Forfatter |
|
Kane Forum Bruger

Bruger siden: 03 Maj 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 472
|
Sendt: 29 April 2009 kl. 13:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
wildstyle skrev:
Kane skrev:
@wildstyle
Jeg har ikke fået lyttet på Hegel, kun lige været inde og kigge lidt på dem. Men jeg har i mellemtiden brugt det meste af budgettet på en rørforstærker til mine K1000, så nu er Brioen tilbage foran Giuliettaerne. Jeg synes faktisk at den har haft godt af at få BJ cablerne på, men de spiller stadig til, så jeg vil lige vente lidt med den endelig dom over dem.
|
|
|
Æv, nu håbede jeg ellers lige på at du kunne komme med en masse god feedback om Hegel's produkter. 
Men lækkert med en rørslæde til headphones. Måske man skulle prøve at rode med sådan noget head-fi en dag. |
|
|
Jeg beklager, men der skal lige lidt balance i regnskabet før jeg skal på jagt igen. Men de kan lyttes i Speakerscorner, så de er nemt tilgængelige.
Head-fi kan varmt anbefales - der er utroligt god lyd for pengene. __________________ Foobar -> Pico Dac/Amp -> Denon D7000
Sansa Clip+ -> KSC75, PortaPro eller Etymotic ER4P
|
Til top |
|
|
Kane Forum Bruger

|
Sendt: 07 Maj 2009 kl. 13:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Friman skrev:
Hvad er det for én rørslæde du har købt til AKGérne?
Skal vi ikke have et billed...
|
|
|
Så blev der tid til at skyde lidt billeder af den nye forstærker til AKGerne.

Der er tale om en Acoustic Masterpiece AM 201. Det er en budgetforstærker der er designet af Airtight folkene.
Den lyder vanvittigt godt sammen med mine AKG K1000. Men jeg tænker at jeg også, bare for sjov, skal prøve den på mine Giuliettaere. __________________ Foobar -> Pico Dac/Amp -> Denon D7000
|
Til top |
|
|
Mik112 Forum Bruger

Bruger siden: 16 Marts 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1946
|
Sendt: 07 Maj 2009 kl. 22:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
2 kroner for et billede uden låg
|
Til top |
|
|
Kane Forum Bruger

|
Sendt: 19 Juni 2009 kl. 22:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der nyt på vej, men mere om det når weekenden er omme.
Og jeg skal nok også lige få kigget på et par billeder af Acoustic Masterpiece uden låg __________________ Foobar -> Pico Dac/Amp -> Denon D7000
|
Til top |
|
|
Kane Forum Bruger

|
Sendt: 22 Juni 2009 kl. 19:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som sagt nyt på vej, nemlig sådan en svend her
Det er et drev, CEC TL51X. Første indtryk er at det virker vældig solidt!
Jeg er begyndt at lytte mere og mere til klassisk musik og guderne skal vide at det ikke er nemt at tagge, så det er let
tilgængeligt på squeezeboxen. Så nu er de klassiske cder kommet frem igen og egentlig er det lidt hyggeligt at sidde og sætte
dem på __________________ Foobar -> Pico Dac/Amp -> Denon D7000
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
Sendt: 22 Juni 2009 kl. 23:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lækker spilledåse du har fået der. Har godt nok lige solgt min, men det var også en svær beslutning 
Man skal op i en meget høj pris for at finde et bedre drev, så tillykke med købet det skal du nok blive glad for  __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
Anda8000 Forum Bruger

Bruger siden: 27 September 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1416
|
Sendt: 23 Juni 2009 kl. 00:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kane skrev:
Jeg er begyndt at lytte mere og mere til klassisk musik og guderne skal vide at det ikke er nemt at tagge, så det er let
tilgængeligt på squeezeboxen. Så nu er de klassiske cder kommet frem igen og egentlig er det lidt hyggeligt at sidde og sætte dem på  |
|
|
Ja, det er tæt på at være en umulig opgave. Tillykke med den!
|
Til top |
|
|
iggu Lukket konto

Dobb.prof. JMK74
Bruger siden: 25 Maj 2007 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 96
|
Sendt: 23 Juni 2009 kl. 01:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lækkert setup :o)
Endnu flere billeder tak af nuværende setup. Har selv Xavian Giulietta som jeg er helt vild med, dejlig højttaler!
Fik du hørt dem på AM-201 forstærkeren? (Har haft kig på denne). Nu har den ikke de største watt og Xavian er jo forholdsvis svært drevne, 85db, kan ikke huske på stående fod.
Stello's DAC har jeg også kigget længe efter, bare lillebroren, med tilhørende drev fra Stello, virker som noget kram.
Endnu en gang - nice setup! __________________ -Audioromy 838a FU-13
-Rotel RC-06 Pre-amp
-Rotel RB-06 Power-amp
-Rotel RCD-06 CD-player
-Pioneer PL-8 Turntable
-Xavian Giulietta speakers
-JBL L166 Horizon speakers
|
Til top |
|
|
Kane Forum Bruger

|
Sendt: 23 Juni 2009 kl. 21:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Pierre
Tak, og lur mig om det ikke er dit drev jeg har fået fingrene i, siden jeg har gjort endnu en god handel hos Vassago og du har købt Eera?
@Anda8000
Ja, nærmest umuligt. Jeg hører gerne hvis der er nogle der har fundet en god måde at gøre det på, så det klassiske musik er til at finde rundt i på en squeezebox.
@iggu
Det er nemlig en rigtig dejlig højtaler, jeg er i hvertfald rigtig glad for mine. Har du nogensinde lyttet til xn360? Det gad jeg godt, men ved ikke om jeg tør .
Jeg har ikke fået prøvet AM-201 på Giulettaerne endnu, men jeg tvivler også på at det bliver godt. Min brio får nogle gange lidt åndenød og den har flere watt end AM-201 at gøre godt med, men forsøget skal da gøre på et tidspunkt.
Der skal nok komme flere billeder af hele setuppet. Men lige nu maser jeg med at få integreret drevet i "racket", så flere billeder må lige vente lidt. __________________ Foobar -> Pico Dac/Amp -> Denon D7000
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

|
Sendt: 23 Juni 2009 kl. 22:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kane skrev:
@Pierre
Tak, og lur mig om det ikke er dit drev jeg har fået fingrene i, siden jeg har gjort endnu en god handel hos Vassago og du har købt Eera?
|
|
|
Jeg tænkte nok at det var mit "gamle" drev du havde købt 
Hvad bruger du af digitalkabel? __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
Kane Forum Bruger

|
Sendt: 23 Juni 2009 kl. 22:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har et par forskellige coax kabler som jeg bruger. Men overveje at prøve et AES/EBU kabel, nu da jeg har både drev og DAC der kan tage dette. Jeg ved dog ikke om det skulle gøre nogen forskel - har du nogle erfaringer i den henseende?
__________________ Foobar -> Pico Dac/Amp -> Denon D7000
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

|
Sendt: 23 Juni 2009 kl. 22:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min erfaring er der ikke er den store forskel udover at udgangs nivuet er noget højere på AES/EBS, men jeg kan anbefale dig at købe nogle ordenlige digitalkabler da jeg oplevede en del forskel fra de billige til de dyre med dette drev. __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|