Tilbage til HIFI4ALL.DK 21. juni 2025 | 15:22   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Afstemninger - Polls
 HIFI4ALL Forum : Afstemninger - Polls
Emne Emne: Hvad stemmer Hifi4all.dk’s brugere om H? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Spørgsmålet: Spørgsmålet: Er i tilfredse med hifi4all
Poll valg Stemmer Afstemningsresultat
94 [52,51%]
69 [38,55%]
3 [1,68%]
9 [5,03%]
4 [2,23%]
Dette emne er lukket; der kan ikke stemmes

Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
NADali
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 10 November 2007 kl. 18:49 | IP-adresse registreret  

Zorglub skrev:

PS: Jeg er ikke på i aften, så hvis du ikke lige får flere svar er det fordi jeg ikke er her og ikke fordi jeg ignorerer dig

Det er helt iorden zorglub. Hvis jeg har behov for din opmærksomhed i aften kan jeg jo finde dig ovre hos naboen 

Det kommer ikke bag på mig, at du er uimodtagelig for kritik. Det er der intet nyt i for mig. Der er heller intet nyt i den evindelige fremhævelse af r e g l e r n e fra bl.a. din side. Endvidere er det næsten lige ved at være morsomt, at du ikke kan se det spøjse i, at du har behov for at besøge "naboen". (Hvad er det hans kone har som din ikke har? Og burde du ikke gøre noget ved det?)

Jeg medgiver, at der er sket noget positivt i anmeldelserne mv. (efter massiv kritik fra brugerne så hudt jeg lige visker), men foraerne er altså blevet fattigere uanset om du kan (eller måske rettere: vil) se det.

Jeg er sikker på, at I har nogle rigtigt hyggelige redaktionsmøder, hvor I med munden fuld af citronmånekage bekræfter hinanden i, hvor godt det går og hvor godt I går og gør det.

Fremover bruger jeg kun siden til at trawle i brugtmarkedet. Jeg skal være den første til at fastslå, at det ikke er noget tab for H4A. Ingen vil formentlig savne mig og jeg vil end ikke figurere i din lommestatistik på 10 "døde". Lev vel.

brasch
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Sendt: 10 November 2007 kl. 19:37 | IP-adresse registreret  

sshd skrev:
Jeg er temmelig utilfreds, hvorfor jeg ikke bruger forum ret meget.

- Der er for få brugere med faktuel teknisk viden.

- Der er for mange brugere med indbildt/fejlagtig teknisk viden.

- Der er alt for mange brugere uden teknisk viden, der ødelægger tekniske diskusioner med "det er sådan fordi jeg mener det".

- Der er for mange brugere med økonomiske interesser, som trækker diskusioner i en for dem gunstig retning.

- Der er alt for mange "se mit fede anlæg fra hifiklibben/fona/whatever".

muligvis, men der er flere sider af sagerne. Først og fremmest kan du vel bare gå uden om alle de tråde der indeholder billeder, det gør jeg som regel, selvom man kan finde udemærket inspiration (her tænker jeg mest af alt på indretning og sjove løsninger).

Angående faktuel og teknisk viden, så kan man vælge at dele ud af det eller lade være. Jeg bruger en del af tiden herinde til at prøve at lære noget mere (det er dog ikke altid lige let, da dem der rent faktisk sidder med en masse viden ikke nødvendigvis gider deltage). Hvordan man så håndterer at man ikke har noget viden (som mig selv) er en anden ting. Jeg synes det er fint at komme med sin mening om et eller andet vs noget andet, eller tanker omkring forskellige ting og så spørge yderligere ind til det hvis man ikke forstår det.

RogueAgent
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 10 November 2007 kl. 23:42 | IP-adresse registreret  

NADali skrev:
Ja selvfølgelig viser denne poll, at H4A er en succes. Tillykke med det!! Alle der er uenige er jo enten gået selv eller ar blevet smidt ud.

Det synes jeg godtnok er noget vrøvl...

Det kan ved et hurtigt klik på "brugere" knappen herovenfor konstateres at der er over 20.000 brugere på H4a. Det er naturligvis helt klart at ikke alle er lige aktive, eller måske i det hele taget deltager i fora, men kun er tilmeldt pga. f.eks. K&S sektionen.

Men din konklusion er temmelig søgt, synes jeg. Jeg tror mange der læser med i denne tråd vil give mig ret i at selv om der har været et stigende antal "eksklusionssager" det seneste års tid, så skyldes det ikke så meget en hårdere linie fra administratorgruppens side som en stigning i hensynsløs retorik fra brugernes side, og dalende respekt for helt almindelige principper om hvordan man taler til (eller om) sine medmennesker - uanset at det sker anonymt bag en computerskærm.

Oveni det, så er det min erfaring at det ofte er de samme 5-10 brugere der får "ørerne i maskinen", fordi de simpelthen ikke kan begrænse deres *hrm* farverige sprogbrug, selv trods gentagne advarsler om at holde sig indenfor de regler som de selv har accepteret ved at oprette en profil hos H4a. Hvis der virkelig var så meget at være utilfreds med for den "gennemsnitlige" bruger, så tror jeg frekvensen af eksklusioner havde været NOGET højere end tilfældet er, og at  flere ikke ville kunne undlade at gøre opmærksom på det i tråde som denne.

Zorglub
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 11 November 2007 kl. 09:37 | IP-adresse registreret  

NADali skrev:
Zorglub skrev:

PS: Jeg er ikke på i aften, så hvis du ikke lige får flere svar er det fordi jeg ikke er her og ikke fordi jeg ignorerer dig

Det er helt iorden zorglub. Hvis jeg har behov for din opmærksomhed i aften kan jeg jo finde dig ovre hos naboen 

Det kommer ikke bag på mig, at du er uimodtagelig for kritik. Det er der intet nyt i for mig. Der er heller intet nyt i den evindelige fremhævelse af r e g l e r n e fra bl.a. din side. Endvidere er det næsten lige ved at være morsomt, at du ikke kan se det spøjse i, at du har behov for at besøge "naboen". (Hvad er det hans kone har som din ikke har? Og burde du ikke gøre noget ved det?)

Jeg medgiver, at der er sket noget positivt i anmeldelserne mv. (efter massiv kritik fra brugerne så hudt jeg lige visker), men foraerne er altså blevet fattigere uanset om du kan (eller måske rettere: vil) se det.

Jeg er sikker på, at I har nogle rigtigt hyggelige redaktionsmøder, hvor I med munden fuld af citronmånekage bekræfter hinanden i, hvor godt det går og hvor godt I går og gør det.

Fremover bruger jeg kun siden til at trawle i brugtmarkedet. Jeg skal være den første til at fastslå, at det ikke er noget tab for H4A. Ingen vil formentlig savne mig og jeg vil end ikke figurere i din lommestatistik på 10 "døde". Lev vel.

Det var ellers noget af en svada

Mht. at få folk til at tage imod kritik, så burde du nok tænke lidt over hvordan du skriver til folk. Tænk før du taler har en masse gode tips om hvordan man på skrift kan komme godt over bordet, eller nettet om du vil.

Jeg kan af gode grunde ikke sige om jeg som person er uimodtagelig over for kritik, men jeg syntes da at du må give mig så meget at jeg prøver at føre en dialog om tingene. Når jeg læser dit indlæg syntes jeg ikke at du kan sige det samme. Måske drukner det bare i retorik?. Nuvel, vi bliver nok ikke enige,  så held og lykke til på brugtmarkedet
Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes