Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2025 | 06:15   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Kommentarer til nyheder
 HIFI4ALL Forum : Kommentarer til nyheder
Emne Emne: Linn Klimax DS (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 13
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 19:39 | IP-adresse registreret  

Hvis jeg kun læste Linn-forums, ville jeg blive hjern vaske til at tro at Linn er God´s gave til Hifi folken, selv om Linn´s reklamer gør et god forsøge,
at overbevis at Linn er God gave, og man kan de ikke bruge et Linn-forums til noget, for her er det med sikkehed at Linn er det beste

Og jeg har aldrig sagt at Clic er lavet i Kina, kun at hvis de var lavet samme sted som HFK´s Clic kopi, så er de nok lavet i Kina, men i gide kun at
læse det i vil, så lad os ungå en person debat i dette forum, PB er opfundet til det samme   
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 20:10 | IP-adresse registreret  

Milu skrev:

Hurtig,

Lige et hurtigt spørgsmål i denne (atter) afkørte tråd, eller rettere til dig:

Nu du sådan "hakker" på Linn uden at have hørt den, hvordan var det lige med din egen DAC? Var det velvalgte komponenter? Hvordan blev resultatet?
Jeg har hørt, at resultat var mildt sagt rædsomt!! Og nej jeg har ikke hørt den, kun om den. Så det har vel lige så meget vægt som dine udtalelser?

Måske du skulle søge de evige "DAC" marker, sammen med din Kurt von Kubik?

Mvh.

Siden hvornår er det, at jeg ikke har hørt LINN??? Jeg har ved flere lejligheder haft den tvivlsomme ære, af at lytte til LINN hos Scala i Århus. Og det har ALDRIG imponeret mig.

Jeg glemmer aldrig dengang den flinke mand i butikken, forsøgt at forklare mig og min kammerat der var med, at når man havde LINN skulle man lytte til musikken på en helt bestemt måde. Man skulle glemme alt om at nyde musikken, og i stedet se om man kunne være en halv takt foran eller et eller andet crap i den stil. Vi var næsten ved at dø af grin, og det brød sælgeren sig tydeligvis ikke om.
Iflg sælgeren, var det en særlig måde at lytte på, som LINN havde fundet på... Det tror jeg gerne.... Hvis man var indlgt til at lytte til LINN dagen lang, ville man da dø af kedsomhed, hvis ikke man gav sig til sådanne eksperimenter.
At finde på sådan noget crap, må have kostet dyrt i fnise-tobak ! Og det forklarer jo, hvorfor man betaler formuer for forstærkere baseret på power op-amps til en 10'er.

Ang min egen DAC, så vil jeg helst ikke kommentere alt for meget på den her på forum. Så jeg holder det ganske kort!
Jeg er udemærket godt klar over, at jeg har trådt mange over tæerne, ved at kalde en spade for en spade, og en skovl for en skovl, og afsløret en del uheldigheder hos både anmeldere, producenter og såkaldte "entusiaster". Og dermed ved jeg også godt, at nogle folk vil give deres højre arm for at svine mig til.
Faktum er så, at de eneste der har hørt min DAC og udtalt sig negativt om den i forhold til hvad der ellers eksisterer, er folk der ALLE er dybt betagede af Duelund-lyd. INGEN andre har udtalt sig negativt om den. Og hvis det at lave en ordentlig DAC betyder, at Duelund-fanatikere ikke kan lide den, så er det et kompromis jeg sagtens kan leve med.
På samme måde må samtlige folk der kører i franske biler også gerne grine af min tyske vogn og kalde den for "NAZI-inspireret". De må så leve med, at jeg griner hver gang de skal have et lift hen på Peugeot/Citröen/Renault-værkstedet efter Deres "bil".

Faktum er også, at ejeren af den eneste DAC der er blevet lyttet til, faktisk er svært godt tilfreds med den.
Og endnu et faktum er, at de folk der taler absolut mest negativt om den, ALDRIG nogensinde har set eller hørt den. Det bakker lidt min teori op, om at nogen nok gerne vil have love at svine mig til.... Og ved du hvad... Det kan jeg sagtens leve med. Det siger mere om dem end om mig eller DAC'en.

Men ved du hvad... Jeg tror sgu jeg melder mig til den demo Scala holder af LINN Klimax DS. Så tager jeg nok en gammel SONY ES CD-afspiller med fra midt i 90'erne. Og så vil jeg se om Scala tør lave en A-B test mod sådan en gammel sag, der hverken har støbt alukabinet eller de hersens nymodne og super geniale Switch Mode Noise Generator strømforsyninger. Jeg er villig til at satse SONY'en.... Så hvis Scala er klar, kan vi lave en A-B blindtest, hvor de beholder den af afspillerne som vinder, og jeg tager den anden med hjem. Vi kan lade alle der møder op deltage i A-B testen, så skulle vi være fri af statistisk usikkerhed.
Tror du vi kan lokke Scala eller LINN til at deltage i sådan en test???

kimC
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2006
Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 20:44 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:
Milu skrev:

Hurtig,

Lige et hurtigt spørgsmål i denne (atter) afkørte tråd, eller rettere til dig:

Nu du sådan "hakker" på Linn uden at have hørt den, hvordan var det lige med din egen DAC? Var det velvalgte komponenter? Hvordan blev resultatet?
Jeg har hørt, at resultat var mildt sagt rædsomt!! Og nej jeg har ikke hørt den, kun om den. Så det har vel lige så meget vægt som dine udtalelser?

Måske du skulle søge de evige "DAC" marker, sammen med din Kurt von Kubik?

Mvh.

Siden hvornår er det, at jeg ikke har hørt LINN??? Jeg har ved flere lejligheder haft den tvivlsomme ære, af at lytte til LINN hos Scala i Århus. Og det har ALDRIG imponeret mig.

Jeg glemmer aldrig dengang den flinke mand i butikken, forsøgt at forklare mig og min kammerat der var med, at når man havde LINN skulle man lytte til musikken på en helt bestemt måde. Man skulle glemme alt om at nyde musikken, og i stedet se om man kunne være en halv takt foran eller et eller andet crap i den stil. Vi var næsten ved at dø af grin, og det brød sælgeren sig tydeligvis ikke om.
Iflg sælgeren, var det en særlig måde at lytte på, som LINN havde fundet på... Det tror jeg gerne.... Hvis man var indlgt til at lytte til LINN dagen lang, ville man da dø af kedsomhed, hvis ikke man gav sig til sådanne eksperimenter.
At finde på sådan noget crap, må have kostet dyrt i fnise-tobak ! Og det forklarer jo, hvorfor man betaler formuer for forstærkere baseret på power op-amps til en 10'er.

Ang min egen DAC, så vil jeg helst ikke kommentere alt for meget på den her på forum. Så jeg holder det ganske kort!
Jeg er udemærket godt klar over, at jeg har trådt mange over tæerne, ved at kalde en spade for en spade, og en skovl for en skovl, og afsløret en del uheldigheder hos både anmeldere, producenter og såkaldte "entusiaster". Og dermed ved jeg også godt, at nogle folk vil give deres højre arm for at svine mig til.
Faktum er så, at de eneste der har hørt min DAC og udtalt sig negativt om den i forhold til hvad der ellers eksisterer, er folk der ALLE er dybt betagede af Duelund-lyd. INGEN andre har udtalt sig negativt om den. Og hvis det at lave en ordentlig DAC betyder, at Duelund-fanatikere ikke kan lide den, så er det et kompromis jeg sagtens kan leve med.
På samme måde må samtlige folk der kører i franske biler også gerne grine af min tyske vogn og kalde den for "NAZI-inspireret". De må så leve med, at jeg griner hver gang de skal have et lift hen på Peugeot/Citröen/Renault-værkstedet efter Deres "bil".

Faktum er også, at ejeren af den eneste DAC der er blevet lyttet til, faktisk er svært godt tilfreds med den.
Og endnu et faktum er, at de folk der taler absolut mest negativt om den, ALDRIG nogensinde har set eller hørt den. Det bakker lidt min teori op, om at nogen nok gerne vil have love at svine mig til.... Og ved du hvad... Det kan jeg sagtens leve med. Det siger mere om dem end om mig eller DAC'en.

Men ved du hvad... Jeg tror sgu jeg melder mig til den demo Scala holder af LINN Klimax DS. Så tager jeg nok en gammel SONY ES CD-afspiller med fra midt i 90'erne. Og så vil jeg se om Scala tør lave en A-B test mod sådan en gammel sag, der hverken har støbt alukabinet eller de hersens nymodne og super geniale Switch Mode Noise Generator strømforsyninger. Jeg er villig til at satse SONY'en.... Så hvis Scala er klar, kan vi lave en A-B blindtest, hvor de beholder den af afspillerne som vinder, og jeg tager den anden med hjem. Vi kan lade alle der møder op deltage i A-B testen, så skulle vi være fri af statistisk usikkerhed.

Det ville jo svare til at jeg forlangte at Mikkel Kessler skulle bokse mod min gamle Far. Selvom det ved nærmere eftertanke kunne være ret fedt, gad vide om den gamle kunne ta' ham.

Men det kan jo være vi ses nede hos Scala så. Det eneste problem med de Linn-demoer er at de plejer at spille noget hammerdårlig musik.

Til top Vis kimC's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kimC

TruthSpinner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 27 Juli 2005
Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 22:33 | IP-adresse registreret  

For nu at være ærlig så er jeg p***ehamrende ligeglad med din DAC. Den er sku sikkert fantastisk, og det er jo bare fint.

Det korte af det lange er vel at du endnu ikke har hørt en Klimax spille, og at det gør din mening totalt overflødig.

Så, gør os en tjeneste og fri os fra dine anekdoter fra dengang far var ung og besøgte Scala HiFi, whatever... Når du har hørt Klimaxen kan du fortælle hvad du synes, og indtil da bedes du faktisk helst lade være.

Og bortset fra det, så er dit forslag om den SONY ting det mest konstruktive du har sagt endnu. Jeg håber da du gør det, og så vil jeg faktisk gerne høre om det.
Til top Vis TruthSpinner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TruthSpinner

Kalle_dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 27 Oktober 2007 kl. 00:00 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:

Nu ærgrer jeg mig da godtnok rigtig meget over at skulle på arbejde i det tidsrum hvor Scala Hifi afholder "demo". Rigtigt spændende forslag til en A-B test du kommer med her, Hurtig. Desværre har jeg på fornemmelsen, at du aldrig ville få lov til at tilslutte din Sony-spille til Linn udstyret hos Scala hifi, men hvis det mod alle odds skulle lykkes, vil jeg frygtelig gerne høre om udfaldet af "testen".

Hvis den nye Linn spillemaskine er så god som det påstås, ville det da være en nem sag for Scala Hifi at få demo-publikummet til at buuuhe Hurtig og hans Sony ES spilledåse ud af butikken, og hele vejen ned ad Bruunsgade i Århus, men jeg tror bare ikke man vil tage kampen op.

Til top Vis Kalle_dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kalle_dk

hansen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 27 Oktober 2007 kl. 02:54 | IP-adresse registreret  

harmonic skrev:

Det meneer du ik seriøst vel , jeg har mig ikke bekendt set bedre bygge kvalitet fra esoteric, wadia ,eller dcs uanset pris.

Jeg skall da lige hoere hvordan du ser den Linn er bedre bygget end f.eks. en Wadia 27ix:

Til top Vis hansen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hansen

TruthSpinner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 27 Oktober 2007 kl. 08:27 | IP-adresse registreret  

Der blev vist aldrig sagt at Klimaxen var bedre bygget end wadia, blot at Wadia aldrig har lavet en maskine der var bedre bygget en Klimaxen.

Givet billederne virker det udsagn da meget rimeligt, men hvorfor er det interessant?

Tag nu for helvede til den demonstration og lyt til maskinen i stedet.
Til top Vis TruthSpinner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TruthSpinner

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 27 Oktober 2007 kl. 08:58 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg synes ikke Linn wadia er bygget bedre end andet.

Det er bare print der er sat lidt pæner i ikke andet.

Det der er sjovt, de gider ikke engang adskille det analog og digitale ordentligt fra hinanden, heller ikke ders trafoer er skærmet godt af.

Men sådan er det med mange dyre maskiner , har snart set de malle indei og dette gælder også mange mega dyre preamps.

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

harmonic
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005
Lokalitet: København
Sendt: 27 Oktober 2007 kl. 09:26 | IP-adresse registreret  

http://www.watch.impress.co.jp/av/docs/20071005/ina1_04.jpg

Så vidt jeg kan se har de netop delt den op i 3 sectioner en analog en digital og en til powersupplyen.

Vi ved af gode grunde ikke hvad der er gjordt på printene eller hvor mange lag de er bygged op af andet at de bruger den temeligt avancerede nye og hæjprofilerede wolfson dac,  men klimax ds er den første spiller jeg har set der har gået hele vejen og fræsed næjagtiog den plads der skal til ud af en massiv alublok,   det må  udentvil give den mest komprol'se form for afskærmning og vibrations kontrol  og selv om det ikke alene giver god lyd er det lækkert at se at man har gået hele vejen .

TruthSpinner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 27 Oktober 2007 kl. 09:42 | IP-adresse registreret  

Jeg sætter til gengæld pris på at de endelig har sikret total tidsmæssig uafhængighed af løbeværk/kilde. At bruge en general purpose netværksforbindelse, der sikrer 100% korrekt og timing-uafhængig overførsel af kildedata, helt frem til DAC, er ikke en genistreg - det er derimod det eneste rigtige.

Jeg har ved gud ikke fattet hvorfor ingen har taget sig sammen og gjort det ordentligt før nu. Men siden Linn nu har fattet pointen synes jeg bestemt det tæller i deres favør.

Og ja, der er andre der har gjort det før. Men noget tyder på at det nærmest har været set som en rent praktisk gimmick rettet mod PC folket, hvorimod jeg mener at det er det sundeste konstruktionsprincip.

Det har Linn forstået, og det er, i mine øjne, derfor at det er første gang der satses så helhjertet på dette konstruktionsprincip.

Bemærkning: Alene det faktum at Wadia taler om clocklink (tm), som en løsning på diverse synkroniseringsproblemer mellem drev og DAC viser at de ikke har forstået hvor fremtiden går hen.

Bemærkning 2: Ja, det ser også for mig ud som om at kabinettet selv giver total hermetisk afskærmning af de tre ovennævnte sektioner.

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003
Sendt: 27 Oktober 2007 kl. 09:54 | IP-adresse registreret  

Det er nok en god ide at dele kabinettet op, så der er en seperat rum til den støjsender af en strømforsyning de har skruet i .

Derudover ser jeg som elektronikudvikler ingen synderligt høj kvalitet. Men jeg ser til gengæld noget andet. Den er tydeligvis lavet sådan, at ikke-elektronik-folk skal fornemme at den er lavet rigtig godt.

Et godt trick er blå print. Det har i bedste fald INGEN betydning, men af eller anden grund tror folk at det er noget specielt. Jeg har kendskab til en dansk HiFi producent, der absolut ville have underleverandøren til at levere blå print, selvom underleverandøren fortalte, at de rent faktisk var ringere og dyrere.... Men det var ligegyldigt. De skulle være blå, for det kunne kunderne godt lide.

Stikkene på bagsiden er også rigtig lækre (dem ser kunden jo også straks).

Komponenterne er efter min bedste overbevisning IKKE af secielt god kvalitet. Havde man virkelig siddet i årevis og lyttet til alverdens komponenter og kredsløb, var man næppe endt op med et nærmest 100% IC baseret kredsløb, hvor eks analogdel vel er lavet af de samme op-amps til 25 øre, som i en afspiler til 699,- i Bilka.
Det eneste man melder ud er, at den benytter PCM1704 DAC's, hvilket all kunderne ved er positivt Gad vide hvorfor de ikke fortæler, at analogdelen er lavet for under 5 kroner??

Igen.... hvis jeg skal se på printene som ukyndig ud i elektronik, kan jeg sagtens se at det ser flot ud, og at mange vil tro at kvaliteten er yderst høj. Men så snart jeg skruer mine elektronik-øje-forlængere på, ser jeg intet andet end et blåt print med en masse billige SMD komponenter (Primært integrede kredse).
Hvis du piller printene ud og fjerner alle LINN logoer osv, og lægger det ved siden af et PC bundkort til 489 kroner, vil jeg tro at langt de fleste, både elektronik-kyndige og ukyndige, ville pege på bundkortet som det der virkede som den bedste kvalitet.

Det eneste der er af god kvalitet, eller foregiver at være det, er de ting der falder kunderne i øjnene. Det er kabinettet, stikkene og det blå print. Mit bedste bud er, at kabinettet og stikkene nok står for 80-90% af den totale byggepris. Og ved hjælp af kuglerammen kan man så regne ud hvor meget der er brugt på elektronikken.
Hvis nogen er uenig, så vil jeg meget gerne høre, hvad det er I mener der tydeligvis er afså høj kvalitet.

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Sendt: 27 Oktober 2007 kl. 09:57 | IP-adresse registreret  

harmonic skrev:

http://www.watch.impress.co.jp/av/docs/20071005/ina1_04.jpg

Så vidt jeg kan se har de netop delt den op i 3 sectioner en analog en digital og en til powersupplyen.

Vi ved af gode grunde ikke hvad der er gjordt på printene eller hvor mange lag de er bygged op af andet at de bruger den temeligt avancerede nye og hæjprofilerede wolfson dac,  men klimax ds er den første spiller jeg har set der har gået hele vejen og fræsed næjagtiog den plads der skal til ud af en massiv alublok,   det må  udentvil give den mest komprol'se form for afskærmning og vibrations kontrol  og selv om det ikke alene giver god lyd er det lækkert at se at man har gået hele vejen .

Men som jeg siger så er der mange der bygger det ligeså godt hvis ikke bedre.

Lindemann,DCS,Burmester,.accuphase,ML,Teac,Audia,MBL,Goldmun ,Vitus Audio med mere.

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Sendt: 27 Oktober 2007 kl. 09:59 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:

Det er nok en god ide at dele kabinettet op, så der er en seperat rum til den støjsender af en strømforsyning de har skruet i .

Derudover ser jeg som elektronikudvikler ingen synderligt høj kvalitet. Men jeg ser til gengæld noget andet. Den er tydeligvis lavet sådan, at ikke-elektronik-folk skal fornemme at den er lavet rigtig godt.

Et godt trick er blå print. Det har i bedste fald INGEN betydning, men af eller anden grund tror folk at det er noget specielt. Jeg har kendskab til en dansk HiFi producent, der absolut ville have underleverandøren til at levere blå print, selvom underleverandøren fortalte, at de rent faktisk var ringere og dyrere.... Men det var ligegyldigt. De skulle være blå, for det kunne kunderne godt lide.

Stikkene på bagsiden er også rigtig lækre (dem ser kunden jo også straks).

Komponenterne er efter min bedste overbevisning IKKE af secielt god kvalitet. Havde man virkelig siddet i årevis og lyttet til alverdens komponenter og kredsløb, var man næppe endt op med et nærmest 100% IC baseret kredsløb, hvor eks analogdel vel er lavet af de samme op-amps til 25 øre, som i en afspiler til 699,- i Bilka.
Det eneste man melder ud er, at den benytter PCM1704 DAC's, hvilket all kunderne ved er positivt Gad vide hvorfor de ikke fortæler, at analogdelen er lavet for under 5 kroner??

Igen.... hvis jeg skal se på printene som ukyndig ud i elektronik, kan jeg sagtens se at det ser flot ud, og at mange vil tro at kvaliteten er yderst høj. Men så snart jeg skruer mine elektronik-øje-forlængere på, ser jeg intet andet end et blåt print med en masse billige SMD komponenter (Primært integrede kredse).
Hvis du piller printene ud og fjerner alle LINN logoer osv, og lægger det ved siden af et PC bundkort til 489 kroner, vil jeg tro at langt de fleste, både elektronik-kyndige og ukyndige, ville pege på bundkortet som det der virkede som den bedste kvalitet.

Det eneste der er af god kvalitet, eller foregiver at være det, er de ting der falder kunderne i øjnene. Det er kabinettet, stikkene og det blå print. Mit bedste bud er, at kabinettet og stikkene nok står for 80-90% af den totale byggepris. Og ved hjælp af kuglerammen kan man så regne ud hvor meget der er brugt på elektronikken.
Hvis nogen er uenig, så vil jeg meget gerne høre, hvad det er I mener der tydeligvis er afså høj kvalitet.

Et godt trick er blå print

jojo det så jeg lige med det sammen.

Og jeg tænket det samme som dig.

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Sendt: 27 Oktober 2007 kl. 10:05 | IP-adresse registreret  

En SA11.

Ja den er da pænt bygget.

harmonic
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 Oktober 2007 kl. 10:11 | IP-adresse registreret  

Hurtig

Hvis du virkelig arbejder med eletronik ved du at det er udviklingen der koster penge og ikke  hvad delene koster totalt set.

kimC
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 Oktober 2007 kl. 10:13 | IP-adresse registreret  

Nå så de har valgt et blåt print for at snyde os alle sammen, de er godt nok smarte de Linn-folk. Det er da godt vi har nogle dygtige folk her på forummet, der kan spotte den slags nederdrægtigheder. Det var ellers et genialt trick, Linn-sælgeren behøvede bare lige og lette låget lidt på den, og når kunden så fik øje den evigt saliggørende blå printplade så var produktet så godt som solgt.    

harmonic
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 Oktober 2007 kl. 10:13 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:

En SA11.

Abselut  ser også godt bygged ud.

Du har ret der er andre der også bygger på samme højde  men han skal ha fat i de andre tunge drenges top spillere før man ser ligende opbygning.

mvh

kimC
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 Oktober 2007 kl. 10:21 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:

En SA11.

Men det er da helt åndssvagt de ikke har valgt blå print. De sælger da ingenting med den grønne der.

Thomas Sillesen
Branchemedlem
Branchemedlem
Nerds.dk

Bruger siden: 29 April 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 27 Oktober 2007 kl. 10:37 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:

Hurtig skrev:

Derudover ser jeg som elektronikudvikler ingen synderligt høj kvalitet.

Hurtig skrev:

For mig ser det ellers ud til de bruger samme tantaler som du i forbindelse med dit DAC projekt, og dem mente du jo var de absolut bedste.

Hvilken opamp bruger de iøvrigt i analog delen ?

OG sidst men ikke mindst kan man nu sagtens lave SMPS i en virkelig høj kvalitet, de kræver da bare dygtige udviklere  

Thomas Sillesen
Til top Vis Thomas Sillesen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thomas Sillesen

TruthSpinner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 27 Oktober 2007 kl. 10:39 | IP-adresse registreret  

Ja, historien om blå print er vist pænt ligegyldig i den her sammenhæng.

Hvad der derimod er interessant er at Linn åbenbart har formået at skrue en gang ligegyldige l**tekomponenter sammen til noget som fagpressens anmeldere (folk der nok kender deres sammenligningsgrundlag pænt godt) synes lyder bedre end alt andet de har hørt.

Jeg kan se et par menneskers religøse forestillinger om hvad audio egentlig er for noget gå op i røg. Jeg kan også godt se at det må være svært at kapere.

Når det så er sagt, så synes jeg stadig at I burde høre resultatet før i sviner indsatsen.

SA11 tingen er flot - ingen tvivl, men ser det ikke ud som om der mangler seperation af digital og analog del?

<< Forrige Side af 13 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes