Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 22:57   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Clic møbler....... (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 21 Oktober 2007 kl. 13:53 | IP-adresse registreret  

For ca 6 mdr. siden besluttede jeg mig for at invistere i lidt mere hifi venligt møbel end mit Montana. Valget blev Clic (i hvid lak) pga, dens fleksiblitet og mulighed for at gemme ledninger og alt andet væk og dens gode omtale diverse steder, samt kvaliteten så også ud til at være god........... Men det må jeg så sige at det syntes jeg bestent IKKE at den er

Efter disse 6 mdr har den hvide lak fået en smågullig nuance nogle steder, tydligst er det på den ene skuffe sektion, da den ene skuffe er blevet lidt gul og den anden er ikke. Vi ryger ikke og det er heller ikke tilladt at ryge i vores hjem, så det kan ikke være derfor. Derudover syntes jeg at lakken er meget modtalig for ridser, bare det at sætte en hylde ind i corpuset lavede en lille ridse inde i (har heldigvis ingen uden på) Det kan selvfælgelig bare være mig selv som ikke var forsigtig nok . Men det var så igår at jeg virkelig blev p***ed på dette amatør møbel..... Fik ny cdafspiller for 2 måneder siden og havde valgt at lade den stå fremme (altså oven på møblet, tidligere inde i skabet) Da jeg fjernede min cdafspiller for at sætte den ind i skabet igen var der komme 4 sorte ringe fra cd`ens fødder samt en lille sort streg fra ledningen (varme?) som ikke kan komme af. Har prøvet med sulfo og andet rengørings middel, men vil ikke komme af.

Jeg skriver dette indlæg for at høre om der er andre der har haft problemer med deres Clic møbel, samt for at informere andre om at kvaliteten ikke passer til prisen. Havde prisen været omk de 4-8 K istedet for de ca 18 K så havde jeg ikke været bitter over købet. Men syntes sku at det er mange penge for noget der ligner L... efter 6 mdr. Mit montana som er omk 6 år gammelt, og hvor der har stået diverse produkter på i lang tid, fejler ikke noget.

Er det noget jeg kan klage over eller må jeg bare bide i det sure æble og købe mig et nyt møbel?

Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre

Red King
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 April 2006
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 21 Oktober 2007 kl. 13:59 | IP-adresse registreret  

Tak for infoen.

Det er jo for ringe at den lak ike kan tåle en skid, det er jo ikke egnet til formålet!

Jeg vil sige til dig, at jeg havde klaget, en hver særiøs forhandler må da tage det til sig.har du købt det ved AV-Connection?

For så tror jeg du har en chance!

Edit: Må jeg ikke lige havde lov til at sige, Prisen er jo vanvittig iforhold til hvad det er, også selvom de er fra hornslet og alt det der!

Til top Vis Red King's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Red King

StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 21 Oktober 2007 kl. 14:23 | IP-adresse registreret  

HiFi-klubbe har en Clic kopi, som skulle værre lavet på samme frabrik (hvis nok i Kina), men en smule smalle men i samme kvalitte som clic.
men til en hel anden pris, kunne let forstille mig at prod, af clic har den holdning prod, billig og sælg dyrt, håber at jeg ikke har ret.

Forøvrig er det importør at Linn der stå bag clic, da der mangel et reol system til Linn (som også er kendt for at prod, billig og sælg dyrt).
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek

due85
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Februar 2005
Sendt: 21 Oktober 2007 kl. 14:29 | IP-adresse registreret  

Hmm, er det Linn der står bag produktionen??! For så har de sgu ikke været alt for kvikke. Har bemærket at de reklameres ofte med Linn produkter stillet op indeni.

Men men men!

Jeg monterede forleden Linn anlæg i disse reoler, men hvis man vælger modul med låge i, står Linn'erne helt oppe af lågen. Der mangler stadig plads i den ikke-dybe model selvom de et "skabt" til HIFI folket.

Ellers er det en meget nydelig reol, som har mange justeringsmuligheder

Due
Til top Vis due85's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af due85

Red King
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Oktober 2007 kl. 14:35 | IP-adresse registreret  

I følge AV-Connection er de lavet på hornslet kabinet fabrik, som jo skulle være top kvalitet!

Alt hvad man ellers ser derfra er jo top kvalitet!

StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Sendt: 21 Oktober 2007 kl. 14:39 | IP-adresse registreret  

Så har Hornslet kabinet fabrik, haft nogel meget dårlig dage, tro mere at de er lavet i Kina.

Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Oktober 2007 kl. 14:40 | IP-adresse registreret  

Clik er vist nok dansk designet og som Red King skriver lavet på Hornslet træfabrik.

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Lokalitet: København
Sendt: 21 Oktober 2007 kl. 14:41 | IP-adresse registreret  

StarTrek skrev:
HiFi-klubbe har en Clic kopi, som skulle værre lavet på samme frabrik (hvis nok i Kina), men en smule smalle men i samme kvalitte som clic.
men til en hel anden pris, kunne let forstille mig at prod, af clic har den holdning prod, billig og sælg dyrt, håber at jeg ikke har ret.

Forøvrig er det importør at Linn der stå bag clic, da der mangel et reol system til Linn (som også er kendt for at prod, billig og sælg dyrt).

StarTrek/Janwa - en gang i mellem ville det være passende, hvis du lige tog en dyb indånding inden du skrev et af dine mange indlæg - især når det du skriver faktuelt ikke passer.

Blot en venlig henstilling herfra - fortsat god søndag

Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted

StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Sendt: 21 Oktober 2007 kl. 14:45 | IP-adresse registreret  

Hej jdg1 husk at mange indlæg jeg skrive (også dette) er mange gange skrivet som et spørsmål

Venlig HiFi hilsner og god søndag

Red King
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Oktober 2007 kl. 15:16 | IP-adresse registreret  

StarTrek skrev:
Så har Hornslet kabinet fabrik, haft nogel meget dårlig dage, tro mere at de er lavet i Kina.

Syntes du det virker som et spørgsmål, nej vel.

Det er noget du bare slynger ud, hvorfor? Skulle jeg sidde og lyst løgne her bare for sjov?

Jeg har rent fakisk læst at møblerne skulle være fra hornslet, og ja jeg ville også ønske at de var fra kina, den dårlige kvalitet taget i betragtning!

StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Sendt: 21 Oktober 2007 kl. 16:13 | IP-adresse registreret  

Har faktis hørt at clic møber er prod. på samme farbrik (i Kina) som Hif-Fi klubbens kopi, så et er ikke noget jeg bare slynge ud, derfor skriv jeg
også "håber at jeg ikke har ret." og den kvaltte du har oplevet med Clic møber fik mig til at skrive "haft nogel meget dårlig dage", det er vel idag
meget normalt at Dansk Hi-Fi bliver lavet i Kina ?

Lige et spørsmå om Montana reoler system er det lavet på Hornslet kabinet fabrik, har nemlig altid se clic systmet som en Hi-Fi udgave af
Montana og i samme kvalitte, især når man se på prisen ?

Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Oktober 2007 kl. 17:15 | IP-adresse registreret  

StarTrek skrev:
Har faktis hørt at clic møber er prod. på samme farbrik (i Kina) som Hif-Fi klubbens kopi, så et er ikke noget jeg bare slynge ud

Jamen så tror jeg at du har hørt forkert  For vist du ser på Clic`s hjemmeside så er det lavet i Hornslet.

StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Sendt: 21 Oktober 2007 kl. 17:31 | IP-adresse registreret  

Tak Pierre for du har rette mig, så jeg kan få ryde misforståelse om hvor Clic er lavet af vejen   

Og Pierre du har måske fået nogle Clic reoler med fejl på, retur med dem til Clic

due85
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Februar 2005
Sendt: 22 Oktober 2007 kl. 16:31 | IP-adresse registreret  

Er det ikke fuldstændig ligemeget hvor de bliver produceret... ??

Men er det virkelig nødvendigt at købe den dybe model for at kunne have sine produkter stående, uden at de står ud gennem frontstoffet?
Til top Vis due85's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af due85

kimC
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2006
Lokalitet: Århus
Sendt: 22 Oktober 2007 kl. 16:43 | IP-adresse registreret  

due85 skrev:
Er det ikke fuldstændig ligemeget hvor de bliver produceret... ??

Men er det virkelig nødvendigt at købe den dybe model for at kunne have sine produkter stående, uden at de står ud gennem frontstoffet?

Jeg har 2 effektforstærkere og 1 tv-tuner stående inde i den ikke-dybe model. Det står tæt men det står der. Det skal dog siges at Linn standard AV-chassis er lidt mindre end de fleste andre modeller.

Til top Vis kimC's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kimC

Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 Oktober 2007 kl. 16:46 | IP-adresse registreret  

due85 skrev:

Min gamle primare DVD21 kunne ikke stå inde i skabet, den var simpelhen for dyb. Lågen kunne slet ikke lukkes

JJAZ
Branchemedlem
Branchemedlem
JJAZ

Bruger siden: 21 September 2003
Sendt: 22 Oktober 2007 kl. 17:02 | IP-adresse registreret  

Da vi var på Hornslet Møbelfabrik lå der MANGE Clic elementer og deroppe, så ja, de bliver afgjort produceret i Danmark. Såvidt jeg ved har Clic også deres eget snedkeri,  men det er jeg ikke 100% sikker på.

Mit Clic møbel og dem som mine venner har fejler ikke noget i lakkvaliteten. Lak'en er iøvrigt en ualmindelig hård og holdbar type, faktisk kvaliteten over hvad de fleste bordplader bliver lavet med. Det ved jeg fordi vi har fået lakkens datablad af Clic for at male nogle højttalerkabinetter med nøjagtig samme lak.

Jeg tror du har været ualmindeligt uheldig.. Har du kontaktet Clic inden du svinede dem til her på forum'et?

Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 Oktober 2007 kl. 17:13 | IP-adresse registreret  

JJAZ skrev:

Jeg tror du har været ualmindeligt uheldig.. Har du kontaktet Clic inden du svinede dem til her på forum'et?

Nu ved jeg ikke om du har læst mit indlæg ordenligt.......  Men jeg mener bestemt ikke at jeg sviner Clic`s møbel til.

Kommer med en info/ min erfaring og et ønske om andres erfaringer herom. Så nej svinet det til har jeg ikke, men udtrygt min utilfredshed om produktet, det har jeg

StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Sendt: 22 Oktober 2007 kl. 17:20 | IP-adresse registreret  

Det er det jeg skriver Pierre, at Hornslet kabinet fabrik må haft en dårlig dag (det kan alle jo havde) og du har fået nogle defekt Clic reoler, og du
skulle kontakte Clic med dit priblem, ellers har jeg fået problem med at svare i denne tråd, så det blive nok mit sidste svar i denne tråd.

kimC
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2006
Lokalitet: Århus
Sendt: 23 Oktober 2007 kl. 06:44 | IP-adresse registreret  

StarTrek skrev:

Clic er squ da ikke lavet i Kina, Og hifi-klubbens kopi er milevidt fra at være i samme kvalitet. Det er lige nøjagtig en udtalelse som denne her der er baggrund for mytedannelser.

Til top Vis kimC's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kimC

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes