| Forfatter |
|
timur Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 395
|
| Sendt: 03 November 2007 kl. 19:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Et off topic spørgsmål til jer GT freaks: Hva er jeres bedste lap-time på Nordschleife ? min er 5:16,4 med en Sauber Mercer
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 03 November 2007 kl. 20:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
timur skrev:
| Et off topic spørgsmål til jer GT freaks: Hva er jeres bedste lap-time på Nordschleife ? min er 5:16,4 med en Sauber Mercer |
|
|
Så meget freak er jeg vist aldrig nået at blive __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 03 November 2007 kl. 20:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
timur, Hvad med at lave en ny tråd om GT tider
|
| Til top |
|
| |
timur Forum Bruger

|
| Sendt: 03 November 2007 kl. 20:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu blev der jo bare snakket så meget om GT så....
Brian7500: Er du ikke så freaket at du kan huske dine tider eller er jeg bare hurtigere end dig ? Håber selvfølgelig på det sidste, føler jo der er gået en stor race-driver tabt i mig  .
Way off topic, skal nok starte en separat tråd om dette på et tidspunkt. Sorry for the inconvinience .
|
| Til top |
|
| |
furball Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 9
|
| Sendt: 03 November 2007 kl. 20:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Når i siger at PS3 funger til media center kan den så afspille DivX film evt. med undertekster eller Image filer ala DVD ?
Så er jeg sku klar til at købe den nye 40 G version 
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 03 November 2007 kl. 20:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
timur skrev:
|
Nu blev der jo bare snakket så meget om GT så....
Brian7500: Er du ikke så freaket at du kan huske dine tider eller er jeg bare hurtigere end dig ? Håber selvfølgelig på det sidste, føler jo der er gået en stor race-driver tabt i mig  .
Way off topic, skal nok starte en separat tråd om dette på et tidspunkt. Sorry for the inconvinience .
|
|
|
Not a problem!!!  __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
LeChuck Forum Bruger

Bruger siden: 09 August 2005
Status: Offline Indlæg: 34
|
| Sendt: 04 November 2007 kl. 10:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil da anbefale dig at tjekke Blockbusters tilbud ud: X360 Premium (m/ HDMI dvs. højst sandsynligt den nye Falcon med 65nm) og Forza Motorsport 2 for 2195.-.
Forza Motorsport er en rigtig god "bilsimulator", og så kan du købe PGR4 (mere arcade racer) for de penge du sparer. Så skulle du være rigeligt underholdt indtil de nye GT spil kommer, og så kan du se om du vil skifte til PS3 der. Hvis du skal bruge maskinen som konsol alene, er der ihvertfald noget mere spil i X360 på nuværende tidspunkt.
Mht. støj er det desværre meget forskelligt fra model til model, og det gælder både PS3 og X360. PS3 skulle dog generelt være den mest lydløse.
|
| Til top |
|
| |
gæst Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 529
|
| Sendt: 04 November 2007 kl. 10:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
LeChuck skrev:
Jeg vil da anbefale dig at tjekke Blockbusters tilbud ud: X360 Premium (m/ HDMI dvs. højst sandsynligt den nye Falcon med 65nm) og Forza Motorsport 2 for 2195.-.
Forza Motorsport er en rigtig god "bilsimulator", og så kan du købe PGR4 (mere arcade racer) for de penge du sparer. Så skulle du være rigeligt underholdt indtil de nye GT spil kommer, og så kan du se om du vil skifte til PS3 der.. |
|
|
Bare sådan skifte til PS3 når GT5 rammer gaderne..?? Du synes ikke, at 2200kr er mange penge at gamble med? Hvad skal man med 2 konsoller? Og hvis han så vælger at sælge Xbox360, taber han penge...hvorfor så ikke vælge rigtigt fra start og undgå dumme omkostninger?
|
| Til top |
|
| |
MartinLynge Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juli 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 598
|
| Sendt: 04 November 2007 kl. 10:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
xbox360: +1
|
| Til top |
|
| |
Frede1977 Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1916
|
| Sendt: 04 November 2007 kl. 14:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
furball skrev:
|
Når i siger at PS3 funger til media center kan den så afspille DivX film evt. med undertekster eller Image filer ala DVD ?
|
|
|
Ikke endnu, desværre. Men den bliver markant mere komplet med hver opdatering, så jeg håber MEGET det kommer.
Den kører indtil videre kun MPEG __________________ AVi ADM9.1 m. subwoofer/Sony MDR F1/Sony X303ES
Panasonic PX71, PS3, ReadyNAS Duo
|
| Til top |
|
| |
JerrilD Forum Bruger

Bruger siden: 04 August 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 115
|
| Sendt: 04 November 2007 kl. 15:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
LeChuck skrev:
|
Forza Motorsport er en rigtig god "bilsimulator", og så kan du købe PGR4 (mere arcade racer) for de penge du sparer. Så skulle du være rigeligt underholdt indtil de nye GT spil kommer, og så kan du se om du vil skifte til PS3 der. Hvis du skal bruge maskinen som konsol alene, er der ihvertfald noget mere spil i X360 på nuværende tidspunkt.
Mht. støj er det desværre meget forskelligt fra model til model, og det gælder både PS3 og X360. PS3 skulle dog generelt være den mest lydløse.
|
|
|
Jeg er Xbox Fanboy, og har to xboxe, en alm hvid og en Elite :)
Så jeg holder også på en xbox, der er mange flere spiltitler til end en PS3. Bla andet Forza 2 og PGR4 Er fanme fedt !
Med Hensyn til støj, så ligger jeg sku ikke mærke til det når jeg spiller, da min anlæg er skruget op for. Kan ikke rigtig se hvorfor folk brokker sig over støjen på xboxen. Det er skuda ikke sådan at den overdøver lyden fra højtalerene når man spiller?? Eller må man da ha et extream dårlig anlæg ;) __________________ Forstærker: NAD C 720BEE
DVD: NAD T 514
Højtalere: B&W DM602 S3
Gamle højtalere -> Jamo Laser 3000P
|
| Til top |
|
| |
Frede1977 Forum Bruger

|
| Sendt: 04 November 2007 kl. 15:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis den støjer så meget som xbox duer den ikke som musikserver, mediecenter og til spil der ikke larmer. Den gør det jo komplet umuligt at snuppe "en stille spiller" 
Der er ingen der gider høre på en blæser der kører. __________________ AVi ADM9.1 m. subwoofer/Sony MDR F1/Sony X303ES
|
| Til top |
|
| |
Da_Saint Lukket konto

Kar:130309
Bruger siden: 19 Juli 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 614
|
| Sendt: 05 November 2007 kl. 02:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
gæst skrev:
Bare sådan skifte til PS3 når GT5 rammer gaderne..?? Du synes ikke, at 2200kr er mange penge at gamble med? Hvad skal man med 2 konsoller? Og hvis han så vælger at sælge Xbox360, taber han penge...hvorfor så ikke vælge rigtigt fra start og undgå dumme omkostninger?
|
|
|
Det er jo det bedste man kan gøre i "konsolkrigen"; at købe begge konsoller. Så får man jo det bedste af to verdener, og det er ikke spild af penge hvis man beholder begge konsoller. Der vil altid være spil, som er eksklusive til den ene eller anden platform, og på denne måde går man ikke glip af noget!
Og hvorfor er det en dum omkostning at skulle sælge noget, man ikke er tilfreds med? Hvis han sælger den ene af konsollerne, er han blevet dén erfaring rigere, og behøver ikke spørge sig selv, om han nu har satset på den rigtige konsol, men kan i stedet VIDE at PS3/Xbox ikke var noget for ham...
Vælge rigtigt fra start? Hvad er det rigtige valg i dette tilfælde? IMO er det, at købe begge maskiner, det rigtige valg! Ja, det koster flere penge, men så får man også en masse oplevelser for de ekstra penge. __________________ Mit beskedne setup:
Yamaha RX-V2700
Dali Concept 7.0 SR
Taralabs HTK
Panasonic TH-42PX80
LG R200 Mediecenter
Xbox 360
Toshiba HD-EP30 HD DVD
|
| Til top |
|
| |
timur Forum Bruger

