Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2026 | 23:54   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Gamut L-9 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 19
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 15 November 2007 kl. 14:57 | IP-adresse registreret  

Man kan jo se hvilken ting som Poul sælger i sin bix, det er just ikke Hi-Fi men mere DJ og PA udstyre, han kan vel ikke leve at sælge ægte HIGH-
END Hi-Fi (eller har ikke nok viden om det), siden han har dette udvalg
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek

harmonic
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005
Lokalitet: København
Sendt: 15 November 2007 kl. 14:58 | IP-adresse registreret  

poul har stramet op   , og har fuldstændig ret.

Hvis lordet ikke lyder godt er det så ikke lige meget hvor korrekt det er ?

3DX
Branchemedlem
Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger

Bruger siden: 02 September 2004
Sendt: 15 November 2007 kl. 14:59 | IP-adresse registreret  

StarTrek skrev:
Man kan jo se hvilken ting som Poul sælger i sin bix, det er just ikke Hi-Fi men mere DJ og PA udstyre, han kan vel ikke leve at sælge ægte HIGH-

man kan vel sige han ikke ved en hat om det    

http://www.poulsaudiobutik.dk/Austaliana.html

Til top Vis 3DX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 3DX Besøg 3DX's Websted

harmonic
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 November 2007 kl. 15:00 | IP-adresse registreret  

StarTrek skrev:
Man kan jo se hvilken ting som Poul sælger i sin bix, det er just ikke Hi-Fi men mere DJ og PA udstyre, han kan vel ikke leve at
sælge ægte HIGH-

Gnæk gnæk fnis fnis støn         &n bsp;    men manden har stadig fuldstændig ret.

André Jensen
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 01 September 2003
Sendt: 15 November 2007 kl. 15:03 | IP-adresse registreret  

Skal man gøre folk sure skal man bare sige noget negativt om dem. Skal man gøre dem rigtigt sure, skal det også være sandt.

MVH

Til top Vis André Jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André Jensen

hifihuset.dk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Hifihuset.dk

Bruger siden: 24 December 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 15 November 2007 kl. 15:21 | IP-adresse registreret  

Prisen for sure opstød og konstant tilsvining af næsten alle i hifibranchen, tager Poul Halvp(r)is.

Det var sjovt i starten, men hans tone er med tiden blevet negaholisk, rigid og ulideligt kværulerende, og det morsomme er bestemt til at overse. Og det at han konstant fremhæver det han selv sælger er direkte latterligt, da man sikkert kunne få alle ATC ere ind på Teknisk Museum.

Men lige til den her historie, om L9, er det som om han er ude i en større mission. Simpelthen af bevise at ingen i DK kan lave nogetsom helst der bare ligner noget. Og at alle, især danske producenter, kun er ude på at tage r.... på kunderne. Intet andet. Det er jo nok lige at stramme den lidt rigeligt.

Det at lave en ny HT, stor, dyr og med fine enheder og af eksotisk træ, er åbenbart helt forkert. Så hellere en gammeldags rektanglær udformet kasse med bred baffel, 3 enheder i der har 20 år på bagen og så frem med malerkosten, jow det er godt nok teknologi der vil noget!

Pouls oralfækale udladninger bruges da osse kun af de som ikke selv kan finde på noget når de gerne vil svine lidt, eller som ikke kan skrive 10 ord uden at stave forkert. Vi så her i tråden helt konkret at både King og senest Harmonic bruge netop den taktik.

Det er jo ikke flot stil. Skriv noget selv, og gerne noget som bringer denne tråd videre. Lige nu står den fuldstændig i stampe efter en af de helt hårde krakilere fra HFM er trådt ind og har drejet fokus væk - og overpå fortræffelighederne ved hans egen DIY højttaler. Hvis den kommer i produktion, vil Egetæpper i Herning sikkert gerne give tilbud på frontbeklædning

Der var tidligere een som skrev noget rimeligt bevinget: noget i stil med at enten kan man li Gamuts lyd eller osse ka man ikke. Det er nok lige der den ligger!

Diamagnetic
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 Januar 2007
Sendt: 15 November 2007 kl. 15:25 | IP-adresse registreret  

Det har du ret i der findes idioter nok.
Til top Vis Diamagnetic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Diamagnetic

3DX
Branchemedlem
Branchemedlem

Sendt: 15 November 2007 kl. 15:49 | IP-adresse registreret  

Andre skrev:

Skal man gøre folk sure skal man bare sige noget negativt om dem. Skal man gøre dem rigtigt sure, skal det også være sandt.

MVH

Ja det har du så evig ret i

Til top Vis 3DX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 3DX Besøg 3DX's Websted

harmonic
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 November 2007 kl. 15:49 | IP-adresse registreret  

hifihuset.dk skrev:
Prisen for sure opstød og konstant tilsvining af næsten alle i hifibranchen, tager Poul Halvp(r)is.Det var sjovt i starten, men
hans tone er med tiden blevet negaholisk, rigid og ulideligt kværulerende, og det morsomme er bestemt til at overse. Og det at han konstant
fremhæver det han selv sælger er direkte latterligt, da man sikkert kunne få alle ATC ere ind på Teknisk Museum. Men lige til den her historie,
om L9, er det som om han er ude i en større mission. Simpelthen af bevise at ingen i DK kan lave nogetsom helst der bare ligner noget. Og at
alle, især danske producenter, kun er ude på at tage r.... på kunderne. Intet andet. Det er jo nok lige at stramme den lidt rigeligt.Det at lave en
ny HT, stor, dyr og med fine enheder og af eksotisk træ, er åbenbart helt forkert. Så hellere en gammeldags rektanglær udformet kasse med
bred baffel, 3 enheder i der har 20 år på bagen og så frem med malerkosten, jow det er godt nok teknologi der vil noget!Pouls oralfækale
udladninger bruges da osse kun af de som ikke selv kan finde på noget når de gerne vil svine lidt, eller som ikke kan skrive 10 ord uden at stave
forkert. Vi så her i tråden helt konkret at både King og senest Harmonic bruge netop den taktik.Det er jo ikke flot stil. Skriv noget selv, og gerne
noget som bringer denne tråd videre. Lige nu står den fuldstændig i stampe efter en af de helt hårde krakilere fra HFM er trådt ind og har drejet
fokus væk - og overpå fortræffelighederne ved hans egen DIY højttaler. Hvis den kommer i produktion, vil Egetæpper i Herning sikkert gerne
give tilbud på frontbeklædning Der var tidligere een som skrev noget rimeligt bevinget: noget i stil med at enten kan man li Gamuts lyd eller
osse ka man ikke. Det er nok lige der den ligger!

Hifi huset    

Du formår altid på en eller anden måde at få svine folk til uden at sige det lige ud, hatten af for det.

Jeg staver elendigt , bjørns højtaler er tude grim, poul sælger sjove hatte og har til tider brækket lige lovligt meget galle op.

Men gør det at vi er døve ?

Et spørgsmål ku jeg dog godt tænke mig at stille dig   hvis gamut lavet en højtaler som du (eller nogen andre for den sags skyld) ikke kunne lide
vil du
så indrømme det ?
ALLLLLLLLDRIG fordi du er forhandler dem, hvilke gør alt havd du skriver i denne her tråd gennemsyrter af forhandler taktik lige som 99% af
havd du ellers skriver og man kan lugte det helt ude på amar.

mvh

hifihuset.dk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Hifihuset.dk

Bruger siden: 24 December 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 15 November 2007 kl. 16:10 | IP-adresse registreret  

@Harmonic: Øj, da, sikke en udmelding:-)

Tak for roserne omkring mine skrivefærdigheder. Hvis du vil have fifs, så sig til.

Det er godt du bringer det på bane; jeg er nemlig kun forhandler af Gamut (og andre mærker) og når jeg blander mig er det kun fordi jeg synes angrebene bliver for slemme i fht hvad jeg ved og tror Gamut vil med deres ting. Jeg er faktisk ikke særlig taktisk anlagt, nærmere emotionel retfærdighedssøgende, hvilket man godt ka se hvis man læser indad.

Og jo, Harmonic, for ikke så forfærdelig længe siden sagde jeg faktisk til en hos G, at der var et af deres produkter jeg ikke var så vild med. Sådan er det jo med alle producenter, noget synes man er fedt lavet og andet er knapt så fedt. Så jeg nøjes med at anbefale andre af deres produkter, men tving mig nu ikke til at afsløre hvad det var jeg ikke kunne li!

Men det kan jo være jeg skal holde snitterne fra tastaturet i fht denne tråd et stykke tid. Måske gavner det gennemsigtigheden?

JoeConsultant
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2005
Sendt: 15 November 2007 kl. 16:15 | IP-adresse registreret  

Hmm.... interessant diskussion. Uden i øvrigt at tage del i den ift. om GamuT laver gode eller dårlige højttalere er det da en kende skægt, at den gode Poul altid fremhæver et produkt han selv sælger, når han sviner andre produkter i skiver. Skægt at lige det produkt bare er meget bedre end alt andet han har hørt.

Bum bum bum... hvad er det nu det kaldes... bum bum bum... NÅÅÅ JO; det er da markedsføring!

Og det er der absolut & overhovedet ikke noget galt i!! Bare det også anerkendes som sådan, altså - og ikke som endegyldige sandheder.

Nyt på vej....
Til top Vis JoeConsultant's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JoeConsultant

3DX
Branchemedlem
Branchemedlem

Sendt: 15 November 2007 kl. 16:18 | IP-adresse registreret  

JoeConsultant skrev:

Hmm.... interessant diskussion. Uden i øvrigt at tage del i den ift. om GamuT laver gode eller dårlige højttalere er det da en kende skægt, at den gode Poul altid fremhæver et produkt han selv sælger, når han sviner andre produkter i skiver. Skægt at lige det produkt bare er meget bedre end alt andet han har hørt.

Bum bum bum... hvad er det nu det kaldes... bum bum bum... NÅÅÅ JO; det er da markedsføring!

Og det er der absolut & overhovedet ikke noget galt i!! Bare det også anerkendes som sådan, altså - og ikke som endegyldige sandheder.

det er jo et gammelt "trix"

hvis dit eget halter lidt, kan man jo altid sige de andres halter endnu mere

det bliver dit eget næppe bedre af, men det tager jo fokus lidt væk fra egen mangler.

Brian321
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 November 2005
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 15 November 2007 kl. 16:44 | IP-adresse registreret  

Han sælger da ikke seriøst de hatte?
Til top Vis Brian321's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian321

SMAJ
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 April 2005
Sendt: 15 November 2007 kl. 16:48 | IP-adresse registreret  

men bortset fra markedsføring og at" svine konkurrende produkter" til , så var jeg på messen med en kammerat. Og vi var utrolig enige om at den Gamut L9 ikke lød godt i vores ører... Kibri lyttede jeg til sidste år hvor de spillede Ben Harper, og det var bestemt ikke noget for mig heller. At bruge ørene, og  konkludere ud fra den betragtning er vel en ærlig sag. Det er da også for mig at se lidt" farligt" at sætte sit slagskib op i et rum, hvis man ikke har helt styr på akkustikken. De der kommer og lytter danner jo ikke lytteindtryk ud fra at rummet måske ikke er optimalt. For mig var L9 urealistisk STOR i lyden, og så havde den en spids top... go figure... Kibri syntes jeg for det første ser for hjemmebygget ud , og for det andet var lyden for mig ikke hifi. Men det er jo bare min personlige mening. Og  jeg er så ikke branchemedlem  og kan kalde tingene for det jeg syntes de er. Jeg disser ikke danske produkter for at gøre det . syntes der er flere gode hifiprodukter leveret fra dansk side, men umiddelbart ville jeg ikke bruge mine penge på nogen af de overnævnte mærker....... men måske kan jeg overbevises på et tidspunkt

Til top Vis SMAJ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SMAJ

JoeConsultant
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2005
Sendt: 15 November 2007 kl. 16:50 | IP-adresse registreret  

SMAJ skrev:

men bortset fra markedsføring og at" svine konkurrende produkter" til , så var jeg på messen med en kammerat. Og vi var utrolig enige om at den Gamut L9 ikke lød godt i vores ører... Kibri lyttede jeg til sidste år hvor de spillede Ben Harper, og det var bestemt ikke noget for mig heller. At bruge ørene, og give en konklution ud fra den betragtning er vel en ærlig sag. Det er da også for mig at se lidt" farligt" at sætte sit slagskib op i et rum, hvis man ikke har helt styr på akkustikken. De der kommer og lytter danner jo ikke lytteindtryk ud fra at rummet måske ikke er optimalt. For mig var L9 urealistisk STOR i lyden, og så havde den en spids top... go figure... Kibri syntes jeg for det første ser for hjemmebygget ud , og for det andet var lyden for mig ikke hifi. Men det er jo bare min personlige mening. Og  jeg er så ikke branchemedlem  og kan kalde tingene for det jeg syntes de er. Jeg disser ikke danske produkter for at gøre det . syntes der er flere gode hifiprodukter leveret fra dansk side, men umiddelbart ville jeg ikke bruge mine penge på nogen af de overnævnte mærker....... men måske kan jeg overbevises på et tidspunkt

Det kan du helt sikkert have 100% ret i (har ikke hørt noget af det) - det er absolut ikke det, jeg anfægter. Min pointe var blot at effektiv markedsføring kan have mange former

Nyt på vej....
Til top Vis JoeConsultant's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JoeConsultant

SMAJ
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 April 2005
Sendt: 15 November 2007 kl. 16:57 | IP-adresse registreret  

JoeConsultant skrev:
SMAJ skrev:

men bortset fra markedsføring og at" svine konkurrende produkter" til , så var jeg på messen med en kammerat. Og vi var utrolig enige om at den Gamut L9 ikke lød godt i vores ører... Kibri lyttede jeg til sidste år hvor de spillede Ben Harper, og det var bestemt ikke noget for mig heller. At bruge ørene, og give en konklution ud fra den betragtning er vel en ærlig sag. Det er da også for mig at se lidt" farligt" at sætte sit slagskib op i et rum, hvis man ikke har helt styr på akkustikken. De der kommer og lytter danner jo ikke lytteindtryk ud fra at rummet måske ikke er optimalt. For mig var L9 urealistisk STOR i lyden, og så havde den en spids top... go figure... Kibri syntes jeg for det første ser for hjemmebygget ud , og for det andet var lyden for mig ikke hifi. Men det er jo bare min personlige mening. Og  jeg er så ikke branchemedlem  og kan kalde tingene for det jeg syntes de er. Jeg disser ikke danske produkter for at gøre det . syntes der er flere gode hifiprodukter leveret fra dansk side, men umiddelbart ville jeg ikke bruge mine penge på nogen af de overnævnte mærker....... men måske kan jeg overbevises på et tidspunkt

Det kan du helt sikkert have 100% ret i (har ikke hørt noget af det) - det er absolut ikke det, jeg anfægter. Min pointe var blot at effektiv markedsføring kan have mange former

det kan da godt være at omtalte Poul sælger et par hatte mere end han plejer, men han har da vel ikke skrevet noget andre steder end på sin egen hjemmeside. Der må han vel ytre sig som det passer. Og folk er vel voksne nok til selv at konkludere om den ene lyd eller den anden lyd er noget for dem,uanset markedsføringsmetoden... eller hva?

Til top Vis SMAJ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SMAJ

bjørn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2004
Sendt: 15 November 2007 kl. 17:30 | IP-adresse registreret  

hifihuset.dk skrev:
Prisen for sure opstød og konstant tilsvining af næsten alle i hifibranchen, tager Poul Halvp(r)is.

Det var sjovt i starten, men hans tone er med tiden blevet negaholisk, rigid og ulideligt kværulerende, og det morsomme er bestemt til at overse. Og det at han konstant fremhæver det han selv sælger er direkte latterligt, da man sikkert kunne få alle ATC ere ind på Teknisk Museum.

Men lige til den her historie, om L9, er det som om han er ude i en større mission. Simpelthen af bevise at ingen i DK kan lave nogetsom helst der bare ligner noget. Og at alle, især danske producenter, kun er ude på at tage r.... på kunderne. Intet andet. Det er jo nok lige at stramme den lidt rigeligt.

Det at lave en ny HT, stor, dyr og med fine enheder og af eksotisk træ, er åbenbart helt forkert. Så hellere en gammeldags rektanglær udformet kasse med bred baffel, 3 enheder i der har 20 år på bagen og så frem med malerkosten, jow det er godt nok teknologi der vil noget!

Pouls oralfækale udladninger bruges da osse kun af de som ikke selv kan finde på noget når de gerne vil svine lidt, eller som ikke kan skrive 10 ord uden at stave forkert. Vi så her i tråden helt konkret at både King og senest Harmonic bruge netop den taktik.

Det er jo ikke flot stil. Skriv noget selv, og gerne noget som bringer denne tråd videre. Lige nu står den fuldstændig i stampe efter en af de helt hårde krakilere fra HFM er trådt ind og har drejet fokus væk - og overpå fortræffelighederne ved hans egen DIY højttaler. Hvis den kommer i produktion, vil Egetæpper i Herning sikkert gerne give tilbud på frontbeklædning

Der var tidligere een som skrev noget rimeligt bevinget: noget i stil med at enten kan man li Gamuts lyd eller osse ka man ikke. Det er nok lige der den ligger!

Det er vel din høflige og seriøse fremfærd der har indbragt dig 2 advarsler. Iøvrigt gør dit udfald mod Poul Halvpris dig til indehaver af den 3. advarsel hvis reglerne da ellers bliver håndhævet. Og hov ! er King ikke blevet udnævnt til branchemedlem ? du vist heller finde salontonen frem 

Du kunne ikke finde på at fremhæve de varer du har i forretningen, kunne du vel ? 

Ifølge Goller er der ikke nogen "Gamut lyd" kun en tro kopi af den akustiske virkelighed, har du ikke selv lyttet på de højttalere du sælger ? Alternativt kunne Gollers udsagn jo være en fortalelse, et hændeligt uheld så at sige, I kan ikke have ret begge to.

Så længe du ikke kan se forskel på teknisk filt og et gulvtæppe bør du nok undlade at udtale dig om mulige leverandører i den afdeling. Hvad eller hvem har iøvrigt givet dig den fikse ide at højttaleren skal sættes i produktion ? for du går vel ikke rundt og udspreder falske rygter for at skabe røre i andedammen.

Du ved vel godt at det kun er ægte tabere der skoser andre for manglende stavefærdighed, det er sjældent selvvalgt ikke at kunne stave korrekt.

Til top Vis bjørn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bjørn

3DX
Branchemedlem
Branchemedlem

Sendt: 15 November 2007 kl. 17:39 | IP-adresse registreret  

bjørn skrev:

hifihuset.dk skrev:

Det er vel din høflige og seriøse fremfærd der har indbragt dig 2 advarsler. Iøvrigt gør dit udfald mod Poul Halvpris dig til indehaver af den 3. advarsel hvis reglerne da ellers bliver håndhævet. Og hov ! er King ikke blevet udnævnt til branchemedlem ? du vist heller finde salontonen frem 

Du kunne ikke finde på at fremhæve de varer du har i forretningen, kunne du vel ? 

Ifølge Goller er der ikke nogen "Gamut lyd" kun en tro kopi af den akustiske virkelighed, har du ikke selv lyttet på de højttalere du sælger ? Alternativt kunne Gollers udsagn jo være en fortalelse, et hændeligt uheld så at sige, I kan ikke have ret begge to.

Så længe du ikke kan se forskel på teknisk filt og et gulvtæppe bør du nok undlade at udtale dig om mulige leverandører i den afdeling. Hvad eller hvem har iøvrigt givet dig den fikse ide at højttaleren skal sættes i produktion ? for du går vel ikke rundt og udspreder falske rygter for at skabe røre i andedammen.

Du ved vel godt at det kun er ægte tabere der skoser andre for manglende stavefærdighed, det er sjældent selvvalgt ikke at kunne stave korrekt.

Sådan Bjørn...

Så kom fokus væk fra din total mangle på noget der bare minder om dokumentation på dine lilla bandtitter... selvom de altså bare spiller så meget bedre end alt andet ?

må vi komme hjem og lytte på dem. eller har du en eller anden kyllinge lem, kryderet med en gang sø forklaringer afsluttet med en gang talen uden om, hvorfor vi ikke må det. eller hvorfor du ikke har en ENESTE målinge der bare tæt på bekræfter dine påstande. for andet er det vel ikke før du kan bevise noget...

Peter

ps. det er lang tid siden du har skrevet noget grimt om de grønne. er det med vilje, eller hvad ?

pps. også hvor rig du er, og at du kan købe hvad der passer dig...

er du ved at falde af på den gamel dreng

Diamagnetic
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 Januar 2007
Sendt: 15 November 2007 kl. 18:12 | IP-adresse registreret  

I ville bare blive "grønne" af misundelse hvis I så de målinger og straks skifte til et andet erhverv hvor i var mere på ligefod.
Til top Vis Diamagnetic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Diamagnetic

Per N
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2006
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 15 November 2007 kl. 18:48 | IP-adresse registreret  

3DX skrev:
bjørn skrev:

hifihuset.dk skrev:

Sådan Bjørn...

Så kom fokus væk fra din total mangle på noget der bare minder om dokumentation på dine lilla bandtitter... selvom de altså bare spiller så meget bedre end alt andet ?

må vi komme hjem og lytte på dem. eller har du en eller anden kyllinge lem, kryderet med en gang sø forklaringer afsluttet med en gang talen uden om, hvorfor vi ikke må det. eller hvorfor du ikke har en ENESTE målinge der bare tæt på bekræfter dine påstande. for andet er det vel ikke før du kan bevise noget...

Peter

ps. det er lang tid siden du har skrevet noget grimt om de grønne. er det med vilje, eller hvad ?

pps. også hvor rig du er, og at du kan købe hvad der passer dig...

er du ved at falde af på den gamel dreng

Nogle af målingerne ved jeg at de er og finde på en konkurrende side, så nu snakker du vidst bare tomgangsgas de var snor lige uden udfald, jeg husker ikke i hvilken tråd de blev vist i desvære, der var intet og komme efter. Men hvis skæbnen vil det visser ophavs manden dem nok hvis det findes passende.

Men jeg synes du går lidt hårdt efter folk, uden reele argumenter, men bare en masse snak til højre og venstre uden egentlig indhold. I forhold til du arbejder for tymphany virker det faktisk ikke som om du ved et klap om højttalere, hvis du alvorligt mener Goller's l9 kan være med på fase, frekvens og impedans linaritet uden digital korrektion med det lilla monster bjørn fremhævede. Det kan af gode fundamentale fysiske grunde faktisk ikke lade sig gøre. Men efter og have set at din subwoofer med 16 xls enheder  er ført ud i livet må jeg da os indrømme jeg ikke tilskriver dine udfald megen værdi.

Hvorfor har du egentlig gjort sådan er du godt klar over dit reusltat udligner sig selv når du montere dem på den måde og det eneste du vinder er de grimme lyde af spideren på alle enheder? Dohhh...

<< Forrige Side af 19 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes