| Forfatter |
|
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 14 Oktober 2007 kl. 13:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Gerdes Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1408
|
| Sendt: 14 Oktober 2007 kl. 13:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ohh yeah, my precious  . __________________ Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
|
| Til top |
|
| |
Kent77 Forum Bruger

Bruger siden: 04 November 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 143
|
| Sendt: 17 Oktober 2007 kl. 20:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay den ser sgu også lækker ud, hvornår forventes den at lande på det dansk marked ?
Denon plejer jo ikke at være dem der har stået sidst i køen når det angår gode dvdafspillere, men jeg ved ikke som Sony's Blu-ray "spiller/taler"
bedre med sammen med min Sony projektor, når det nu er to ens mærker?
__________________ Receiver:H/K AVR8500
Front:B&W 703
Center:B&W HTM7
Back:B&W 705
Projektor: Sony HS50
Film-lærred: MDFplade malet med GOO
Afspiller udstur: Xbox,Xbox360,Thomson DVD4200 DTH,INO3 HD-optager
|
| Til top |
|
| |
Gerdes Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Oktober 2007 kl. 20:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kent77 skrev:
Okay den ser sgu også lækker ud, hvornår forventes den at lande på det dansk marked ?
|
|
|
Mit eget kvalificerede bud er til sommer eller næste efterår. Den er endnu ikke kommet på markedet.
Kent77 skrev:
Denon plejer jo ikke at være dem der har stået sidst i køen når det angår gode dvdafspillere, men jeg ved ikke som Sony's Blu-ray "spiller/taler"
bedre med sammen med min Sony projektor, når det nu er to ens mærker? |
|
|
Selv har jeg overvejet at ønske mig en S300 til jul, bare midlertidigt indtil DVD-3800 er landet  . Det har ingen betydning om du vælger andet end en Sony Blu-ray. __________________ Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
|
| Til top |
|
| |
p.las Forum Bruger

Bruger siden: 12 Marts 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1271
|
| Sendt: 17 Oktober 2007 kl. 21:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gerdes skrev:
Kent77 skrev:
|
|
|
Mit eget kvalificerede bud er til sommer eller næste efterår. Den er endnu ikke kommet på markedet.
Kent77 skrev:
Denon plejer jo ikke at være dem der har stået sidst i køen når det angår gode dvdafspillere, men jeg ved ikke som Sony's Blu-ray "spiller/taler" bedre med sammen med min Sony projektor, når det nu er to ens mærker? |
|
|
Selv har jeg overvejet at ønske mig en S300 til jul, bare midlertidigt indtil DVD-3800 er landet . Det har ingen betydning om du vælger andet end en Sony Blu-ray.
|
|
|
hvordan er sonys produkter på lydsiden(coax)Går selb og kigger efter en BLU-ray afspiller.som skal have en god scaler + god coax udgangSkal kun bruges til blu-ray
|
| Til top |
|
| |
Gerdes Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Oktober 2007 kl. 21:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
p.las skrev:
hvordan er sonys produkter på lydsiden(coax) |
|
|
Don't know. Indtil DVD-3800 lander vil jeg nok godt kunne leve med en S300. Billedet er min første prioritet. __________________ Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
|
| Til top |
|
| |
p.las Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Oktober 2007 kl. 21:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gerdes skrev:
p.las skrev:
hvordan er sonys produkter på lydsiden(coax) |
|
|
Don't know. Indtil DVD-3800 lander vil jeg nok godt kunne leve med en S300. Billedet er min første prioritet.
|
|
|
hvad står sådan en afspiller i?.jeg skal have den nye pioneer på prøve i weekenden,som jeg vil prøve at sammenligne med ps3 som min svoger har.ret så spændene sammenligning.Hvis man kigger på prisen burde pioneer at gøre rent bord.specielt den optiske udgang på ps 3har jeg hørt skulle være temmelig ringe.Specielt scaleringen er stor betydning for mig da jeg kun har 720p på min projektor.Her burde pioneer at være bedre da ps 3 ikke er særlig god på dette punkt
|
| Til top |
|
| |
Gerdes Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Oktober 2007 kl. 21:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
p.las skrev:
hvad står sådan en afspiller i? |
|
|
S300? 5k i butikker og 4k på nettet, bl.a. på proshop.dk __________________ Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
|
| Til top |
|
| |
p.las Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Oktober 2007 kl. 21:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gerdes skrev:
p.las skrev:
hvad står sådan en afspiller i? |
|
|
S300? 5k i butikker og 4k på nettet, bl.a. på proshop.dk
|
|
|
den scaler der sidder i en afspiller eks s300 scaler den både dvd og blu-ray.Kan se at de fleste siger at men skal gå efter den afspiller med reon chip i.Men er det ikke kun hvis man skal bruge den til dvd
|
| Til top |
|
| |
Gerdes Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Oktober 2007 kl. 22:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
p.las skrev:
den scaler der sidder i en afspiller eks s300 scaler den både dvd og blu-ray. |
|
|
Hvis billedet skal skaleres i afspilleren, hvad enten det er DVD eller blu-ray har billedebehandlingen i afspilleren betydning. Skaleren i S300 har ikke min store interesse, da jeg kun skal bruge den til blu-ray, da min DVD3930 tager sig af DVD-skiver. Jeg tror du vil finde svar på dine spørgsmål om S300 her, da der ikke er mange fx. herinde der har meldt tilbage med oplevelser. __________________ Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
|
| Til top |
|
| |
wazix Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2007 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 171
|
| Sendt: 17 Oktober 2007 kl. 22:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vi har den Sony Blu-Ray afspiller i butikken og den er rigtig fin.. især til prisen.... Men hvis du virkelig vil op lege med de tunge drenge, så er Pioneer's BDP-LX70 lige noget for enhver med hang til virkelig lækker kvali...! :D
Mvh
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 17 Oktober 2007 kl. 22:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
PS3 er beder som Blu-ray afspille end S300 er, og så for man også lige en spille maskine med i købet, hvis det skal værre Sony.
Pioneer´s Blu-ray afspille har samme bilde kresløb som Sony, da det er Pioneer der laver Sony´s Blu-ray afspille, derfor giver BDP-LX70 fra
Pioneer og Sony´s BDP-S1E det samme bildet, Sony skulle komme med en ny topmodel nemlig BDP-S2000ES, Sony BDP-S2000ES burte havde
hedde BDP-S2E, da den fktis er en forfinet version af BDP-S1E, se link.
Denons DVD-3800BDCI Blu-ray afspiller, skulle komme til at koster omkring 20k, når den en gange lander her i landet.
http://www.sonystyle.com/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryD isplay?catalogId=10551&storeId=10151&langId=-1&categoryId=27 898
Sony BDP-S2000ES:
BD/DVD/CD playback4 and AVC-HD with x.v.Color output
DVD Upscaling to 1080p5 via HDMI™
Cinema Tuned Picture Presets
Uncompressed Multi Channel Linear PCM Output
Multi Channel 192KHz/24bit Audio D/A Converters
Dolby® Digital Plus, Dolby® TrueHD, dts®-HD Bitstream out over HDMI™ (v1.3)
Rigid Beam Construction
Separated Audio Circuit Board
Highly Tuned Audio Parts
Drive Bracket for stability of drive system
Off Center Insulator Feet
Aluminum/Anti Vibration
BD-Java Interactive Capability2
Quick Set Up
FL Off/Dimmer Mode
Parental Control
Aluminum Top Panel
Glass Finish Slide Front Door