Emne: Gamut L-9 ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
bjørn Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2004
Status: Offline Indlæg: 2916
|
| Sendt: 14 November 2007 kl. 16:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Andre skrev:
the_rieper skrev:
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=58966&P N=1
Der kan goller altså lære noget! tæppe på fronten, det er vejen frem  |
|
|
Tja det har en lydmæssig fordel. Kunne du præcisere lidt mere hvor du vil hen med dit indlæg.
MVH
|
|
|
Reaktionen er jo velkendt, som når man spiller noget musik med mere en 2 akkorder eller afviger fra 4/4, så går tæppet ned
|
| Til top |
|
| |
bjørn Forum Bruger

|
| Sendt: 14 November 2007 kl. 16:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
3DX skrev:
Per N skrev:
3DX skrev:
Per N skrev:
Neeper skrev:
|
Ud over jeg synes 3DX's forslag herover er rigtigt godt, kunne du Bjørn, så ikke lige uploade nogen billeder af dine egne højttalere og forklare om hvordan, og hvorfor, de er lavet som de er?
Selvom jeg helst ville holde mig helt uden om det her, så mener jeg bare det er lidt for omkostningsfrit at svine alt og alle til, uden at vise hvad det er man selv kan...
Og når man nu er så klog, og dygtig ikke at forglemme, så er det da synd og skam ikke at vise det frem, på et forum om netop dette emne?!?
Jeg er da i hvertfald ved at dø af spænding, over hvilken mirakkel vidunder kreation du har frembragt 
Jeg tror jeg taler for alle, når jeg skriver at vi glæder os afsindigt til at se dem! 
Mvh Kim
|
|
|
Vi er nogle der har set dem, og som Bjørn skriver de er faktisk vist frem flere steder. Allerede ud fra de principper og måder visse ting er løst på er stort set alle kommercielle ht'er man kan købe for pengene allerede tabt efter min overbevisning og hvad jeg har hørt ud fra lignende konstruktioner.
Alene det at gamut's diskanter rager 2-3mm op af forpladen pga dårlig undersænkning, gør dem til en joke, jeg ved ikke om det os er tilfældet med l9 som det var på l5 osv., men en måling af forvrængning af en sådan løsning(fejl) viser at den faktisk bliver fordoblet.
Desvære tror jeg kun at der er folk som der går op i lyden eller har hørt dem der finder Bjørn's ht eller duelund's konstruktioner særligt attraktive pga deres mildt sagt spændende udseende dog er bjørn's ret flotte og med garanti i en farve der ikke er efterlignet af nogle kommercielle producenter
Jeg har desvære tilgode og høre dem i nu, men det kommer forhåbentlig til og ske ved først komne lejlighed hvor jeg er forbi københavn og har tiden, efter hvad uafhængeige kilder ligeledes skriver om dem på chatten osv. så er der virkelig noget og se frem til.(det er andre end mellemhjulet jeg har hørt det fra)
Desvære kommer sådanne konstruktioner aldrig rigtig i produktion da arbejdstiden er enorm(egen erfaring fra godt et års arbejde i fritiden efterhånden og jeg er ikke færdig i nu, og det er ennda en ret lille kostruktion )
|
|
|
jeg skal lige være sikker...
du har ikke hørt dem, med ved de lyder godt -eller hvordan skal det forstås ?
|
|
|
Ja du læser jo gerne som fanden læser biblen
Jeg har ikke hørt dem, men ud fra billeder tackler de akustiske problemer som end ikke har været inde i overvejelserne af disse l9, eller ihvertfald er udeblevet fra den endelige konstruktion.
jeg er os ganske overbevidst om at du 3dx godt ved hvilken lilla ht vi snakker om her, og bør være bekndt med hvad disse løsninger har og sige for lyden.
|
|
|
er det den lilla bandit 
troede det var en af nix'ernes !
men de er måske en Bjørn her over !
|
|
|
Nej, du har aldrig rigtig fundet ud af hvem det er der trækker dig rundt i manegen. Til gengæld lader et besøg på din hjemmeside ingen i tvivl om at tegneprogrammer er dit speciale, og fred være med det.
|
| Til top |
|
| |
the_rieper Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juni 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 245
|
| Sendt: 14 November 2007 kl. 16:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Per N skrev:
the_rieper skrev:
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=58966&P N=1 Der kan goller altså lære noget! tæppe
på fronten, det er vejen frem  |
|
|
Det tør jeg næsten garantere dig han godt ved og kender til, den slags sælger man jo bare ikke ht'er på, de sælger på udseendet.
Min kæreste vil sku hellere ha fugleøje ahorn end gulvtæppe op af væggen, det her man skal vise sig som en mand og træde i
karakter |
|
|
Det er netop min pointe. Ja det virker, og rumdæmpning med æggebakker og lignende virker også.. det er der jo bare ikke nogen normale
mennesker der ville købe eller begive sig ud i! Jeg mener at en højtaler er en pakke hvor både useende og lyd skal fungere.. det er et kompromis
mellem form og funktion. De der ULTRA nørdede konstruktioner kan jeg ikke helt tage seriøst. men det er bare min mening.
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 14 November 2007 kl. 16:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja... som i kan se så er der en vis herre der har klaget/hyller igen til hifi4all - og så blev jeg branchemellem igen 
Men.... at de gider og hoppe efter hans pibe hver gang fatter jeg sku ikke 
Ps... nu kender jeg en del som hjælper lidt til i mange forretninger - så de må jo også blive branchemellem ....... eller hva ???
|
| Til top |
|
| |
kongruens Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 675
|
| Sendt: 14 November 2007 kl. 16:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det fremgår vist med al ønskelig tydelighed, hvem der er iført bukserne hjemme hos familien bjørn.
Jeg synes I dømmer den stakkels Gollum alt for hårdt. Han har selv fortalt, at der var tale om en prototype, hvilket forklarede den ringe finish på højttaleren. Ved et nærmere studium af højttaleren kan man konstatere, at der skal sidde finér på enhederne og jeg er overbevist om, at man simpelthen har glemt at montere det stykke finér, der skulle sidde foran diskanten. Vi ved jo alle, at store ånder har tilbøjelighed til at være distræte og vi kan jo så glæde os over, at han ikke glemte et nul på prisskiltet.
Jeg synes også man må tage hatten af for hans mod. Jeg tror ikke, der var ret mange andre, der ville tage på messe med en utilspillet prototype af et produkt, man vil sælge til en halv mill. Jeg ville i hvert fald ikke..
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Per N Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 675
|
| Sendt: 14 November 2007 kl. 16:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
king skrev:
|
Ja... som i kan se så er der en vis herre der har klaget/hyller igen til hifi4all - og så blev jeg branchemellem igen 
Men.... at de gider og hoppe efter hans pibe hver gang fatter jeg sku ikke 
Ps... nu kender jeg en del som hjælper lidt til i mange forretninger - så de må jo også blive branchemellem ....... eller hva ???
|
|
|
Nej det er kun dig det skal gå udover -Hvorfor skulle noget gå fair til her i verden __________________ Den sande glæde opnåes ved at lave tingene selv!
|
| Til top |
|
| |
hifihuset.dk Udelukket fra forum

Hifihuset.dk
Bruger siden: 24 December 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 312
|
| Sendt: 14 November 2007 kl. 17:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nååh, King, det skal du nu ikke være så ked af  Jeg har til gengæld helt åbent herfra denne tråd anmodet redaktionen om at se på dit tilhørsforhold til branchen. Og de har helt selv vejet sagen og truffet deres valg. Jeg siger dig, det er ikke mig der har magt her på sitet, så hoppe og danse efter min pibe ( som det fulde ordsprog hedder, red.) det gør de ikke!  Nu kan du til gengæld nyde det fulde personlige ansvar for hvad du skriver i samme grad som vi andre branchemedlemmer, og går du over stregen, selvom du synes du er på den rigtige side, ja så falder advarslerne pænt hurtigt. Men det ved du jo alt om, du har jo eksempelvis skaffet mig en af de to jeg har.  Det kan være du hellere må læse det reglement du fremover skriver under - bare et godt råd.
__________________ Forhandler af Pathos, Gamut
WEBSIDE:http://www.hifihuset.dk/Velkommen.html
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 14 November 2007 kl. 17:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
hifihuset.dk skrev:
Nååh, King, det skal du nu ikke være så ked af
Jeg har til gengæld helt åbent herfra denne tråd anmodet redaktionen om at se på dit tilhørsforhold til branchen. Og de har helt selv vejet sagen og truffet deres valg. Jeg siger dig, det er ikke mig der har magt her på sitet, så hoppe og danse efter min pibe ( som det fulde ordsprog hedder, red.) det gør de ikke!
Nu kan du til gengæld nyde det fulde personlige ansvar for hvad du skriver i samme grad som vi andre branchemedlemmer, og går du over stregen, selvom du synes du er på den rigtige side, ja så falder advarslerne pænt hurtigt. Men det ved du jo alt om, du har jo eksempelvis skaffet mig en af de to jeg har.
Det kan være du hellere må læse det reglement du fremover skriver under - bare et godt råd.
|
|
|
Og du skal også passe på - hva du skriver og sender om mig !! Indlæg rettet og advarsel givet, den slags er simpelthen for lavt! - Witzel
|
| Til top |
|
| |
Fournais Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 846
|
| Sendt: 14 November 2007 kl. 17:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Drenge, slap nu lidt af og glæd jer over, at Lars Goller tager sig tid til at svare i denne tråd, samt ovenikøbet efterspørger en seriøs debat omkring L9. Det er da en enestående chance for at duellere mod en af de mest kendte højttalerkonstruktører i Danmark
__________________ "If music is the fruit of love, give me access."
William H. Shakespeare.
Mit stereo
|
| Til top |
|
| |
bjørn Forum Bruger

|
| Sendt: 14 November 2007 kl. 17:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
kongruens skrev:
|
Det fremgår vist med al ønskelig tydelighed, hvem der er iført bukserne hjemme hos familien bjørn.
Jeg synes I dømmer den stakkels Gollum alt for hårdt. Han har selv fortalt, at der var tale om en prototype, hvilket forklarede den ringe finish på højttaleren. Ved et nærmere studium af højttaleren kan man konstatere, at der skal sidde finér på enhederne og jeg er overbevist om, at man simpelthen har glemt at montere det stykke finér, der skulle sidde foran diskanten. Vi ved jo alle, at store ånder har tilbøjelighed til at være distræte og vi kan jo så glæde os over, at han ikke glemte et nul på prisskiltet.
Jeg synes også man må tage hatten af for hans mod. Jeg tror ikke, der var ret mange andre, der ville tage på messe med en utilspillet prototype af et produkt, man vil sælge til en halv mill. Jeg ville i hvert fald ikke..
Mvh.
|
|
|
Fruen går sjældent i kjole så i bukseafdelingen står den 1-1 her i huset, kravet var i sin tid at jeg ikke blandede mig i hvilken farve de skulle have da fortidens umalede kontraptioner var blevet forbudt ved fælles overenskomst. Kvinder der slår sig sammen med musikentusiaster med selvbyggertrang ved godt hvad de går ind til selv om indlæg jævnligt beretter om det modsatte. Til gengæld ville der blive nedlagt forbud mod en "alteropstilling" af elektronikken, men det kunne jeg ikke selv drømme om.
Selve ideen med at udstyre en basenhed med en støvhætte i en let træsort udstyret med en reces så støvhætten kan limes fast i selve svingspoleformen og stabilisere denne er en udmærket ide. Metoden har bl.a. været anvendt af Duelund i ganske mange år. Nu er Wengé ikke en let træsort (tvært imod) men en snut til ringleradiatoren "a la Wengé" må kunne klares uden merpris.
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 14 November 2007 kl. 17:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja king skal passe på at han ikke brænder sine lys i begge ender, han ved jo ikke altid om han skal værre Branchemedlem eller ikke
Trode at King hold en af sine berømt Demo på GamuT udstyr
Og det er jo sjovet hvor stor debat der er om en sæt højtaler, som er en prototype og ikke en færdig version, som nok hele ikke har været tilspillet,
så både Paul og King er hoppe i
Så lad os få en ny debat om L-9 nå der er helt færdig og ud i butikke
|
| Til top |
|
| |
harmonic Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 817
|
| Sendt: 14 November 2007 kl. 17:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
StarTrek skrev:
Ja king skal passe på at han ikke brænder sine lys i begge ender, han ved jo ikke altid om han skal værre Branchemedlem
eller ikke
Tro at King hold en af sine berømt Demo på GamuT udstyr
Og det er jo sjovet hvor stor debat der er om en sæt højtaler, som det hvis sige at værre en prototype og ikke en færdig version, som nok helle
ikke har været tilspillet, så både Paul og King er hoppe i
Så lad os få en ny debat om L-9 nå der er helt færdig og ud i butikke  |
|
|
Jeg føler mig ret overbevist om at hvad man hørte på messen er et vink med en vognstang om hvad man har i vendte.
Hvis goller var så Utilfreds med lyden på grund af de ikke var tilspilled el what ever som mange andre var , havde han satanpinma aldrig sat
strøm til dem. __________________ Linn sonus faber og andet godt
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 14 November 2007 kl. 17:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
det her er definitivt sidste advarsel.
skriv ordentligt til hinanden, ellers lad være med at skrive overhovedet.
|
| Til top |
|
| |
bjørn Forum Bruger

|
| Sendt: 14 November 2007 kl. 17:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
StarTrek skrev:
Ja king skal passe på at han ikke brænder sine lys i begge ender, han ved jo ikke altid om han skal værre Branchemedlem eller ikke
Tro at King hold en af sine berømt Demo på GamuT udstyr
Og det er jo sjovet hvor stor debat der er om en sæt højtaler, som det hvis sige at værre en prototype og ikke en færdig version, som nok helle ikke har været tilspillet, så både Paul og King er hoppe i
|
|
Hvad skulle det hjælpe ? branchemedlemmerne er jo underlagt selvcensur som beskrevet i "retningslinier for brug af forum" de kan simpet hen ikke kritisere kollergers produkter uden at risikere bortvisning, branchemedlemmernes indlæg er dermed stærkt farvet at kommercielle og regulerede interesser.
Ingen er hoppet i noget som helst, Goller har jo demonstreret den som den er, så der er ikke noget "at hoppe i" kun en højttaler at forholde sig til.
|
| Til top |
|
| |
djaan Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 380
|
| Sendt: 14 November 2007 kl. 17:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
StarTrek skrev:
Trode at King hold en af sine berømt Demo på GamuT udstyr
Og det er jo sjovet hvor stor debat der er om en sæt højtaler, som er en prototype og ikke en færdig version, som nok hele ikke har været tilspillet, så både Paul og King er hoppe i
|
|
den fik jeg ikke fat i?
kigger du ikke dine indlæg igennem for evt. fejl inden du indrykker? __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=52967&KW=dj aan
|
| Til top |
|
| |
harmonic Forum Bruger

|
| Sendt: 14 November 2007 kl. 17:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gad godt at vide hvordan de havde spilled hvis man havde installered den diskant der sidder i sonus faber cremona i stedet for den fobanede
r29
Så havde de nok smatidig kosted 100.000 mindre __________________ Linn sonus faber og andet godt
|
| Til top |
|
| |
hifihuset.dk Udelukket fra forum

Hifihuset.dk
Bruger siden: 24 December 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 312
|
| Sendt: 14 November 2007 kl. 20:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
@harmonic; det er ikke så meget diskanten der gør forskellen - og dog selvfølgelig - men lige i dit tilfælde hvor du har meget travlt med at dizze Gamuts diskantformåen, så vil jeg sige at det skyldes 95% trimmet på den, mere end selve enheden. Når du kan li SF s diskant ( som typisk er en SS eller VIfa) så er det altså mest fordi den er trimmet som den er). Det er altså delefilterets indvirken på den, ikke så meget selve enheden.
Rigtig mange kan let finde ud af at dæmpe en diskant så den ikke siger noget, og spillestilen derfor bliver meget tilbagelænet som på SF Cr. men det er jo ikke lige meningen med en så effektiv diskantenhed som en Vifa XT25 eller den fine R29. De kan fede ting, men jeg tror du personligt er til de blødere diskanttyper, eks en dome fra ss som deres 9700?
Når du nu er så glad for sine SF Cr. kan du så ikke bare lade nogle af os andre lide Gamut og deres trim af R29?
__________________ Forhandler af Pathos, Gamut
WEBSIDE:http://www.hifihuset.dk/Velkommen.html
|
| Til top |
|
| |
3DX Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 02 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1930
|
| Sendt: 14 November 2007 kl. 21:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
bjørn skrev:
3DX skrev:
Per N skrev:
3DX skrev:
Per N skrev:
Neeper skrev:
|
Ud over jeg synes 3DX's forslag herover er rigtigt godt, kunne du Bjørn, så ikke lige uploade nogen billeder af dine egne højttalere og forklare om hvordan, og hvorfor, de er lavet som de er?
Selvom jeg helst ville holde mig helt uden om det her, så mener jeg bare det er lidt for omkostningsfrit at svine alt og alle til, uden at vise hvad det er man selv kan...
Og når man nu er så klog, og dygtig ikke at forglemme, så er det da synd og skam ikke at vise det frem, på et forum om netop dette emne?!?
Jeg er da i hvertfald ved at dø af spænding, over hvilken mirakkel vidunder kreation du har frembragt 
Jeg tror jeg taler for alle, når jeg skriver at vi glæder os afsindigt til at se dem! 
Mvh Kim
|
|
|
Vi er nogle der har set dem, og som Bjørn skriver de er faktisk vist frem flere steder. Allerede ud fra de principper og måder visse ting er løst på er stort set alle kommercielle ht'er man kan købe for pengene allerede tabt efter min overbevisning og hvad jeg har hørt ud fra lignende konstruktioner.
Alene det at gamut's diskanter rager 2-3mm op af forpladen pga dårlig undersænkning, gør dem til en joke, jeg ved ikke om det os er tilfældet med l9 som det var på l5 osv., men en måling af forvrængning af en sådan løsning(fejl) viser at den faktisk bliver fordoblet.
Desvære tror jeg kun at der er folk som der går op i lyden eller har hørt dem der finder Bjørn's ht eller duelund's konstruktioner særligt attraktive pga deres mildt sagt spændende udseende dog er bjørn's ret flotte og med garanti i en farve der ikke er efterlignet af nogle kommercielle producenter
Jeg har desvære tilgode og høre dem i nu, men det kommer forhåbentlig til og ske ved først komne lejlighed hvor jeg er forbi københavn og har tiden, efter hvad uafhængeige kilder ligeledes skriver om dem på chatten osv. så er der virkelig noget og se frem til.(det er andre end mellemhjulet jeg har hørt det fra)
Desvære kommer sådanne konstruktioner aldrig rigtig i produktion da arbejdstiden er enorm(egen erfaring fra godt et års arbejde i fritiden efterhånden og jeg er ikke færdig i nu, og det er ennda en ret lille kostruktion )
|
|
|
jeg skal lige være sikker...
du har ikke hørt dem, med ved de lyder godt -eller hvordan skal det forstås ?
|
|
|
Ja du læser jo gerne som fanden læser biblen
Jeg har ikke hørt dem, men ud fra billeder tackler de akustiske problemer som end ikke har været inde i overvejelserne af disse l9, eller ihvertfald er udeblevet fra den endelige konstruktion.
jeg er os ganske overbevidst om at du 3dx godt ved hvilken lilla ht vi snakker om her, og bør være bekndt med hvad disse løsninger har og sige for lyden.
|
|
|
er det den lilla bandit 
troede det var en af nix'ernes !
men de er måske en Bjørn her over !
|
|
|
Nej, du har aldrig rigtig fundet ud af hvem det er der trækker dig rundt i manegen. Til gengæld lader et besøg på din hjemmeside ingen i tvivl om at tegneprogrammer er dit speciale, og fred være med det.
|
|
|
næ, ikke når Bjørn er Arsenix... hvorfor bruge 2 navne ?
ja, det er jeg også god til 
kunne være et par renders af dine lilla monster kunne ha redet det i tide  __________________ Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...
|
| Til top |
|
| |
3DX Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 02 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1930
|
| Sendt: 14 November 2007 kl. 21:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
men for nu at blive ved L9
Drivere: hvorfor skulle de ikke undersænke dem helt, hvis det var det de ville ? kan i se nogen grundt til det. er forplade ikke tyk nok til det.
box: uden at være snedker, så lyder konstruktionen som om den primæsig godt kunne bære alle mulige løsninger, incl. gulvtæpper på fronten, lilla maling, fine kanter til at give problemer, noget matix inden i osv.
så hvorfor har de ikke valgt det ?
alene foden ser ud som om, den kunne frigøre gulvtæppe og 1.5mm mere undersænkning 
__________________ Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...
|
| Til top |
|
| |
harmonic Forum Bruger

|
| Sendt: 14 November 2007 kl. 23:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du har ret
Det kom forkert ud det er selvfølgelig ikke diskanten der er synderen , men at jeg bare ikke kunne lide diskanten lige i l9s sammenhæng.
mvh
hifihuset.dk skrev:
@harmonic; det er ikke så meget diskanten der gør forskellen - og dog selvfølgelig - men lige i dit tilfælde hvor du har meget travlt med at dizze
Gamuts diskantformåen, så vil jeg sige at det skyldes 95% trimmet på den, mere end selve enheden. Når du kan li SF s diskant ( som typisk er
en SS eller VIfa) så er det altså mest fordi den er trimmet som den er). Det er altså delefilterets indvirken på den, ikke så meget selve enheden.
Rigtig mange kan let finde ud af at dæmpe en diskant så den ikke siger noget, og spillestilen derfor bliver meget tilbagelænet som på SF Cr. men
det er jo ikke lige meningen med en så effektiv diskantenhed som en Vifa XT25 eller den fine R29. De kan fede ting, men jeg tror du personligt er
til de blødere diskanttyper, eks en dome fra ss som deres 9700?Når du nu er så glad for sine SF Cr. kan du så ikke bare lade nogle af os andre
lide Gamut og deres trim af R29?
|
|
|
__________________ Linn sonus faber og andet godt
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|