| Sendt: 08 November 2007 kl. 06:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Svend P skrev:
|
Hvor ser du det henne? Så vidt jeg kan se, skriver de bare at den er god.
|
|
|
Hej ! Imponerende (har nu læst alle svar) - jeg synes det var meget tydeligt at se : http://www.areadvd.de/hardware/2007/Yamaha_RX-V3800_06.shtml
Det med prisen nævner de i deres + liste:
+ Sehr hohe Pegelfestigkeit + Ausgesprochen lebendiger und dynamischer Mehrkanal-Klang + Überzeugende Stereo-Klangqualität + Hervorragende PLIIX-Integration + Wirksame DSP-Sektion + Umfangreiche und ansprechend integrierte Videofunktionen + Sehr solide Verarbeitung + In Anbetracht des gesamten Qualitätsniveaus sehr fairer Kaufpreis
og over dette max antal stjerner - og så lige lidt højere oppe - deres logo hvori der står "Referenz" dette logo ændres alt efter anmeldelsen. På dette site deler man alle produkter ind i prisklasser - og som jeg skrev - reference i sin prisklasse. Det er jo ikke ensbetydende med at den er bedre end produkter der koster 20k+. Mener at deres "obere mittelklasse" går helt op til 2.000 euro og denne her ligger på 1.600 euro. Jeg synes den er dyr - men det mener de så ikke ud fra alt det man får.
Men ellers, hvis du er i tvivl om anmeldelsen / kvaliteten på produktet så læs de gl. anmeldelser for rx-v2700, rx-v1700 og rx-v659 - de har alle fået reference status - og ydermere har rx-v1700 fået årets produkt titel. Så der er noget om snakken - og det er ikke kun dem her - rx-v2700 er blevet testvinder + årets produkt i rigtig mange lande. __________________ Hilsen
Thomas
|