Mr_Tarantino skrev:
|
Ja alle ringer jo til deres advokat når der bliver en check på et par millioner under næsen på dem. Alle!  |
|
|
Kan vi blive enige om at man ikke er særlig klog, hvis man ikke gør? Pladebranchen er business-men. Business-men tager nøjagtigt lige så meget de kan slippe afsted med, indtil man selv siger stop. Hvis man skal kritisere nogen i dén henseende, så er det da ham der ikke siger stop - det er vel ikke så mærkeligt at en forretningsmand forsøger at tjene de penge han kan, så længe folk giver ham muligheden for det? Det mener jeg altså ikke er det samme som skruppelløs udnyttelse af naive unge. Så må man da lære de unge at de ikke skal skrive under på stavnsbånds-kontrakter før de har talt med deres advokat!
Mr_Tarantino skrev:
| OG du er da godt nok dygtig til at lægge ord i munden på mig som jeg ikke har sagt: "I virkeligheden synes jeg du fornærmer unge musikere en del, ved at sige at de kun skriver under på en pladekontrakt fordi de ikke er kloge nok til at lade være."
Prøv lige at læs mit sidste indlæg en gang til og fortæl mig så hvor det lige præcis står.
|
|
|
Det er måske nok at lægge ord i din mund, men du skriver at pladebranchen udnytter at "unge og uerfarne" musikere er nemme at lokke med. Betyder det ikke at du mener de burde lade være med at skrive under på disse kontrakter?
|