Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 21:22   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Xbox360 eller PS3. Hjælp... (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
timur
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 03 November 2007 kl. 19:45 | IP-adresse registreret  

Et off topic spørgsmål til jer GT freaks: Hva er jeres bedste lap-time på Nordschleife ? min er 5:16,4 med en Sauber Mercer
Til top Vis timur's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af timur

Brian7500
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 03 November 2007 kl. 20:14 | IP-adresse registreret  

timur skrev:
 Et off topic spørgsmål til jer GT freaks: Hva er jeres bedste lap-time på Nordschleife ? min er 5:16,4 med en Sauber Mercer

Så meget freak er jeg vist aldrig nået at blive

Brian7500

Til top Vis Brian7500's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian7500

StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Sendt: 03 November 2007 kl. 20:24 | IP-adresse registreret  

timur, Hvad med at lave en ny tråd om GT tider
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek

timur
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 November 2007 kl. 20:36 | IP-adresse registreret  

Nu blev der jo bare snakket så meget om GT så....

Brian7500: Er du ikke så freaket at du kan huske dine tider eller er jeg bare hurtigere end dig  ? Håber selvfølgelig på det sidste, føler jo der er gået en stor race-driver tabt i mig .

Way off topic, skal nok starte en separat tråd om dette på et tidspunkt. Sorry for the inconvinience.

furball
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 03 November 2007 kl. 20:40 | IP-adresse registreret  

Når i siger at PS3 funger til media center kan den så afspille DivX film evt. med undertekster eller Image filer ala DVD ?

Så er jeg sku klar til at købe den nye 40 G version

Til top Vis furball's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af furball

Brian7500
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 03 November 2007 kl. 20:45 | IP-adresse registreret  

timur skrev:

Nu blev der jo bare snakket så meget om GT så....

Brian7500: Er du ikke så freaket at du kan huske dine tider eller er jeg bare hurtigere end dig  ? Håber selvfølgelig på det sidste, føler jo der er gået en stor race-driver tabt i mig .

Way off topic, skal nok starte en separat tråd om dette på et tidspunkt. Sorry for the inconvinience.

Not a problem!!!

Brian7500

Til top Vis Brian7500's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian7500

LeChuck
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 August 2005
Sendt: 04 November 2007 kl. 10:07 | IP-adresse registreret  

Jeg vil da anbefale dig at tjekke Blockbusters tilbud ud: X360 Premium (m/ HDMI dvs. højst sandsynligt den nye Falcon med 65nm) og Forza Motorsport 2 for 2195.-.

Forza Motorsport er en rigtig god "bilsimulator", og så kan du købe PGR4 (mere arcade racer) for de penge du sparer. Så skulle du være rigeligt underholdt indtil de nye GT spil kommer, og så kan du se om du vil skifte til PS3 der. Hvis du skal bruge maskinen som konsol alene, er der ihvertfald noget mere spil i X360 på nuværende tidspunkt.

Mht. støj er det desværre meget forskelligt fra model til model, og det gælder både PS3 og X360. PS3 skulle dog generelt være den mest lydløse.

Til top Vis LeChuck's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LeChuck

gæst
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 04 November 2007 kl. 10:29 | IP-adresse registreret  

LeChuck skrev:

Jeg vil da anbefale dig at tjekke Blockbusters tilbud ud: X360 Premium (m/ HDMI dvs. højst sandsynligt den nye Falcon med 65nm) og Forza Motorsport 2 for 2195.-.

Forza Motorsport er en rigtig god "bilsimulator", og så kan du købe PGR4 (mere arcade racer) for de penge du sparer. Så skulle du være rigeligt underholdt indtil de nye GT spil kommer, og så kan du se om du vil skifte til PS3 der..

Bare sådan skifte til PS3 når GT5 rammer gaderne..?? Du synes ikke, at 2200kr er mange penge at gamble med? Hvad skal man med 2 konsoller? Og hvis han så vælger at sælge Xbox360, taber han penge...hvorfor så ikke vælge rigtigt fra start og undgå dumme omkostninger?

Til top Vis gæst's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gæst

MartinLynge
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juli 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 04 November 2007 kl. 10:45 | IP-adresse registreret  

xbox360: +1
Til top Vis MartinLynge's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MartinLynge

Frede1977
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004
Sendt: 04 November 2007 kl. 14:25 | IP-adresse registreret  

furball skrev:

Når i siger at PS3 funger til media center kan den så afspille DivX film evt. med undertekster eller Image filer ala DVD ?

Ikke endnu, desværre. Men den bliver markant mere komplet med hver opdatering, så jeg håber MEGET det kommer.

Den kører indtil videre kun MPEG

JerrilD
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 August 2005
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 04 November 2007 kl. 15:00 | IP-adresse registreret  

LeChuck skrev:

Forza Motorsport er en rigtig god "bilsimulator", og så kan du købe PGR4 (mere arcade racer) for de penge du sparer. Så skulle du være rigeligt underholdt indtil de nye GT spil kommer, og så kan du se om du vil skifte til PS3 der. Hvis du skal bruge maskinen som konsol alene, er der ihvertfald noget mere spil i X360 på nuværende tidspunkt.

Mht. støj er det desværre meget forskelligt fra model til model, og det gælder både PS3 og X360. PS3 skulle dog generelt være den mest lydløse.

Jeg er Xbox Fanboy, og har to xboxe, en alm hvid og en Elite :)

Så jeg holder også på en xbox, der er mange flere spiltitler til end en PS3. Bla andet Forza 2 og PGR4 Er fanme fedt !

Med Hensyn til støj, så ligger jeg sku ikke mærke til det når jeg spiller, da min anlæg er skruget op for. Kan ikke rigtig se hvorfor folk brokker sig over støjen på xboxen. Det er skuda ikke sådan at den overdøver lyden fra højtalerene når man spiller?? Eller må man da ha et extream dårlig anlæg ;)

Gamle højtalere -> Jamo Laser 3000P
Til top Vis JerrilD's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JerrilD Besøg JerrilD's Websted

Frede1977
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 November 2007 kl. 15:05 | IP-adresse registreret  

Hvis den støjer så meget som xbox duer den ikke som musikserver, mediecenter og til spil der ikke larmer. Den gør det jo komplet umuligt at snuppe "en stille spiller"

Der er ingen der gider høre på en blæser der kører.

Da_Saint
Lukket konto
Lukket konto
Kar:130309

Bruger siden: 19 Juli 2006
Lokalitet: Fyn
Sendt: 05 November 2007 kl. 02:19 | IP-adresse registreret  

gæst skrev:

Bare sådan skifte til PS3 når GT5 rammer gaderne..?? Du synes ikke, at 2200kr er mange penge at gamble med? Hvad skal man med 2 konsoller? Og hvis han så vælger at sælge Xbox360, taber han penge...hvorfor så ikke vælge rigtigt fra start og undgå dumme omkostninger?

Det er jo det bedste man kan gøre i "konsolkrigen"; at købe begge konsoller. Så får man jo det bedste af to verdener, og det er ikke spild af penge hvis man beholder begge konsoller. Der vil altid være spil, som er eksklusive til den ene eller anden platform, og på denne måde går man ikke glip af noget!

Og hvorfor er det en dum omkostning at skulle sælge noget, man ikke er tilfreds med? Hvis han sælger den ene af konsollerne, er han blevet dén erfaring rigere, og behøver ikke spørge sig selv, om han nu har satset på den rigtige konsol, men kan i stedet VIDE at PS3/Xbox ikke var noget for ham...

Vælge rigtigt fra start? Hvad er det rigtige valg i dette tilfælde? IMO er det, at købe begge maskiner, det rigtige valg! Ja, det koster flere penge, men så får man også en masse oplevelser for de ekstra penge.

Yamaha RX-V2700
Dali Concept 7.0 SR
Taralabs HTK
Panasonic TH-42PX80
LG R200 Mediecenter
Xbox 360
Toshiba HD-EP30 HD DVD
Til top Vis Da_Saint's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Da_Saint

timur
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 November 2007 kl. 13:08 | IP-adresse registreret  

Da_Saint skrev:

gæst skrev:

Det er jo det bedste man kan gøre i "konsolkrigen"; at købe begge konsoller. Så får man jo det bedste af to verdener, og det er ikke spild af penge hvis man beholder begge konsoller. Der vil altid være spil, som er eksklusive til den ene eller anden platform, og på denne måde går man ikke glip af noget!

Og hvorfor er det en dum omkostning at skulle sælge noget, man ikke er tilfreds med? Hvis han sælger den ene af konsollerne, er han blevet dén erfaring rigere, og behøver ikke spørge sig selv, om han nu har satset på den rigtige konsol, men kan i stedet VIDE at PS3/Xbox ikke var noget for ham...

Vælge rigtigt fra start? Hvad er det rigtige valg i dette tilfælde? IMO er det, at købe begge maskiner, det rigtige valg! Ja, det koster flere penge, men så får man også en masse oplevelser for de ekstra penge.

Tjah, at bruge 2500-3500 kr på noget jeg ikke er sikker på jeg har brug, ligger ikke mig til sinde. Derudover synes jeg da at 3-4000 kr er et betydeligt beløb, ihvertfald ikke noget jeg har råd til at slynge ud fra tid til anden.

JoeConsultant
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2005
Lokalitet: København
Sendt: 05 November 2007 kl. 13:23 | IP-adresse registreret  

Frede1977 skrev:

Hvis den støjer så meget som xbox duer den ikke som musikserver, mediecenter og til spil der ikke larmer. Den gør det jo komplet umuligt at snuppe "en stille spiller"

Der er ingen der gider høre på en blæser der kører.

Angående støj støjer en PS3 ikke så meget som en xbox. Har haft en Mac Mini som mediecenter og 40gb PS3 larmer ikke mere end den når man bruger den som mediecenter. Selv ikke ved spil & bluray-afspilning larmer den meget. Er overrasket over, hvor stille den er.

Det skal dog siges, at min PS3 ikke står indelukket, så der er masser ventilation omkring den.

Og; dette indlæg går KUN på støjen, ikke på kvaliteten som spillekonsol, selvom PS3en er ved at komme efter det med spil-udbuddet.

Nyt på vej....
Til top Vis JoeConsultant's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JoeConsultant

Frede1977
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 November 2007 kl. 22:46 | IP-adresse registreret  

Frede1977 skrev:
furball skrev:

Ikke endnu, desværre. Men den bliver markant mere komplet med hver opdatering, så jeg håber MEGET det kommer.

De lytter stadig :)

Det er netop meddelt at Sony har indgået en aftale med DivX om at bruge DivX på PS3... jubii

Hans J
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 13 November 2007 kl. 23:00 | IP-adresse registreret  

Frede1977 skrev:
Frede1977 skrev:
furball skrev:

De lytter stadig :)

Det er netop meddelt at Sony har indgået en aftale med DivX om at bruge DivX på PS3... jubii

Har jeg også hørt, men nå de nu åbner op for piratkopier i DivX, kunne de så ikke fjerne regionskoderne samtidig, så vil jeg fluks købe en . Overvejer stadigvæk om jeg skal investere i den (er meget tæt på). BluRay er årsagen, er det ikke kun den nye model som har trådløst netværk ?

Til top Vis Hans J's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hans J

Frede1977
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 November 2007 kl. 23:22 | IP-adresse registreret  

Alle modeller har trådløst netværk... selvfølgelig

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes