Forfatter |
|
Novicen Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003
Status: Offline Indlæg: 115
|
Sendt: 17 Oktober 2008 kl. 08:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil også sige, at en Spyder er alt rigeligt til hjemmebrug. Jeg har fået mulighed for at låne en i1Pro (så min nye Spyder ryger snart til salg :-)). Men jeg kunne ikke drømme om at købe en. Den koster mere end det koster at få Otto ud to gange. Jeg har ikke engang gidet sammenligne dem ved målinger, for jeg er overbevist om, at forskellen er til at overse (bogstavelig talt) og desuden kan jeg jo ikke vide, hvilken af dem, der er mest korrekt - det ku' jo være en mandagsmodel, jeg har lånt.
Det eneste, der er virkelig fedt ved i1Pro er målehastigheden. Den foretager en måling på under ét sekund i modsætning til Spyder, der gerne skal have noget længere tid til at tænke over tingene. Men heller ikke det, er noget jeg ville gi' en betragtelig merpris for. Jeg er stadig amatør, og jeg skal ikke leve af det.
Jeg vil iøvrigt vende tilbage med mine erfaringer mht. at kalibrere en Panasonic PV600E.
Mvh. __________________ Novicen
|
Til top |
|
|
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
Sendt: 17 Oktober 2008 kl. 11:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Novicen skrev:
Jeg vil også sige, at en Spyder er alt rigeligt til hjemmebrug. Jeg har fået mulighed for at låne en i1Pro (så min nye Spyder ryger snart til salg :-)). Men jeg kunne ikke drømme om at købe en. Den koster mere end det koster at få Otto ud to gange. Jeg har ikke engang gidet sammenligne dem ved målinger, for jeg er overbevist om, at forskellen er til at overse (bogstavelig talt) og desuden kan jeg jo ikke vide, hvilken af dem, der er mest korrekt - det ku' jo være en mandagsmodel, jeg har lånt.