| Forfatter |
|
Bastian Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 270
|
| Sendt: 07 November 2007 kl. 00:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg må indrømme, jeg er national nok til at nyde dansk succes.
At man så derudover ikke bør købe noget ud fra en test alene (selv i de mere seriøse magasiner, er en anden ting). Men så blåøjede er der vel heller ikke ret mange der er. Man skal i hvert fald ikke med min pengepung 
|
| Til top |
|
| |
bigfoot Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juni 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 171
|
| Sendt: 07 November 2007 kl. 09:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jensen
Ja, branchefolik er slemme :-)
Om der ville være et forum uden jer, ved jeg ikke, men I burde ikke sidde her efter min ringe mening. Det er ikke noget personligt overfor hverken dig eller Sillesen, jeg kender jer jo ikke.
VH Freddy
|
| Til top |
|
| |
Thomas Sillesen Branchemedlem

Nerds.dk
Bruger siden: 29 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1596
|
| Sendt: 07 November 2007 kl. 09:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Freddy bigfoot,
No hard feelings, jeg vil endda gå så vidt som at sige at hvis du kommer på disse kanter, er du altid velkommen til at komme forbi og hilse på og få en kop ganske hæderlig kaffe 
Men nu kan du jo se hvem der er branchemedlemmer. Var der ingen branchemedlemmer synlige, ville de nok være her alligevel, bare som undercover brugere... og det ville efter min ringe mening være endnu værre..
__________________ Med Venlig Hilsen
Thomas Sillesen
|
| Til top |
|
| |
Kjeldsen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9422
|
| Sendt: 07 November 2007 kl. 10:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
bigfoot skrev:
Og desuden mener jeg at du og andre branche folk ikke burde sidde her og ytre jer blandt os amatører, der må da findes professionelle fora til det. Håber ikke jeg har trådt dig eller andre over tæerne, det var ikke hensigten, men blot min mening der skulle luftes :-)
VH Freddy
|
|
|
Der er en gruppe entusiaster der kører hifi4all, og som navnet antyder er alle velkomne. Der er oven i købet retningslinier for branchemedlemmer. Det er jo netop et foras styrke, at det kan samle så forskellige personer som muligt. Udelukker man en hel gruppe af entusiaster fordi de lever af deres hobby, mister man også en kilde til information.
Et stort tillykke til Kibri herfra. Selvfølgelig kan man kun bruge en test som appetitvækker, men denne test vækker da nok appetittet bedre end de fleste.
Jeg kan da også finde på at købe en rødvin på baggrund af en test. Der findes så uendeligt mange vintyper og højttalerproducenter at det er umuligt at nå gennem samtlige på et enkelt liv. Derfor har tests deres berettigelse.
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 07 November 2007 kl. 10:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Branchemedlemmer der skilter at de er branchemedlemmer er da klart velkomne - det er skq da dejligt med det engagement fra deres side og dejligt at de bliver herinde trods det de skal høre på alt vores fnidder fnadder og mistroiske konspirationsteorier (den sidste var til dig Freddy  ) Hvor mange andre "amatør/hobby" fora oplever du hvor du kan gå direkte i dialog med en producent eller sælger ? Mit yndlignssted "vintage forum" er jo nok ikke stedet der generer mest nysalg for branchemedlemmerne men jeg er glade for de er med på sidelinjen __________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
bigfoot Forum Bruger

|
| Sendt: 07 November 2007 kl. 12:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle
Jeg ved godt at branchemedlemmer er velkomne herinde, jeg er bare ikke enig i den holdning, så kort kan det siges :-)
Jeg er også mest til vintage grej, og det meste på min hylde er købt brugt, jeg har lige smidt billeder af det i det relevante forum.
VH Freddy
|
| Til top |
|
| |
bigfoot Forum Bruger

|
| Sendt: 07 November 2007 kl. 12:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Thomas
Ja, jeg kan se hvem der branchemedlem, og har som sådan ikke noget problem med det, men synes bare det burde være anderledes.
Ku' være jeg skulle køre ned og få noget kaffe :-)
VH Freddy
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 07 November 2007 kl. 12:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
en god stærk dobbelt expresso, godt med sukker og et stykke frugttærte - så skal du nok blive god igen Freddy
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
3DX Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 02 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1930
|
| Sendt: 07 November 2007 kl. 12:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
fedt for Kibi tillyke. håber det kan ses på bundlinien 
men jeg forstår ikke det blad (er derfor holdt op at ab. på det) i samme blad er der en ht'er der koster meget mindre. får 4 ud af 5 glober, men intet om at den også er "billig" vs. ydelse. 
__________________ Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 07 November 2007 kl. 13:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
bigfoot skrev:
|
Hej Jensen
Ja, branchefolik er slemme :-)
Om der ville være et forum uden jer, ved jeg ikke, men I burde ikke sidde her efter min ringe mening. Det er ikke noget personligt overfor hverken dig eller Sillesen, jeg kender jer jo ikke.
VH Freddy
|
|
|
Hej det er helt ok.
Men hvad var siden uden os ???.
Husk nu på den startet op sådan.
Kan tydligt huske de bruger der var med til at sætte skub i denne side, nogle af dem er her endnu andre ikke for de synes ikke om siden mere.
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 07 November 2007 kl. 13:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kom nu lige tilbage til Kibri testen og opret evt. en ny tråd om det andet. Takker!!
|
| Til top |
|
| |