| Forfatter |
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 07 November 2007 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skorpio skrev:
|
Svaret må være en boycot af messen!

|
|
|
Eller selv tage et kamera med og ligge de fotos man tager op her inden.
Måske hvis mange gjore det ville det nok blive en stor messe report.
|
| Til top |
|
| |
DPetersen Forum Bruger

Bruger siden: 01 December 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1013
|
| Sendt: 07 November 2007 kl. 22:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg må da indrømme at jeg også syntes det er mærkeligt at hifi4all ikke må rapportere hvad der sker på messen, og at det ikke lige nu giver mening.
Men før man begynder at lange ud efter en bestemt person skulle man så ikke vente med at komme med kommentarer før man har sine fact's på plads.
Håber da at hr. sillesen vil komme med en kommentar i denne tråd, men tvivler da lidt da tonen ligesom er lagt.
M.V.H
Dpetersen
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
| Sendt: 07 November 2007 kl. 22:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
DPetersen skrev:
|
Jeg må da indrømme at jeg også syntes det er mærkeligt at hifi4all ikke må rapportere hvad der sker på messen, og at det ikke lige nu giver mening.
Men før man begynder at lange ud efter en bestemt person skulle man så ikke vente med at komme med kommentarer før man har sine fact's på plads.
Håber da at hr. sillesen vil komme med en kommentar i denne tråd, men tvivler da lidt da tonen ligesom er lagt.
M.V.H
Dpetersen
|
|
|
Hvad mener du? Den her tråd minder da ikke ret meget om rød stue (once again...)  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
Floes gamle vin på nye flasker
|
| Til top |
|
| |
DPetersen Forum Bruger

Bruger siden: 01 December 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1013
|
| Sendt: 07 November 2007 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej ikke endnu, men jeg mener folk er hurtige til at lange ud efter andre uanset om de har kendskab til hvad der er foregået ( bag kulissen) eller ej. Man kan hurtig blive hugget ned.
Man kunne da godt være lidt åbensindet før manden har udtalt sig.
Men under alle omstændigheder svier det her til han's røv især hvis han og hifi4all har noget imod hinanden?? (ved det ikke)
|
| Til top |
|
| |
Nygaard Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 585
|
| Sendt: 07 November 2007 kl. 22:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skuffende, men det overraskel vel som sådan ikke.. Tror næppe det er den sidste ko-vending eller advokatsag vi har set fra Sildens side
__________________ Mvh. Henrik Nygaard
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
| Sendt: 07 November 2007 kl. 22:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
DPetersen skrev:
|
Nej ikke endnu, men jeg mener folk er hurtige til at lange ud efter andre uanset om de har kendskab til hvad der er foregået ( bag kulissen) eller ej. Man kan hurtig blive hugget ned.
Man kunne da godt være lidt åbensindet før manden har udtalt sig.
Men under alle omstændigheder svier det her til han's røv især hvis han og hifi4all har noget imod hinanden?? (ved det ikke)
|
|
|
Jamen jeg kunne ikke være mere enig 
Kommentaren angående rød stue var også ironisk  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
Floes gamle vin på nye flasker
|
| Til top |
|
| |
lexus Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1037
|
| Sendt: 07 November 2007 kl. 23:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
hva med nogle tegninger,er det lovligt...hahahaha...
|
| Til top |
|
| |
Alex E Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2051
|
| Sendt: 07 November 2007 kl. 23:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er da også totalt ligegyldigt med den messe, hifimesser siger mig ikke en skid, sidst jeg på messe var i 1994 
Jeg vil sgu heller besøge René i en kælder i Odense og drikke noget af hans kaffe 
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
| Sendt: 07 November 2007 kl. 23:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alex E Nielsen skrev:
|
Det er da også totalt ligegyldigt med den messe, hifimesser siger mig ikke en skid, sidst jeg på messe var i 1994 
Jeg vil sgu heller besøge René i en kælder i Odense og drikke noget af hans kaffe 
|
|
|
Hov Hov den koster nu 20kr koppen, jeg brugte sidste år over ½ mill til kaffe.
Så tænk hvis jeg kan få 20kr pr kop ja så er jeg rig på under en uge.

|
| Til top |
|
| |
zerocoool Lukket konto

dobbeltprofil!
Bruger siden: 16 Oktober 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 18
|
| Sendt: 07 November 2007 kl. 23:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alex E Nielsen skrev:
|
|
|
|
Det lyder unægteligt også hyggeligere, og så koster kaffen vel også gratis hos Rene , og ikke 20-30- ? kroner koppen som på sådan en messe.
EDIT: jeg var sku for langsom 
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
| Sendt: 07 November 2007 kl. 23:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
zerocoool skrev:
Alex E Nielsen skrev:
|
|
|
|
Det lyder unægteligt også hyggeligere, og så koster kaffen vel også gratis hos Rene , og ikke 20-30- ? kroner koppen som på sådan en messe.
|
|
|
Hehe
En kunde jeg har , han er dømt til at tage kage med hver gang han kommer, og må sige jeg har taget en del kg på efter han fik den dom.
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 07 November 2007 kl. 23:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjaaaa, der må vel være en mening med det, ellers havde H4A vel ikke fået forbud. Men jeg har godt nok svært ved at se, hvorfor man skulle havde noget imod gratis reklame for en messe 
Men han ser nok dette forum som en kæmpe konkurrent til sit eget og så har det nok noget med reklame indtægter eller ligende...........
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 07 November 2007 kl. 23:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sillesen er jo med til at drive hifi-musik, som jo en ikke er så populær side som hifi4all (måske kan hifi4all ikke betale nok penge til Sillesen, for at
få lov til at bringe aktikler fra messen ?)
Gad vide om messe bliver til noget, der er ikke gjort meget reklame for den
Et problem der kan komme, er hvis der er nogle bruge på dette forum, der poste en aktiklen fra messe med foto m.m., mon så at Sillesen ville
nedlægge forbud mod at dette bringe dette i dette forum.
Og hvis Sillesen skal undgå dette, så bliver der foto/video forbud på messen, der er med sikkerhed, men vel denne messe bliver nok den sidste i
København.
|
| Til top |
|
| |
zerocoool Lukket konto

dobbeltprofil!
Bruger siden: 16 Oktober 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 18
|
| Sendt: 07 November 2007 kl. 23:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
zerocoool skrev:
Alex E Nielsen skrev:
|
|
|
|
|
|
|
Hehe
En kunde jeg har , han er dømt til at tage kage med hver gang han kommer, og må sige jeg har taget en del kg på efter han fik den dom.
|
|
|
Jo, men hva' fanden, der er ikke noget der smager bedre end gratis kage
|
| Til top |
|
| |
JRolLbs Forum Bruger

Bruger siden: 25 December 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 234
|
| Sendt: 07 November 2007 kl. 23:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
zerocoool skrev:
jensen skrev:
zerocoool skrev:
Alex E Nielsen skrev:
|
|
|
|
|
|
|
Hehe
|
|
|
Jo, men hva' fanden, der er ikke noget der smager bedre end gratis kage
|
|
|
Kage, man får penge for at spise?
|
| Til top |
|
| |
Kalle_dk Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1086
|
| Sendt: 07 November 2007 kl. 23:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Cencur af værste skuffe ! Der trænger vist til at blive ryddet op blandt alle de små "konger"............. med mindre vi kan få en fornuftig forklaring på det der for mig minder om "rettigheder" når det er grimmest.
|
| Til top |
|
| |
Otto J Branchemedlem

Dynaudio
Bruger siden: 04 Marts 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3050
|
| Sendt: 07 November 2007 kl. 23:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
StarTrek skrev:
Og hvis Sillesen skal undgå dette, så bliver der foto/video forbud på messen, der er med sikkerhed, men vel denne messe bliver nok den sidste i København. |
|
|
Det tør jeg så godt love at det ikke bliver. __________________ Otto Jørgensen, Dynaudio A/S
|
| Til top |
|
| |
Morten014 Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1151
|
| Sendt: 07 November 2007 kl. 23:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
zerocoool skrev:
jensen skrev:
zerocoool skrev:
Alex E Nielsen skrev:
|
|
|
|
|
|
|
Hehe
|
|
|
Jo, men hva' fanden, der er ikke noget der smager bedre end gratis kage |
|
|
Eller kage i det hele taget  Den dom ville jeg da gerne have 
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 07 November 2007 kl. 23:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er ikke god at vide Otto, når Sildens kan finde på dette, så kan manden finde på alt
Desværre komme Rene hvis ikke på messen i år (så kunne må få en gratis kop kaffe og en god sluder)
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 07 November 2007 kl. 23:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
StarTrek skrev:
(måske kan hifi4all ikke betale nok penge til Sillesen, for at få lov til at bringe aktikler fra messen ?)
|
|
|
betale for at få lov til at bringe en reklame (hvilket en rapportage egentlig er) for andres produkter .. ej nu må du stoppe.
|
| Til top |
|
| |