Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 18:40   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Kommentarer til nyheder
 HIFI4ALL Forum : Kommentarer til nyheder
Emne Emne: Hifi & Surround 2007? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 13
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Nilau
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 08 November 2007 kl. 11:28 | IP-adresse registreret  

woammo skrev:

Det kunne måske være en ide at Hifi4All istedet brugte tiden og spaltepladsen til at præsentere og anmelde de Hifi butikker som ikke er repræsenteret på (ikke)omtalte messe.

For eksempel ved jeg at Anders holder¨åbent hus med kaffe både lørdag og søndag - og der sidder gerne en del interessante mennesker og deler ud af mange års samlet viden.

Lav dog en alternativ sektion med de butikker vi ellers ikke hører om.

Hej "woammo"...

Det var dog en fremragende idé! 

Tænk at hifi4all ikke selv er kommet på dén! Jeg synes du skal sende dit forslag direkte til redaktionen. Det er jo ikke sikkert, at redaktionens medlemmer læser denne tråd.

Måske ses vi ude i det ucensurerede liv?

Med venlig hilsen

Niels L.

Til top Vis Nilau's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nilau

StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 08 November 2007 kl. 11:29 | IP-adresse registreret  

Gad vide om H4A, har en stand på messe (nok ikke efter dette), eller at Sillesen helt har udlukke H4A fra messe og at Sillesen er ved at skyde sig
selv i foden, ved at førre cencur overfor div. forhandler der ønsker at oplyse om de prod. der bliver viste på messe, der er nok hel sikke at der er
mange forhandler der har fortrudt at de har meldt sig på messe i år (og nok ikke komme til næste år).

Vi har bruge for en alternativ messe uden Sillesen´s indblanding, så de butiker/forhandler der ikke ønsker et samarbejde med Sillesen og co. (der
er sikke en del af) har et sted at gå hen, husk hifi Branchen i Danmark er blivet til en ren børnehave hvor ord "samarbejde" ikke er der.
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek

piobyte
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004
Lokalitet: Odense
Sendt: 08 November 2007 kl. 11:30 | IP-adresse registreret  

[

I øvrigt er der ikke et ord om sagen ovre på "den anden side". Brugerne går måske tidligt i seng derovre?

Hilsen

Niels L.

[/QUOTE]

Eller lytter til musik i stedet for det her

Hilsen Niels Aa.

Til top Vis piobyte's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af piobyte Besøg piobyte's Websted

hifihuset.dk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Hifihuset.dk

Bruger siden: 24 December 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 08 November 2007 kl. 11:34 | IP-adresse registreret  

Vist er der da en tråd om det: Den hedder noget med "mystik emne".

piobyte
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004
Lokalitet: Odense
Sendt: 08 November 2007 kl. 11:39 | IP-adresse registreret  

Sillesen skriver på  hifi-musik

1) ALLE er velkomne
2) ALLE må tage billeder
3) ALLE må poste de billeder hvor de vil
4) Man er OGSÅ velkommen som bruger på hifi4all
5) Man er OGSÅ velkommen som bruger fra andre fora

Ovenstående skulle besvare de relevante spørgsmål i tråden.

Så er der da vist ikke nogen tvivl .

Til top Vis piobyte's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af piobyte Besøg piobyte's Websted

woammo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Februar 2006
Sendt: 08 November 2007 kl. 11:47 | IP-adresse registreret  

Hej "woammo"...

Det var dog en fremragende idé! 

Tænk at hifi4all ikke selv er kommet på dén! Jeg synes du skal sende dit forslag direkte til redaktionen. Det er jo ikke sikkert, at redaktionens medlemmer læser denne tråd.

Måske ses vi ude i det ucensurerede liv?

Med venlig hilsen

Niels L.

Ahh - jeg har lidt på fornemmeren at H4A redaktionen skæver lidt til denne tråd, det ville jeg gøre.

Har vi forresten hørt hvorfor de er så artige ikke at referere fra en så betydningsfuld begivenhed indenfor kerneområdet af netop denne side ?   Man må jo åbenbart være enige om grunden, om det så er en spirende karteldannelse med Sillesens side, manglende tillid til skribenters/fotografers evner eller frygt for en smule kritik af arrangementet.

Og ja - vi ses og høres på den anden side af censuren.

Hilsener

Peter

[/QUOTE]

StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Sendt: 08 November 2007 kl. 11:58 | IP-adresse registreret  

Der er en karteldannelse inden for hele den danske Hi-Fi branchen (så enten er man med eller også må man helst lukke butikken)

Og nu har vi også fået censuren i den danske Hi-Fi branchen

Otto J
Branchemedlem
Branchemedlem

Dynaudio

Bruger siden: 04 Marts 2007
Sendt: 08 November 2007 kl. 12:05 | IP-adresse registreret  

StarTrek skrev:
Der er en karteldannelse inden for hele den danske Hi-Fi branchen (så enten er man med eller også må man helst lukke butikken)  

Skulle vi nu ikke liiiige skrue lidt ned for konspirationsteorierne?

FMJ
Branchemedlem
Branchemedlem
FMJ

Bruger siden: 27 Juni 2006
Sendt: 08 November 2007 kl. 12:08 | IP-adresse registreret  

Det virker da helt absurd at begrænse opmærksomheden omkring en messe, hvis formål er at opnå så meget opmærksomhed for dens udstillere som overhovedet muligt.

Det kan da godt være at H4A har trådt Hr. Sillesen over tæerne, hvilket Thomas da ikke selv er bleg for at gøre ved H4A. Men hvorfor skal denne "kamp" gå ud over udstillerne i form af manglende mediedækning???? Er det god reklame for udstillingen ligefrem at afvise dækning????

Nu har Thomas vist nok en fin uddannelse i makedsføring, så han ved jo nok hvad han gør.....

www.gato-audio.com

Til top Vis FMJ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af FMJ Besøg FMJ's Websted

StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Sendt: 08 November 2007 kl. 12:13 | IP-adresse registreret  

Man må håber at Thomas har hafte en dårlig dag, og er ved at komme sig, så han kan se fornuften i det har gør og komme med en undskyldning til
H4A og de butikke har har trådt på.

Og han skrive jo også:

1) ALLE er velkomne
2) ALLE må tage billeder
3) ALLE må poste de billeder hvor de vil
4) Man er OGSÅ velkommen som bruger på hifi4all
5) Man er OGSÅ velkommen som bruger fra andre fora

Men prøv lige at læse 4 og 5, her tale han om ander bruge og andre fora, det vel sige at ander end H4A admi gruppe må gerne bringe noget for
messen, er det ikke sådan det skal læses ?

Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Sendt: 08 November 2007 kl. 12:14 | IP-adresse registreret  

AV Precision skrev:

Jesper Juul skrev:
Det lyder da ret underligt da Thomas Sillesen ellers mange gange har skrevet at han ikke har noget med den daglige drift af HFM at gøre overhovedet og at han ikke vil blande sig i redaktionens arbejde derovre, det stemmer da meget dårligt overens med ovenstående, og at hans vage argumenter med at faktisk ikke vil forklare hvorfor han ikke vil have at H4A sender fra messen klinger da også en smule hult. Men kan faktisk ikke se det store problem for H4A kan bare rapportere alt det de vil fra messen af.

Hifi4all er konkurrent _som udstiller_, og dermed ikke særlig troværdig som kilde til kritik, lige så lidt  som Hifi & Musik ville være troværdig som kilde til kritik af Hifi4all tiltag.

Hej Otto

Muligt det er mig, men ovenstående forstår jeg ikke noget af?

StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Sendt: 08 November 2007 kl. 12:19 | IP-adresse registreret  

Hvis jeg var H4A, ville jeg trække min deltaglse på messe

Kalle_dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2005
Sendt: 08 November 2007 kl. 12:27 | IP-adresse registreret  

Jeg forstår mindre og mindre af dette mystiske "reportage-forbud". Følgende er "klippet" fra HIFI4ALL's information til brugerne:

Redaktionen og folkene bag siderne

HIFI4ALL.DK’s redaktionelle stab arbejder fuldstændig uafhængigt af kommercielle interesser. HIFI4ALL.DK har ingen som helst tilknytning, afhængighed eller økonomiske bindinger til firmaer i branchen. HIFI4ALL.DK har kun ønsket om et solidt og venskabeligt samarbejde med samtlige for at sikre brugerne af HIFI4ALL.DK de bedste og mest aktuelle informationer, tests, artikler mv.

Denne tekst skulle jo netop tilkendegive at begrebet "konkurrence" ikke eksisterer, så derfor kan jeg kun få øje på det faktum, at man "ovre hos dem" ikke er interesseret i at læserne / brugerne på HIFI4ALL skal kunne se reportagen fra messen, med mindre man surfer på en anden hifi-hjemmeside. Meget akavet, med mindre der er lig i skabet. Det tror jeg så der er, men det får vi nok aldrig oplysninger om. Derfor forbliver det hele en gættekonkurrence (indtil videre).

Til top Vis Kalle_dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kalle_dk

AM-E
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 08 November 2007 kl. 12:43 | IP-adresse registreret  

Hvad er problemet? Der er jo adgang for alle. Og hvad rager det folk herinde, at producenterne mister markedsføring. Har I aktier i de fremmødte selskaber? Nej, jeg tror bare, folk skal brokke sig for at brokke sig.

Men nu hvor dét behov er dækket, så tag jeres varme tøj på og kom ud at se noget messe.

hifihuset.dk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Hifihuset.dk

Bruger siden: 24 December 2006
Sendt: 08 November 2007 kl. 12:48 | IP-adresse registreret  

AM-E skrev:
Hvad er problemet? Der er jo adgang for alle. Og hvad rager det folk herinde, at producenterne mister markedsføring. Har I aktier i de fremmødte selskaber? Nej, jeg tror bare folk skal brokke sig for at brokke sig.

Men nu hvor dét behov er dækket, så tag jeres varme tøj og kom ud at se noget messe.

Nemlig, AM-E, det er lige sådan det er! Hverken mere eller mindre!

Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Sendt: 08 November 2007 kl. 13:04 | IP-adresse registreret  

Det lader til at, kan ses på Hifi-musik, at det måske er fordi at Hifi4all vil arrangere en messe til marts 2008 til en noget billigere pris for udstillerne end den som Thomas Sillesen og DHS tager for messen her i weekenden, og at dette er grunden til at Thomas Sillesen ikke vil se Hifi4all på "hans" messe.

heltny
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Cujo m.fl.

Bruger siden: 08 Juni 2007
Lokalitet: Øerne
Sendt: 08 November 2007 kl. 13:22 | IP-adresse registreret  

Sillesen ? Hvem er han ?

Er det ham der ikke har noget med noget at gøre, men blander sig alligevel og når han får lidt modstand, så trækker han en i retten ?

Er det ham ? Jamen så er der jo ikke noget underligt i at der kommer sådan noget latterligt noget fra den mund

Til top Vis heltny's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af heltny

JoeConsultant
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2005
Sendt: 08 November 2007 kl. 13:31 | IP-adresse registreret  

hifihuset.dk skrev:
AM-E skrev:
Hvad er problemet? Der er jo adgang for alle. Og hvad rager det folk herinde, at producenterne mister markedsføring. Har I aktier i de fremmødte selskaber? Nej, jeg tror bare folk skal brokke sig for at brokke sig.

Men nu hvor dét behov er dækket, så tag jeres varme tøj og kom ud at se noget messe.

Nemlig, AM-E, det er lige sådan det er! Hverken mere eller mindre!

Vil jeg gerne tilslutte mig. Vi kan sq da være ligeglade med ALT muligt udenoms-pis i forbindelse med messen -  det forhindrer os da ikke i at tage til den! Kæft en gang tuderi.

Derudover er det da ikke så mærkeligt at manden vil beskytte sine kommercielle interesser som udstiller; hvorfor skulle han lade et konkurrende firma (da h4a antageligvis vil arrangere udstilling i 2008??) kapitalisere på hans forretning. Hvis i forestiller jer, at sådan en udstilling arrangeres ud fra rent filantropiske principper kan jeg godt forstå i bliver skuffede; der skal tjenes penge på det.

I går vel heller ikke på arbejde uden at få løn?

Nu kender jeg selvfølgelig ikke DHES vedtægter, men medmindre det er en non-profit organisation kan jeg ikke se noget hverken underligt eller forkasteligt i det her.

Nyt på vej....
Til top Vis JoeConsultant's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JoeConsultant

C.Bukowski
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2005
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 08 November 2007 kl. 13:32 | IP-adresse registreret  

AV Precision skrev :

Ja lad os da endelig gøre det til en endnu større børnehave end det er i forvejen. Det er ikke Ekstra Bladet det her. Enhver kritik der måtte komme fra Hifi4all's side er jo ikke meget værd nu, fordi det er alt for nemt at skyde dem i skoene at de bare er pigesure over at de blev bedt om at blive væk. Så længe de to lejre opfattes som konkurrenter, så vil enhver kritik være utroværdig. Der er regler her på forummet om at man ikke må udtale sig negativt om konkurrerende produkter. Det kommer til at lyde lidt tomt, hvis man godt må udtale sig negativt om en konkurrerende udstilling. Uanset hvem der har "ret", så kan jeg ikke se hvad det skulle gavne at vi skal være vidne til tilsvininger mellem to konkurrenter (Så, nu blandede jeg mig alligevel...)

Jeps - Du blander dig i børnehaven som alle de andre børn. Men tænk lidt over tråden og over der overhovedet er lavet et indlæg under nyheder. Allerede der starter Hifi4 deres egen personlige kritik af personen Thomas og åbner børnehaven.

Men der findes ikke til hindre for at omtale og lave en anmeldes af messen, idet pressefriheden leve.

Spørgsmålet er om leverandørne på messen er bekendtgjort om at Hifi4 ikke må  (du må godt, men er blevet bedt om ikke at gøre det) skrive og derved skaber mere omtale/reklame som kun er til gavn for disse leverandøre .....
Til top Vis C.Bukowski's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af C.Bukowski

FMJ
Branchemedlem
Branchemedlem
FMJ

Bruger siden: 27 Juni 2006
Sendt: 08 November 2007 kl. 13:41 | IP-adresse registreret  

Spørgsmålet er vel i virkeligheden om messen udelukkende er til for Sillesens skyld eller for de virksomheder der betaler for at være med på den?

Hvorfor skal udstillerne drages ind i en kamp mellem Sillesen/H&M og H4A ? det er da en virkelig dårlig ting for hele udstillingskonceptet!

www.gato-audio.com

Til top Vis FMJ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af FMJ Besøg FMJ's Websted

<< Forrige Side af 13 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes