|
1) overføringskondensatorer sidder EFTER kredsløbet (det er derfor de betegnes overføringskondensatorer)
Lasse: Nej - navnet beror på at signalet overføres. Om det er før eller efter er ligegyldigt.
2) hvorfor så batteriet ?
Lasse: Se ovenstående indlæg.
3) baseret på mange års erfaring
Lasse: Hvori jeg mener at du til dels har ret - men den grove generalisering holder ikke altid.
4) Er det bedre jeg skriver at det er noget snik-snak ?
Lasse: Egentlig er jeg ligeglad - men da du virker til at have prøvet meget og ditto ved meget har jeg svært ved at forstå hvorfor du ikke vil dele dine erfaringer 
Der er ikke meget jeg ikke har prøvet og du får samme svar fra Steen. Tilspilning er er spørgsmål om tilvænning. Det er dig der er det påvirkelige element.
Ørerne lyver ikke, men bevidstheden vil meget gerne løbe om hjørner med ejermanden
Lasse: Jeg er nu fortsat uenig...hvad er så egentlig din mening om f.eks. Black Gate?! Hvis du her vil sige, at tilspilning ikke er nødvendig er det ikke samme regler der gælder i Jylland og Kbh.
5) Rugbrødet er ikke DC tæt og derfor uegnet til formålet. Rugbrødet er udviklet til højttalerfiltre hvor DC tætheden er uden betydning. Et forhold jeg går udfra at Steen har gjort dig opmærksom på (hvis du har kondensatorerne fra Steen )
Lasse: Jeg har aldrig målt efter - men så er det jo ikke dem jeg skal anvende.
6) Hvorfor ? Jeg undgår at "lokke" nogen til et "ikke selvvalgt" indkøb pgl. fortryder
Lasse: Derfor er der jo ikke noget i vejen for at fremhæve sine egne favoritter.
7) Du får ikke de svar du ønsker, eller hvad ?
Lasse: Nu hjælper det...
Waal
|