Emne: Censur på hifi4all ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
Mastervol Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
|
| Sendt: 19 September 2007 kl. 23:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil ikke hælde mere benzin på det hurtig(t) voksende bål af beskyldninger mod hifi4all ved at skrive et laaangt indlæg til hurtig, men blot sige at jeg bakker H4A op og synes at de fortjener respekt for at gøre forummet til et godt sted at være uden at få noget for det andet end sporadiske tilkendegivelser. 
|
| Til top |
|
| |
MichaelWB Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
| Sendt: 20 September 2007 kl. 00:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig skrev:
|
@ Ascari: Takker for opbakningen. Du er faktisk inde og røre ved sagens kerne.
Du har nemlig fat i, at det ofte er de folk der har en mening og står fast ved den, der kommer i problemer med moderatorgruppen. Du nok også fat i noget af det rigtige, når du påpeger, at disse brugere (mig selv incl..- Ja... stik imod janteloven), ofte er de brugere der øser ud af viden, erfaring osv.
Jeg kan kun tale på mine egne vegne, men har selvfølgelig en fornemmelse af hvad andre udstødte brugere mener. Og jeg tror problematikken er, at "vi" har en fast holning, som vi viterligt tør stå ved. HFi branchener efterhånden en stor gang varm luft, hvor man lover nye mirakler hver eneste dag, der lover forbedringer til højre og ventre grebet ud i den blå luft. Desværre er der en meget stor gruppe HiFi-interesserede, der sluger denne varme luft råt, og for hvem producenters reklame, anmelderes gyldne løfter er noget nær lovgivning. En rigtig fin lyserød sky, hvor alle kan gå rundt og klappe hinandne på skuldrene. Det uhyggelige for denne store gruppe er så, når der kommer en bruger og tør sige dette imod, og tør fortælle at der er tale om tom snak. En person der vitterligt tør tage stilling, og ikke bare følge reklamestrømmen, men har sin egen mening, som han tør stå ved, og i øvrigt kan underbygge. Så ramler korthuset, og pludselig er man de sorte får, der kun er ude på at ødeelægge det for alle andre og svine branchen til.
En reklamemand/anmelder kan skamrose eks en CD-afspiller til skyerne, og fortælle en masse sort snak om woodoo teknologier og lange forkortelser, der dækker over absolut intet. Han kan endda fortælle om hvor meget disse reelt ikke eksisterende teknologier har forbedret lyden, og hvor lækker maskinen er på trods af at alt indmaden er mlavet af plastic. Det er fuldstændig accepteret, selvom det er total tågesnak. Vælger jeg så at fortælle, at der er tale om tågesnak, bl.a. ve at dokumentere at de omtalte forkortelser er ren woodoo og dækker over 0 og niks, at maskinen er lavet af plastic og i øvrigt sætter spørgsmålstegn ved pålideligheden af kilden eftersom en stor del af den er tågesnak... Ja, så er det mig der er idioten, fordi jeg punkterer den lyserøde sky. På trods af at man måske har afslæret en str gang tågesnak. Simpelthen fordi, at så skal folk igen til at forholde sig... Det slipper man for, så lnge man bare æder tågesnakken råt, og lader reklamefolk føre en bag lyset.
|
|
|
Nu sidestiller du dig selv - og de andre "udstøtte" - med den lille dring fra "Kejserens nye klæder". Men hvis den lille dreng havde sagt "For helvede da! Er i alle sammen så torskedumme og blinde, at I ikke kan se at han ikke har tøj på?" Så havde drengen fået en endefuld, var kommet i seng uden aftensmad og kejseren havde stadig rendt rundt med røven bar 
Det kan godt være du mener du ikke bliver hørt, hvis du kommer med kritik på en pæn måde. Men det er altså sjældent man får noget ud af at levere kritik på en grim måde. Det kan godt være man bliver hørt, men det bliver sjældent taget til efterretning. Et budskabs form HAR betydning, det er ikke kun indholdet.
Jeg er helt enig i, at det er meget kedeligt når brugere med viden og holdninger enten forsvinder fra hifi4all eller slet ikke skriver her. At de skulle gå eller blive smidt ud, fordi det ikke er tilladt at forsvare sine meninger, den tror jeg ikke på. De bliver smidt ud fordi de bryder de regler der gælder 4all! __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 20 September 2007 kl. 01:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lidt svært ved at genkende Witzels skriverier som værende hårde, nedladende eller værre.
Hvis det er opfattelsen, så læser man hans skriverier som fanden læser bibelen, witzel er en af de mest afbalancerede moderatorer jeg længe er stødt ind i på nettet.
Og hvis den smule der end måtte være i denne tråd kan hidse folk op, så bed til at i ikke møder ham i det virkelige liv, for da vil i få et hjertetilfælde af hans direkte facon, her bliver en spade kaldt for en spade, og hvad nogle kan opfatte som negative kommentarer på dette forum vil fremstå som en pigespejders skriverier i sammenligning.
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
Hurtig Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3070
|
| Sendt: 20 September 2007 kl. 08:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
Hurtig skrev:
|
Du har nemlig fat i, at det ofte er de folk der har en mening og står fast ved den, der kommer i problemer med moderatorgruppen. Du nok også fat i noget af det rigtige, når du påpeger, at disse brugere (mig selv incl..- Ja... stik imod janteloven), ofte er de brugere der øser ud af viden, erfaring osv.
Jeg kan kun tale på mine egne vegne, men har selvfølgelig en fornemmelse af hvad andre udstødte brugere mener. Og jeg tror problematikken er, at "vi" har en fast holning, som vi viterligt tør stå ved. HFi branchener efterhånden en stor gang varm luft, hvor man lover nye mirakler hver eneste dag, der lover forbedringer til højre og ventre grebet ud i den blå luft. Desværre er der en meget stor gruppe HiFi-interesserede, der sluger denne varme luft råt, og for hvem producenters reklame, anmelderes gyldne løfter er noget nær lovgivning. En rigtig fin lyserød sky, hvor alle kan gå rundt og klappe hinandne på skuldrene. Det uhyggelige for denne store gruppe er så, når der kommer en bruger og tør sige dette imod, og tør fortælle at der er tale om tom snak. En person der vitterligt tør tage stilling, og ikke bare følge reklamestrømmen, men har sin egen mening, som han tør stå ved, og i øvrigt kan underbygge. Så ramler korthuset, og pludselig er man de sorte får, der kun er ude på at ødeelægge det for alle andre og svine branchen til.
En reklamemand/anmelder kan skamrose eks en CD-afspiller til skyerne, og fortælle en masse sort snak om woodoo teknologier og lange forkortelser, der dækker over absolut intet. Han kan endda fortælle om hvor meget disse reelt ikke eksisterende teknologier har forbedret lyden, og hvor lækker maskinen er på trods af at alt indmaden er mlavet af plastic. Det er fuldstændig accepteret, selvom det er total tågesnak. Vælger jeg så at fortælle, at der er tale om tågesnak, bl.a. ve at dokumentere at de omtalte forkortelser er ren woodoo og dækker over 0 og niks, at maskinen er lavet af plastic og i øvrigt sætter spørgsmålstegn ved pålideligheden af kilden eftersom en stor del af den er tågesnak... Ja, så er det mig der er idioten, fordi jeg punkterer den lyserøde sky. På trods af at man måske har afslæret en str gang tågesnak. Simpelthen fordi, at så skal folk igen til at forholde sig... Det slipper man for, så lnge man bare æder tågesnakken råt, og lader reklamefolk føre en bag lyset.
|
|
|
lige et spørgsmål, inden jeg overfortolker .. 
du er ikke ved at dreje debatten over på en "HIFI4ALL.DK er købt af branchen" debat, vel? for den synes jeg vi har været igennem utallige gange.
|
|
|
Nope.... bare rolig. Det er ikke der jeg vil hen.
