Sendt: 10 Juni 2009 kl. 14:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Først og fremmest tak for opmærksomheden (ved min konfirmation...) @ Krenzler: Bruger du Mac eller PC, for jeg havde nemlig vendt billederne med Preview på Mac og de vil stadig "ligge" ned, men det må jeg lige nørde lidt med @ Cesse: Det er nemlig lige præcis det de er  @ Roky: Mht. forstærker havde jeg min brors ATC sa 150 på besøg imens han var i Rom. Det var to måneder i himlen! For dylan den integrerede sag er simpelthen noget af det mest seeriøse jeg har hørt til mine ATC. Den er meget no-nonsess ligesom deres højtalere og det er lige præcis det jeg er ude efter. NAD'en klarer jazz og let klassisk meget fint, men den smadre totalt sammen når der bliver skruet op for rock/heavy/syre elektronica/mm. Så der er ikke andet for at skaffe et hæderligt job over ferien, for den forstærker skal være min! Ellers går jeg lidt rundt og kigger efter effektblokke der kunne trøste mig lidt indtil jeg har råd. Kigger faktisk for tiden efter en TR2075, mest fordi jeg tror den har potientiale og så er den jo bare en skønhed at kigge på  Men kan godt gå hen og blive træt af alt den grå plastik... Mvh. stineamalie
|