Emne: KALDER ALLE ELEKTRIKKERE ! ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
interfacelift Lukket konto

Lukket, eget ønske!
Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
|
| Sendt: 05 Juni 2008 kl. 23:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Emil K. skrev:
Well... Ved ikke helt hvad der skete, andet at efter den dag virkede tv'et ikke. Lidt svært at læse mellem linjerne når der kun er 1...
|
|
|
Drop it ffs.-
|
| Til top |
|
| |
Emil K. Forum Bruger

Bruger siden: 28 Oktober 2007 Lokalitet: Fyn Vest
Status: Offline Indlæg: 278
|
| Sendt: 06 Juni 2008 kl. 23:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
__________________ Det er bedre at være til grin, end det er ikke at være til noget.
|
| Til top |
|
| |
Ascari Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
|
| Sendt: 07 Juni 2008 kl. 02:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
iha børnlil, hvis I vil slås så gør det ordenligt
|
| Til top |
|
| |

Lukket, eget ønske!
|
| Sendt: 07 Juni 2008 kl. 11:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ascari skrev:
iha børnlil, hvis I vil slås så gør det ordenligt  |
|
|
Det er netop problemet, det havde/har jeg ikke lyst.. Derfor sagde jeg bare han skulle glemme det.
|
| Til top |
|
| |
Emil K. Forum Bruger

Bruger siden: 28 Oktober 2007 Lokalitet: Fyn Vest
Status: Offline Indlæg: 278
|
| Sendt: 09 Juni 2008 kl. 19:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så bare skriv ffs bagved, det skal nok hjælpe på det hele. Det er dig der har haft en grim tone... Ikke mig... Whatever, gider ikke det her mere.. Prøvede bare at være flink indtil du begyndte med ffs, LOOOL!  osv. Peace, glem det nu bare...
__________________ Det er bedre at være til grin, end det er ikke at være til noget.
|
| Til top |
|
| |
Ulrik77 Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1339
|
| Sendt: 09 Juni 2008 kl. 20:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor om Alting er
Har tråd startereden fået svar / en løsning på hans problem??
Det håber jeg...
|
| Til top |
|
| |

Lukket, eget ønske!
|
| Sendt: 09 Juni 2008 kl. 20:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ulrik77 skrev:
|
Hvor om Alting er
Det håber jeg...
|
|
|
Det har jeg skam, jeg fik en elektrikker og og kigge på det, han satte en ekstra fase op, så jeg har en for mig selv nu delt med badeværelse. Så er der masser at tage af 
|
| Til top |
|
| |
Ulrik77 Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Juni 2008 kl. 21:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
interfacelift skrev:
Ulrik77 skrev:
|
Hvor om Alting er
Det håber jeg...
|
|
|
Det har jeg skam, jeg fik en elektrikker og og kigge på det, han satte en ekstra fase op, så jeg har en for mig selv nu delt med badeværelse. Så er der masser at tage af 
|
|
|
Fantastisk - det er dejligt at høre... har selv lavet samme løsning her hjemme - dog med eget Hpfi relæ, egen sikring og transient beskyttelse..
|
| Til top |
|
| |

Lukket, eget ønske!
|
| Sendt: 09 Juni 2008 kl. 21:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ulrik77 skrev:
interfacelift skrev:
Ulrik77 skrev:
|
Hvor om Alting er
Det håber jeg...
|
|
|
|
|
|
Fantastisk - det er dejligt at høre... har selv lavet samme løsning her hjemme - dog med eget Hpfi relæ, egen sikring og transient beskyttelse..
|
|
|
Nogen gør det top notch, jeg skulle bare have strøm 
|
| Til top |
|
| |
MichaelJDK Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 674
|
| Sendt: 09 Juni 2008 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ulrik77 skrev:
interfacelift skrev:
Ulrik77 skrev:
|
Hvor om Alting er
Det håber jeg...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hehe... med andre ord så er det ikke for godt at du kan klare dig?  __________________ Mvh, Michael Jensen
|
| Til top |
|
| |
Ulrik77 Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Juni 2008 kl. 22:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
MichaelJDK skrev:
Ulrik77 skrev:
interfacelift skrev:
Ulrik77 skrev:
|
Hvor om Alting er
Det håber jeg...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hehe... med andre ord så er det ikke for godt at du kan klare dig? 
|
|
|
Skulle alligevel have skiftet tavlen så hvorfor ikke lave det fuldendt... GGG Havde også stumperne til det...
Men ja det er jo fordi man kan....
|
| Til top |
|
| |
mikkelbreiler Forum Bruger

Bruger siden: 26 November 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 4
|
| Sendt: 09 Juni 2008 kl. 22:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
I tilfælde af at du stadigt balancerer på grænsen af hvad NESA smider ind i din gruppe.
interfacelift skrev:
.. Så jeg har overbelastet systemet, så jeg er faktisk glad nu. Jeg prøvede så at tænde min com og min classic, og strømmen gik igen, ud fra det fandt jeg ud af at hvis computeren ikke var tændt går strømmen ikke. Men mit spørgsmål er så, hvad gør jeg nu ? nogle gange afspiller jeg jo film over computeren, skal jeg trække et langt kabel eller er det en elektrikker der skal ordne hele relæet ? Jeg er ked af det over at jeg ikke kan have begge ting tændt på en gang, men glad for at alle tingene virker. Men jeg kan faktisk godt forstå det, på systemet er følgende : 1 fryser, 4 tv, 10 lamper, mit stereo, 3 computere, 1 modem, 1 switch, 1 router plus det løse, så det er nok derfor, men hvad gør jeg ? trækker et langt kabel eller tilkalder elektrikker ? mange tak for hjælpen forresten  |
|
|
- Du skrotter et par tv. Eller slukker alle dem du ikke bruger, når du bruger Classic & Computer.
- Du skifter til sparepærer, og slukker de lamper du ikke bruger, med mindre du skal bruge varme og lys til hamp i skunken.
- Fryser behøver du ikke, nøjs med den lille frostboks i køleskabet, og gå lidt oftere ud at spise (i byen). Køleskabet har du sikkert på en anden gruppe, så ellers træk en forlænger fra køkkenet ud til fryseren.
- Modem, switch og router er der ikke nogen som bruger mere, få 1 boks med den ganzen molevitten, helst en ny smart øko model. har du en dum Siemens dims fra Teledanmark eller lignende ti lbrug ved ISDN eller noget, så drop strømmen til den, det går i langt de fleste tilfælde at powere den fra stikket.
- Og sluk da for de lamper mens du ser film, lytter til Classic'en, eller bruger din PC.
- Og sidst men ikke mindst, skaf dig af med to af computerne, installer WMWare på din pc. Hvis du skal køre flere maskiner, og er den ene bare server, så flyt den til et andet sted. Skunken, når du får solgt/konfiskeret hampen. Læg serveren ned under dit køleskab, eller leg lidt med strømstyring for alle computere, diske og skærme kan power ned når du ikke benytter dem i nogen tid.
- Tag et kursus i elektronik.
Hedder du i virkeligheden Søren Vase Stage? :)
-Mikkel
|
| Til top |
|
| |

Lukket, eget ønske!
|
| Sendt: 10 Juni 2008 kl. 12:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
mikkelbreiler skrev:
I tilfælde af at du stadigt balancerer på grænsen af hvad NESA smider ind i din gruppe.
interfacelift skrev:
.. Så jeg har overbelastet systemet, så jeg er faktisk glad nu. Jeg prøvede så at tænde min com og min classic, og strømmen gik igen, ud fra det fandt jeg ud af at hvis computeren ikke var tændt går strømmen ikke. Men mit spørgsmål er så, hvad gør jeg nu ? nogle gange afspiller jeg jo film over computeren, skal jeg trække et langt kabel eller er det en elektrikker der skal ordne hele relæet ? Jeg er ked af det over at jeg ikke kan have begge ting tændt på en gang, men glad for at alle tingene virker. Men jeg kan faktisk godt forstå det, på systemet er følgende : 1 fryser, 4 tv, 10 lamper, mit stereo, 3 computere, 1 modem, 1 switch, 1 router plus det løse, så det er nok derfor, men hvad gør jeg ? trækker et langt kabel eller tilkalder elektrikker ? mange tak for hjælpen forresten  |
|
|
- Du skrotter et par tv. Eller slukker alle dem du ikke bruger, når du bruger Classic & Computer.
- Du skifter til sparepærer, og slukker de lamper du ikke bruger, med mindre du skal bruge varme og lys til hamp i skunken.
- Fryser behøver du ikke, nøjs med den lille frostboks i køleskabet, og gå lidt oftere ud at spise (i byen). Køleskabet har du sikkert på en anden gruppe, så ellers træk en forlænger fra køkkenet ud til fryseren.
- Modem, switch og router er der ikke nogen som bruger mere, få 1 boks med den ganzen molevitten, helst en ny smart øko model. har du en dum Siemens dims fra Teledanmark eller lignende ti lbrug ved ISDN eller noget, så drop strømmen til den, det går i langt de fleste tilfælde at powere den fra stikket.
- Og sluk da for de lamper mens du ser film, lytter til Classic'en, eller bruger din PC.
- Og sidst men ikke mindst, skaf dig af med to af computerne, installer WMWare på din pc. Hvis du skal køre flere maskiner, og er den ene bare server, så flyt den til et andet sted. Skunken, når du får solgt/konfiskeret hampen. Læg serveren ned under dit køleskab, eller leg lidt med strømstyring for alle computere, diske og skærme kan power ned når du ikke benytter dem i nogen tid.
- Tag et kursus i elektronik.
Hedder du i virkeligheden Søren Vase Stage? :)
-Mikkel |
|
|
interfacelift skrev:
Ulrik77 skrev:
|
Hvor om Alting er
Det håber jeg...
|
|
|
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
|
|
Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg. Dette emne er lukket.
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|