Min pointe er, at en meget stor del af HiFi-verdenen er ganske lidt selvstændige. De flyder bare med strømmen, og æder enhver storytelling råt. For denne store gruppe passer det fint, at branchen er begyndt på den helt store storytelling, da det fritager brugerne for selv at tage stilling. Man kan bare flyde med strømmen. I denne gruppe ser jeg både almindelige brugere, men absolut også anmeldere. Her tænker jeg ikke bare på h4a. Men generelt ser man mange anmeldere få teknikken i den gale hals, når de totalt ukritisk forsøger at genfortælle producenternes reklamesnak, på en måde der får det til at virke troværdigt. Ofte ender det i ren teknik-volapyk. I stedet for at undersøge og produktet, hvilket jeg mener er anmelderens fornemmeste opgave, vælger mange bare at genfortælle reklame-ordene fra producenten. Vi ved alle, at reklame-snak skal tages med et gran salt. Ens egen l**t lugter altid bedst, og som reklamemand kan man vride sandheden ganske meget. Problematikken opstår, når en anmelder tager det for givet, at reklamen er et sandt billede af virkeligheden, og så genfortæller og bakker op om det der fortælles i reklamen. Så kommer det til at fremstå som om, at anmelderen har testet produktet, og er kommet til præcis samme konklusion som producentens reklame, og det er jo et godt tegn, idet det vidner om at producenten er pålidelig. Problemet er så bare, hvis anmelderen vitterligt ikke selv er kommet til konklusionen, men bare har genfortalt reklamen. Det er den slags der gør, at vi af og til ser nogle ret uheldige fejl/misforståelser i den tekniske del af en anmeldelse.
Det er ikke blot en kritik af H4A... Det er i princippet en konstatering af, at både brugere/købere og anmeldere ikke selv tager stilling. For brugernes vedkomne er det ikke noget nyt... Det er det samme der gør sig gældende, når folk køber Ariel vaskemiddel, fordi de har set en reklame for Ariel, på trods af at det er beviseligt, at Ariel trods den 3-dobbelte pris, ikke er bedre end billigt vaskepulver. Jeg mener jo bare i sagens natur, at når man begiver sig ud i anmelderfaget, uanset om man er lønnet eller frivillig, har man pligt til selv at tage stilling til produkterne. Jeg savner lidt en anmelder der tør fortælle om et dyrt produkt, at det rent faktisk performer dårligt, at det er bygget for ringe osv, for den slags er der masser af derude. Jeg vil sågar påstå at H4A har anmeldt noget under denne kategori, uden at have bemærket det. Og når alt bare er "godt", "bedre" og "bedst", har man svært ved at tage det alvorligt, uanset om det er en anmelder eller bruger der skriver det. Desværre går HiFi dog i den retning. __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 20 September 2007 kl. 08:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
MichaelWB skrev:
|
Det kan godt være du mener du ikke bliver hørt, hvis du kommer med kritik på en pæn måde. Men det er altså sjældent man får noget ud af at levere kritik på en grim måde. Det kan godt være man bliver hørt, men det bliver sjældent taget til efterretning. Et budskabs form HAR betydning, det er ikke kun indholdet.
|
|
|
Jeg har vist sagt det mange gange, men gentager gerne så alle får det med. Jeg er ikke starte med at skrive slemme beskeder til H4A teamet. De første mange gange har jeg henvendt mig ganske pænt, og blot gjort opmærksom på fejl/misvinsende informationer, og hver eneste gang underbygget med velanset teori. Det er vel det alle efterhånden siger er den korrekte måde, ikke. Problemet opstår så, fordi jeg HVER eneste gang er blevet mødt af en bedrevidende holdning, fra folk der tilgengæld ikke har kunnet underbygge deres udsagn, blot fortælle at de mener at have ret, og jeg ikke skal blande mig. Er vi så ikke enige om, at det er den forkerte måde (selvom det betyder kritik af eks H4A)?? At jeg så vælger at fortsætte min kamp for at få sandheden frem, kan jeg ikke se som et problem. Jeg finder det bare uheldigt, at det skal være nødvendigt, fordi H4A ikke har villet høre på mine venlige henvendelser. Og jeg er desværre ikke typen der bare kan læne mig tilbage og sige "Nå, nu fylder de igen folk med løgn og latin, men jeg må hellere lade som ingen ting". Det har jo indtil videre også vist sig, at jeg hver eneste gang har haft fat i den lange ende.
Kan du så ikke følge mig i, at det nok er H4A der ter sig forkert, når de totalt negliserer venlige henvendelser, uden at kunne argumentere for det. Og at det netop er det der nødvendiggør, at man går videre, og til sidst ender ud i lange diskussioner??? Havde man fra starten sagt "OK, vi kigger på om du har ret", så ville man nok de fleste gange komme til den konklusion, at det havde jeg. Jeg har endda gjort alt hvad der er muligt, for at forklare det så nøjagtigt, at man næsten ikke kan være i tvivl. Men nej nej nej.... Man vil bare ikke tage imod kritik. Er det måden at gøre det på?? __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
|
| Til top |
|
| |
gl.jas Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1469
|
| Sendt: 20 September 2007 kl. 08:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
Jeg vil lige benytte lejligheden til at takke de mange brugere der bakker os op i denne debat. Både med gode indlæg her, og pr PB/mail.
Det varmer dybt inde, at man får at vide at det ikke er alle der mener at vi gør det hele forkert. så igen TAK!
|
|
|
Jeg kan berolige jer med, at det er relativt få der mener i gør noget forkert. I holder en sober og vedholdende linie.... "Keep up the good work".
Tillige er det opmuntrende, at hurtig viser glimt af humor i de ellers betændte indlæg. Se blot her:
witzel skrev:
hurtig skrev:
|
Og så en tredje ting.... Jeg har lige fået et sæt Diva'er ind i stuen. Er du svimmel hvor de kan spille! Mage til højtaler skal man lede længe efter!!
Det er da humor   | | |
tillykke med dem! .. jeg har dog noget andet på vej, som er væsentlig bedre.. men også noget dyrere..
| | |
Og igen :
Nu ved jeg du er fuld af løgn!!! Diva er den bedste   
Mer´ af det tak  
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 20 September 2007 kl. 18:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig skrev:
witzel skrev:
Hurtig skrev:
|
|
|
|
lige et spørgsmål, inden jeg overfortolker .. 
du er ikke ved at dreje debatten over på en "HIFI4ALL.DK er købt af branchen" debat, vel? for den synes jeg vi har været igennem utallige gange.
|
|
|
Nope.... bare rolig. Det er ikke der jeg vil hen.
|
|
|
det var godt!
Hurtig skrev:
Min pointe er, at en meget stor del af HiFi-verdenen er ganske lidt selvstændige. De flyder bare med strømmen, og æder enhver storytelling råt. For denne store gruppe passer det fint, at branchen er begyndt på den helt store storytelling, da det fritager brugerne for selv at tage stilling. Man kan bare flyde med strømmen. I denne gruppe ser jeg både almindelige brugere, men absolut også anmeldere. Her tænker jeg ikke bare på h4a. Men generelt ser man mange anmeldere få teknikken i den gale hals, når de totalt ukritisk forsøger at genfortælle producenternes reklamesnak, på en måde der får det til at virke troværdigt. Ofte ender det i ren teknik-volapyk. I stedet for at undersøge og produktet, hvilket jeg mener er anmelderens fornemmeste opgave, vælger mange bare at genfortælle reklame-ordene fra producenten. Vi ved alle, at reklame-snak skal tages med et gran salt. Ens egen l**t lugter altid bedst, og som reklamemand kan man vride sandheden ganske meget. Problematikken opstår, når en anmelder tager det for givet, at reklamen er et sandt billede af virkeligheden, og så genfortæller og bakker op om det der fortælles i reklamen. Så kommer det til at fremstå som om, at anmelderen har testet produktet, og er kommet til præcis samme konklusion som producentens reklame, og det er jo et godt tegn, idet det vidner om at producenten er pålidelig. Problemet er så bare, hvis anmelderen vitterligt ikke selv er kommet til konklusionen, men bare har genfortalt reklamen. Det er den slags der gør, at vi af og til ser nogle ret uheldige fejl/misforståelser i den tekniske del af en anmeldelse.
Det er ikke blot en kritik af H4A... Det er i princippet en konstatering af, at både brugere/købere og anmeldere ikke selv tager stilling. For brugernes vedkomne er det ikke noget nyt... Det er det samme der gør sig gældende, når folk køber Ariel vaskemiddel, fordi de har set en reklame for Ariel, på trods af at det er beviseligt, at Ariel trods den 3-dobbelte pris, ikke er bedre end billigt vaskepulver. Jeg mener jo bare i sagens natur, at når man begiver sig ud i anmelderfaget, uanset om man er lønnet eller frivillig, har man pligt til selv at tage stilling til produkterne. Jeg savner lidt en anmelder der tør fortælle om et dyrt produkt, at det rent faktisk performer dårligt, at det er bygget for ringe osv, for den slags er der masser af derude. Jeg vil sågar påstå at H4A har anmeldt noget under denne kategori, uden at have bemærket det. Og når alt bare er "godt", "bedre" og "bedst", har man svært ved at tage det alvorligt, uanset om det er en anmelder eller bruger der skriver det. Desværre går HiFi dog i den retning. |
|
|
Jeg synes ikke umiddelbart at h4a er for rosende i vores anmeldelser, selvom vi har fået en del kritik for det, fra flere sider. Men for mit eget vedkommende, som anmelder, vil jeg henlede opmærksomheden på min sidste. Den synes jeg ikke er lutter ros. Jeg kan i samme omgang, som en kommentar til Kim Olsens indlæg, nævne at det jeg skriver i mine anmeldelser er min mening om tingene. Så hvis jeg roser noget, så har det sgu fortjent det, og det samme når jeg kritiserer.  Sådan skulle det jo gerne være for alles vedkommende, hvilket jeg har stor tiltro til, at gælder for resten af staben herinde. som en afsluttende kommentar, kan jeg fortælle at vi har fået et bedre tilbud end dit, omkring teknisk support til anmeldelser o.lign. Hvilket vi også har takket ja til. Så vi påstår ikke hårdnakket at vi er altvidende orakler på dette punkt. Det lader i øvrigt til at debatten er ved at ebbe ud, så jeg vil takke for en god og sober debat. Lad os få nogle flere af dem.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 20 September 2007 kl. 19:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godt at høre, at I har fået en "tekniker" ind i anmeldergruppen. Når du siger et bedre tilbud end mit, hvad dækker det så over?? Er han mere teknisk begavet end mig ??
Dit svar omkring hvordan du selv laver anmeldelser er helt OK. Men det er ikke dig eller andre som enkeltpersoner jeg langer ud efter. Mit budskab er at branchen som helhed er totalt overfyldt af medløbere. Langt de færreste tager selv stilling til ret meget, men lader sig bare fylde af reklame/anmelder sort-snak.
Mit mål er egentlig måske at få folks øjne op for netop dette! __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 20 September 2007 kl. 19:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig skrev:
Godt at høre, at I har fået en "tekniker" ind i anmeldergruppen. Når du siger et bedre tilbud end mit, hvad dækker det så over?? Er han mere teknisk begavet end mig ??
|
|
|
Det er en person som vi har tillid til, en som opfører sig pænt og virker nem at tale med. Vi har set CV'et for vedkommende, og det er lidt imponerende, må jeg indrømme, og samtidig virker det 100 % troværdigt. om han er mere teknisk begavet end dig, må jo så komme an på en prøve. Men umiddelbart vil jeg mene, at det er et JA til det spørgsmål 
Hurtig skrev:
Dit svar omkring hvordan du selv laver anmeldelser er helt OK. Men det er ikke dig eller andre som enkeltpersoner jeg langer ud efter. Mit budskab er at branchen som helhed er totalt overfyldt af medløbere. Langt de færreste tager selv stilling til ret meget, men lader sig bare fylde af reklame/anmelder sort-snak.
Mit mål er egentlig måske at få folks øjne op for netop dette! |
|
|
Det er heller ikke nogen dum kamp du har påtaget dig, men som flere har givet udtryk for her i tråden, bør du overveje hvordan du kommer med dit budskab. Jeg håber også et eller andet sted, at folk ville læse anmeldelser som et fingerpeg eller appetizer, frem for en facitliste. Der er ikke en endegyldig sandhed når det kommer til lytteindtryk.
|
| Til top |
|
| |
jazzman Udelukket fra forum

Sven tager en pause!
Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3787
|
| Sendt: 20 September 2007 kl. 20:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
- men Hurtig har en pointe med at der aldrig er nogen, der piller svinedyrt, men elendigt grej ned. Det tyder jo på, at der er for tætte forbindelser, ikke?
Til kontrast kan man jo flere steder læse, at Maserati Quattroporte ikke er pengene værd. Hvornår har der stået det om en Audio Research eller Sonus Faber?
|
| Til top |
|
| |
Knud98 Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004
Status: Offline Indlæg: 194
|
| Sendt: 20 September 2007 kl. 20:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
jazzman skrev:
- men Hurtig har en pointe med at der aldrig er nogen, der piller svinedyrt, men elendigt grej ned. Det tyder jo på, at der er for tætte forbindelser, ikke?
|
|
|
Man ser det man vil se!
|
| Til top |
|
| |
jazzman Udelukket fra forum

Sven tager en pause!
Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3787
|
| Sendt: 20 September 2007 kl. 21:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
"Man ser det man vil se!"
Knud98 forholdt sig ikke til Biltest-analogien. Han lukker øjnene for det han ikke vil se?
|
| Til top |
|
| |
Knud98 Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004
Status: Offline Indlæg: 194
|
| Sendt: 20 September 2007 kl. 21:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
jazzman skrev:
"Man ser det man vil se!"
Knud98 forholdt sig ikke til Biltest-analogien. Han lukker øjnene for det han ikke vil se?
|
|
|
Din bil analogi er ikke værd at kommentere i forhold til de spøgelser du ser. Om andre kritiserer et givent produkt, er komplet ligegyldigt i forhold til de udokumenterede beskyldninger du kommer med omkring tætte forbindelser. Den nuværende moderering eller "censur" som nogle ynder at kalde det, passer særdeles fremragende og sikrer et rigtig godt niveau. Og når det nu flere gange er slået fast, at det er sådan det er, så må man jo forlade bageriet om duften ikke behager de sarte næsebor.
|
| Til top |
|
| |
MichaelWB Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
| Sendt: 21 September 2007 kl. 00:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig skrev:
MichaelWB skrev:
|
|
|
|
Jeg har vist sagt det mange gange, men gentager gerne så alle får det med. Jeg er ikke starte med at skrive slemme beskeder til H4A teamet. De første mange gange har jeg henvendt mig ganske pænt, og blot gjort opmærksom på fejl/misvinsende informationer, og hver eneste gang underbygget med velanset teori. Det er vel det alle efterhånden siger er den korrekte måde, ikke. Problemet opstår så, fordi jeg HVER eneste gang er blevet mødt af en bedrevidende holdning, fra folk der tilgengæld ikke har kunnet underbygge deres udsagn, blot fortælle at de mener at have ret, og jeg ikke skal blande mig. Er vi så ikke enige om, at det er den forkerte måde (selvom det betyder kritik af eks H4A)?? At jeg så vælger at fortsætte min kamp for at få sandheden frem, kan jeg ikke se som et problem. Jeg finder det bare uheldigt, at det skal være nødvendigt, fordi H4A ikke har villet høre på mine venlige henvendelser. Og jeg er desværre ikke typen der bare kan læne mig tilbage og sige "Nå, nu fylder de igen folk med løgn og latin, men jeg må hellere lade som ingen ting". Det har jo indtil videre også vist sig, at jeg hver eneste gang har haft fat i den lange ende.
Kan du så ikke følge mig i, at det nok er H4A der ter sig forkert, når de totalt negliserer venlige henvendelser, uden at kunne argumentere for det. Og at det netop er det der nødvendiggør, at man går videre, og til sidst ender ud i lange diskussioner??? Havde man fra starten sagt "OK, vi kigger på om du har ret", så ville man nok de fleste gange komme til den konklusion, at det havde jeg. Jeg har endda gjort alt hvad der er muligt, for at forklare det så nøjagtigt, at man næsten ikke kan være i tvivl. Men nej nej nej.... Man vil bare ikke tage imod kritik. Er det måden at gøre det på??
|
|
|
Det sidste skulle jeg nok havde skrevet for sig, da det var en generel kommentar og ikke kun rettet på dig. 
Da jeg ikke har været en del af kommunikationen mellem dig og H4A så kan jeg jo ikke rigtig udtale mig om den. Men ud fra kommentarerne her så er der jo tydeligvis forskellige opfattelser af forløbet, så det udnerstreger jo meget godt, at det kan være svært at kommunikere uden at blive misforstået  __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
| Til top |
|
| |
|
|
Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg. Dette emne er lukket.
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|