|
| Sendt: 05 November 2007 kl. 13:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Da_Saint skrev:
gæst skrev:
|
|
|
Det er jo det bedste man kan gøre i "konsolkrigen"; at købe begge konsoller. Så får man jo det bedste af to verdener, og det er ikke spild af penge hvis man beholder begge konsoller. Der vil altid være spil, som er eksklusive til den ene eller anden platform, og på denne måde går man ikke glip af noget!
Og hvorfor er det en dum omkostning at skulle sælge noget, man ikke er tilfreds med? Hvis han sælger den ene af konsollerne, er han blevet dén erfaring rigere, og behøver ikke spørge sig selv, om han nu har satset på den rigtige konsol, men kan i stedet VIDE at PS3/Xbox ikke var noget for ham...
Vælge rigtigt fra start? Hvad er det rigtige valg i dette tilfælde? IMO er det, at købe begge maskiner, det rigtige valg! Ja, det koster flere penge, men så får man også en masse oplevelser for de ekstra penge.
|
|
|
Tjah, at bruge 2500-3500 kr på noget jeg ikke er sikker på jeg har brug, ligger ikke mig til sinde. Derudover synes jeg da at 3-4000 kr er et betydeligt beløb, ihvertfald ikke noget jeg har råd til at slynge ud fra tid til anden.
|
| Til top |
|
| |
JoeConsultant Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 494
|
| Sendt: 05 November 2007 kl. 13:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Frede1977 skrev:
|
Hvis den støjer så meget som xbox duer den ikke som musikserver, mediecenter og til spil der ikke larmer. Den gør det jo komplet umuligt at snuppe "en stille spiller" 
Der er ingen der gider høre på en blæser der kører.
|
|
|
Angående støj støjer en PS3 ikke så meget som en xbox. Har haft en Mac Mini som mediecenter og 40gb PS3 larmer ikke mere end den når man bruger den som mediecenter. Selv ikke ved spil & bluray-afspilning larmer den meget. Er overrasket over, hvor stille den er.
Det skal dog siges, at min PS3 ikke står indelukket, så der er masser ventilation omkring den.
Og; dette indlæg går KUN på støjen, ikke på kvaliteten som spillekonsol, selvom PS3en er ved at komme efter det med spil-udbuddet. __________________ Sonos :-)
Nyt på vej....
|
| Til top |
|
| |
Frede1977 Forum Bruger

|
| Sendt: 13 November 2007 kl. 22:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Frede1977 skrev:
furball skrev:
|
|
|
|
Ikke endnu, desværre. Men den bliver markant mere komplet med hver opdatering, så jeg håber MEGET det kommer.
Den kører indtil videre kun MPEG
|
|
|
De lytter stadig :)
Det er netop meddelt at Sony har indgået en aftale med DivX om at bruge DivX på PS3... jubii  __________________ AVi ADM9.1 m. subwoofer/Sony MDR F1/Sony X303ES
|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2285
|
| Sendt: 13 November 2007 kl. 23:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Frede1977 skrev:
Frede1977 skrev:
furball skrev:
|
|
|
|
Den kører indtil videre kun MPEG
|
|
|
De lytter stadig :)
Det er netop meddelt at Sony har indgået en aftale med DivX om at bruge DivX på PS3... jubii  |
|
|
Har jeg også hørt, men nå de nu åbner op for piratkopier i DivX, kunne de så ikke fjerne regionskoderne samtidig, så vil jeg fluks købe en  . Overvejer stadigvæk om jeg skal investere i den (er meget tæt på). BluRay er årsagen, er det ikke kun den nye model som har trådløst netværk ? __________________ Fanatisme er den største trussel mod mennesket.
HD-DVD: Fordi livet er for kort til regionskoder
PS3 fordi Bluray 24fps og HD-lyd er nice
|
| Til top |
|
| |
Frede1977 Forum Bruger

|
| Sendt: 13 November 2007 kl. 23:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alle modeller har trådløst netværk... selvfølgelig  __________________ AVi ADM9.1 m. subwoofer/Sony MDR F1/Sony X303ES
|
| Til top |
|
| |