. OM jeg rent faktisk gør det, bliver jo ord mod ord, så det synes jeg folk selv skal dømme udfra det der skrives og sker på hifi-musik.

Spencer> Det var i sin tid Bruno og Kenneth der hjalp mig med at lave den første version af hifi-musik. Det skete i forbindelse med at hifi-musik blev brugt som hjemmeside til en HiFi & Surround udstilling for mange år siden. Men jeg kan da se jeg lige skal have fjernet det nummer, så det vil jeg rode med idag.

Thomas Sillesen
Til top Vis Thomas Sillesen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thomas Sillesen

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 18 September 2007 kl. 09:41 | IP-adresse registreret  

Thomas Sillesen skrev:

Hejsa,

Bradman> Mogens var nu ikke hyret af mig til at lave ballade, det klarede han fint selv  

Zerocool og Kim Olsen er de 2 redaktører på hifi-musik. Du har helt ret i at der er en principiel mulighed for at jeg kan påvirke dem. OM jeg rent faktisk gør det, bliver jo ord mod ord, så det synes jeg folk selv skal dømme udfra det der skrives og sker på hifi-musik.

Spencer> Det var i sin tid Bruno og Kenneth der hjalp mig med at lave den første version af hifi-musik. Det skete i forbindelse med at hifi-musik blev brugt som hjemmeside til en HiFi & Surround udstilling for mange år siden. Men jeg kan da se jeg lige skal have fjernet det nummer, så det vil jeg rode med idag.

Ja - vi kan jo ikke have, at Bruno bliver kimet ned, af folk der vil brokke sig over Mogens' indlæg, på jeres forum.

Thomas Sillesen
Branchemedlem
Branchemedlem
Nerds.dk

Sendt: 18 September 2007 kl. 09:45 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:

Ja - vi kan jo ikke have, at Bruno bliver kimet ned, af folk der vil brokke sig over Mogens' indlæg, på jeres forum.

He he.. nu konkluderede Pouls audiobutik jo for nyligt at 23% af alle entusiaster synes jeg er sexet... så de ville vel ringe og stønne ?

Thomas Sillesen
Til top Vis Thomas Sillesen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thomas Sillesen

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 18 September 2007 kl. 09:58 | IP-adresse registreret  

Thomas Sillesen skrev:
Spencer skrev:

He he.. nu konkluderede Pouls audiobutik jo for nyligt at 23% af alle entusiaster synes jeg er sexet... så de ville vel ringe og stønne ?

Billedet af Poul, på hans eget site, er ellers i skarp konkurrence til dit billede, da han er uden hat.
Du må nok forvente, at der skal målfoto til, for at afgøre den endelige vinder.

Bradman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2005
Sendt: 18 September 2007 kl. 10:23 | IP-adresse registreret  

Thomas Sillesen skrev:

Hejsa,

Min pointe var blot at der faktisk var en forbindelse mellem dig Thomas og Mogens. Jeg har uddybet mit svar til dig (Thomas Sillesen) via PB. Jeg mener faktisk ikke vi skal hive op i såret. Hvis nogen forsat er i tvivl om Mogens og Thomas havde et samarbejde, så vil jeg altså ikke tvinge nogen i eller iøvrigt forfølge Sillesen. Det er fortid.  

Mvh

Thomas Sillesen
Branchemedlem
Branchemedlem
Nerds.dk

Sendt: 18 September 2007 kl. 10:53 | IP-adresse registreret  

Bradman skrev:
Min pointe var blot at der faktisk var en forbindelse mellem dig Thomas og Mogens. Jeg har uddybet mit svar til dig (Thomas Sillesen) via PB. Jeg mener faktisk ikke vi skal hive op i såret. Hvis nogen forsat er i tvivl om Mogens og Thomas havde et samarbejde, så vil jeg altså ikke tvinge nogen i eller iøvrigt forfølge Sillesen. Det er fortid.  

Mvh

Takker, og så vil jeg lige tilføje at jeg har opfordret andre til at skrive på hifi-musik, men ikke blandet mig i hvad de rent faktisk har skrevet. Men igen, det må I jo selv vurdere om er korrekt ved at læse hvad folk skriver. Ligesom folk også må vurdere om jeg rent faktisk er sexet, personligt håber jeg pouls undersøgelse er udtryk for at 23% af alle hifi entusiaster er kvinder

Thomas Sillesen

Zorglub
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 18 September 2007 kl. 10:57 | IP-adresse registreret  

Jeg syntes at i skal snakke om hvordan hifi-musik.dk hænger sammen på hifi-musik.dk og ikke her.

Oplysningen om at der er en konkurrence i gang er vel modtaget!

Vi lukker her da tråden umuligt kan holde sig til emnet, som Witzel pointerede var forudsætningen for at køre den videre.

Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes