| Forfatter |
|
Agent Cooper Forum Bruger

Bruger siden: 22 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 622
|
| Sendt: 10 Oktober 2007 kl. 15:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
60GB udgaven skulle da vistnok også falde i pris inden længe - læste at startpakken med konsol+2 spil snart vil falde til ca. 4K.
__________________ Truman: "You saw a giant?"
Cooper: "Yes."
Albert: "Any relation to the dwarf?"
|
| Til top |
|
| |
Frede1977 Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1916
|
| Sendt: 10 Oktober 2007 kl. 19:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Frankyy skrev:
| Frede hvor har du set ps3 40gb til 3000- har kun set at i flensborg vil den koste 3k ca men tror ikke den kommer så langt ned herhjemme. |
|
|
Ja, den bliver introduceret til 3000,- i mindst eet af elektronik-supermarkederne hernede (Flensburg)... og PS3 spil fra 250,- ved samme lejlighed 
Den kommer sten sikkert til at koste det samme i DK. 60GB kostede det samme på begge sider af grænsen. Hvorfor skulle det ikke gælde lillebror?
De danske forhandlere er godt nok lidt langsomme, men de vil vel først af med deres 60GB nu hvor den er udgået af produktion, før de annoncere gode priser på 40GB. __________________ AVi ADM9.1 m. subwoofer/Sony MDR F1/Sony X303ES
Panasonic PX71, PS3, ReadyNAS Duo
|
| Til top |
|
| |
steffenman Branchemedlem

Mowee.dk
Bruger siden: 18 Marts 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 517
|
| Sendt: 10 Oktober 2007 kl. 20:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Frede, den bliver sat til 3489 som vejledende pris fra distributøreren. Men selvf. kan tilbud sagtens få den ned på ca. 3000! Ser vi nok meget af omkring julehandelen!
__________________ 109 Blu-ray film and counting!
Ejer af Mowee I/S & Mowee ApS.
Håndtering af mediafremvisning.
|
| Til top |
|
| |
soul Forum Bruger

Bruger siden: 16 Oktober 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 5
|
| Sendt: 11 Oktober 2007 kl. 00:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er da ret godt at Sony har sagt PS3 er profile 1.1 allerede (steffenman gider du lige linke til pressemeddelsen hvor det bliver sagt da det er røget hen over hovedet på mig). At profil 1.1 standarden er effektiv her fra 1. oktober kommer dog bag på mig, for så skulle den nye PS3 da være angivet til at være en profil 1.1, da den først er annonceret nu efter den dato?
Hvis der er nogle der har set en garanti givet fra sony at PS3 også er profil 2.0 ville det være rart, så kan begynde at overveje købet af en :)
|
| Til top |
|
| |
steffenman Branchemedlem

Mowee.dk
|
| Sendt: 11 Oktober 2007 kl. 10:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
soul, jeg har det fra distributøren :) Tror kun de har offentliggjort den i UK indtil videre. Men den kommer ud om meget få uger her i Danmark også. Distributøren sagde 3489 som vejledende udsalgspris :) PS3 kan også opdateres til 1.1 da den opfylder hardware kravende! Så det kommer nok i en firmware :)
|
| Til top |
|
| |
steffenman Branchemedlem

Mowee.dk
|
| Sendt: 11 Oktober 2007 kl. 10:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dertil kommer der at 2.0 mest fokuserer på BD-Live og kræver 1 gb memory i maskinen, ved ikke lige hvad PS3 har, men kan være det er muligt
|
| Til top |
|
| |
Rasmus Larsen Branchemedlem

Flatpanels.dk
Bruger siden: 05 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 962
|
| Sendt: 11 Oktober 2007 kl. 10:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den billigste forhandler af den nye PS3 med 40 GB, er ifølge spilpriser.dk CoolShop, som har spillekonsollen til 3199 inkl. fragt: http://spilpriser.dk/Products/listprices.asp?ID=400280
Merlin har angiveligt også PS3 med 40GB til 3.299.
Jeg kunne dog godt tænke mig at vide, hvornår PS3 med 40GB kommer som en del af et bundle-tilbud. __________________ www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|
| Til top |
|
| |
soul Forum Bruger

Bruger siden: 16 Oktober 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 5
|
| Sendt: 11 Oktober 2007 kl. 11:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok, så pt. er der ikke noget officielt omkring at PS3 er/vil blive opgraderet til profil 1.1 (er altid lidt mistroisk over for de store selskaber, så jeg vil godt have beviser før jeg bruger penge på det ;) )
Det er ligesom de siger at alle HD-DVD afspillere fra første generation og frem vil blive opgradret til 1080p via firmware snart, men har endnu ikke set de har gjort det. Så den vil jeg også lige klappe hesten med.
|
| Til top |
|
| |
steffenman Branchemedlem

Mowee.dk
|
| Sendt: 11 Oktober 2007 kl. 11:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sony har offentliggjort at der snart kommer en firmware som forbedrer interaktiviteten på PS3, om det er Profil 1.1 kan man så bare ikke vide sig sikker på, men det er en mulighed!
|
| Til top |
|
| |
Hillig Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 140
|
| Sendt: 11 Oktober 2007 kl. 14:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rasmus Larsen skrev:
|
Den billigste forhandler af den nye PS3 med 40 GB, er ifølge spilpriser.dk CoolShop, som har spillekonsollen til 3199 inkl. fragt: http://spilpriser.dk/Products/listprices.asp?ID=400280
Merlin har angiveligt også PS3 med 40GB til 3.299.
Jeg kunne dog godt tænke mig at vide, hvornår PS3 med 40GB kommer som en del af et bundle-tilbud.
|
|
|
Ja, kunne være fedt hvis nogen vidste om der kom en PS3 ( 40GB ) bundle.... Ellers er det jo lige før at en 60GB bundle er at foretrække (!) - eller ????.
/Hillig __________________ "Hvad skal vi lave i aften Brain?"
"Det samme som vi gør hver aften Pinky, prøve at overtage verdens herredømmet".
|
| Til top |
|
| |
steffenman Branchemedlem

Mowee.dk
|
| Sendt: 11 Oktober 2007 kl. 16:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er ikke kommet nogle bundle endnu, men mon ikke de kommer op til jule salget ? dvs. midt november-start december
|
| Til top |
|
| |
Frede1977 Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Oktober 2007 kl. 19:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tip: PS3 60gb starter pack m. 2 x synaxis og 2 spil (samme som dk) sælges til 3750 DKK hos media-markt, Flensburg... så længe lager haves.
... så er den nye 40gb lillebror ikke så attrakiv ;) __________________ AVi ADM9.1 m. subwoofer/Sony MDR F1/Sony X303ES
|
| Til top |
|
| |
LeChuck Forum Bruger

Bruger siden: 09 August 2005
Status: Offline Indlæg: 34
|
| Sendt: 13 Oktober 2007 kl. 19:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her er et link der sammenligner X360 og PS3 hardware mæssigt: http://dpad.gotfrag.com/portal/story/35372/ . PS3 er ikke kraftigere eller har beviseligt større potentiale end X360, som en anden kommentar i denne tråd påstår.
|
| Til top |
|
| |
Emilos88 Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 554
|
| Sendt: 13 Oktober 2007 kl. 19:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
LeChuck skrev:
| Her er et link der sammenligner X360 og PS3 hardware mæssigt: http://dpad.gotfrag.com/portal/story/35372/ . PS3 er ikke kraftigere eller har beviseligt større potentiale end X360, som en anden kommentar i denne tråd påstår. |
|
|
da der er blu-ray afspiller kan spillende fylde mere og derved blive stører og bedre __________________ Get HIFI or die trying c",
|
| Til top |
|
| |
LeChuck Forum Bruger

Bruger siden: 09 August 2005
Status: Offline Indlæg: 34
|
| Sendt: 13 Oktober 2007 kl. 19:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Læs side 5 i det link jeg gav, det giver en udemærket forklaring af hvad BD kan tilbyde spilmæssigt. Kort sagt giver BD PS3 en lille fordel (mere plads til pre-renderede sekvenser f.eks.), men tilgengæld har X360 fordele på andre områder. Så nej... BD gør ikke automatisk PS3 til en bedre spille maskine end X360, langt fra endda.
Hvis man leder efter en BD afspiller til film, er PS3 dog nok det bedste bud. Hvis man altså får en der ikke larmer...
|
| Til top |
|
| |
amorte Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 328
|
| Sendt: 14 Oktober 2007 kl. 11:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Frede1977 skrev:
|
Tip: PS3 60gb starter pack m. 2 x synaxis og 2 spil (samme som dk) sælges til 3750 DKK hos media-markt, Flensburg... så længe lager haves.
... så er den nye 40gb lillebror ikke så attrakiv ;)
|
|
|
Kan man bestille online til den pris? Det er ikke lykkedes mig, at navigere rundt på deres website, som jeg synes har et elendigt layout.
mvh
|
| Til top |
|
| |
Frede1977 Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Oktober 2007 kl. 22:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
amorte skrev:
Frede1977 skrev:
|
... så er den nye 40gb lillebror ikke så attrakiv ;)
|
|
|
Kan man bestille online til den pris? Det er ikke lykkedes mig, at navigere rundt på deres website, som jeg synes har et elendigt layout.
mvh
|
|
|
Ikke så vidt jeg ved. Det er mekka for alt vedr. elektronik, men en ordentligt hjemmeside kan de ikke præstere... i den retning er de kære naboer mod syd ikke langt fremme. __________________ AVi ADM9.1 m. subwoofer/Sony MDR F1/Sony X303ES
|
| Til top |
|
| |
amorte Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 328
|
| Sendt: 09 December 2007 kl. 14:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er julen reddet. Har lige fået fat i en af de sidste PS3 60gb starter packs i DK. Pris 4299,-
Ringede til Fona i går. De havde totalt 23 stk. tilbage fordelt på hele landet. Det har de garanteret ikke i dag...
|
| Til top |
|
| |
Keler Forum Bruger

Bruger siden: 15 August 2007
Status: Offline Indlæg: 169
|
| Sendt: 09 December 2007 kl. 14:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg prøvede én igår, og må sige jeg syntes den er mega fed.
Jeg køber en i næste uge regner jeg med 
|
| Til top |
|
| |
Da_Saint Lukket konto

Kar:130309
Bruger siden: 19 Juli 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 614
|
| Sendt: 09 December 2007 kl. 16:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er nok bedst at vente med at købe en PS3 indtil den nye controller med rumble kommer i handlen, samt spil, som understøtter det. Det er en lidt "flad" oplevelse at spille, som det er nu.
__________________ Mit beskedne setup:
Yamaha RX-V2700
Dali Concept 7.0 SR
Taralabs HTK
Panasonic TH-42PX80
LG R200 Mediecenter
Xbox 360
Toshiba HD-EP30 HD DVD
|
| Til top |
|
| |