Forfatter |
|
HenrikW Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1177
|
Sendt: 14 Marts 2009 kl. 12:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lækkert :) Har selv en gang haft et H/K sæt magen til, spillede sgu dejligt. Biamper du dine Infinity'er? Jeg har prøvet mit h/k sæt på renissance 80'erne en gang og der løde det ganske ok, men der kom meget mere kontrol over det hele, specielt i bassen, når jeg biampede med H/K blokken.
Mvh. henrik __________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
Mit Setup - Opdateret 22/1-2009
|
Til top |
|
|
Hilowfi Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 549
|
Sendt: 14 Marts 2009 kl. 14:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej henrik nej jeg biamped ikke ren. 90 men der er skub i sådanne gammel H/K 1.5 den er super strøm stærk.
VH __________________ Når du taler kan du kun sige noget du allerede ved. Når du lytter kan du lære hvad andre ved.
|
Til top |
|
|
Hilowfi Forum Bruger

|
Sendt: 14 Marts 2009 kl. 14:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sammen med H/K dvd kom der en Krell CD 1 som Cd afspiller.  __________________ Når du taler kan du kun sige noget du allerede ved. Når du lytter kan du lære hvad andre ved.
|
Til top |
|
|
HenrikW Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1177
|
Sendt: 14 Marts 2009 kl. 14:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hilowfi skrev:
Hej henrik nej jeg biamped ikke ren. 90 men der er skub i sådanne gammel H/K 1.5 den er super strøm stærk.
VH
|
|
|
Det er bare mig der har læst forkert :) Troede det var en 2.1'er du havde og ikke en 1.5'er  __________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
Mit Setup - Opdateret 22/1-2009
|
Til top |
|
|
Hilowfi Forum Bruger

|
Sendt: 14 Marts 2009 kl. 16:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
ok ja for H/K 2.1 har ikke muskler nok " kun " hvis jeg husker rigtig 5 x 100 watt i 8 ohm og 1,5 har 2 x 200 watt i 8 ohm men efter H/K kom der lidt Gamut på besøg og B&W det spilled rigtig godt men de B&W skulle have noget mere effekt og øknomien kunne ikke hænge sammen , men lige et billed at lydmaskinen

__________________ Når du taler kan du kun sige noget du allerede ved. Når du lytter kan du lære hvad andre ved.
|
Til top |
|
|
Hilowfi Forum Bruger

|
Sendt: 14 Marts 2009 kl. 16:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
og lige et par mere af Gamut og B&W de er så smukke

__________________ Når du taler kan du kun sige noget du allerede ved. Når du lytter kan du lære hvad andre ved.
|
Til top |
|
|
Hilowfi Forum Bruger

|
Sendt: 14 Marts 2009 kl. 16:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
lige et nær billed af Gamut C2R forforstærk og D200 effektblok

|
Til top |
|
|
Morell Forum Bruger

Tidl. Neon^
Bruger siden: 28 Februar 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 669
|
Sendt: 15 Marts 2009 kl. 15:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan du ikke prøve at beskrive de lyttemessige forskelle på Ren. 90'erne og B&W'erne der?
Du skulle prøve at lytte Renecance og Holfi sammen. Utroligt rart og homogent samt de får det strøm de har brug for.
__________________ Livet er som en barneskjorte - kort og beskidt
|
Til top |
|
|
Hilowfi Forum Bruger

|
Sendt: 23 Marts 2009 kl. 17:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Neon det er en svær samlining , men 1 skal det siges at jeg har ikke hørt noget som de bånd diskanter og mellemtoner måske skulle det være et par ML jeg haved for et år side (kommer et billed af sener ) som der kommer ud af infinity , der er ingen tvivl om at B&W er en fed højtaler med en sprød bas og mellem tone som kun B&W kan lave , ellers må jeg sige at ren. 90 har en flot lyd i mellemtonen og diskanten og B&W har en stor lyd i bas og mellemtonen og den er lidt mere præsis i sit lydbilled ellers bare spør
VH T  __________________ Når du taler kan du kun sige noget du allerede ved. Når du lytter kan du lære hvad andre ved.
|
Til top |
|
|
Hilowfi Forum Bruger

|
Sendt: 23 Marts 2009 kl. 21:13 | IP-adresse registreret
|
|
|

Så kom der et par Martin Logan Puritypå besøg __________________ Når du taler kan du kun sige noget du allerede ved. Når du lytter kan du lære hvad andre ved.
|
Til top |
|
|
Hilowfi Forum Bruger

|
Sendt: 23 Marts 2009 kl. 21:15 | IP-adresse registreret
|
|
|

|
Til top |
|
|
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
Sendt: 23 Marts 2009 kl. 21:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hilowfi skrev:
Så kom der et par Martin Logan Puritypå besøg |
|
|
Hvordan er den oplevelse så i forhold til et sæt 802N?
|
Til top |
|
|
Hilowfi Forum Bruger

|
Sendt: 24 Marts 2009 kl. 09:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Martin logan og deres elektro paneler er noget specielt og er meget svært af forklare ,men nærmest transprant og krystal klart i mellemtonen og diskanten og ikke et lyd bille jeg haved hørt før og jeg tror man er fan af det eller ikke og jeg er lidt fan af det det lyder sku fedt
VH T __________________ Når du taler kan du kun sige noget du allerede ved. Når du lytter kan du lære hvad andre ved.
|
Til top |
|
|