| Sendt: 29 September 2007 kl. 03:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hørt hørt... Det burde ikke koste een eneste god dansk krone .. Udover til vedligehold, drift & opgradering af antenneanlæg.
Med den reklameindustri.. Og mange af kanalerne er jo bare en båndmaskine der står i England eller på Kreta og sprøjter programmerne ud til folket.. Det kan ikke koste mange bas-ører at sende det.
Selvfølgelig koster det noget at producere programmerne fra starten.. Igen .. Reklameindtægter.. Nu når vi er tvangs-indlagt til dem.
Og så der nogen der siger, hva så med det folkelige.. Søren Rye & rejseholdet. Matador, bamse & kylling.. Osv.. Til dem siger jeg så; Hvis JEG har lyst til at se det, vil jeg gerne betale.. Hvis ikke, vil jeg ikke gi en rød reje.
Egoistisk måske? Man betaler til de danske veje over skatten, også selvom man kører med DSB. Og omvendt. Man betaler til sygehusene, selvom man ikke bruger det osv osv.. Hmmm.
Og der dem der råber op om at de multi-nationale selskaber så får for meget magt over det tv der skal laves, hvis de altså skal betale hele gildet...?! So what!
Macdonalds og Coca Cola -tv, jeg hilser jer velkommen.  Bare det gratis... Det er jo for FAEN bare candyfloss til hjernen.
Læs dog en bog.. Hvis det hele skal være så død-seriøst.. Og hvis du trænger til mentale C-vitaminer..
__________________ - Musik speak louder than words... Mr Andersen is BACK!!
|