Forfatter |
|
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
Sendt: 21 April 2008 kl. 23:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

|
Sendt: 22 April 2008 kl. 00:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
2ben.dk Forum Bruger

Bruger siden: 27 September 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 347
|
Sendt: 22 April 2008 kl. 13:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Super flot  __________________ Mvh. Torben
Denon PMA1500 - Denon DCD1500 - Denon TU1800 - DLS R66 - SONOS - MF DAC v3 - MF X-PSU v3 - MF X10 v3 - AudioQuest - TaraLabs - Supra - QNAP 409 PRO TURBO - TViX HD 6500A - Panasonic PX80.
|
Til top |
|
|
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
Sendt: 22 April 2008 kl. 14:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
wildstyle skrev:
Føj, det ser ækelt ud, betonblot huston.
Ej, det er sgu blevet ganske nydeligt. Det kan jeg vel ikke komme udenom. 
Og lækkert at de behager herren. |
|
|
Skal du jo sige når du selv har samme kønsløse, rustklingende skodhøjttaler  |
|
|
Ja, de er sgu ikke meget værd, de to sorte skorstene jeg har stående i min stue. Og kønne er de heller ikke.
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

|
Sendt: 22 April 2008 kl. 15:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
wildstyle skrev:
floe skrev:
wildstyle skrev:
Føj, det ser ækelt ud, betonblot huston.
Ej, det er sgu blevet ganske nydeligt. Det kan jeg vel ikke komme udenom. 
Og lækkert at de behager herren. |
|
|
Skal du jo sige når du selv har samme kønsløse, rustklingende skodhøjttaler  |
|
|
Ja, de er sgu ikke meget værd, de to sorte skorstene jeg har stående i min stue. Og kønne er de heller ikke.  |
|
|
Korrekt! Man kan jo heller ikke vinde hver gang  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
Floes gamle vin på nye flasker
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 22 April 2008 kl. 15:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej, men det går nu meget godt alligevel. Hvordan synes du de klarer musik med vokal? Her tænker jeg selvfølgelig på diskant og mellemtone kontra Mentor.
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

|
Sendt: 22 April 2008 kl. 15:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
wildstyle skrev:
Nej, men det går nu meget godt alligevel.
Hvordan synes du de klarer musik med vokal? Her tænker jeg selvfølgelig på diskant og mellemtone kontra Mentor. |
|
|
BBG'erne er mere musikalske og harmoniske end mine Mentors. Der er ikke så meget bund i dem, hvilket passer godt til mit rum , hvor jeg før havde lidt bulderbas. Stik mod forventning er bassen dog strammere end før. Skiftet til VA har også givet et fornuftigt løft i mellemtonen, og perspektivet har fået et ekstra nøk i den rigtige retning  Det er dog ikke lutter roser alt sammen. Diskanten i BBG'erne har ikke samme headroom og opløsning som i Mentors. Ikke at de decideret manglder detaljer i toppen, men de gør det bare ikke så godt som Dalierne. I sidste ende er det en smagssag hvorvidt man foretrække Mentors eller BBG. Jeg må dog indse at især BBG'ernes musikalitet, perspektiv og løftet i mellemtonen (som jeg altid har syntes at have manglet i Mentors lidt slanke nedre mellemtone) gør dem til en vinder for mig. Jeg må så leve med at mangle Daliernes uovertrufne headroom i diskantområdet. Kort sagt, jeg er godt tilfreds med mit byt. Det er ikke et step 2 klasser op, men i det store og hele er BBG'erne en mere komplet højttaler for MIG  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
|
Til top |
|
|
Roky Forum Bruger

Bruger siden: 31 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1974
|
Sendt: 27 April 2008 kl. 16:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
jørstad skrev:
hejsa nu mangler du kun nogle rigtige loudspeaker prøv vienna |
|
|
Jeg er ikke meget for viennas lidt "bamsede" lyd. Haydn er dog en undtagelse, som jeg godt kunne tænke mig at kigge nærmere på.
Jeg ville ikke have noget imod at skifte til noget 2-vejs stander engang i fremtiden. |
|
|
Hej Floe ! Dette skrev du på side et  og endte alligevel med Vienna  Super lækre komponenter og rigtig gode billeder du har skudt af dem   Det hele er jo sådan set fuldendt så du må være en glad mand nu eller  Hvis ikke du har skrevet det hvad for noget musik hører du så hovedsageligt  Mvh. Henrik
|
Til top |
|
|
Drea Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2007 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 166
|
Sendt: 27 April 2008 kl. 17:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er fisme et flot setup du har fået stykket sammen der 
Har hørt Densen to gange og det trækker tænder ud. Rigtig lækker spillestil. Det måtte gerne stå og og spille på mit værelse.
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

|
Sendt: 27 April 2008 kl. 18:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Roky skrev:
floe skrev:
jørstad skrev:
hejsa nu mangler du kun nogle rigtige loudspeaker prøv vienna |
|
|
Jeg er ikke meget for viennas lidt "bamsede" lyd. Haydn er dog en undtagelse, som jeg godt kunne tænke mig at kigge nærmere på.
Jeg ville ikke have noget imod at skifte til noget 2-vejs stander engang i fremtiden.
|
|
|
Hej Floe !
Dette skrev du på side et og endte alligevel med Vienna
Super lækre komponenter og rigtig gode billeder du har skudt af dem 
Det hele er jo sådan set fuldendt så du må være en glad mand nu eller
Hvis ikke du har skrevet det hvad for noget musik hører du så hovedsageligt
Mvh. Henrik
|
|
|
Man har jo et standpunkt til man tager et nyt  Men jah... BBG'erne er langt fra bamsede i kombination med Densen, selvom de selvfølgelig farver lyden en del. Det vil de altid gøre. Hos mig betyder det harmoni og musikalitet, uden det ender i alt for meget fløde. Direkte og neutrale er de dog ikke, og tiden vil vise hvorvidt jeg bliver træt af den lidt tilbagelænede spillestil de nu engang har. Som det ser ud nu er jeg dog rigtig godt tilfreds 
Fuldendt er der aldrig noget der bliver Og jeg kunne rigtig godt tænke mig at eksperimentere lidt med højttalerkabler i fremtiden 
Jamen altså jeg hører såmen lidt af hvert. Rock, hard rock, alternative rock, synth pop, alternative country, singer-songwriter, dub, house, lounge, electronica og lidt klassisk sniger sig også ind.  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
|
Til top |
|
|
Raskolnikov Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
Sendt: 20 Maj 2008 kl. 15:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gav det der netkabel meget?
__________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

|
Sendt: 20 Maj 2008 kl. 16:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Raskolnikov skrev:
Gav det der netkabel meget?
|
|
|
Altså jeg SYNTES det ridsede lydbilledet en lille smule op, men hvorvidt det var fordi jeg rent faktisk søgte at høre forskelle, eller at det gav en egentlig forbredring, skal jeg være usagt. Om ikke andet ser de kønnere ud end de originale lakridskabler der fulgte med forstærker og CD-afspiller, og så har de stået mig i 175,- stk, så prisen er om ikke andet overkommelig  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 21 Maj 2008 kl. 08:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
... og så har de stået mig i 175,- stk, så prisen er om ikke andet overkommelig 
|
|
|
Med andre ord, noget billigt l**t, præcis ligesom resten af dit udstyr.
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

|
Sendt: 21 Maj 2008 kl. 18:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
MC_Disko Forum Bruger

Bruger siden: 09 August 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 383
|
Sendt: 26 Maj 2008 kl. 10:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
rigtig fint anlæg. og ja sikke et skod anlæg 
175 kr stk. hvad består dine netkabler af, jeg kunne nemlig godt selv tænke mig at lave nogle DIY netkabler. hvilke materialer skal der bruges ? er det de orriginale netkabler overtrukket med en strømpe ? __________________ Se min lille bio her.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 26 Maj 2008 kl. 11:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
MC_Disko skrev:
175 kr stk. hvad består dine netkabler af, jeg kunne nemlig godt selv tænke mig at lave nogle DIY netkabler. hvilke materialer skal der bruges ? er det de orriginale netkabler overtrukket med en strømpe ? |
|
|
Tillader mig lige at svare for Floe. Du kan læse mere om dem her: http://www.gmsound.dk/ny_side_4.htm
|
Til top |
|
|
MC_Disko Forum Bruger

|
Sendt: 26 Maj 2008 kl. 17:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
wildstyle skrev:
MC_Disko skrev:
175 kr stk. hvad består dine netkabler af, jeg kunne nemlig godt selv tænke mig at lave nogle DIY netkabler. hvilke materialer skal der bruges ? er det de orriginale netkabler overtrukket med en strømpe ? |
|
|
Tillader mig lige at svare for Floe.
Du kan læse mere om dem her: http://www.gmsound.dk/ny_side_4.htm
|
|
|
tak hvordan bestiller man hos ham, og er han troværdig ? det jo ikke den bedst opsatte hjemmeside. __________________ Se min lille bio her.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 26 Maj 2008 kl. 19:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
MC_Disko skrev:
wildstyle skrev:
MC_Disko skrev:
|
|
|
|
|
tak hvordan bestiller man hos ham, og er han troværdig ? det jo ikke den bedst opsatte hjemmeside. |
|
|
Tror du skal prøve at ringe og snakke med ham. Floe havde vist ingen problemer med hans bestilling.
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

|
Sendt: 26 Maj 2008 kl. 19:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
MC_Disko skrev:
wildstyle skrev:
MC_Disko skrev:
|
|
|
|
|
tak hvordan bestiller man hos ham, og er han troværdig ? det jo ikke den bedst opsatte hjemmeside. |
|
|
GM Sound ja. Og der er no problem. Super fin service og levering til tiden. Netkablerne er DIY udgaven med 2.5 mm2 kabel  Anlægget spiller rigtig nok helt ad hel***** til, til gengæld er det grimt  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
|
Til top |
|
|
MC_Disko Forum Bruger

|
Sendt: 26 Maj 2008 kl. 21:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
GM Sound ja. Og der er no problem. Super fin service og levering til tiden. Netkablerne er DIY udgaven med 2.5 mm2 kabel 
Anlægget spiller rigtig nok helt ad hel***** til, til gengæld er det grimt 
|
|
|
lyder godt. så må jeg lige ha snakket med ham, hvordan forregår køb. efter hvad jeg kan se så det nået bank overførsel eller pr efterkrav ? skriver man bare en mail til ham, om hvad man skal bruge ? __________________ Se min lille bio her.
|
Til top |
|
|