| Forfatter |
|
Bradman Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1091
|
| Sendt: 11 November 2007 kl. 15:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
king skrev:
Batemandk skrev:
|
træsorten skulle være en eller anden yderst eksotisk Wenge som kun fandtes et sted i Afrika.
Lars G. sagde noget med, at alle deres nye L modeler bliver lavet 100% i Danmark i modsætning til den gamle serie.
Mener møbelfabrikken hed kvist____?
Træet skulle være så dyrt at den nye L3'er i Wenge vist rammer en pris på 60-65.000,- 
Mvh Tim
|
|
|
L-3 til prisen 60-65,000kr 
Det kan han da ikke mene 
|
|
|
Min egen lytning på L3 var sku ok....men ikke til 40K.
Til en pris på 60-65.000, så vil de flere nok forvente lidt mere end hvad L3eren er i stand til. En sød lille to-vej som kan formidle god rum. De er vanskelig at placerer, og bedre er de jo hellere ikke. De må være helt fra forstanden eller helt uden jordforbindelse efter min mening.
Cheers __________________ NSR/Gianelli - two stroke retro
|
| Til top |
|
| |
timur Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 395
|
| Sendt: 11 November 2007 kl. 15:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Var inde på GamuT standen igår og høre L9´erne. Vidste ikke noget om dem på forhånd, og på afstand kunne jeg se et skilt der stod 70000 på. Hørte så Pink Floyds Comfortably Numb, og syntes det lød fint nok til prisen. Gik derefter tættere på, og så at de 70000 var i EURO !!!! 
Alt for dyrt, har hørt anlæg der kostede langt under halvdelen, og stadig spiller bedre. Til sidst kunne jeg desuden høre en elektrisk knitren fra venstre højtaler i ny og næ, som om skidtet var ved at futte af .
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 11 November 2007 kl. 15:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
timur skrev:
|
Var inde på GamuT standen igår og høre L9´erne. Vidste ikke noget om dem på forhånd, og på afstand kunne jeg se et skilt der stod 70000 på. Hørte så Pink Floyds Comfortably Numb, og syntes det lød fint nok til prisen. Gik derefter tættere på, og så at de 70000 var i EURO !!!! 
Alt for dyrt, har hørt anlæg der kostede langt under halvdelen, og stadig spiller bedre. Til sidst kunne jeg desuden høre en elektrisk knitren fra venstre højtaler i ny og næ, som om skidtet var ved at futte af .
|
|
|
He He..... det skal nok være dyrt - hvis de skal have nye enheder i 
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

|
| Sendt: 11 November 2007 kl. 15:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hva for priser i EURO ??
Vi bor da i DK
|
| Til top |
|
| |
Bradman Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1091
|
| Sendt: 11 November 2007 kl. 15:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
timur skrev:
|
|
|
|
Der bliver altså også spillet temlig højt, der kan man vel ikke begrejde GamuT for. Enheder lider givetvis overlast, og det tror jeg ikke bekymrer dem what so ever. Enhederne er snart det billigeste i dem så vidt jeg vurderer! Kabinetet....det er det rene guld...eller koster som guld.
Cheers . __________________ NSR/Gianelli - two stroke retro
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
| Sendt: 11 November 2007 kl. 16:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
StarTrek skrev:
Tænk hvis GamuT havde udvikle højtare enhede i prisklasse 60-65,000kr i sted for i trø
Ringe (dog stadige i en god kvalittet) træ og gode endhede = med god lyd.
Dyrt træ og ringe endheder = med ringe lyd men flotte højtaler.
Ved ikke hvad GamuT har gang i, det er da ikke at udvikle god lyde højtaler  |
|
|
Hold fast hvor du bliver ved! __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
Floes gamle vin på nye flasker
|
| Til top |
|
| |
Aecrewboss Forum Bruger

Bruger siden: 11 Oktober 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 180
|
| Sendt: 11 November 2007 kl. 17:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er sjovt som preferencer hele tiden ændrer sig hos nogle personer.I løbet af et års tid kan der ske utrolig mange ting, som gør at man bare bliver nødt til at skifte sit grej.
Hvis man ser i dette indlæg
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=38202&K W=gamut+l3&PN=0&TPN=6
kan man se at der på side seks, er en person der næsten er ved at polere sit halvslatne bat, ved synet af et par trækasser, og et par fine hvide handsker.
Og så taler vi ikke engang om lyden, det er der ingen grund til, da kæben er tabt på gulvet, på forhånd.
Godt jeg ikke har hørt et sæt L3, for det lader jo til at de ændrer karakter fra at være verdens bedste, til noget værre l**t.
Advarslen er hermed givet videre
mvh
|
| Til top |
|
| |
Yoshimura Forum Bruger

Bruger siden: 04 Juli 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 404
|
| Sendt: 11 November 2007 kl. 17:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Aecrewboss:  __________________ Pathos Logos // Esound E5 Signature Edition // PURE DRX 702 // GamuT L5 // Analog Research Gold Raincoat Reference RCA + XLR // S.O.S. interconnect // Teflar ell. Xindak ht. kabler
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

|
| Sendt: 11 November 2007 kl. 17:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja... men de koster heller ikke 65,000kr
|
| Til top |
|
| |
jensmarius Udelukket fra forum

Tager en pause!!!
Bruger siden: 20 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 302
|
| Sendt: 11 November 2007 kl. 17:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
3DX skrev:
|
det må altså være lidt surt altid at være så negativ 
gamle bitre mænd er altid negative... meeeen han tager da prisen 
|
|
|
Til 3DX. Hvorfor er du så nedladende? Jeg har en fornemmelse. Du ligesom andre der om sig selv mener har lidt format når snakken drejer sig om lyd, kommer jo fuldstændig til kort når i kommer i menneskehænder. Poul er så absolut een af de allerstørste kapaciteter hvad angår lyd og hifi i kongeriget. Han er absolut ikke sur eller negativ, næ, han siger såmænd bare det han mener. Det er da befriende der stadig er typer som Poul tilbage i brancen, da det efter min mening er en mangelvare. KØBMÆND, ja dem er der s** nok af. Det var som bare det
Venligst Jens
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
| Sendt: 11 November 2007 kl. 17:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensmarius skrev:
3DX skrev:
|
|
|
|
Til 3DX. Hvorfor er du så nedladende? Jeg har en fornemmelse. Du ligesom andre der om sig selv mener har lidt format når snakken drejer sig om lyd, kommer jo fuldstændig til kort når i kommer i menneskehænder. Poul er så absolut een af de allerstørste kapaciteter hvad angår lyd og hifi i kongeriget. Han er absolut ikke sur eller negativ, næ, han siger såmænd bare det han mener. Det er da befriende der stadig er typer som Poul tilbage i brancen, da det efter min mening er en mangelvare. KØBMÆND, ja dem er der s** nok af. Det var som bare det
Venligst Jens
|
|
|
Han er da plat og totalt overdreven i sine udtalelser... Men ind imellem har han ret...
|
| Til top |
|
| |
Diamagnetic Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 Januar 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1508
|
| Sendt: 11 November 2007 kl. 17:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensmarius skrev:
3DX skrev:
|
|
|
Venligst Jens |
|
|
3DX sad hvist på bagerste række da der skulle deles format ud.
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 11 November 2007 kl. 17:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensmarius skrev: "Det er da befriende der stadig er typer som Poul tilbage i brancen, da det efter min mening er en mangelvare. KØBMÆND, ja
dem er der s** nok af. Det var som bare det", så er det så bare rigtig
At man som Poul siger siger hvad men mener, så er det er man negativ.
Der er sikke for mange "KØBMÆND" på dette forum der gemme sig under navnet "Branchemedlem" og derved altid ville sige at deres prod. er
beste.
|
| Til top |
|
| |
3DX Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 02 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1930
|
| Sendt: 11 November 2007 kl. 17:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensmarius skrev:
3DX skrev:
|
|
|
|
Venligst Jens
|
|
|
Han har en fin tøjbutik,
men det er vel ikke en kvalitet i denne sammenhæng... __________________ Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...
|
| Til top |
|
| |

Tager en pause!!!
|
| Sendt: 11 November 2007 kl. 17:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Aecrewboss skrev:
|
Det er sjovt som preferencer hele tiden ændrer sig hos nogle personer.I løbet af et års tid kan der ske utrolig mange ting, som gør at man bare bliver nødt til at skifte sit grej.
Hvis man ser i dette indlæg
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=38202&K W=gamut+l3&PN=0&TPN=6
kan man se at der på side seks, er en person der næsten er ved at polere sit halvslatne bat, ved synet af et par trækasser, og et par fine hvide handsker.
Og så taler vi ikke engang om lyden, det er der ingen grund til, da kæben er tabt på gulvet, på forhånd.
Godt jeg ikke har hørt et sæt L3, for det lader jo til at de ændrer karakter fra at være verdens bedste, til noget værre l**t.
Advarslen er hermed givet videre
mvh
|
|
|
Aecrewboss. Rigtig godt indlæg. Og ja,der er mange der går rigtig meget op i trækasser, hvide handsker, pianolak, og ikke mindst " se hvad jeg har". Det er jo dem som Gamut og en del andre har spottet som lette ofre. Der er et ordsprog der hedder " De kloge narre altid de mindre kloge". Sådan har det altid været, og sådan bliver det altid ved at være.
Venligst Jens
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 11 November 2007 kl. 17:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Et sæt GamuT L3, var nok god til prisen, med den nye udgave der lige har fået et pris hop, så er den lige pludslig ikke så gode mere til prisen.
At GamuT er meget klog, da de sælger dyre og dyre ting, uden at det bliver meget beder (derved få GamuT flere penge i skuffen), bare meget
dyre, man kan se udvikling hos Linn.
Køber at GamuT (og vel også Linn) har bare for mange penge, er er stor set ligeglad med om det lyder god.
Som Poul skriver, så skal ny ting lige få er nul på prisen.
|
| Til top |
|
| |

Tager en pause!!!
|
| Sendt: 11 November 2007 kl. 18:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
3DX skrev:
jensmarius skrev:
3DX skrev:
|
|
|
|
Venligst Jens
|
|
|
Han har en fin tøjbutik,
men det er vel ikke en kvalitet i denne sammenhæng...
|
|
|
Så er du der igen. Det er typisk for dig, når du ikke har kvalificerede argumenter at bringe på banen så bliver du primitiv. Nej, indse dog at du er en underdog og kom videre med dit liv derfra
Jens
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 11 November 2007 kl. 18:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kom nu gutter! snak om højtaleren og lad det personlige ligge eller smid det i en PB Tak!
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

|
| Sendt: 11 November 2007 kl. 18:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vi bliver vel klogere med tiden.... og med det vi har prøvet !
|
| Til top |
|
| |
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 11 November 2007 kl. 18:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er i bund og grund et spørgsmål om målgruppe og hvis naboen er villig til at smide 500.000kr efter sådan et sæt ja så tillykke med dem
Vil dog selv til enhver tid foreslå at man snupper et sæt B&W 802D, hvor pris/ydelse/kvalitet-forholdet efter min bedste mening er i top....røverkøb til "kun" 44.900kr pr. stk.
Hvis image/potensbehovet så stadigvæk skulle vise sig at trænge til et løft efter at have fået installeret disse prægtige 802D'er i stuen...ja så kan man tage besparelsen på de 410.000kr og investere de penge i 5-6 stykker af "Ægget" af Arne Jacobsen og placere disse omkring spisebordet, som selvfølgelig er et eksemplar af Piet Heins "Superellipsen"  ...det vil garanteret give en større WOW-reaktion fra naboerne end et sæt Gamut L-9'er som de færreste enten vil genkende/endsige gætte til en pris over de 30.000kr __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |