Sendt: 29 Oktober 2007 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hans J skrev:
Sådan en gang fis, det Eltax system har markant bedre lyd end hans TV, det er jeg 100% overbevist om. Selvfølgelig har det ikke samme kvalitet som et surround der koster 10-20 gange mere det han har afsat som ramme, men derfor kan det godt leverer en okay surround lyd.
Folk har det med at nedrakke Eltax bare de hører navnet, men i udlandet er der ikke den samme hetz. F. eks. er her en positiv test af Eltax Liberty, men selvfølgelig ved dem som har testet det heller ikke en dyt om noget som helst
|
|
|
Jeg rakker ikke ned på Eltax, eller for den sags skyld andre produkter. Jeg udtrykker min mening om komplette systemer der skal give wonderbar lyd til en skilling. Jeg vil altid være af den mening, at med det nævnte budget vil man komme længere med et fornuftigt stereosetup. Folk glemmer ofte at du for det samme beløb nu skal have 4 højttalere og 4 forstærkerkanaler ekstra.
Hvorvidt det lyder bedre end brugerens tv skal jeg lade være usagt. Jeg har ikke hørt tv'et.
Tests kan du egentlig ikke bruge til ret meget. De siger kun noget om en persons oplevelser med et givent produkt (uanset hvad han ved noget om). Det er ikke det samme som, at det opfylder netop dine behov.
Jeg skal da gerne beklage hvis jeg har udtrykt mig uklart i forhold til det oprindelige indlæg. Det var udelukkende min hensigt at give råd og ikke notere en negativ holdning til bestemte produkter.
|