| Forfatter |
|
torkild Udelukket fra forum

Produktionsteknikker, Dynaudio
Bruger siden: 15 Juli 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1309
|
| Sendt: 04 November 2007 kl. 00:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2285
|
| Sendt: 04 November 2007 kl. 00:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
torkild skrev:
Hans J skrev:
Jepser, du står først på listen, hvis jeg ikke må beholde den .Faktisk fik jeg begge for kr. 475,-             Tror ikke de var klar over perlen.Faktisk gik jeg kun efter Onkyo´en, indtil jeg så den anden .
|
|
|
Jeg gav 200,- for min Onkyo A-8170 for 3 mdr. siden i den blå.
Så købte jeg dog også samtidig en pioneer cd afspiller med 6 cd changer til 100,-
Dette må betyde at du mærkeligt omregnet gav 275,- for din pioneer forstærker.  |
|
|
Min udregning er faktisk 475,- for Pioneer og 0,- for Onkyo  . Ikke at Onkyo´en alene er de kr. 475,- værd, for det synes jeg den er, den er totalt overset (heldigvis), men Pioneer´en er altså bare for lækker  (selvom jeg er Onkyoholic  , så elsker jeg Pioneer´s design fra den tid). __________________ Fanatisme er den største trussel mod mennesket.
HD-DVD: Fordi livet er for kort til regionskoder
PS3 fordi Bluray 24fps og HD-lyd er nice
|
| Til top |
|
| |
torkild Udelukket fra forum

Produktionsteknikker, Dynaudio
Bruger siden: 15 Juli 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1309
|
| Sendt: 04 November 2007 kl. 00:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hans J skrev:
torkild skrev:
Hans J skrev:
Jepser, du står først på listen, hvis jeg ikke må beholde den .Faktisk fik jeg begge for kr. 475,-             Tror ikke de var klar over perlen.Faktisk gik jeg kun efter Onkyo´en, indtil jeg så den anden .
|
|
|
Jeg gav 200,- for min Onkyo A-8170 for 3 mdr. siden i den blå.
Så købte jeg dog også samtidig en pioneer cd afspiller med 6 cd changer til 100,-
Dette må betyde at du mærkeligt omregnet gav 275,- for din pioneer forstærker.  |
|
|
Min udregning er faktisk 475,- for Pioneer og 0,- for Onkyo . Ikke at Onkyo´en alene er de kr. 475,- værd, for det synes jeg den er, den er totalt overset (heldigvis), men Pioneer´en er altså bare for lækker (selvom jeg er Onkyoholic , så elsker jeg Pioneer´s design fra den tid). |
|
|
Ja den Pioneer er rigtig lækker  Den kan de lave demo af samme med IB  Faktisk tror jeg at den kan trække din IB!
min Onkyo :
 __________________ Med denne udtalelse repræsentere jeg kun mig selv, og ikke Dynaudio.
|
| Til top |
|
| |
Zakken Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 765
|
| Sendt: 04 November 2007 kl. 13:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
475.- kroner???????????  Damn.
Jeg er i fuld gang med at realisere drømmen. Første skridt er nu at sælge noget af mit nuværende setup, jeg har en (surprise)Pioneer i kikkerten. 
|
| Til top |
|
| |
Zakken Forum Bruger

|
| Sendt: 04 November 2007 kl. 13:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hans J skrev:
torkild skrev:
Hans J skrev:
|
|
|
Jeg gav 200,- for min Onkyo A-8170 for 3 mdr. siden i den blå. Så købte jeg dog også samtidig en pioneer cd afspiller med 6 cd changer til 100,-
|
|
Min udregning er faktisk 475,- for Pioneer og 0,- for Onkyo . Ikke at Onkyo´en alene er de kr. 475,- værd, for det synes jeg den er, den er totalt overset (heldigvis), men Pioneer´en er altså bare for lækker (selvom jeg er Onkyoholic , så elsker jeg Pioneer´s design fra den tid).
|
|
|
Har du igrunden fået lyttet på den Pioneer? Det er bare klasselyd.
|
| Til top |
|
| |
Zakken Forum Bruger

|
| Sendt: 13 November 2007 kl. 10:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uuuuuuuuhhh, så er der guf på vej fra Tyskland.
Har købt mig en lille laber Pioneer ting. Ærgeligt at det tager en rum tid for at overføre pengene til afsender.
Nu skal jeg bare finde tålmodigheden frem, op til 14 dage tager det.
|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger

|
| Sendt: 13 November 2007 kl. 11:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zakken skrev:
Uuuuuuuuhhh, så er der guf på vej fra Tyskland.
Har købt mig en lille laber Pioneer ting. Ærgeligt at det tager en rum tid for at overføre pengene til afsender.
Nu skal jeg bare finde tålmodigheden frem, op til 14 dage tager det. |
|
|
Jamen, tillykke med den, hvad er det du har fået opstøvet ? Hvad gav du for den ? __________________ Fanatisme er den største trussel mod mennesket.
|
| Til top |
|
| |
Zakken Forum Bruger

|
| Sendt: 13 November 2007 kl. 13:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen, jeg glæder mig som et lille barn.
Jeg har fundet mig en Pioneer sa-9800, som skulle være stort set uden brugsspor. Near mint.
Egentligt stod den til 600 Euro, men med mulighed for at give et bud. Jeg gav et bud, og dælme om ikke sælger accepterede mit bud.
|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger

|
| Sendt: 13 November 2007 kl. 15:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Endnu en gang tillykke, jeg sletter dig af listen over interesserede  . Men det var da også noget af en pris  , men fed det er den helt sikkert.
__________________ Fanatisme er den største trussel mod mennesket.
|
| Til top |
|
| |
Zakken Forum Bruger

|
| Sendt: 23 November 2007 kl. 18:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
| Sendt: 24 November 2007 kl. 11:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så lykkeds det endelig, stort tillykke, den er dælme fed!  Er sikker på du musikrum er fyldt med vellyd, eller hele huset  __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger

|
| Sendt: 24 November 2007 kl. 12:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
FFOOORRRKKK hvor er den grim  . Den sender du bare videre til mig  . Kæmpe tillykke, det er jo altid med risiko, at købe på ebay, især når det drejer sig om standen. Men den ser jo rigtig flot ud, er den near mint ? Sådan ser den ihvertfald ud  . __________________ Fanatisme er den største trussel mod mennesket.
|
| Til top |
|
| |
Zakken Forum Bruger

|
| Sendt: 24 November 2007 kl. 13:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
LouBP skrev:
Så lykkeds det endelig, stort tillykke, den er dælme fed! Er sikker på du musikrum er fyldt med vellyd, eller hele huset |
|
|
Jo tak for den da. Hele vejen er fyldt med vellyd. Jeg tror måske vi når Tante Berg´ske tilstande snart.
Jeg kan også se, at du er kommet godt med på vintagebølgen. Har du fået det hele sat igang?
|
| Til top |
|
| |
Zakken Forum Bruger

|
| Sendt: 24 November 2007 kl. 13:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
[/QUOTE]
FFOOORRRKKK hvor er den grim .
Den sender du bare videre til mig .
Kæmpe tillykke, det er jo altid med risiko, at købe på ebay, især når det drejer sig om standen.
Men den ser jo rigtig flot ud, er den near mint ? Sådan ser den ihvertfald ud . [/QUOTE]
Jeg tog vist også en chance der, men jeg havde jo set din fine forstærker, og så var jeg jo ramt i stor stil.
Den er stort set mint, men når han nu forlangte 600 Euro så skulle den godt nok også se godt ud.
Eneste lille minus er at højttalerterminalerne har lidt svært ved at gribe mine tynde Wyrewizzard kabler. Måske man skulle gå over til lampeledning igen.
Hvordan lyder din forresten? Har du fået konens endelig accept, eller vandt den anden forstærker?

Desværre er den 10 cm. dybere end min Densen, så jeg skal lige ha hevet bagbeklædningen af møblet, men det skal lige vente til konen kigger den anden vej.
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
| Sendt: 25 November 2007 kl. 17:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zakken skrev:
LouBP skrev:
Så lykkeds det endelig, stort tillykke, den er dælme fed! Er sikker på du musikrum er fyldt med vellyd, eller hele huset |
|
|
Jo tak for den da. Hele vejen er fyldt med vellyd. Jeg tror måske vi når Tante Berg´ske tilstande snart.
Jeg kan også se, at du er kommet godt med på vintagebølgen. Har du fået det hele sat igang?
|
|
|
Ja det har jeg, det spiller super godt, jeg har sat pladespilleren til, men er ikke helt færdig med den, mangler en tyk bundplade, men hele nakamichi sættet er sat til og det spiller super fedt. Men hr altid haft et eller andet vintage i mit setup:) Vellyd til billig mønt. __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
| Til top |
|
| |