| Forfatter |
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 01 Oktober 2007 kl. 14:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
TRX850 skrev:
StarTrek skrev:
| Exactower lyder dyr, nogel det ved hvad en sådan koste og hvor den er beste og billiges at købe ? |
|
|
He he... Da jeg lånte mit eksemplar ud engang til en kendt forum bruger ringede han dagen efter og fortalte mig, at der havde været indbrud hjemme hos ham, og at tyven kun havde snuppet min Exact 
Derefter brød han sammen og tilstod, at han havde været enorm skeptisk mht, om den ville virke, men at han synes den gav en stå stor forbedring af lyden i hans set-up, at det svarede til at købe for 200.000 kr ny elektronik...
I dét perspektiv er den jo nærmest latterlig billig... At det så kan være, at 20K er flere penge, end man lige har er så en anden sag...
|
|
|
Ja tak for lån det er snart langtid siden.
De er gode, men sælger dem ikke mere af andre grunde.
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 01 Oktober 2007 kl. 15:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
| Lige nu køre jeg med intet i shoppen, da jeg synes det er bedst uden. |
|
|
Så er 20K jo pludseligt ikke så billligt - Kunne godt tænke mig at prøve en strømdims en gang __________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |
MaXer Forum Bruger

Bruger siden: 18 December 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 539
|
| Sendt: 01 Oktober 2007 kl. 16:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spændende læsning...! Kunne godt nok også godt tænke mig at prøve de forskellige løsninger! Der er ikke nogen fysiske forretninger i dk der fører noget af det, så man kan låne det med hjem?
__________________ Bio á la MaX
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 01 Oktober 2007 kl. 21:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
MaXer Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Oktober 2007 kl. 21:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
MaXer Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Oktober 2007 kl. 07:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Øv, det var ikke meget man kunne spare... og kun 5 udgange...
__________________ Bio á la MaX
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
| Sendt: 02 Oktober 2007 kl. 08:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
MaXer skrev:
| Øv, det var ikke meget man kunne spare... og kun 5 udgange... |
|
|
Du kan bare tage en hjem fra USA selv vil tor du kan få den til at lande i dk for under 15k, og håbe på du aldrig får problemer med den.
|
| Til top |
|
| |
3DX Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 02 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1930
|
| Sendt: 02 Oktober 2007 kl. 08:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
og så skifte stik og "volt" modul... __________________ Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...
|
| Til top |
|
| |
MortenB Forum Bruger

Tidl. TRX850
Bruger siden: 13 December 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 965
|
| Sendt: 02 Oktober 2007 kl. 08:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
3DX skrev:
og så skifte stik og "volt" modul... |
|
|
Man kan bestille dem som man ønsker. Altså også en 230V udgave med de stik, der passer dig... Jeg overvejer faktisk at købe en igen, men så en 230V version med US stik. Så har den flere udgange, og det er let at finde gode stik i US... Faktisk er den nye (og mere effektive) PS Audio også med i overvejelserne, men jeg skal da vist lige have spurgt Rene til, hvad det er med, at den larmer...
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
| Sendt: 02 Oktober 2007 kl. 09:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
TRX850 skrev:
3DX skrev:
|
og så skifte stik og "volt" modul...
|
|
|
Man kan bestille dem som man ønsker. Altså også en 230V udgave med de stik, der passer dig...
Jeg overvejer faktisk at købe en igen, men så en 230V version med US stik. Så har den flere udgange, og det er let at finde gode stik i US...
Faktisk er den nye (og mere effektive) PS Audio også med i overvejelserne, men jeg skal da vist lige have spurgt Rene til, hvad det er med, at den larmer...
|
|
|
Den har blæser i og den har det med at sige en del.
|
| Til top |
|
| |
MortenB Forum Bruger

Tidl. TRX850
|
| Sendt: 02 Oktober 2007 kl. 09:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
TRX850 skrev:
3DX skrev:
|
|
|
|
Man kan bestille dem som man ønsker. Altså også en 230V udgave med de stik, der passer dig...
Jeg overvejer faktisk at købe en igen, men så en 230V version med US stik. Så har den flere udgange, og det er let at finde gode stik i US...
Faktisk er den nye (og mere effektive) PS Audio også med i overvejelserne, men jeg skal da vist lige have spurgt Rene til, hvad det er med, at den larmer...
|
|
|
|
|
|
Er det den nye model du har prøvet Rene? http://www.psaudio.com/products/moreinfo.aspJeg troede faktisk de var gået væk fra larmende blæserkøling i den nye, som har fået bedre effektivitet, men åbenbart ikke... Blæserstøj sucks :(
|
| Til top |
|
| |
MaXer Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Oktober 2007 kl. 11:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
TRX850 skrev:
3DX skrev:
|
|
|
|
|
Er det så 10 stiks udgaven man kan få for 15k? Det kunne godt være interessant. Er det noget du har erfaring med? Og kender du så et godt sted at købe det? __________________ Bio á la MaX
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
| Sendt: 02 Oktober 2007 kl. 11:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
TRX850 skrev:
jensen skrev:
TRX850 skrev:
3DX skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Er det den nye model du har prøvet Rene? http://www.psaudio.com/products/moreinfo.asp Jeg troede faktisk de var gået væk fra larmende blæserkøling i den nye, som har fået bedre effektivitet, men åbenbart ikke... Blæserstøj sucks :(
|
|
|
Ja lige den.
|
| Til top |
|
| |
MortenB Forum Bruger

Tidl. TRX850
|
| Sendt: 02 Oktober 2007 kl. 11:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
TRX850 skrev:
jensen skrev:
TRX850 skrev:
3DX skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Er det den nye model du har prøvet Rene? http://www.psaudio.com/products/moreinfo.asp Jeg troede faktisk de var gået væk fra larmende blæserkøling i den nye, som har fået bedre effektivitet, men åbenbart ikke... Blæserstøj sucks :(
|
|
|
Ja lige den. |
|
|
Hmmm, ærgeligt... Men så bliver det nok en Exact igen..!
|
| Til top |
|
| |
MaXer Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Oktober 2007 kl. 11:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
TRX850, kan du så ikke hjælpe mig på vej...?  __________________ Bio á la MaX
|
| Til top |
|
| |
MortenB Forum Bruger

Tidl. TRX850
|
| Sendt: 02 Oktober 2007 kl. 11:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
MaXer skrev:
TRX850 skrev:
3DX skrev:
|
|
|
|
|
Er det så 10 stiks udgaven man kan få for 15k? Det kunne godt være interessant. Er det noget du har erfaring med? Og kender du så et godt sted at købe det?
|
|
|
Ja, det har jeg erfaring med. Jeg har dog vist aldrig nævnt noget om 15K, idet prisen kan være lavere... Desværre kan jeg ikke oplyse dig den forhandler jeg køber fra. Det er ikke af ''ond vilje'', men jeg har en rigtig god relation til vedkommende og har et par gange henvist andre til ham. Men de har hver gang vist sig bare at være useriøse ''snusere'' med en masse spørgsmål og ingen penge, og jeg vil ikke risikere min gode kontakt til ham på dén måde. Så du må i gang med at google efter forhandlere i USA, der sælger Exact og så kontakte dem. Det gjorde jeg i sin tid, da jeg købte min for år tilbage, for jeg ville have sådan én dims og der var hverken dansk importør eller forhandlere. Og det kom der da noget godt ud af dengang God jagt... Alternativt kan du da bare købe en af dem, der nu er til salg i dk, se ovenfor i tråden...
|
| Til top |
|
| |