Forfatter |
|
Novisad Udelukket fra forum

Dobb.profil Sonic
Bruger siden: 22 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2090
|
Sendt: 26 December 2007 kl. 14:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej jeg vil lige høre først og fremmeste hvilken lyd du er til for den er meget neutral ihvertfald i mit setup. er du til den varme lyd ville jeg gå efter Electrocompaniet som jeg selv kører med. Og den koster det halve og spiller med ligeså meget hul igennem samt mere varme....
mvh Novi
|
Til top |
|
|
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
Sendt: 26 December 2007 kl. 15:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Novisad skrev:
Hej Rune jeg vil lige høre først og fremmeste hvilken lyd du er til for den er meget neutral ihvertfald i mit setup. er du til den varme lyd ville jeg gå efter Electrocompaniet som jeg selv kører med. Og den koster det halve og spiller med ligeså meget hul igennem samt mere varme....
mvh Novi |
|
|
Hej igen, Novisad!
Jeg har intet imod neutral lyd. Den må dog gerne være lidt lun i toppen. Hvem forhandler Electrokompagniet?
Nå ja, jeg hedder ikke Rune. Det er Wildchild der hedder Rune. 
|
Til top |
|
|

Dobb.profil Sonic
|
Sendt: 26 December 2007 kl. 16:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
arrggggggg Sorry det er sgu da for dårligt heheheh ok ja det er macintosh nordic som har det argentur. Hvis du er til denneutrale lyd så er det perreaux i top ja og lun bliver den jo hos mig ligger den på 50 grader i vær side, men fed det er den, og som de siger kan den også bruges senere hensom preamp hvis det nu skulle ske...
Hvornår har du tænkt dig at købe sådan en fætter
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 26 December 2007 kl. 18:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|

Dobb.profil Sonic
|
Sendt: 26 December 2007 kl. 18:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
ok Hvilken en jeg har nemlig også noget i gære måske kommer det i morgen eller på Fredag og det spiller bare rigtig godt. Jeg glæder mig godt nok
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 26 December 2007 kl. 19:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Novisad skrev:
ok Hvilken en jeg har nemlig også noget i gære måske kommer det i morgen eller på Fredag og det spiller bare rigtig godt. Jeg glæder mig godt nok |
|
|
Hvad har du i gære?  Jeg har endnu ikke fundet ud af hvilken jeg skal have. Men har da et par idéer.
|
Til top |
|
|

Dobb.profil Sonic
|
Sendt: 26 December 2007 kl. 20:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
ok fortæl fortæl jeg skal have for og effekt trin fra elektrokompaniet ligenu har jeg haft deres inetegrert
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 26 December 2007 kl. 20:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Novisad skrev:
ok fortæl fortæl jeg skal have for og effekt trin fra elektrokompaniet ligenu har jeg haft deres inetegrert |
|
|
Kan man se dit anlæg et sted? Det lyder spændende!  Jeg overvejer meget forskelligt. Ikke noget konkret endnu, da jeg er gået lidt i tænkebox. Men kom gerne med forslag til en ny forstærker og evt. cd-afspiller. Budgettet for begge dele ligger brugt på omkring 25 kg.
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
Sendt: 26 December 2007 kl. 21:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
wildstyle skrev:
Novisad skrev:
ok fortæl fortæl jeg skal have for og effekt trin fra elektrokompaniet ligenu har jeg haft deres inetegrert |
|
|
Kan man se dit anlæg et sted? Det lyder spændende! 
Jeg overvejer meget forskelligt. Ikke noget konkret endnu, da jeg er gået lidt i tænkebox. Men kom gerne med forslag til en ny forstærker og evt. cd-afspiller. Budgettet for begge dele ligger brugt på omkring 25 kg. |
|
|
Hva så, det var da et kort visit de Densen stumper fik hos dig hva? 
Var forstærkeren for lille alligevel eller hvordan? __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
Floes gamle vin på nye flasker
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 26 December 2007 kl. 21:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
Hva så, det var da et kort visit de Densen stumper fik hos dig hva?
Var forstærkeren for lille alligevel eller hvordan?
|
|
|
De er her nu endnu - dog kun indtil jeg får dem solgt. 
Forstærkeren må anses som at være for svag til mine højtalere. Det er som om der mangler noget. Jeg kan nemt mærke på mine BBG'er, at de har mere at byde på. B-110 spiller ellers rigtig godt, men vil nok passe bedre til f.eks. Mozart, Bach og Haydn. Det er en lige stor nok mundfuld for den, at klare et sæt Baby Grand.
Så nu er jagten gået ind på en stærkere forstærker og en ny CD-afspiller, selvom B-400+ spiller dejligt.
|
Til top |
|
|
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3922
|
Sendt: 26 December 2007 kl. 21:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej, hvad med en audia flight 2 samt en audia flight cd 2,sådan et sæt burde kunne findes 2nd hand til omkring de 25k kr . Audia skulle være en god partner til vienna.
Du kan søge oplysninger om audia på www.vassagohifi.com
Har selv en audia flight one og audia flight cd 2 combo koblet på dali grande diva,alle kabler fra vdh. audia har ikke skuffet mig.
|
Til top |
|
|
tarup 13 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1646
|
Sendt: 26 December 2007 kl. 22:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
hej, hvad med en audia flight 2 samt en audia flight cd 2,sådan et sæt burde kunne findes 2nd hand til omkring de 25k kr . Audia skulle være en god partner til vienna.
Har selv en audia flight one og audia flight cd 2 combo koblet på dali grande diva,alle kabler fra vdh. audia har ikke skuffet mig.
|
|
|
Jeg vil gerne anbefale dig, at prøve et lyt på audia fligt cd 2, det er efter min mening, det bedste til under 20K.
vh. T __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
Til top |
|
|
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3922
|
Sendt: 26 December 2007 kl. 22:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
tarup 13 skrev:
dan a. skrev:
|
|
|
Jeg vil gerne anbefale dig, at prøve et lyt på audia fligt cd 2, det er efter min mening, det bedste til under 20K.
vh. T |
|
|
øhh, det er da også den cd jeg har og skrevet jeg har.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 26 December 2007 kl. 23:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har haft nøje kig på Audia allerede. Det kunne godt gå hen og være en mulighed. Jeg må lige holde øjnene åbne og se om jeg kan finde noget til en god pris.
|
Til top |
|
|
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3517
|
Sendt: 26 December 2007 kl. 23:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
wildstyle skrev:
Jeg haft nøje kig på Audia. Det kunne godt gå hen og være en mulighed. Jeg må lige holde øjnene åbne og se om jeg kan finde noget til en god pris.  |
|
|
Audia er godt, meget godt og til Vienna er det helt sublimt. Nogle mener måske at det spiler lidt for pænt sammen, at det næsten er for høfligt. Der findes en masser tråde der indholder information/ holdninger til netop ovenstående. http://www.hifi4all.dk/forum/search.asp?KW=audia+vienna& SM=1&SI=PT&FM=0&OB=1 __________________ mvh
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 27 December 2007 kl. 00:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
wildstyle skrev:
Jeg haft nøje kig på Audia. Det kunne godt gå hen og være en mulighed. Jeg må lige holde øjnene åbne og se om jeg kan finde noget til en god pris.  |
|
|
Audia er godt, meget godt og til Vienna er det helt sublimt. Nogle mener måske at det spiler lidt for pænt sammen, at det næsten er for høfligt. Der findes en masser tråde der indholder information/ holdninger til netop ovenstående.
http://www.hifi4all.dk/forum/search.asp?KW=audia+vienna& SM=1&SI=PT&FM=0&OB=1
|
|
|
Ja, jeg har heller ikke hørt/læst andet end godt omkring Vienna sammen med Audia. Det ser sgu også lækkert ud og der burde være lidt mere power i det, end i min B-110.
|
Til top |
|
|
the_rieper Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juni 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 245
|
Sendt: 27 December 2007 kl. 00:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
da jeg hørte audia flight 2 cd på et par haydn syntes jeg tilgengæld at diskaten blev meget lys i det.. pas på med det.. det kan godt blive trættende
for øret i længden..!
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

|
Sendt: 27 December 2007 kl. 00:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 27 December 2007 kl. 00:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Burde det ellers ikke klæde Vienna godt, nu hvor de hælder lidt til den mere buttede/varme lyd?
Her tænker jeg for at opnå en neutral lyd.
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

|
Sendt: 27 December 2007 kl. 00:55 | IP-adresse registreret
|
|
|