Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 13:02   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: 5 gratis HD DVD film ved køb af afspiller (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
RAZZER
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Maj 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Sendt: 25 November 2007 kl. 16:10 | IP-adresse registreret  

Jo hvis du tjekker linket for oven så kan du jo se at de også gælder HDE1. Så jeg vil mene de butikker som er autoriserede sælger af Toshiba HD og som ikke oplyser omkring dette tilbud snyder forbrugerne for vigtig information. Men selvfølgelig så vil 5 gratis dvder alt andet lige formindske  Elgigantens salg af egne film med 5... 
Til top Vis RAZZER's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af RAZZER

larl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Oktober 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 25 November 2007 kl. 17:41 | IP-adresse registreret  

RAZZER skrev:
Så jeg vil mene de butikker som er autoriserede sælger af Toshiba HD og som ikke oplyser omkring dette tilbud snyder forbrugerne for vigtig information.

Jeg tror de holder lav profil.

Den danske lovgivning er ret striks omkring det med rabatkuponer. Af samme grund valgte Microsoft at trække tilbudet om film i forbindelse med HD DVD drevet til XBox.

Det er noget med, at annoncerer de med filmene, så har kunden krav på at ombytte dem til kontanter istedet. Altså få værdien af filmene udbetalt - istedet for at få filmene. Så derfor er tilbudet forsvundet fra hylden igen (pånær på den dyre udgave af HD-E1)

Du kan læse om det her:  http://www.forbrug.dk/markedsforing/hvadgaelder/mfl/1/rabatm aerkersamlemaerker-ved-koeb-til-senere-indloesning/

/Lars

brasch
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Sendt: 25 November 2007 kl. 20:32 | IP-adresse registreret  

larl skrev:

RAZZER skrev:
Så jeg vil mene de butikker som er autoriserede sælger af Toshiba HD og som ikke oplyser omkring dette tilbud snyder forbrugerne for vigtig information.

Jeg tror de holder lav profil.

Den danske lovgivning er ret striks omkring det med rabatkuponer. Af samme grund valgte Microsoft at trække tilbudet om film i forbindelse med HD DVD drevet til XBox.

Det er noget med, at annoncerer de med filmene, så har kunden krav på at ombytte dem til kontanter istedet. Altså få værdien af filmene udbetalt - istedet for at få filmene. Så derfor er tilbudet forsvundet fra hylden igen (pånær på den dyre udgave af HD-E1)

Du kan læse om det her:  http://www.forbrug.dk/markedsforing/hvadgaelder/mfl/1/rabatm aerkersamlemaerker-ved-koeb-til-senere-indloesning/

/Lars

så det du siger er, at jeg i teorien kan gå ned og kræve at få penge tilbage for værdien af filmene og dermed skaffe mig en næsten gratis HD afspiller?

larl
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 25 November 2007 kl. 20:43 | IP-adresse registreret  

brasch skrev:
så det du siger er, at jeg i teorien kan gå ned og kræve at få penge tilbage for værdien af filmene og dermed skaffe mig en næsten gratis HD afspiller?

Ja, hvis du 1) har købt den herhjemme hos en autoriseret Toshiba forhandler og 2) de annoncerede med at der fulgte en kupon til 5 film med. Så bør du - i teorien - kunne ombytte den kupon til rede penge (værdien af filmene) i følge de regler som er publiseret hos Forbrugerstyrelsen.

Men det er nok meget teoretisk, at nogen får held til det.

Tilbudene om 5 film er iøvrigt væk igen nu. Dvs. jeg tror stadig det virker, altså at man kan bestille sine 5 film efterfølgende. Men selve markedsføringen er fjernet - så de ikke er op kant med lovgivningen.

/Lars

lars040
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2007
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 25 November 2007 kl. 22:42 | IP-adresse registreret  

Har selv stærkt overvejet at købe en HD DVD afspiller så undersøgte det lidt nærmer ang. forhandler så jeg kunne få de 5 gratis film, hvad jeg kom frem til var at el-giganten ifølge toshibas egen hjemmeside er autoriseret forhandler .... ved ikke om dette kan forstås anderledes:
http://tio.computers.toshiba-europe.com/Dealerlocator/DK/p opup.asp
og en fuld liste over forhandler i DK
http://tio.computers.toshiba-europe.com/Dealerlocator/DK/a ll-denmark.asp

det eneste man kan sig er at el-giganten i det første link stå som erhvervskunde om det kan betyde noget ved jeg ikke.

mvh lars elkjær

Til top Vis lars040's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lars040

NillerViborg
Lukket konto
Lukket konto

Sound2Vision/LC Audio. Efter eget ønske!

Bruger siden: 17 Februar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 25 November 2007 kl. 23:03 | IP-adresse registreret  

dfms skrev:

preben1234 skrev:
Bluray styrer......I taber krigen drenge, spar jeres penge

Der er ingen af de to systemer der styrer .

Nnnæææeh... - Men det er sgu ret besværligt ( og dyrt ) at ha en 70mm kinomaskine stående + filmene til disse er lidt dyrere og lidt mere besværlige at komme i nærheden af...

Af 2 onder vælger jeg osse BluRay - og håber det vinder...

Lars / Viborg

Til top Vis NillerViborg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NillerViborg

larl
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 November 2007 kl. 13:02 | IP-adresse registreret  

Hej Alle

Angående tilbudet fra Elgiganten, om køb af en Toshiba HD-E1 incl. 5 film.

Det viser sig nu, at de 5 film som Elgiganten reklamerer med er deres eget tilbud. Film de selv afsender fra eget lager efter købet.

Så benyttes det sammen med Toshibas tilbud - er der altså 10 stk. film i sigte

Altså et stk. HD DVD afspiller incl. 10 stk. film til en værdi af 2500 kr - koster 2500 kr

/Lars

MartinLynge
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juli 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 26 November 2007 kl. 13:18 | IP-adresse registreret  

DAMN det er vildt... Jeg var lige i London i weekenden, og det overraskede mig, hvor mange steder, at man så FREE 5 HD DVD offer reklamer. Jeg så kun BluRay reklame i Virgin, hvor der stod på et lille skilt at man forhandlede disse (HD DVD nævnt på samme skilt).

Det ser ud til at HD DVD langt om længe er vågnet op fra marketingsøvnen..

Til top Vis MartinLynge's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MartinLynge

steffenman
Branchemedlem
Branchemedlem
Mowee.dk

Bruger siden: 18 Marts 2007
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 26 November 2007 kl. 13:48 | IP-adresse registreret  

Har de nu gjort derovre et godt stykke tid :) men ja de fokuserer mere internationalt nu end de har gjort tidligere!

Håndtering af mediafremvisning.
Til top Vis steffenman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af steffenman Besøg steffenman's Websted

Skave
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Maj 2007
Sendt: 26 November 2007 kl. 13:54 | IP-adresse registreret  

jbhe skrev:

Men tilbage til spørgsmålet;
Jeg har lige talt med Toshiba, for lige at få afklaret. I næste uge modtager vi vores første leverance af de nye HD-EP30 og HD-EP35. På dem skulle der i kassen ligge to HD-DVD titler. Yderligere medfølger der en voucher man kan sende ind og få tilsendt yderligere tre titler.

Har i modtaget dem jbhe?

Til top Vis Skave's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Skave

RAZZER
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 November 2007 kl. 14:01 | IP-adresse registreret  

Hej LARL nu lige vær realistisk du tror vel ikke elgiganten sælger deres HDE-1 til 2499 med 5 film? Kig i annoncen. Det er uden film (selvfølgelig med de 5 film du kan få tilsendt, som ikke har noget med elgiganten at gøre). Sjovt nok skriver elgiganten (DK mest troværdige elektronik forretning ) at prisen før på denne model var 4499 , de glemmer vidst at sige at der der fulgte 5 af deres egne film med. Det firma laver så meget fis med deres før og efter prisen. 

RAZZER
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 November 2007 kl. 14:05 | IP-adresse registreret  

Nu må du undskylde LARL , i annoncen på deres hjemmeside er der faktisk 5 film med. Men ikke i deres tilbudsavis hehe fantastisk firma elsker dem simpelthen. Men de ønsker selvfølgelig ikke at sælge for mange af dem da de ikke tjener nok hehe. 

notional
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 26 November 2007 kl. 18:23 | IP-adresse registreret  

RAZZER skrev:
Men de ønsker selvfølgelig ikke at sælge for mange af dem da de ikke tjener nok hehe. 

Jeg vidste ik du kendte El gigantens indkøbspriser. Interessant.

Til top Vis notional's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af notional

RAZZER
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 November 2007 kl. 19:02 | IP-adresse registreret  

"Tjener relativt nok" Mener jeg ok notional? 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes