| Forfatter |
|
Bo Tranberg Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 4
|
| Sendt: 07 Oktober 2007 kl. 23:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fnulder skrev:
| Sådan! Så er det fedt man købte en for en måned siden for 4500kr og i de 3 uger har den været til reperation = Ingen 14 dages returret. Tak til Getmore |
|
|
Getmore har godt nok heller ikke fået for god presse på det sidste.. Måske der noget om det :P
så der kun små 2 dage til, at denne PS3 pris-oversigt skulle se lidt bedre ud, hvis det altså holder :)
|
| Til top |
|
| |
Frede1977 Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1916
|
| Sendt: 08 Oktober 2007 kl. 17:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Saturn (elektronik-supermarked i Flensburg) har PS3 til 399 EURO fra på fredag.
... det er under 3000,- DKK. De danske butikker plejer at kunne følge med. __________________ AVi ADM9.1 m. subwoofer/Sony MDR F1/Sony X303ES
Panasonic PX71, PS3, ReadyNAS Duo
|
| Til top |
|
| |
perejvind Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2488
|
| Sendt: 08 Oktober 2007 kl. 18:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bo Tranberg skrev:
|
så der kun små 2 dage til, at denne PS3 pris-oversigt skulle se lidt bedre ud, hvis det altså holder :)
|
|
|
Det er jeg lidt bange for at det ikke gør 
Jeg står og skal til at købe en Playstation 3 fordi Blockbuster begynder at udleje Blu-Ray film. Jeg blev selvfølgeligt glad da jeg så denne tråd, hvor der jo står at PS3 vil falde. Jeg kontaktede derfor en forhandler for at spørge om det nu er rigtigt, og han kendte absolut intet til det!
Herefter ringede jeg til Rosenmeier, som er distributør af Playstation og her kendte man heller ikke noget til det. Dog sagde han at priserne måske ville falde op til jul, men så længe kan jeg ikke vente. 
Jeg kunne selvfølgeligt bare købe den i udlandet, men det vil jeg helst ikke, da spillekonsoller ofte går i stykker. Hvis uheldet er ude foretrækker jeg at kunne aflevere den til reparation hos min lokale forhandler.
Nå, nu må vi se. Der er jo ikke så længe til den 10. __________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
| Til top |
|
| |
Frede1977 Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Oktober 2007 kl. 18:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
perejvind skrev:
Bo Tranberg skrev:
|
|
|
|
Det er jeg lidt bange for at det ikke gør 
Jeg står og skal til at købe en Playstation 3 fordi Blockbuster begynder at udleje Blu-Ray film. Jeg blev selvfølgeligt glad da jeg så denne tråd, hvor der jo står at PS3 vil falde. Jeg kontaktede derfor en forhandler for at spørge om det nu er rigtigt, og han kendte absolut intet til det!
Herefter ringede jeg til Rosenmeier, som er distributør af Playstation og her kendte man heller ikke noget til det. Dog sagde han at priserne måske ville falde op til jul, men så længe kan jeg ikke vente. 
Jeg kunne selvfølgeligt bare købe den i udlandet, men det vil jeg helst ikke, da spillekonsoller ofte går i stykker. Hvis uheldet er ude foretrækker jeg at kunne aflevere den til reparation hos min lokale forhandler.
Nå, nu må vi se. Der er jo ikke så længe til den 10.
|
|
|
Forhandlerne ønsker bare at sælge dig den dyre model. Coolshop.dk har den i netbutikken, Butikkerne i Flensburg har dem på hylderne allerede i denne uge.
Med den konkurrence har ingen danske gå-gade-forhandlere nogen vej uden om at have dem på hylderne i løbet af meget kort tid (næste uge?) __________________ AVi ADM9.1 m. subwoofer/Sony MDR F1/Sony X303ES
|
| Til top |
|
| |
steffenman Branchemedlem

Mowee.dk
Bruger siden: 18 Marts 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 517
|
| Sendt: 08 Oktober 2007 kl. 20:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den nye 40gb model kommer skam her om få uger ;) den får en vejledende pris på 3489,- så forvent at se den billigere ved tilbud =) __________________ 109 Blu-ray film and counting!
Ejer af Mowee I/S & Mowee ApS.
Håndtering af mediafremvisning.
|
| Til top |
|
| |
steffenman Branchemedlem

Mowee.dk
Bruger siden: 18 Marts 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 517
|
| Sendt: 08 Oktober 2007 kl. 20:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og forresten er nordisk film entertainment distributør :) Men ved ikke om Rosenmeier er mellemhandler?
__________________ 109 Blu-ray film and counting!
Ejer af Mowee I/S & Mowee ApS.
Håndtering af mediafremvisning.
|
| Til top |
|
| |
MichaelWB Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
| Sendt: 09 Oktober 2007 kl. 01:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg forstår ikke helt kommentarerne om, at en PS3 skulle være besværlig at tænde og slukke!!?
Opstartstiden er ikke nævneværdigt længere en på en ganske almindelig dvd-afspiller. Når den skal slukkes så kræver det som nævnt flere gange 3 klik hvis man bruger controlleren, har man fjernbetjeningen så kræver det 2, det tager altså ca. ½ sekund længere at slukke en ps3 end alle andre apparater. Til gengæld er fjernbetjeningen jo Bluetooth og det er altså fedt. Det er skønt ikke at skulle pege med fjernbetjeningen for at få den til at virke. Så den lille smule tid man mister i forbindelse med tænd/sluk bliver så rigeligt hentet hjem på en fjernbetjening der vikrer først gang, hver gang! __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
| Til top |
|
| |
carpo Forum Bruger

Bruger siden: 06 Marts 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 8
|
| Sendt: 09 Oktober 2007 kl. 19:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogle der ved, eller har et godt bud på, hvor længe PS3 startpakken vil være på markedet?
Jeg har set PS3 startpakken hos Merlin til 4299 kr. Har I set det billigere?
Det bliver spændende at se hvad dagen i morgen bringer mht. PS3.
|
| Til top |
|
| |
BrAvO Forum Bruger

Bruger siden: 22 April 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 226
|
| Sendt: 09 Oktober 2007 kl. 19:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Indtil der kommer et nyt tilbud...
EBgames siger, at man skal kigge på deres` eller Gamereactor`s hjemmeside for nyheder, da de kommer "hurtigst" der...
Men det tilbud i merlin... det findes ikke billigere.. nogen steder!
|
| Til top |
|
| |
Claus_DK Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 610
|
| Sendt: 12 Oktober 2007 kl. 11:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Claus_DK Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 610
|
| Sendt: 12 Oktober 2007 kl. 11:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 12 Oktober 2007 kl. 12:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja tak.
En tusse mere. 2 spil, en ekstra controller, +20GB, memorycard slot, +2xUSB & bagudkompatibilitet.
Ja tak ("så længe lager haves").
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
| Sendt: 12 Oktober 2007 kl. 13:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
krenzler skrev:
Ja tak.
En tusse mere. 2 spil, en ekstra controller, +20GB, memorycard slot, +2xUSB & bagudkompatibilitet.
|
|
|
Ja, så er den skrabede model (og prisreduceringen) pludselig ikke interessant længere. __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |
timur Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 395
|
| Sendt: 12 Oktober 2007 kl. 16:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
krenzler skrev:
Ja tak.
|
|
|
Ja, så er den skrabede model (og prisreduceringen) pludselig ikke interessant længere.
|
|
|
Tjah det eneste problem er at de to spil er Motorstorm og Resistance:Fall of man. Kan man li dem er det ok, men jeg synes begge spil er kedelige.
Har lige investeret i 40gb udgaven og er da tilfreds. Kan ikke se hvad jeg skulle bruge bagud-kompatibiliteten til. Spillede heller aldrig PS1 spil på min PS2. Skal bruge min PS3 til ca 30% spil og 70% bluray (det forhold ændrer sig dog nok når GT5 udkommer ). De manglende USB porte er jeg også ligeglad med. Har 10-12 USB porte på min PC og bruger 3-4. Og de sidste 20gd hdd kan jeg også undvære.
------------------------------------------------------------ -----------------------------------------------------
Denon 2803 + Denon 2910
B&W DM604 + B&W LCR6 s2
KEF KHT 2005.2
LG 42 PC1RR
PS3 40GB
|
| Til top |
|
| |
Frede1977 Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Oktober 2007 kl. 17:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Velkommen i klubben 
Forstår udemærket argumenterne. Motorstorm og FOM er ikke drømmespil hos mig heller.
Tip: Dirt er fremragende "stimulans" til GT5p dukker op. __________________ AVi ADM9.1 m. subwoofer/Sony MDR F1/Sony X303ES
|
| Til top |
|
| |
timur Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Oktober 2007 kl. 17:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Frede1977 skrev:
|
Velkommen i klubben 
Forstår udemærket argumenterne. Motorstorm og FOM er ikke drømmespil hos mig heller.
Tip: Dirt er fremragende "stimulans" til GT5p dukker op.
|
|
|
Tak tak.
Har også købt Dirt, men er dog en smule skuffet. Fede baner, flot grafik og ok lyd, men lidt for arcade agtigt. Bryder mig ikke om den lidt følelsesløse styring. Er dog også total GT nørd, og er nok meget konservativ på det område. GT er det eneste bilspil jeg har brugt lang (meeeeget lang ) tid på. Så Dirt blir byttet til FIFA 08 i morgen.
------------------------------------------------------------ -----------------------------------------------------
Denon 2803 + Denon 2910
B&W DM604 + B&W LCR6 s2
KEF KHT 2005.2
LG 42 PC1RR
PS3 40GB
|
| Til top |
|
| |
Rasmus Larsen Branchemedlem

Flatpanels.dk
Bruger siden: 05 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 962
|
| Sendt: 12 Oktober 2007 kl. 17:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
timur skrev:
AM-E skrev:
krenzler skrev:
Ja tak.
|
|
|
Ja, så er den skrabede model (og prisreduceringen) pludselig ikke interessant længere.
|
|
|
Tjah det eneste problem er at de to spil er Motorstorm og Resistance:Fall of man. Kan man li dem er det ok, men jeg synes begge spil er kedelige.
Har lige investeret i 40gb udgaven og er da tilfreds. Kan ikke se hvad jeg skulle bruge bagud-kompatibiliteten til. Spillede heller aldrig PS1 spil på min PS2. Skal bruge min PS3 til ca 30% spil og 70% bluray (det forhold ændrer sig dog nok når GT5 udkommer ). De manglende USB porte er jeg også ligeglad med. Har 10-12 USB porte på min PC og bruger 3-4. Og de sidste 20gd hdd kan jeg også undvære. |
|
|
Dit indlæg er som taget ud af min mund.
Motorstom kan gå an, men Resistance har jeg prøvet flere gange nu, og det keder mig utrolig meget.
Det eneste der i øjeblikket afholder mig fra at købe 40 GB versionen, er tanken om, at der snart introduceres en startpakke. Jeg kan forestille mig at det kommer, når vi nærmer os jul, men indtil nu har jeg ikke hørt noget. Er der nogen herinde der ved noget?
Den perfekte bundle vil i min verden indeholde GT5 og GTA4. Se dét er underholdning  __________________ www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Oktober 2007 kl. 17:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
timur skrev:
| Tjah det eneste problem er at de to spil er Motorstorm og Resistance:Fall of man. Kan man li dem er det ok, men jeg synes begge spil er kedelige. |
|
|
Man kan måske sælge dem? Hvis der ikke følger æsker med(?) får man dog nok ikke meget for dem... (hvis man overhovedet kan slippe af med dem).
timur skrev:
| Kan ikke se hvad jeg skulle bruge bagud-kompatibiliteten til. |
|
|
Det kan jeg sagtens forstå. For mit eget vedkommende er der en del PS2 titler som jeg aldrig fik prøvet (solgte maskinen på et tidspunkt). Shadow of the Colossus, MGS 3, God of War 1/2, Okami, FFXII, DQVIII, Bully, Katamari Damacy osv. Jeg ville sætte pris på bagudkompatibilitet.
Men når de virkeligt seje next(current)-gen titler endelig ruller ud på et tidspunkt tænker jeg sikkert ikke så meget på bagudkompatibilitet længere.
|
| Til top |
|
| |
timur Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Oktober 2007 kl. 17:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis endelig man vil spille PS2, kan man vel snart købe en lettere brugt slimversion med en hel bunke spil til, for omkring en tusse. Og så slipper man også for at slide på sin nye dejlige PS3 ved at spille "old-school" spil 
Denon 2803 + Denon 2910
B&W DM604 + B&W LCR6 s2
KEF KHT 2005.2
LG 42 PC1RR
PS3 40GB
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger