Forfatter |
|
Morten014 Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1151
|
Sendt: 17 December 2007 kl. 19:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er blevet flot med dit nye tv-bord, men kan du ikke lægge (sub) ledningen helt ind til væggen det ville være pænere. Kan man ikke få sådan nogle kroge som man banker ind i vægen??
MVh. Morten
|
Til top |
|
|
mads20 Forum Bruger

Bruger siden: 05 November 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 121
|
Sendt: 17 December 2007 kl. 21:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
tak for de pæne ord 
Jo som du siger skal jeg ha købt de der kroge til at samle ledningerne.
Beogrammen virker lidt bedre nu efter jeg har renset linsen. Den kan stort set spille alle mine cder, men nogle gange skal den lige "varmes op". Den er dog ikke sat til pga. plads mangel, men det næste bilver en pladespiller. Min far har en gammel technics og stak heavy plader i kælderen hehe så jeg skal have købt mig en riaa forstærker.
|
Til top |
|
|
Justme Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2007 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 49
|
Sendt: 17 December 2007 kl. 21:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
de samme højtalere som jeg, og nu også det samme tv bord.
Stalker! 
|
Til top |
|
|
mads20 Forum Bruger

|
Sendt: 17 December 2007 kl. 21:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Justme skrev:
de samme højtalere som jeg, og nu også det samme tv bord.
Stalker! 
|
|
|
Haha, tja vi har bare samme gode smag 
|
Til top |
|
|
LouBP Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
Sendt: 17 December 2007 kl. 23:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
mads20 skrev:
tak for de pæne ord 
Jo som du siger skal jeg ha købt de der kroge til at samle ledningerne.
Beogrammen virker lidt bedre nu efter jeg har renset linsen. Den kan stort set spille alle mine cder, men nogle gange skal den lige "varmes op". Den er dog ikke sat til pga. plads mangel, men det næste bilver en pladespiller. Min far har en gammel technics og stak heavy plader i kælderen hehe så jeg skal have købt mig en riaa forstærker.
|
|
|
Hvor dejligt at se du nu også går til vinylen, hvilken model er spillen? __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
Til top |
|
|
mads20 Forum Bruger

|
Sendt: 17 December 2007 kl. 23:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
LouBP skrev:
Hvor dejligt at se du nu også går til vinylen, hvilken model er spillen?
|
|
|
Ved ikke lige hvad modellen hedder, men jeg er ret sikker på at det er en af de populære modeller. Er på skole, så det tjekker jeg kommer hjem. Brugte den da jeg var en 7-8 år gammel tror jeg. Så sad jeg der og headbangede til lidt iron maiden eller hvad der nu lige spillede hehe
|
Til top |
|
|
mads20 Forum Bruger

|
Sendt: 27 December 2007 kl. 18:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der kommet nyt grej  Cambridge Azur 540D DVD afspiller NAD PP2 Phono forstærker Technics SL-1210 MK2 Billeder på side 1
|
Til top |
|
|
Rappo Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2007 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 375
|
Sendt: 27 December 2007 kl. 18:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey Mads! Fint setup du har fået dig der!  Jeg er forresten ret vild med dit tv-møbel. Hvad er det for et og hvor er det købt?
__________________ Hi-Fi: Avi ADM 9.1T, Rega Planet, Boston Horizon HPS 8Wi.
Head-Fi: Heed Canamp, Cambridge DacMagic, FiiO E10, HiFiMAN HE-400, Fischer Audio FA-003, Sennheiser HD25-1 mkII & Superlux HD-662.
|
Til top |
|
|
mads20 Forum Bruger

|
Sendt: 27 December 2007 kl. 18:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rappo skrev:
Hey Mads!
Fint setup du har fået dig der! 
Jeg er forresten ret vild med dit tv-møbel. Hvad er det for et og hvor er det købt? 
|
|
|
Jeg takker! Tv-bordet er fra Jysk. Modellen hedder JANUS og er på tilbud til kun 650! Det er rigtig flot, med en flot finish.
|
Til top |
|
|
Rappo Forum Bruger

|
Sendt: 27 December 2007 kl. 18:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
mads20 skrev:
Rappo skrev:
Hey Mads!
Fint setup du har fået dig der! 
Jeg er forresten ret vild med dit tv-møbel. Hvad er det for et og hvor er det købt? 
|
|
|
Jeg takker!
Tv-bordet er fra Jysk. Modellen hedder JANUS og er på tilbud til kun 650! Det er rigtig flot, med en flot finish.
|
|
|
Det var da en noget overraskende pris!  - Troede faktisk det var et halvdyrt designmøbel. Jeg kan dog se at dybden kun er på 37cm, hvilket desværre er lige i underkanten til at jeg kan bruge det til noget.  __________________ Hi-Fi: Avi ADM 9.1T, Rega Planet, Boston Horizon HPS 8Wi.
Head-Fi: Heed Canamp, Cambridge DacMagic, FiiO E10, HiFiMAN HE-400, Fischer Audio FA-003, Sennheiser HD25-1 mkII & Superlux HD-662.
|
Til top |
|
|
mads20 Forum Bruger

|
Sendt: 27 December 2007 kl. 18:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det kunne godt tyde på det for lidt til alt dit grej, men de har også mange andre tv møbler, dog ikke ligeså flotte, synes jeg.
|
Til top |
|
|
Rappo Forum Bruger

|
Sendt: 27 December 2007 kl. 19:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
mads20 skrev:
Ja det kunne godt tyde på det for lidt til alt dit grej, men de har også mange andre tv møbler, dog ikke ligeså flotte, synes jeg.
|
|
|
Nu står det hele heldigvis ikke inde i stuen, men derfor får jeg stadig problemer... især med min xindak forstærker, som næsten er 45cm dyb. Jeg ville dog have placeret den på toppen, så det burde kunne lade sig gøre at have den der alligevel, da fødderne ville kunne stå inden for møblet. Men min cd-afspiller, som jeg gerne ville have haft stående i midten giver mig det næste problem idet den er 35cm dyb... og kablerne skal jo også lige kunne være der. De andre møbler de har i jysk har jeg også haft kigget på og der er da et par gode muligheder i mellem. Nu var jeg bare lige blevet hooked på det der.  __________________ Hi-Fi: Avi ADM 9.1T, Rega Planet, Boston Horizon HPS 8Wi.
|
Til top |
|
|
Rappo Forum Bruger

|
Sendt: 27 December 2007 kl. 19:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen dog jamen dog. Målene inde på jysk's hjemmeside passer åbenbart ikke (har en kammerat der arbejder i jysk). De har vidst fået byttet rundt på højde og dybde, hvilket betyder at møblet ikke er 37cm dybt, men 45! Dermed burde det være stort nok!  Smutter lige en tur forbi jysk i morgen med et målebånd...
__________________ Hi-Fi: Avi ADM 9.1T, Rega Planet, Boston Horizon HPS 8Wi.
|
Til top |
|
|
tossi Branchemedlem

Produktions tekniker, Lyngdorf Audio A/S
Bruger siden: 03 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 501
|
Sendt: 27 December 2007 kl. 19:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
ser sku godt ud, dejligt enkelt...OG super musik smag Maiden holder
Hvordan er lyden i din iPod dock?? for er selv på jagt en vellydende iPod dock
|
Til top |
|
|
mads20 Forum Bruger

|
Sendt: 28 December 2007 kl. 01:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
mads20 Forum Bruger

|
Sendt: 28 December 2007 kl. 01:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
tossi skrev:
ser sku godt ud, dejligt enkelt...OG super musik smag Maiden holder
Hvordan er lyden i din iPod dock?? for er selv på jagt en vellydende iPod dock |
|
|
Takker!  Jeg har ikke samenlignet min dock med nogen andre, men synes da lyden er udemærket, men ikke på samme niveau end når jeg spiller det over dvd'eren. Men hvis man bare kopier sine cder ned i apples lossless format så nærmer det sig meget cd kvalitet. Lyden er ikke nær så høj og detaljeret og synes også lyden forvrænges en del når man skruer op. Men det er så også bare sammen lignet med en cd afspiller, men jeg har ikke været utilfreds med lyden i min og bruger den da også stadig til det tons vis af mp3 jeg har liggende. Men ellers ved jeg at arcam, NAD og Denon også har lavet en dock, men hvor meget forskel på lyden der er i dockene tvivler jeg godt nok på. Men bare der er RCA udgange på docken.
|
Til top |
|
|
tossi Branchemedlem

Produktions tekniker, Lyngdorf Audio A/S
Bruger siden: 03 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 501
|
Sendt: 28 December 2007 kl. 10:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok jeg forventer nu heller ikke en vild HIfi lyd over en iPod dock, men når jeg nu har en ville det enteligt være meget rart at kunne bruge den til feks når man holder fest, så jeg slipper for at folk skal rode i min cd'er og når man først får lidt inden for vesten er det jo ikke altid detajler man går op i  har også kigget lidt på denons men der er ikke fjernbetjning med til og har ledt netet lidt rundt for at finde nogle tests men syntes ikke rigtigt at jeg kan finde noget, for er nemlig heller ikke så sikker på hvor stor forskel der er
|
Til top |
|
|
mads20 Forum Bruger

|
Sendt: 28 December 2007 kl. 12:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan heller ikke bruge den fjernbetjening der fulgte med, fordi at jeg valgte at bruge rca udgangene. Hvis jeg skulle kunne bruge fjernbetjening, så skulle jeg bruge en mini-jack A/V udgang hvor lyden var meget ringe.
|
Til top |
|
|
Rappo Forum Bruger

|
Sendt: 28 December 2007 kl. 18:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
mads20 skrev:
Rappo skrev:
Jamen dog jamen dog. Målene inde på jysk's hjemmeside passer åbenbart ikke (har en kammerat der arbejder i jysk). De har vidst fået byttet rundt på højde og dybde, hvilket betyder at møblet ikke er 37cm dybt, men 45! Dermed burde det være stort nok! 
Smutter lige en tur forbi jysk i morgen med et målebånd... 
|
|
|
Det lyder da godt 
|
|
|
Absolut!  - Og nu har jeg også rekvireret en, som gerne skulle lande hos mig engang i slutningen af næste uge! __________________ Hi-Fi: Avi ADM 9.1T, Rega Planet, Boston Horizon HPS 8Wi.
|
Til top |
|
|
mads20 Forum Bruger

|
Sendt: 28 December 2007 kl. 20:04 | IP-adresse registreret
|
|
|