Forfatter |
|
DKsoulman Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1063
|
Sendt: 26 Maj 2008 kl. 21:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
Lige et skud mere 

|
|
|
Nu ser jeg pointen med lampen stående der. FLOT
__________________ Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971
NAD C390DD - SA Ranger - Cambridge 751BD - Bluesound
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
Sendt: 26 Maj 2008 kl. 22:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
MC_Disko skrev:
floe skrev:
GM Sound ja. Og der er no problem. Super fin service og levering til tiden. Netkablerne er DIY udgaven med 2.5 mm2 kabel 
Anlægget spiller rigtig nok helt ad hel***** til, til gengæld er det grimt 
|
|
|
lyder godt. så må jeg lige ha snakket med ham, hvordan forregår køb. efter hvad jeg kan se så det nået bank overførsel eller pr efterkrav ? skriver man bare en mail til ham, om hvad man skal bruge ? |
|
|
Jeg mailede ham og betalte forud via. bankoverførsel, hvilket der ingen problemer var i  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
Floes gamle vin på nye flasker
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

|
Sendt: 26 Maj 2008 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
DKsoulman skrev:
floe skrev:
Lige et skud mere 
|
|
|
Nu ser jeg pointen med lampen stående der. FLOT |
|
|
Når der kommer lys på om aftenen, er den nemlig slet ikke så tosset Meeeen jeg vil give dig ret i at det ikke er verdens kønneste lampe rent æstetisk 
__________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
|
Til top |
|
|
Ascari Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
|
Sendt: 26 Maj 2008 kl. 23:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Damn det ser godt ud.
Hvordan spiller det Densen, designet er jo lækkert, men hvordan er lyden og kraften i Densen?
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

|
Sendt: 26 Maj 2008 kl. 23:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ascari skrev:
Damn det ser godt ud.
Hvordan spiller det Densen, designet er jo lækkert, men hvordan er lyden og kraften i Densen?
|
|
|
Densen er utroligt upfront. Meget rytmisk, musikalsk og engagerende. Stor powerhandling og masser af punch. B-150 savner i hvert fald ikke råstyrke. Mikrodetaljer og perspektiv fåes måske bedre i prisklassen, men man savner ikke noget decideret. Til gengæld besider det en spilleglæde som kun et fåtal af andre mærker jeg har lagt øre til.  Jeg kan kun anbefale dig at lytte til det såfremt du sætter pris på ovenstående, men vil også indrømme at Densen kan være det forkerte valg afhængigt af hvilke ører man sidder med  Enten er man vild med lydfilosofien, eller også er det ikke lige ens kop the  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
|
Til top |
|
|
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
Sendt: 27 Maj 2008 kl. 00:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
Ascari skrev:
Damn det ser godt ud.
|
|
|
Densen er utroligt upfront. Meget rytmisk, musikalsk og engagerende. Stor powerhandling og masser af punch. B-150 savner i hvert fald ikke råstyrke. Mikrodetaljer og perspektiv fåes måske bedre i prisklassen, men man savner ikke noget decideret. Til gengæld besider det en spilleglæde som kun et fåtal af andre mærker jeg har lagt øre til. 
Jeg kan kun anbefale dig at lytte til det såfremt du sætter pris på ovenstående, men vil også indrømme at Densen kan være det forkerte valg afhængigt af hvilke ører man sidder med Enten er man vild med lydfilosofien, eller også er det ikke lige ens kop the 
|
|
|
Med andre ord... Det spiller superlækkert! P-P-P-P-L hund-rede...
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

|
Sendt: 27 Maj 2008 kl. 00:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 27 Maj 2008 kl. 00:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

|
Sendt: 27 Maj 2008 kl. 01:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 27 Maj 2008 kl. 01:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

|
Sendt: 27 Maj 2008 kl. 17:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
hifihuset.dk Udelukket fra forum

Hifihuset.dk
Bruger siden: 24 December 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 312
|
Sendt: 27 Maj 2008 kl. 17:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Boyz; hvad sker der for jer? I snakker jo kun udstyr og er tilsyneladende gået i indkøbsselvsving  Hvis det her var et pigesite og vi lige havde læst om 2 piger som snakkede om Louis Vuitton tasker var vi faldet om af grin. Men nu er det iorden; PL100 og L3. Er det koder? Desuden (!) synes jeg der gå Bo Bedre i det. Hvorfor skal det være så uhyggeligt stramt og sort/hvid opsat i hjemmet? (Lidt for) rene linier, flunkende sort og kridhvid, den perfekte kontrast. Mit anlæg er perfekt, selv er jeg????  Den kunstige renhed og opdeling overfor den menneskelige natur der roder og laver l**t i det hele tiden? Hvad med at gå i byen og høre noget rigtig musik - nej det er jo ikke erstatningen for et anlæg, men prøv lige at svar på hvorfor det bliver så "straight" når det skal være? Og hvordan kan I undgå det bliver tøset at se på ( med alle de pææne apparater og lige linier) Modpolen er her selveste Hr. Poul Mattiasen ( Poulsaudiobutik) men der er så til gengæld så meget testosteron i hans anlæg at det ikke er til at holde ud. For de fyre som godt ka li at gejle hjemmet op, altså.
__________________ Forhandler af Pathos, Gamut
WEBSIDE:http://www.hifihuset.dk/Velkommen.html
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 27 Maj 2008 kl. 18:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

|
Sendt: 27 Maj 2008 kl. 18:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
hifihuset.dk skrev:
Boyz; hvad sker der for jer? I snakker jo kun udstyr og er tilsyneladende gået i indkøbsselvsving
Hvis det her var et pigesite og vi lige havde læst om 2 piger som snakkede om Louis Vuitton tasker var vi faldet om af grin. Men nu er det iorden; PL100 og L3. Er det koder?
Desuden (!) synes jeg der gå Bo Bedre i det. Hvorfor skal det være så uhyggeligt stramt og sort/hvid opsat i hjemmet? (Lidt for) rene linier, flunkende sort og kridhvid, den perfekte kontrast. Mit anlæg er perfekt, selv er jeg???? Den kunstige renhed og opdeling overfor den menneskelige natur der roder og laver l**t i det hele tiden?
Hvad med at gå i byen og høre noget rigtig musik - nej det er jo ikke erstatningen for et anlæg, men prøv lige at svar på hvorfor det bliver så "straight" når det skal være?
Og hvordan kan I undgå det bliver tøset at se på ( med alle de pææne apparater og lige linier) 
Modpolen er her selveste Hr. Poul Mattiasen ( Poulsaudiobutik) men der er så til gengæld så meget testosteron i hans anlæg at det ikke er til at holde ud. For de fyre som godt ka li at gejle hjemmet op, altså.
|
|
|
Jamen jamen... Jakob... Vi er bare et par stykker som er faldet for et par særdeles kønne tøser (som i velvalgt finish er alt andet end sort og hvid)  Indkøbsselvsving nej, men når man nu ikke er tilfreds som situationen ser ud nu, så må man søge andre, og helt modsatte græsmarker... Hvis du forstår en hentydning  Hverken mit anlæg eller mig selv er desværre langt fra perfekt  - og jeg må indrømme at såvel udseende som lyd imponerer ved første møde, men, efter den første glæde ved nyhedsværdien har lagt sig, faktisk er en smule kedeligt. (Nu snakker jeg for pokker om mit anlæg - ikke mig selv  ) Der er af selvsamme årsag, at jeg gruer ved tanken om det radikale... At flække sparegrisen, leve på vand og brød sommeren over og gå forelskelsen imøde i sensommeren  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

|
Sendt: 27 Maj 2008 kl. 18:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
hifihuset.dk skrev:
Hvad med at gå i byen og høre noget rigtig musik - nej det er jo ikke erstatningen for et anlæg, men prøv lige at svar på hvorfor det bliver så "straight" når det skal være? |
|
|
Oh ja... Jeg kan anbefale La Fontaine såfremt man skulle have ovenstående vanvittige lyster  Masser af live jazz i omgivelser der er alt andet end kedelige og stilrene  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
|
Til top |
|
|
hifihuset.dk Udelukket fra forum

Hifihuset.dk
Bruger siden: 24 December 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 312
|
Sendt: 27 Maj 2008 kl. 18:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå, det er godt I kan tage noget gaz, piger! Meen jeg er stadig noget betænkelig ved jeres forhold til jeres hifi; hmmm, Floe, du taler jo ligefrem om forelskelse. Der er altså noget galt her. Du skal ud og finde en pige, ikke en ny højttaler!!!  @ Wildstyle; tja, jo, næ, lokker og lokker. Jeg synes det var så synd for dig at jeg tog dem af annoncen igen  . Bliver det så være nu, hvor de er helt væk? Rolig nu, I har vist nok og forhåbentlig da, et helt langt liv foran jer. I inår sgu nok at finde det rigtige! Og indtil da må I kysse en satans masse frøer!
__________________ Forhandler af Pathos, Gamut
WEBSIDE:http://www.hifihuset.dk/Velkommen.html
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

|
Sendt: 27 Maj 2008 kl. 19:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
hifihuset.dk skrev:
Nå, det er godt I kan tage noget gaz, piger!
Meen jeg er stadig noget betænkelig ved jeres forhold til jeres hifi; hmmm, Floe, du taler jo ligefrem om forelskelse. Der er altså noget galt her. Du skal ud og finde en pige, ikke en ny højttaler!!!
@ Wildstyle; tja, jo, næ, lokker og lokker. Jeg synes det var så synd for dig at jeg tog dem af annoncen igen . Bliver det så være nu, hvor de er helt væk?
Rolig nu, I har vist nok og forhåbentlig da, et helt langt liv foran jer. I inår sgu nok at finde det rigtige!
Og indtil da må I kysse en satans masse frøer!
|
|
|
Pigen tog til Thailand (!!!?!), så et eller andet må man jo foretage sig. Højttalere har jeg endnu til gode at opleve flygte ud af landet  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 27 Maj 2008 kl. 19:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
hifihuset.dk skrev:
Meen jeg er stadig noget betænkelig ved jeres forhold til jeres hifi; hmmm, Floe, du taler jo ligefrem om forelskelse. Der er altså noget galt her. Du skal ud og finde en pige, ikke en ny højttaler!!!
@ Wildstyle; tja, jo, næ, lokker og lokker. Jeg synes det var så synd for dig at jeg tog dem af annoncen igen . Bliver det så være nu, hvor de er helt væk?
Rolig nu, I har vist nok og forhåbentlig da, et helt langt liv foran jer. I inår sgu nok at finde det rigtige!
|
|
|
 Det er i hvert fald ikke blevet bedre.  Du ved jo hvordan det er, når der er noget man gerne vil have. Så er der ikke noget der hedder tålmodighed.
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

|
Sendt: 31 Maj 2008 kl. 16:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
wildstyle skrev:
hifihuset.dk skrev:
|
|
|

Det er i hvert fald ikke blevet bedre. 
Du ved jo hvordan det er, når der er noget man gerne vil have. Så er der ikke noget der hedder tålmodighed.  |
|
|
Tillykke med de små nye ja... Lidt trist at du må fantasere dig til lyden det første stykke tid  Mine Viennas er også til salg  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

|
Sendt: 27 Juni 2008 kl. 18:48 | IP-adresse registreret
|
|