| Sendt: 15 December 2007 kl. 02:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa...
Jeg kan se du tidligt i dit indlæg skriver, at du "kun" har et værelse på 12m2.
En Concept 8 er altså overkill til sådan et rum, du vil slet ikke kunne udnytte dens potentiale overhovedet.
Har du derimod planer om at flytte til større lokaler i fremtiden, ja så der jo idé i det.
Men når pengene giver problemer, så vil jeg klart anbefale dig at gå efter nogle mindre fronter, og så skaf dig subben i stedet. Du har alle gode muligheder for at tune den "ned" til dit rums størrelse, concept 8'eren brager bare derud, og der er altså punch for alle pengene i den højttaler, derfor føler jeg lidt den er udelukket i dit rum. Det bliver alt for voldsomt og upræcist.
Alternativt, det lyder jo unægtelig som om, at du vil ha noget der spiller musik godt :-) (antager det siden du vil af med CV). Hvis vi skal blive i klubben findes der jo mange andre gode alternativer, har du hørt de billigere serier fra B&W? Igen levere Dali selv Suite serien m.m.
Ellers ville jeg da råde dig til at udvide horisonten lidt, der findes mange gode hifibutikker, som har mange spændende ting at byde på. Det ville da være en skam hvis du blev foelsket i noget andet, at du så havnede med noget forkert fra et bestemt sted, fordi du ikk lyttede andre steder :)
|