Zorglub skrev:
PS: Jeg er ikke på i aften, så hvis du ikke lige får flere svar er det fordi jeg ikke er her og ikke fordi jeg ignorerer dig 
|
|
|
Det er helt iorden zorglub. Hvis jeg har behov for din opmærksomhed i aften kan jeg jo finde dig ovre hos naboen 
Det kommer ikke bag på mig, at du er uimodtagelig for kritik. Det er der intet nyt i for mig. Der er heller intet nyt i den evindelige fremhævelse af r e g l e r n e fra bl.a. din side. Endvidere er det næsten lige ved at være morsomt, at du ikke kan se det spøjse i, at du har behov for at besøge "naboen". (Hvad er det hans kone har som din ikke har? Og burde du ikke gøre noget ved det?)
Jeg medgiver, at der er sket noget positivt i anmeldelserne mv. (efter massiv kritik fra brugerne så hudt jeg lige visker), men foraerne er altså blevet fattigere uanset om du kan (eller måske rettere: vil) se det.
Jeg er sikker på, at I har nogle rigtigt hyggelige redaktionsmøder, hvor I med munden fuld af citronmånekage bekræfter hinanden i, hvor godt det går og hvor godt I går og gør det.
Fremover bruger jeg kun siden til at trawle i brugtmarkedet. Jeg skal være den første til at fastslå, at det ikke er noget tab for H4A. Ingen vil formentlig savne mig og jeg vil end ikke figurere i din lommestatistik på 10 "døde". Lev vel. |