Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 17:52   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Casa Virus (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 19
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Jeppeknygberg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 November 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 08 Marts 2009 kl. 18:53 | IP-adresse registreret  

De Dalier ser jo helt små ud når de står ved siden af dine nye horn! Hvad siger samboen til at få først et sæt horn i meget nydelig finish og så bagefter et sæt Dali? WAF´en er faldet en anelse fra de sidste billeder jeg har set
Kan det passe, at det er en AMC cvt3030 jeg kan se? Hvordan spiller den sammen med Dalierne?

Mvh.
Til top Vis Jeppeknygberg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jeppeknygberg

virious
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 17 Oktober 2006
Lokalitet: Odense
Sendt: 08 Marts 2009 kl. 19:02 | IP-adresse registreret  

Jeppeknygberg skrev:
De Dalier ser jo helt små ud når de står ved siden af dine nye horn! Hvad siger samboen til at få først et sæt horn i meget nydelig finish og så bagefter et sæt Dali? WAF´en er faldet en anelse fra de sidste billeder jeg har set
Kan det passe, at det er en AMC cvt3030 jeg kan se? Hvordan spiller den sammen med Dalierne?

Mvh.

Hehehe ja, de Dali'er er sgu små, men de gør det faktisk helt ok. Bund er der rigeligt af

Perspektiv, homogenitet og detaljer halter rimelig meget ift. Spendor'ne.

Mange siger, at 850'eren er meget hidsig, men det er den ikke her. Ved ikke om det skyldes rørbamsen, som helt korrekt er en AMC CVT3030. Det er en fin kombi og hvis man ikke spiller voldsomt højt, så kan den snildt trække dem.
Til top Vis virious's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af virious Besøg virious's Websted

erla
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 29 Juli 2006
Lokalitet: København
Sendt: 08 Marts 2009 kl. 19:09 | IP-adresse registreret  

Det varmer mit gamle hifi-hjerte, at AMC'en har fundet et godt og kærligt hjem

Og når du først kommer op over de 90db i følsomhed med hornene, så vil jeg mene du også sagtens kan spille op til fest

Til top Vis erla's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af erla Besøg erla's Websted

virious
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 08 Marts 2009 kl. 19:20 | IP-adresse registreret  

erla skrev:

Det varmer mit gamle hifi-hjerte, at AMC'en har fundet et godt og kærligt hjem

Og når du først kommer op over de 90db i følsomhed med hornene, så vil jeg mene du også sagtens kan spille op til fest

Jeg regner med at lande på lidt over 100 dB med Lowtherne. Sælger og jeg har desuden fundet en løsning som vi begge er tilfredse med, så det er rigtig godt
Til top Vis virious's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af virious Besøg virious's Websted

Jeppeknygberg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 November 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 08 Marts 2009 kl. 19:21 | IP-adresse registreret  

Sådan nogle Dalier spiller bare SÅ meget bedre end samtlige hornkonstruktioner uden enheder

Men seriøst, så har jeg heller ikke oplevet den der hidsige diskant, som man hører om. Og ja, der er masser af bund, og der skal en del til for at kontrollere den.

Håber du finder ud af noget med hornene, det var sgu da for surt.

Mvh

EDIT: så lige at du havde fundet ud af noget med sælger, så det var da lækkert. Så skal de bare op at køre!
Til top Vis Jeppeknygberg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jeppeknygberg

erla
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 08 Marts 2009 kl. 19:26 | IP-adresse registreret  

virious skrev:
Jeg regner med at lande på lidt over 100 dB med Lowtherne. Sælger og jeg har desuden fundet en løsning som vi begge er tilfredse med, så det er rigtig godt

Så tror jeg du har rigelig effekt - spørgsmålet er så om grundstøjen bliver for generende... men synes egentlig ikke der var meget af det i AMC'en... det bliver spændende at følge

Skærer du så hullerne større eller hvad er planen med Lowtherne ?

Til top Vis erla's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af erla Besøg erla's Websted

virious
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 08 Marts 2009 kl. 20:02 | IP-adresse registreret  

Jeppeknygberg skrev:
Sådan nogle Dalier spiller bare SÅ meget bedre end samtlige hornkonstruktioner uden enheder

Men seriøst, så har jeg heller ikke oplevet den der hidsige diskant, som man hører om. Og ja, der er masser af bund, og der skal en del til for at kontrollere den.

Håber du finder ud af noget med hornene, det var sgu da for surt.

Mvh

EDIT: så lige at du havde fundet ud af noget med sælger, så det var da lækkert. Så skal de bare op at køre!

Hehehe... jeg er faktisk positivt overrasket over de Dali, så det kan være jeg beholder dem hehe.

virious
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 08 Marts 2009 kl. 20:03 | IP-adresse registreret  

erla skrev:

virious skrev:

Så tror jeg du har rigelig effekt - spørgsmålet er så om grundstøjen bliver for generende... men synes egentlig ikke der var meget af det i AMC'en... det bliver spændende at følge

Skærer du så hullerne større eller hvad er planen med Lowtherne ?

Jeg overvejer, at lave en plade til at sætte på, så jeg kan eksperimentere med lidt forskellige enheder, som kennethjensen nævnte.

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 08 Marts 2009 kl. 21:35 | IP-adresse registreret  

Virus & Moby:

Sådan skal det gøres!
En og anden slatten flyttemand kunne lære en del, ved ta følge den fremragende billedbeskrivelse af jeres forehavende.
Og ros skal I da for øvrigt også ha' en anelse af, for vel gennemført projekt.
Jeg forestiller mig fakkertalt, at der potentielt vil blive uddelt en Medaille for Tapperhed, Veneration og Vedholdenhed ved førstkommende formelle Riddersamling.

Vel gjort, wannabes
Brok

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted

Mastervol
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 08 Marts 2009 kl. 23:36 | IP-adresse registreret  

brok skrev:
Virus & Moby:

Sådan skal det gøres!
En og anden slatten flyttemand kunne lære en del, ved ta følge den fremragende billedbeskrivelse af jeres forehavende.
Jeg forestiller mig fakkertalt, at der potentielt vil blive uddelt en Medaille for Tapperhed, Veneration og Vedholdenhed ved førstkommende formelle Riddersamling.

Vel gjort, wannabes
Brok

Vi takker mange gange!

Men du burde også være den første til at være glad, for gæt hvem vi overvejede at tvinge til at  støde til med hans Alfa 155, da desperationen var på sit højeste?

Til top Vis Mastervol's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mastervol

erla
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 08 Marts 2009 kl. 23:48 | IP-adresse registreret  

Mastervol skrev:

brok skrev:
Virus & Moby:

Sådan skal det gøres!

Vel gjort, wannabes
Brok

Vi takker mange gange!

Men du burde også være den første til at være glad, for gæt hvem vi overvejede at tvinge til at  støde til med hans Alfa 155, da desperationen var på sit højeste?

Ja, brok - lige i den situation synes jeg ikke det var passende at udlevere dit nummer... selvom drengede nærmest lå på deres grædende knæ og tiggede og bad - men der er jo grænser for hvad man byder en hifibuddy!

Mastervol
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005
Sendt: 08 Marts 2009 kl. 23:59 | IP-adresse registreret  

Jamen erla, vi havde jo allerede hans nummer.
Til top Vis Mastervol's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mastervol

Scatcat
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 09 Marts 2009 kl. 03:29 | IP-adresse registreret  

Mastervol skrev:

brok skrev:
Virus & Moby:

Sådan skal det gøres!

Vel gjort, wannabes
Brok

Vi takker mange gange!

Ha ha. Den rustbunke!

Roky
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Januar 2007
Sendt: 09 Marts 2009 kl. 15:09 | IP-adresse registreret  

Fin billedserie - Tillykke med det nye grej Siden hvorfor er du flyttet i nye omgivelser
Til top Vis Roky's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Roky

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 Marts 2009 kl. 15:27 | IP-adresse registreret  

Roky skrev:
(snip) Siden hvorfor er du flyttet i nye omgivelser

Virus flyttede hvorfra nye angivelser, idet klart det vil godt nok ikke så længe ok.

De nye kendskab ankerplade fra hvem kan fortælle

Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted

virious
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 09 Marts 2009 kl. 17:47 | IP-adresse registreret  

Roky skrev:
Fin billedserie - Tillykke med det nye grej Siden hvorfor er du flyttet i nye omgivelser

Hej Roky.

Det er snart ved at være en måneds tid siden, så nu er vi endelig ved at være på plads, hvilket dog ikke antydes af hifi'et

Roky
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Januar 2007
Sendt: 09 Marts 2009 kl. 18:50 | IP-adresse registreret  

Hehe - Kommer hifi'et nogensinde "på plads"

Fedt at flytte i lejlighed

Til top Vis Roky's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Roky

virious
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 09 Marts 2009 kl. 23:07 | IP-adresse registreret  

Så spiller det ene horn ganske lystigt.

Umiddelbare indtryk lover ganske positivt - selv i mono!!

More to come!

Scatcat
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 10 Marts 2009 kl. 01:53 | IP-adresse registreret  

virious skrev:
Så spiller det ene horn ganske lystigt.

Umiddelbare indtryk lover ganske positivt - selv i mono!!

More to come!

Behold du det da bare i mono. Alt det der stereo, surround ect. er sq da bare noget opreklameret skidt

Nææ du! Mono, kassette, vinyl, spole og 8-track. Det er fremtiden

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 Marts 2009 kl. 09:34 | IP-adresse registreret  

Scatmissen har, for en gangs skyld, fat i noget af det rigtige.
Den menneskelige hørelse er jo da netop sådan indrettet, at den kan anvendes til at retningsbestemme enkelte lydkilder og herved fastlægge både retning, afstand, art og karakter af samme. Ganske praktisk, hvis man er i en dunkel skov, og en stor ræv truer med at spise ens madpakke. Eller hvis man vandrer rundt i Indre By, og Scatmissens Taxamobil nærmer sig, ikke på lette fjed, men vanvittigt hastigt fremstormende. De få, som har genkendt lyden netop heraf, har samtidig haft en unik chance for at løbe i sikkerhed

Så, stereo, surraoundh, multikanalldtapetklister og LP'er er yt og ganske ubrugeligt. Det eneste der du'r, er shellack presninger fra Øvre Volga, og da helst ikke fremstillet efter 1800hvidkål.

Brok - som nu har fundet en ny riddersal!

<< Forrige Side af 19 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes