| Forfatter |
|
JJAZ Branchemedlem

JJAZ
Bruger siden: 21 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 806
|
| Sendt: 23 Oktober 2007 kl. 10:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
Nu ved jeg ikke om du har læst mit indlæg ordenligt....... Men jeg mener bestemt ikke at jeg sviner Clic`s møbel til.
Kommer med en info/ min erfaring og et ønske om andres erfaringer herom. Så nej svinet det til har jeg ikke, men udtrygt min utilfredshed om produktet, det har jeg 
|
|
|
Jeg synes at jeg har læst dit indlæg ordentligt og selv efter at have læst det et par gange mere synes jeg stadig det er tilsvining. Dit sprogbrug er ihvertfald ikke pænt og sagligt som det bør være når du vil udtrykke din utilfredshed.
Citat: Men det var så igår at jeg virkelig blev p***ed på dette amatør møbel..... Men syntes sku at det er mange penge for noget der ligner L... efter 6 mdr.
Ovenstående to linier har jeg svært ved at læse som andet end tilsvining... og at du ikke har kontaktet Clic før du skriver sådan et indlæg synes jeg er forkasteligt! __________________ JJAZ
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 24 Oktober 2007 kl. 07:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
JJAZ skrev:
|
Jeg synes at jeg har læst dit indlæg ordentligt og selv efter at have læst det et par gange mere synes jeg stadig det er tilsvining. Dit sprogbrug er ihvertfald ikke pænt og sagligt som det bør være når du vil udtrykke din utilfredshed.
Citat: Men det var så igår at jeg virkelig blev p***ed på dette amatør møbel..... Men syntes sku at det er mange penge for noget der ligner L... efter 6 mdr.
Ovenstående to linier har jeg svært ved at læse som andet end tilsvining... og at du ikke har kontaktet Clic før du skriver sådan et indlæg synes jeg er forkasteligt!
|
|
|
Ok det var/ er måske ikke det pæneste sprog alligevel Men jeg mener nu alligevel at det er for dårligt at have 3 elementer med fejl 
Men nok om det forretningen hvor jeg købte det, har kontaktet Clic og de sender så deres produkt chef hjem til mig og kigger på det......... Waw, ser i det er sku service der vil noget 
Så indtil vidre, godt ord om Clic fra min side igen 
|
| Til top |
|
| |
plafitracer Udelukket fra forum

Bruger siden: 19 Januar 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 976
|
| Sendt: 24 Oktober 2007 kl. 08:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Se, det løser sig jo nok i den sidste ende - en af fordelene ved at købe sine hifi produkter i Danmark af autoriserede forhandlere.
|
| Til top |
|
| |
JJAZ Branchemedlem

JJAZ
Bruger siden: 21 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 806
|
| Sendt: 24 Oktober 2007 kl. 08:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
JJAZ skrev:
|
Ovenstående to linier har jeg svært ved at læse som andet end tilsvining... og at du ikke har kontaktet Clic før du skriver sådan et indlæg synes jeg er forkasteligt!
|
|
|
Ok det var/ er måske ikke det pæneste sprog alligevel Men jeg mener nu alligevel at det er for dårligt at have 3 elementer med fejl 
Men nok om det forretningen hvor jeg købte det, har kontaktet Clic og de sender så deres produkt chef hjem til mig og kigger på det......... Waw, ser i det er sku service der vil noget 
Så indtil vidre, godt ord om Clic fra min side igen 
|
|
|
Det er jeg oprigtig talt glad for at høre!
Jeg er helt enig i at det er en skidt oplevelse at få tre elementer i dårlig kvalitet, men alle fabrikanter kan have en dårlig dag uanset hvor meget de gør for at sikre høj kvailtet.
Clic plejer at være yderst service mindede når man ringer til dem, og det ser da ud til at de i den grad følger op på din reklamation, super.. __________________ JJAZ
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 24 Oktober 2007 kl. 16:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja du skulle havde kontake Clic først, før at du starte denne tråd, så har du også lære noget, ikke Pierre ?
Men give os lige et svar, når Clic har værre hos dig, så vi få at vide om det hele endt lykklig for dig
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Oktober 2007 kl. 18:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
clauskok Forum Bruger

Bruger siden: 12 Marts 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 452
|
| Sendt: 24 Oktober 2007 kl. 18:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke Pierre
Så endte det jo godt til sidst. Super service fra Clic. Overvejer at købe et møbel fra clic nu...

__________________ Cambridge & Vienna Stuen
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
|
| Sendt: 24 Oktober 2007 kl. 18:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja og hvis du har gjort det i starten, så havde du vel havde levet en tråd med "Clic super service" og ikke en tråd hvor du begynder at svine Clic
til, fy og skamme dig Pierre (hen i højret og tage den trekant hat på  )
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Oktober 2007 kl. 18:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Red King Forum Bruger

Bruger siden: 08 April 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 552
|
| Sendt: 24 Oktober 2007 kl. 19:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Helt ærligt.
Hvis der var blevet reklameret på den her sag, til en hvilken som helt forhandler så er det hans pligt at udbedre skaderne, da de med stor sansynlighed er et produkt af dårlig fremstilling!
Så det er hvad man burde kunne forvente!
At forhandleren så kommer og henter møblerne er jo meget positivt!
Og nej de clic møbler jeg har set, har slet ikke haft fejl i lakken, det er kvalitet, men man betaler sku også for det!
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
|
| Sendt: 24 Oktober 2007 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg altid set Clic møbler som værre i samme kvaliite som Montana reoler, hvis de bruger samme lak, skal det jo værre i første klasse og Clic og
Montana se jo go ud samme.
|
| Til top |
|
| |
kimC Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 675
|
| Sendt: 25 Oktober 2007 kl. 06:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
StarTrek skrev:
HiFi-klubbe har en Clic kopi, som skulle værre lavet på samme frabrik (hvis nok i Kina), men en smule smalle men i samme kvalitte som clic. men til en hel anden pris, kunne let forstille mig at prod, af clic har den holdning prod, billig og sælg dyrt, håber at jeg ikke har ret.
Forøvrig er det importør at Linn der stå bag clic, da der mangel et reol system til Linn (som også er kendt for at prod, billig og sælg dyrt). |
|
|
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
|
| Sendt: 25 Oktober 2007 kl. 15:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og KimC ???????
|
| Til top |
|
| |
Red King Forum Bruger

Bruger siden: 08 April 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 552
|
| Sendt: 25 Oktober 2007 kl. 15:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
tja gad vide hvad han vil sige?????
|
| Til top |
|
| |
kimC Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 675
|
| Sendt: 25 Oktober 2007 kl. 16:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Red King skrev:
| tja gad vide hvad han vil sige????? |
|
|
Jeg ville bare minde Star Trek om hvad han havde at sige om Clic på side 1 i denne tråd. Her siger han at Clic er af samme "lave" kvalitet som den kopi de sælger i klubben, og nu pludselig her på side 2 er Clic af samme høje kvalitet som Montana?!? Men det var altsammen tidligt i morges da jeg var træt og gnaven i modsætning til nu hver jeg er mæt og glad. Så summa summarum på denne tråd må være at Clic er flot, funktionelt og måske lidt for dyrt. Og at Clic-folkene er flinke folk der vil strække sig langt for at gøre kunderne tilfredse.
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
|
| Sendt: 25 Oktober 2007 kl. 22:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var nu "Pierre" der bragt det på banen, og mit svare skal nok læse sådan at hvis der er på samme farbrik og den fabrik ligge i Kina, så kan jeg
godt forstå "Pierre" indvendining med Clic, da jeg som "Pierre" har set Clic i at værre i samme kvalitte klasse som Montana.
Men nu endte sage jo godt for "Pierre" og det kom på det rene hvor Clic bliver lavet, nemlig i DK og ikke i Kina, og så er sagen ikke længer en af
"Pierre" har værre uheldig med sine Clic.
|
| Til top |
|
| |