| Sendt: 07 December 2007 kl. 23:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zorglub skrev:
Det kan du have helt ret i det du siger der. Min situation er den at jeg har et setup der rettet mod redbook cd. Dvs. at jeg helt og fuldstændigt har afskrevet SACD/DVD-A skiver på bekostning af dette. Når det så er skrevet har jeg fremtidsikret det lidt ved at købe en cd maskine med digital input der kan spise 24bit/192khz. Derfor vil jeg meget gerne have at mit multirumsindkøb bliver med understøttelse af det. Fremtiden er også ganske nær forøvrigt! Linns pladeselskab sælger 24bit materiale i PCM og personligt tror jeg meget på at det er den vej jeg vil bevæge mig, set i forhold til et lukket format som f.eks. SACD. Hvis Sonos kassen understøttede 24bit/192khz ville jeg købe den i morgen. Ingen grund til at vente så 
|
|
|
Vi er nok ret enige her. Jeg har dog osse mulighed for at afspille SACD i min afspiller, men har aldrig ejet en SACD-skive. Måske kommer jeg aldrig til det ? Jeg holder mig til red-book-cd indtil videre, men ville gerne lige snuse til noget FLAC-halløj, og den der SONOS håndterminal er bare for lækker  24 bit 192 KHz udstyr tror jeg bliver meget kostbart, hvis det virkelig skal overgå et godt red-book-cd-upsamplingssystem, hvis man vel at mærke skal kunne høre tydelig forskel, så jeg venter lidt med det nyeste. I mellemtiden leger jeg med min "håndterminal"  Det var nu godt man gjorde den lille fremtidssikring at anskaffe en CD-afspiller med digitale indgange. Så var det jo ikke nødvendigt at købe en DAC til min SONOS player. Når det så ovenikøbet viser sig, at det lyder super, så er jeg jo en glad mand
|