| Forfatter |
|
Claus-dk Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1852
|
| Sendt: 11 Oktober 2007 kl. 00:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg håber du bliver glad for dem og får du lyst til at sælge dem efter noget tid så bare kontakt mig....
Ved du hvad de kommer til at koste ??
|
| Til top |
|
| |
sunmusic Forum Bruger

Bruger siden: 26 Juni 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1065
|
| Sendt: 11 Oktober 2007 kl. 06:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Claus-dk skrev:
Jeg er IKKE en groupie hos apple, men synes bare at Ipoden lægges utroligt meget for had og jeg er skideglad for min og har ingen problemer overhovedet med den...
Jeg havde på et tidspunkt en Sony nw3000 og det var et sandt mareridt at skulle bruge den og efter jeg reformaterede min PC, hvilket jeg var tvunget til efetr at det l**t havde f**ket min PC, ville den ikke engang genkende den mere, i den heseende er min Ipod lysår foran i brugervenlighed..
Men vi skal ikke kapre den oprindelige tråd med endnu en Ipod diskussion, dem er der nemlig nok af i forvejen..
Jeg kan så også oplyse at det rent faktisk er ulovligt at du lægger venners musik ind på din afspiller, men det ved du jo sikkert godt 
Og det provokere også mig lidt at der er så mage Ipod hadere...
|
|
|
Hej Claus. det var ikke meningen at antyde at du var groupie hos apple  Nogle af creatives afspillere er også udmærkede, for nu at holde mig til tråden. BAGGER: jeg kan se at det er en 2. generations iPod du har kig på. Vil det være relevant at spørge hvilken iPod generation der har det bedste ry? PS: jeg lover ikke at skrive et dårligt ord mere om apple i denne tråd. Min fejl, synes selv det er irriterende at få sin tråd spoleret af en ligegyldig lille krig
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Oktober 2007 kl. 16:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så vidt jeg ved er det 6. generation , altså dem der netop er kommet på markedet... 4. generatinos Ipods var vældig populære på Head-fi, men kun indtil Vinnie fandt ud af at "Imodde" 5 og 5,5 generationen, så umiddelbart ville mit bud være 5,5 generationen... Den nye Classic, har efter hvad jeg har læst en anden chip end Wolfson, om den er bedre eller ringere ved jeg ikke, men eftersom Ipods er blevet bedre og bedre med hver generation, tror jeg ikke den fejler noget som helst.. Og vi var lige gode om det, det der med krigen  ..
|
| Til top |
|
| |
Bagger Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 510
|
| Sendt: 11 Oktober 2007 kl. 19:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Claus-dk skrev:
|
Jeg håber du bliver glad for dem og får du lyst til at sælge dem efter noget tid så bare kontakt mig....
Ved du hvad de kommer til at koste ??
|
|
|
Hehe... nu her jeg jo ikke købt dem endnu, og hvis jeg gør skulle jeg gerne kunne beholde dem i lang tid :)
købt i Danmark skulle de komme til og koste 3400  __________________ Min stue
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Oktober 2007 kl. 23:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
AV, så ville jeg næsten fortrække et spark i skridtet.....
Har du undersøgt hvad de koster i USA, det kunne måske betale sig at købe dem der, også selvom du kommer til at betale moms og afgifter...
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Oktober 2007 kl. 23:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Bagger Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Oktober 2007 kl. 08:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lige netop det sted som du henviser til er hvor jeg havde tænkt mig og købe dem hvis det var. Men synes sgu godt nok det er mange penge, så er bestemt ikke besluttet endnu. Kan jo egentlig godt klare med med modellen mindre... Det andet ville bare være lidt sjovere  __________________ Min stue
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Oktober 2007 kl. 13:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
En skam du bor så langt væk, ellers kunne du have kigget forbi og hørt både Shure se530 og q-JAYS..
Jeg købte selv mine Shure uden at have hørt dem og de røg op i 2400, så der var jeg også noget nervøs...Om de levede op til prisen og også om de kom sælgeren havde ingen feedback, men det gik fint og de var næsten pengene værd...
Hvad kender du af høretelefoner i forvejen ??
|
| Til top |
|
| |
Bagger Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Oktober 2007 kl. 17:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Claus-dk skrev:
En skam du bor så langt væk, ellers kunne du have kigget forbi og hørt både Shure se530 og q-JAYS..
Jeg købte selv mine Shure uden at have hørt dem og de røg op i 2400, så der var jeg også noget nervøs...Om de levede op til prisen og også om de kom sælgeren havde ingen feedback, men det gik fint og de var næsten pengene værd...
Hvad kender du af høretelefoner i forvejen ??
|
|
|
Er egentlig ikke vildt kendt på området udover jeg har haft lidt sennheiser, philips og sony. Ikke noget vildt men nu har jeg også fået noget mere interesse indenfor hifi området, så nu må det gerne være noget ordenligt og det ser det jo også ud som om de westone UM3 skullle være efter hvad man kan læse :) __________________ Min stue
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Oktober 2007 kl. 19:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg sad lige og tænkte på at hvis du ikke har brug for isolationen om ikke YUIN PK1 måske ville være et andet alternativ for dig--
Det kan jo godt være at du slet ikke bryder dig om at bruge IEM..
|
| Til top |
|
| |
nc8000 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1460
|
| Sendt: 12 Oktober 2007 kl. 20:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Endelig ikke kalde dem UM3 de hedder bare 3  PK1 har jeg hørt i en pre release udgave og jeg var dybt imponeret over at en ear-bud kunne lyde så godt, bare synd at jeg næsten religiøst hader ear-buds, men hvis man kan forlies med en sådan tingest er de et knald godt køb. Jeg har personligt valgt at kaste anker ved en Etymotics ER4-S som jeg er helt vild med.
|
| Til top |
|
| |